Ik gooi het dicht om types zoals Jara zo weinig mogelijk aandacht te geven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:15 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik dacht dat dit een van de User-uitzonderingen was... net zoals het andere tong-meubulair etc.
Maakt verder niet uit hoor, maar om in KLB met slotjes te strooien...hmmm (wel bij aanhoudende bagger uiteraard, maar als er al een aantal reacties in het topic staat, waarom moet het dan dicht? Dat snap ik niet helemaal.
Is dat zo heel erg dan? Dat Jara een paar kuttopics opent in KLB?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gooi het dicht om types zoals Jara zo weinig mogelijk aandacht te geven.
Hij/zij opent een bagger topic -> slotje om te vermijden dat er "aandacht" gaat naar Jara.
Je OP is idd beter maar dragon was eerder.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:46 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Mannen die een miss-verkiezing winnen
Er zijn er nu twee maar ik vind die van mij leuker.
Wat nu?
Hier kwam ik voor.quote:
Ik miste een klachtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:19 schreef Hiddendoe het volgende:
KLB / Zelensky huilebalk
Dit topic werd zonder opgaaf van reden gesloten. Mijn PM aan de betreffende moderator kreeg geen reactie.
Kan dit weer open of krijgen we in ieder geval de reden van het slotje te horen?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij mist wel meer als je het mij vraagt.
Barst maar.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Barst maar.
Hoe ben jij modje geworden? Je mag toch verwachten als je een PM ontvangt dat je dan reageert?quote:
Ik heb gereageerdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe ben jij modje geworden? Je mag toch verwachten als je een PM ontvangt dat je dan reageert?
Ik mis een beetje een klacht dus ik zie er geen reden toequote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niks ontvangen.
Kan dat topic van het slot af of niet?
op die manier krijg je geen krediet bij de klb modsquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Barst maar.
User @Plompzakker wordt hier even op zijn plek gezet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Barst maar.
Liegen is ook niet echt fatsoenlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op die manier krijg je geen krediet bij de klb mods
beetje meer fatsoen mag wel.
Foutje, daar ging een rijtje lemmings aan vooraf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:34 schreef Centenbak het volgende:
Hoezo is deze dicht?
Lemming staat in de sluitpost, maar het is godverdomme het origineel
KLB / Mijn fiets is laatst ontvreemd
Graag een welgemeend excuus en we praten nergens meer over.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Foutje, daar ging een rijtje lemmings aan vooraf.
Als je een wat normalere toon aan had geslagen had ik dat zo gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:32 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Graag een welgemeend excuus en we praten nergens meer over.
Het is de toon van verbazing, je zou voor minder.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je een wat normalere toon aan had geslagen had ik dat zo gedaan.
Ik zie nu pas je betere toon en bedankje per DM, het is alweer goed. Excuus voor de verwarring.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Het is de toon van verbazing, je zou voor minder.
motiveert mequote:
Van mij ook een dikke kus.quote:
Spijt van ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:20 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Heb je de OP überhaupt gelezen?
Knap, ik heb met je te doenquote:
Helaas een paar maanden geleden op dit idee gekomen:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik heb een idee.
We kunnen een top tien beste klachten topic lijst maken.
De beste worden dan gecheckt en zo hebben we meer kwalitatieve topics.
(Patent rechten kunnen we in de volgende alinea bespreken)
Wekelijksquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helaas een paar maanden geleden op dit idee gekomen:
KLB / [actie] De uitslag is bekend! zij hebben een abo gewonnen
Waarschijnlijk de zelfde reden als waarom alle andere topics over die podcast dicht zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:39 schreef Centenbak het volgende:
Mag ik weten waarom dit topic op slot is gegaan, zonder enige toelichting?
Is het bespreken van deze podcast verboden?
KLB / Nog steeds geen nieuwe podcast van Snordanilot online
Heb het niet echt meegekregen en wist niet dat er zoveel topics over waren gemaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de zelfde reden als waarom alle andere topics over die podcast dicht zijn
Je kan ook gewoon kappen met je obvious trollpogingen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Heb het niet echt meegekregen en wist niet dat er zoveel topics over waren gemaakt.
Dus de reden is me nog steeds niet duidelijk.
Doe datquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:36 schreef Centenbak het volgende:
Misschien kan ik het dan beter aan @sirdanilot zelf vragen.
Ik zie nu dat hij geband is, tot wanneer??quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon kappen met je obvious trollpogingen de laatste tijd.
[..]
Doe dat
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij geband is, tot wanneer??
Capu heeft geen zin in nieuwe mensen en daar vinden die hem nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:12 schreef Rozevla het volgende:
Waarom de SC op zo’n kut plek plaatsen
Primaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Capu heeft geen zin in nieuwe mensen en daar vinden die hem niet
Jonge je kijkt toch gewoon in je MyaT mongooltjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:12 schreef Rozevla het volgende:
Waarom de SC op zo’n kut plek plaatsen
Waarom zou ik dat doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jonge je kijkt toch gewoon in je MyaT mongooltje
Arm zorgpersoneelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen.
Ik wil gewoon dat het gaat zoals het altijd gaat.
Nu ga ik mijn woede weer botvieren op weerloze mensen.
Wilde ik ook vragen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
KLB / Geen FOK!meet in de rechtbank
Waarom is dit topic op slot gegaan? Ik zie ook geen sluitpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |