Wat lekker zegquote:Op zondag 18 december 2022 18:11 schreef Jahr00n het volgende:
wtf is er gebeurd kom net terug van dineren
Denk het, Argentijnen hebben een sterk ontwikkeld eerlijkheidsgevoel.quote:
Geblesseerdquote:
Klopt. Zijn zelfs Duitse dorpjes daar.quote:Op zondag 18 december 2022 18:11 schreef kibo het volgende:
[..]
Wel veilige haven voor gevluchte Nazi's
Dan gaan ze penalty's nemen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat gebeurt er als het op penalty's wordt beslist?
Het land dat de meeste penalty’s scoort wint danquote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Dan wint het land dat de meeste penalty's raak schietquote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Als alleen de wk finale telt dan heeft Pelé er drie gewonnen en nul wedstrijden in Europa gespeeld lol.quote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
als mbappe dit wint
24 jaar volgens mij en 2 WK-titels
en dan zeggen mensen dat Messi de goat isdoe nor
Dan wordt diegene die de meeste scoort kampioenquote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Ah ok, bij verlenging is het een wissel extra.quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben er nog 1 toch? 5 gebruikt nu
quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het land dat de meeste penalty’s scoort wint dan
Dan heeft hij dus ook op z'n 24e twee wk titelsquote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24
Al besprokenquote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wint het land dat de meeste penalty's raak schiet
Half Duitsland is in 45 naar daar gevlucht ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië.
Twee keer penals?quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
Ik 2 likes, jij maar éénquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
Ultieme genot: De pienantie van die tuinkabouter gaat hoog over .....quote:Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef Zorro het volgende:
De Fransers lijken me op strafschoppen aan te sturen
Mwah, dat geloof ik niet. Een eigenpijper als Rabiot had vast misbaar gemaakt als hij zomaar gewisseld was.quote:Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
Zijn niet welkom.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Omdat er geen donkere mensen wonen, dus dan gaat dat lastig.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Ik ga weer naar m'n TV stoel. Mis ik dit soort niet ter zaken doende berichten. Ik heb 3-2 gepoeld.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
En de kleinste penisquote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudtquote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
Omdat Argentinië op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Die speelt al een tijdje niet meerquote:Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Repelsteeltje?quote:Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Wil jij hiermee zeggen dat donkere mensen uit zijn op geld?quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat Argentinië op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Oh, zijn die uit op centen dan? Dacht altijd dat ze weelde kwamen brengen. Tenminste, dat is wat de politiek de mensen wijs probeert te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Wil je nu zeggen dat migranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat Argentinië op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, zijn die uit op centen dan? Dacht altijd dat ze weelde kwamen brengen. Tenminste, dat is wat de politiek de mensen wijs probeert te maken.
Al besproken.quote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat immigranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?
Ik geef die mensen groot gelijk. Het ligt bij de (on) wil van de politiekquote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat migranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er is een uitzondering op elke regel. De Duitse migranten die in '45 naar Argentinië trokken gingen daar niet bepaald voor het geld naartoe ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat migranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?
Winnen ze toch nog iets voor ze worden teruggezet naar de Serie Bquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Sked het volgende:
Paredes & Di Maria of Rabiot, de beker komt naar Turijn
haha hun zijn niet objectief. Heel UK haat Frankrijk en nu omdat ze verloren hebben van hun zijn ze allemaal tegen de Fransen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
De 'sportjournalisten' van de BBC vinden de scheidsrechter uitstekend, die willen blijkbaar ook niet in stukken gezaagd worden.
Ik zal jou even scrunchenquote:
Ik help het je hopenquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik hoop op strafschoppen, 5-4 voor Frankrijk en Messi die mist.
Klopt, behalve dat hij ontzettend partijdig is fluit hij wel goed.quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezeik op scheids wordt wel overdreven hier hoor...
Klopt. Als de verlenging voorbij is.quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef dvdfreak het volgende:
messie gaat zeker nog een pingel krijgen
Wie?quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef dvdfreak het volgende:
messie gaat zeker nog een pingel krijgen
Die heeft 7 benen zeker?quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer gaat de kleinzoon van Mengele debuteren bij Argentinië?
40-45 secondenquote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Moet een moeilijke keuze voor een Engelsman zijn. Argentinië of Frankrijk ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
De 'sportjournalisten' van de BBC vinden de scheidsrechter uitstekend, die willen blijkbaar ook niet in stukken gezaagd worden.
En nu is het dichtbevolkt?quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.
En attandant Julio Eichmannquote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben zelden zo erg voor Frankrijk geweest.
Maar dat was Brazilie ook, maar daar zijn miljoenen Afrikanen heen verscheept, blijkbaar was het gebied Argentinie niet geschikt voor plantages met slaven, anders waren ze daar nu ook wel. , logischerwijsquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geil!quote:
Als het een Fransman was geweest had ie m gekregenquote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Die Martinez moet eigenlijk een rode kaart krijgen voor zijn kapsel.
Dit ja.quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben zelden zo erg voor Frankrijk geweest.
Dat was 1 minuutquote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Was +1.quote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Al geweestquote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Welkomquote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera, ik ben net op tijd thuis voor de slotfase. Hup Argentinië.
Zo danquote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Richestorags het volgende:
Frankrijk ga nou niet Nederland achterna. Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
Geil!quote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Richestorags het volgende:
Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
Jij gaat @GGMM achterna met kerona?quote:
Erover en beuken lijkt je wel wat?quote:
In het noorden van Argentinie waren er weldegelijk slaven op plantages. Die zijn later veelal naar Buenos Aires getrokken en daar aan ziekteuitbraken (begin 1900) in arme wijken overleden. Ook zijn er uiteindelijk een hoop naar Brazilie geemigreerd.quote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar dat was Brazilie ook, maar daar zijn miljoenen Afrikanen heen verscheept, blijkbaar was het gebied Argentinie niet geschikt voor plantages met slaven, anders waren ze daar nu ook wel. , logischerwijs
@GGMM heeft COR?quote:Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat @:GGMM achterna met kerona?
Ik was hem een paar weken voor.quote:Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat @:GGMM achterna met kerona?
Alleen liet NL het in de verlenging liggen en maaide enkel ballen weg. Frankrijk blijft aanvallen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Beetje zelfde verloop als tegen Nederland, Argentijnen weer beter en met de kansen in de verlenging.
Ik zie de bui alweer hangen.
Dat bespreken we eldersquote:
Dat klopt.quote:
Ah ja nu je het zegtquote:
Komt goed babe.quote:
Nee dat zit gewoon in m'n karakterquote:
Dat vraag ik me bij jouw schrijfsels ook altijd af.quote:Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog wel objectieve voetballiefhebbers
Zo straks was al half leeg denk dat de Franse supporters weer van de parkeerplaats terug zijn gekomen.quote:
Voor de eerste keer?quote:
Nee, jij bent echt de enige oh alwetende Hermanquote:Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ja.quote:
Moet dat dan?quote:Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk, gefeliciteerd!quote:
"Erg vervelend" Is te relativerend maat. Moeke heeft het twee keer gehad. En was stront ziek. Snel beter worden jongen. En Messiquote:
Die ging naar een andere spelerquote:
Op basis van het hele toernooi eigenlijk wel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op basis van deze finale wel verdiend.
Door een binnentikkertje in de finale ?quote:
Wiequote:
Nooit.quote:
Maar daarna wel weer naar die ene speler. Telt dat dan niet?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |