Oranje heeft zichzelf genaaid.quote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Sorry jongens de emoties lopen nu op, ik zit er nog steeds mee dat ze oranje genaaid hebben.
Wil je mij hier alsjeblieft niet mee lastigvallen? Ik probeer net een briljante column te schrijven.quote:
En dat vlak nadat Frankrijk een cruciale penalty heeft gekregen, echt bijzonder hoe die hoofdjes werken.quote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Alles is een complot tegenwoordig he, jeetje.
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staanquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Gewoon negeren.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Scaloni is een verdediger.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Argentinie heeft fantastische aanvallers op bank zitten. Doe iets Scaloni
Holy wat?quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Kan onmogelijk matiger zijn dan shagroker Andries.quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staan
Woon je in een kraakpandquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Parijs is nog verquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
"It ain't over till it's over"quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Fucknutsquote:
Goed puntquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraagquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Hij heeft geen aanvallende wissels meer. Benieuwd wie hij eruit gaat halen om weer een extra middenvelder in te brengenquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Fransquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanenquote:
Een Paul Bosveldtjequote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wel zuur als je er met een 2-0 voorsprong van af bent gehaald
Dat vond ik wel.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag)
quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Welverdiende likequote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Frans
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbalquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imoquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die dingen waar Maan graag op sabbelt.
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imo
welk punt probeer je te maken?quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Dat was het plan ook.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
Hele wedstrijd zowat onzichtbaarquote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.quote:
Jazeker wel. Op basis van een wetenschappelijke methode. Vandaar dat er zes keepers moesten overvliegen om vijf strafschoppen te houden, mocht Noppert keepen als penaltykiller ookal heeft hij in zijn carrière één penalty gestopt. Gelukkig hadden alle spelers van Nederland geoefend met penalties nemen bij hun club.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan was dat een vrij idioot planquote:
En 70-80 procent van het geld gaat in Europa om.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbal
dan heb je dat
Raakte net weer bal kwijt.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Wel als het met de knie is.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
PINGEL .... terug spelen op de keeper mag niet gepakt worden met de handen
Omdat het toen gesloten werd zeker.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Nou nou nouquote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
Mentale of voetbaltechnische onkunde imo.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
L. Martinez moet je natuurlijk altijd boven die clown verkiezen.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Otamendi, zo'n ervaren verdediger, en dan zo cruciaal de mist in gaan. Onbegrijpelijk.
De FIFA wordt geleid door Europeanen.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
Absoluutquote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
L. Martinez moet je natuurlijk altijd boven die clown verkiezen.
Omdat Maxima juicht voor Nederland. Aldus de RVD.quote:Op zondag 18 december 2022 17:59 schreef Caland het volgende:
Dit is wel een heerlijke finale geworden
Een heus KONINGSDRAMA
Teleurgesteld dat Elsmof die term nog niet heeft gebruikt
Nee dit was echt anders. Thuram haakt duidelijk zelf in de verdediger.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef littlemindy het volgende:
Het was een licht contact, maar dat was het bij Di Maria net zo goed.
Toch opvallend dat scheids het één direct als schwalbe bestempeld en bij de ander direct naar de stip wijst.
Nee hoor, anders was er geen WK in Qatar. De oliesjeiks hebben het voetbal al gekocht.quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
met de hulp van macronquote:Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, anders was er geen WK in Qatar. De oliesjeiks hebben het voetbal al gekocht.
quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Prima schot alleen erg goed gekeept.quote:Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef GGMM het volgende:
Uit zo'n misser merk je toch dat Messi een net-niet speler is.
Nee, door Zwitsers. Die denken alleen in termen van valuta en rekeningen ...quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
Je gedraagt je maar gewoonquote:
Nee, met de hulp van Sarkozy, de toenmalige Franse president.quote:
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan niemand zien dat deze scheids voor Argentinie is
nog erger dan lahoz
Ja, die hebben 90 minuten energie gespaardquote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef svann het volgende:
Zouden de fransen nog frisser zijn voor de verlenging?
Nee hij gaf Frankrijk netjes een pingelquote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan niemand zien dat deze scheids voor Argentinie is
nog erger dan lahoz
Oh verek mijn koffie ...quote:
Krijg je daar geen stress vanquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Strafschoppen gaan de Fransen niet overleven,
Vergeet ook de rol van Platini niet.quote:Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee, met de hulp van Sarkozy, de toenmalige Franse president.
Niet echt, nee.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Krijg je daar geen stress van
Z’n wedstrijdmanagement is beter. Maar de bepalende momenten zijn zo mogelijk nog slechter:eenzijdiger.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.
Waarom zou dat gebeuren?quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lloris is niet echt een killerquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Strafschoppen gaan de Fransen niet overleven,
@GGMM is geen kind.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo leek het wel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Sked het volgende:
Ja, die hebben 90 minuten energie gespaard
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaalquote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
Nu het verlenging is is @:coco een half uurtje langer mod
Nee.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Z’n wedstrijdmanagement is beter. Maar de bepalende momenten zijn zo mogelijk nog slechter:eenzijdiger.
Messi verheerlijkingquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel![]()
![]()
voordeel niet geven aan frankrijk terwijl dat wel moest.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.
Weerwijven zijn ook erg.quote:
Roeiden we Blind maar weg.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
Uiteraardquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal
Ja.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Schreef een boek over Messi.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Platini werd gerold en bedot. Eerst door Sarkozy, nadien door zijn vice-voorzitter bij de Uefa, ene Gianni Infantino. Die hem een mes in de rug zette en in zijn plaats FIFA-voorzitter werd ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook de rol van Platini niet.
Vroeger waren de winkels altijd dicht op zondag.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
![]()
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste spelerquote:Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie kan nog zoveel keer wisselen
Dybalaquote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.quote:
Correspondent Messi van de NOSquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Dybalaquote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnenquote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ineens kan Frankrijk weer voetballen en Argentinië niks.
Van mij en @capuchon_jongen mag dat.quote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
quote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Zorreguieta.quote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit zouden we niet meer doen.quote:
Hopelijk gaan ze door zoals in de laatste 10 minquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
In de kelderklasse welquote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
2-1quote:Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnen
Veel gevluchte Nazi’s.quote:Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië.
Dat is het mooie aan voetbalquote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Van Basten kon niet.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.quote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.
Hij past de voordeelregel net heel raar toe.
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Die discussie is al lang dicht.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Jung-Hwan Ahn godquote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Dat is juist kut.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Allemaal racisten daar.quote:Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië.
Wel 2 wereldbekers dan en zijn ploeg op sleeptouw genomen, i.t.t. Messi.quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
Zelf doe je er vaak aan meequote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Over Hamilton?quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Dat impliceer ik toch ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.
En als we jou nou de GOAT van FOK! noemen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Wie is er eigenlijk beter in penalties?quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?
Argentinie of Frankrijk?
Echt nooit wat lul jijquote:
jaquote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Argentinie of Frankrijk?
Ik ook, dus laat Mbappe er maar voor zorgen dat Messi niet die Legend status krijgt.quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Nee, ze waren toen vooral nog banger om een goal tegen te krijgen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?
(geen idee, was voor mijn tijd)
Snap eigenlijk sowieso niet waarom wisselspelers die zich niet gedragen niet gewoon weggestuurd worden.quote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24quote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
als mbappe dit wint
24 jaar volgens mij en 2 WK-titels
en dan zeggen mensen dat Messi de goat isdoe nor
Argentinië heeft al een penaltyreeks gewonnen dit toernooi, ben vergeten tegen wie ook alweer.quote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Argentinie of Frankrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |