abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:52:32 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133534
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 17:52:37 #2
35723 crew  GGMM
pi_207133537
Fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:52:37 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133538
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een penalty.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 17:52:39 #4
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133539
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je hiermee wil zeggen dat het een penalty is.
  zondag 18 december 2022 @ 17:52:43 #5
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207133541
+7?
  zondag 18 december 2022 @ 17:52:52 #6
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133544
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat is een penalty.
:')
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 17:53:01 #7
35723 crew  GGMM
pi_207133547
@Slobeend post na het slotje _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133548
+8
pi_207133549
@3rr0r maak gifje van macron na de 2-1
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 17:53:11 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133550
Corrupt kuttoernooi
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207133551
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Sorry jongens de emoties lopen nu op, ik zit er nog steeds mee dat ze oranje genaaid hebben.
Oranje heeft zichzelf genaaid.

9 dagen geleden alweer.

(Maar het was in elk geval een spannende wedstrijd.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 17:53:16 #12
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207133552
Diep in de avond
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:53:18 #13
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133554
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
@:slobeend post na het slotje _O-
_O- :'(
  zondag 18 december 2022 @ 17:53:21 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207133556
Argentinie heeft fantastische aanvallers op bank zitten. Doe iets Scaloni
  zondag 18 december 2022 @ 17:53:24 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133557
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:53:26 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133558
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
@:slobeend post na het slotje _O-
_O-
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 17:53:41 #17
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207133563
8 min nog even doelpunt voor de fransen en dan kan het huilen beginnen , hoop zo dat die naar europa komt die beker
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207133568
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
  zondag 18 december 2022 @ 17:53:59 #19
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207133570
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef GGMM het volgende:
[poll=4802]
Wil je mij hier alsjeblieft niet mee lastigvallen? Ik probeer net een briljante column te schrijven.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:00 #20
2651 svann
night-hawk
pi_207133572
Kom op blauwen, nog eentje.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207133574
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Alles is een complot tegenwoordig he, jeetje.
En dat vlak nadat Frankrijk een cruciale penalty heeft gekregen, echt bijzonder hoe die hoofdjes werken.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 17:54:07 #22
842 Zorro
Z
pi_207133575
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207133576
Tjonge jonge, Argentinië had die beker in ze broekzak.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:08 #24
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133577
Stap uit die FIFA
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:12 #25
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207133579
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Gewoon negeren.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_207133580
holy fucknuts

Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_207133581
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Hulpje Coco lacht verplicht mee @RamboDirk
pi_207133585
Geen zorgen, Frankrijk heeft op pingels geoefend. Dat kan niet meer mis gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:33 #29
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207133592
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Argentinie heeft fantastische aanvallers op bank zitten. Doe iets Scaloni
Scaloni is een verdediger.
pi_207133593
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef thedeedster het volgende:
Stap uit die FIFA
wie?
pi_207133594
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts

Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Holy wat?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:39 #32
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133595
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:42 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133596
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staan
Kan onmogelijk matiger zijn dan shagroker Andries.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133597
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Woon je in een kraakpand
pi_207133598
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts

Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Parijs is nog ver
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:54:45 #36
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_207133599
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts

Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
"It ain't over till it's over"
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_207133601
Nu nog een doelpunt van Embabwe zou legendarisch zijn.
pi_207133602
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef svann het volgende:
Kom op blauwen, nog eentje.
Alsof mods kunnen voetballen.
  zondag 18 december 2022 @ 17:54:53 #39
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207133603
Hopelijk verlengen en penalties
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:03 #40
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207133607
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Holy wat?
Fucknuts
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_207133608
Wel zuur als je er met een 2-0 voorsprong van af bent gehaald _O-
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:09 #42
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207133611
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Holy wat?
Die dingen waar Maan graag op sabbelt.
pi_207133613
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:20 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133614
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Goed punt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133616
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag :))
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:30 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133617
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Hij heeft geen aanvallende wissels meer. Benieuwd wie hij eruit gaat halen om weer een extra middenvelder in te brengen
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:38 #47
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207133619
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Frans
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:41 #48
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133621
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wie?
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207133623
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wel zuur als je er met een 2-0 voorsprong van af bent gehaald _O-
Een Paul Bosveldtje
  zondag 18 december 2022 @ 17:55:57 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133625
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag :))
Dat vond ik wel.

Of ze konden echt niet beter, dat is ook een optie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 17:56:07 #51
842 Zorro
Z
pi_207133629
Argentinie ontsnapt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:56:12 #52
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133631
Mbappe is los
What can change the nature of a man?
pi_207133632
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:12 #54
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207133633
kon er in
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:18 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133635
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Frans
Welverdiende like
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133636
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133637
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbal

dan heb je dat
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:29 #59
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207133639
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Wertha het volgende:

[..]
Die dingen waar Maan graag op sabbelt.
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imo B-)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:31 #60
2651 svann
night-hawk
pi_207133640
Frankrijk leeft weer.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207133642
Oeh
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:41 #62
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207133643
Angel Correa zit zich te verbijten op bank. Net als Dybala en consorten.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 17:56:42 #63
35723 crew  GGMM
pi_207133645
oef
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133646
Knotsgek
pi_207133648
Otamendi, zo'n ervaren verdediger, en dan zo cruciaal de mist in gaan. Onbegrijpelijk.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:56:50 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133651
oe
What can change the nature of a man?
pi_207133652
Elshof schreeuwt nu bij alles gewoon Penalty
pi_207133653
oeeeh
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_207133654
OEF.
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:52 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133655
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag :))
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
pi_207133656
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imo B-)
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.
  zondag 18 december 2022 @ 17:56:58 #72
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207133658
OEEE
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:57:01 #73
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 17:57:10 #74
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_207133660
AHHH
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_207133661
Nu nog even een fout van die malloot op doel en het feest is compleet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_207133662
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
welk punt probeer je te maken?

messi is eigenlijk nooit een speler geweest die je heel de wedstrijd ziet

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 17:57:35 ]
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:57:16 #77
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133663
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
Dat was het plan ook.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 17:57:17 #78
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207133664
PINGEL .... terug spelen op de keeper mag niet gepakt worden met de handen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_207133665
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Hele wedstrijd zowat onzichtbaar

De 'GOAT'
pi_207133666
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Fucknuts
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207133668
Dat was een terugspeelbal. Indirecte vrije trap Fra.

[ Bericht 33% gewijzigd door Magere_Gein op 18-12-2022 17:58:05 (Ja) ]
Er is leven na de lach.
  zondag 18 december 2022 @ 17:57:24 #82
2651 svann
night-hawk
pi_207133669
Elk voordeel heb zijn nadeel.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 18 december 2022 @ 17:57:26 #83
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_207133670
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag :))
Jazeker wel. Op basis van een wetenschappelijke methode. Vandaar dat er zes keepers moesten overvliegen om vijf strafschoppen te houden, mocht Noppert keepen als penaltykiller ookal heeft hij in zijn carrière één penalty gestopt. Gelukkig hadden alle spelers van Nederland geoefend met penalties nemen bij hun club.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_207133672
:G
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_207133673
Was dat geen terugspeelbal?
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 17:57:39 #86
35723 crew  GGMM
pi_207133674
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat was het plan ook.
Dan was dat een vrij idioot plan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133675
Het was een licht contact, maar dat was het bij Di Maria net zo goed.

Toch opvallend dat scheids het één direct als schwalbe bestempeld en bij de ander direct naar de stip wijst.
  zondag 18 december 2022 @ 17:57:42 #88
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133676
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbal

dan heb je dat
En 70-80 procent van het geld gaat in Europa om.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 17:57:47 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207133680
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Raakte net weer bal kwijt.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207133681
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
PINGEL .... terug spelen op de keeper mag niet gepakt worden met de handen
Wel als het met de knie is.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:57:49 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133682
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan was dat een vrij idioot plan
Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_207133683
Haha :G
pi_207133688
Dembele had hem gemaakt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 17:58:11 #94
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133689
KNOTSGEK
  zondag 18 december 2022 @ 17:58:12 #95
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133692
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Omdat het toen gesloten werd zeker.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:58:20 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133693
Frankrijk domineert.
What can change the nature of a man?
pi_207133696
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
Nou nou nou
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207133697
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
Mentale of voetbaltechnische onkunde imo.
pi_207133698
Giroud _O_
  zondag 18 december 2022 @ 17:58:40 #100
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_207133699
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
_O-
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:58:43 #101
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133700
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Otamendi, zo'n ervaren verdediger, en dan zo cruciaal de mist in gaan. Onbegrijpelijk.
L. Martinez moet je natuurlijk altijd boven die clown verkiezen.
pi_207133701
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Coco het volgende:
Frankrijk domineert.
Dan zal het zo wel 3-2 worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2022 17:59:01 ]
  zondag 18 december 2022 @ 17:58:50 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207133702
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207133703
Ok ok zeg het nu alvast
Beste finale ooit!!
Wat een voetbalfeest
pi_207133704
Argentinië moet winnen. Hoe duidelijk wil je het hebben.
pi_207133707
DAt is geel scheids.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133711
Eigenlijk kan Argentinië buiten wat boos kijken er geen ene klote van.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 17:59:11 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133713
Dit is wel een heerlijke finale geworden

Een heus KONINGSDRAMA

Teleurgesteld dat Elsmof die term nog niet heeft gebruikt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133714
2-3 in twee minuten is wel erg teveel gevraagd zeker :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207133716
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Slobeend het volgende:

[..]
L. Martinez moet je natuurlijk altijd boven die clown verkiezen.
Absoluut
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 17:59:29 #111
35723 crew  GGMM
pi_207133717
MESSSIIIIIII
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133719
KEEPER
pi_207133721
Messi Messi MESSSIIIIII fap
pi_207133722
Sow!!
pi_207133723
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 17:59 schreef Caland het volgende:
Dit is wel een heerlijke finale geworden

Een heus KONINGSDRAMA

Teleurgesteld dat Elsmof die term nog niet heeft gebruikt
Omdat Maxima juicht voor Nederland. Aldus de RVD.
pi_207133724
pfoee
  zondag 18 december 2022 @ 17:59:37 #117
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133725
Missie
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207133727
Zo dan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207133728
oeeehhh
Ik heb het recht om te bepalen!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:59:42 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133729
keepertje hoor
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 17:59:45 #121
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133730
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef littlemindy het volgende:
Het was een licht contact, maar dat was het bij Di Maria net zo goed.

Toch opvallend dat scheids het één direct als schwalbe bestempeld en bij de ander direct naar de stip wijst.
Nee dit was echt anders. Thuram haakt duidelijk zelf in de verdediger.
pi_207133731
Recht op de keeper.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207133732
Hier had hij zich onsterfelijk kunnen maken.
pi_207133734
Matig, had in de hoek gemoeten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 17:59:51 #125
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207133735
manmanman
pi_207133736
Messi :W
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 17:59:55 #127
842 Zorro
Z
pi_207133738
Jories _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:01 #128
2651 svann
night-hawk
pi_207133739
Keepertje!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207133743
weggejoriest
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:14 #130
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133745
Wat jammer.
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:15 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207133746
Zow lekker gekeept.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207133747
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
Nee hoor, anders was er geen WK in Qatar. De oliesjeiks hebben het voetbal al gekocht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:00:18 #133
35723 crew  GGMM
pi_207133749
Uit zo'n misser merk je toch dat Messi een net-niet speler is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:18 #134
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133750
Lloris met de hand van God ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207133751
Messi niet goed genoeg
pi_207133754
Hebben ze een variant??
pi_207133757
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee hoor, anders was er geen WK in Qatar. De oliesjeiks hebben het voetbal al gekocht.
met de hulp van macron
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:00:35 #138
842 Zorro
Z
pi_207133758
KUTSCHEIDS
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:36 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133759
GEEF DAN VOORDEEL LUL
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:39 #140
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133760
Wat een lul die scheids
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207133763
Scheids zit alle counters eruit te halen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:50 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133765
Coman valt erg goed in deze keer @Slobeend
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:00:52 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:00:56 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133768
Graag niet zo schreeuwen.
What can change the nature of a man?
pi_207133769
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:58 #146
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133770
deze scheids is echt een mongool
graag op anoniem
pi_207133771
Voordeel genaaid :')
pi_207133772
Makkelie had deze wedstrijd zoveel leuker gemaakt.
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:00 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207133773
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef GGMM het volgende:
Uit zo'n misser merk je toch dat Messi een net-niet speler is.
Prima schot alleen erg goed gekeept.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207133774
Jeetje, geef gewoon voordeel scheids, uitbraak Frankrijk verijdeld door scheids :')
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:02 #151
2651 svann
night-hawk
pi_207133776
Nee maar, een argentijnse kaart.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:06 #152
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133777
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
Nee, door Zwitsers. Die denken alleen in termen van valuta en rekeningen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:07 #153
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207133778
Wat een lul die scheids.
pi_207133779
Affluiten
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_207133781
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef Coco het volgende:
Graag niet zo schreeuwen.
De emoties lopen hoog op
pi_207133784
Als een scheids teveel meedenkt met één partij ziet die het voordeel niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133786
VERLENGO
pi_207133787
Wij willen Makkelie.
zie email 27 oktober
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:01:42 #159
35723 crew  GGMM
pi_207133790
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef Sked het volgende:

[..]
De emoties lopen hoog op
Je gedraagt je maar gewoon
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133791
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef Perox het volgende:
Wat een lul die scheids.
Zo dan!
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:52 #161
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207133794
verlengengenot
pi_207133795
Gevaarlijk spel Messi niet afgefloten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:57 #163
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133797
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]
met de hulp van macron
Nee, met de hulp van Sarkozy, de toenmalige Franse president.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:01:57 #164
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207133798
Wat een finale zeg _O_
AZ
ALKMAAR
pi_207133799
Messi wel erg goed gespeeld.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:02:00 #166
35723 crew  GGMM
pi_207133800
Goed moment om even koffie te zetten :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:02:04 #167
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133802
hoe de fuck kan niemand zien dat deze scheids voor Argentinie is

nog erger dan lahoz
graag op anoniem
pi_207133804
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je gedraagt je maar gewoon
Gelukkig kan ik mezelf modereren.
  zondag 18 december 2022 @ 18:02:18 #169
2651 svann
night-hawk
pi_207133805
Zouden de fransen nog frisser zijn voor de verlenging?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 18 december 2022 @ 18:02:24 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207133807
Wat een finale is dit _O_
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 18 december 2022 @ 18:02:26 #171
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133808
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
VERLENGO
We praten hier Nederlands achterlijke idioot.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:02:28 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133809
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan niemand zien dat deze scheids voor Argentinie is

nog erger dan lahoz
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.
  zondag 18 december 2022 @ 18:02:33 #173
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133810
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Messi wel erg goed gespeeld.
Pessi ja.
graag op anoniem
pi_207133811
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Messi wel erg goed gespeeld.
Had die bal wel op een vreemde plek, wat moest ie daar?
pi_207133813
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef svann het volgende:
Zouden de fransen nog frisser zijn voor de verlenging?
Ja, die hebben 90 minuten energie gespaard
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:02:40 #176
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133814
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef Durmada het volgende:
Wat een finale zeg _O_
Ineens kan Frankrijk weer voetballen en Argentinië niks.
What can change the nature of a man?
pi_207133817
We schakelen even naar de NOS studio





  zondag 18 december 2022 @ 18:02:50 #178
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207133818
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan niemand zien dat deze scheids voor Argentinie is

nog erger dan lahoz
Nee hij gaf Frankrijk netjes een pingel
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:02:53 #179
35723 crew  GGMM
pi_207133819
Nu het verlenging is is @Coco een half uurtje langer mod :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:02:53 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207133820
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
Goed moment om even koffie te zetten :)
Oh verek mijn koffie ...
Zal nu wel koud zijn..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:02:57 #181
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207133821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
Goed moment om even koffie te zetten :)
Krijg je daar geen stress van :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207133823
Strafschoppen gaan de Fransen niet overleven,
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:04 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207133824
Dat domme wijf weer :')
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:09 #184
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133825
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Strafschoppen gaan de Fransen niet overleven,
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:11 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207133827
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Nee, met de hulp van Sarkozy, de toenmalige Franse president.
Vergeet ook de rol van Platini niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:03:13 #186
35723 crew  GGMM
pi_207133828
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Krijg je daar geen stress van :P
Niet echt, nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133829
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.
Z’n wedstrijdmanagement is beter. Maar de bepalende momenten zijn zo mogelijk nog slechter:eenzijdiger.
zie email 27 oktober
pi_207133831
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Krijg je daar geen stress van :P
Waarom zou dat gebeuren?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207133832
Bon Jovi _O_
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:27 #190
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_207133834
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Strafschoppen gaan de Fransen niet overleven,
Lloris is niet echt een killer
AZ
ALKMAAR
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:34 #191
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133837
Als Argentinië nu wat verse krachten inbrengt kunnen ze het voordeel wel terugpakken
pi_207133838
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Krijg je daar geen stress van :P
@GGMM is geen kind.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:03:35 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133839
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
pi_207133840
Argentinie krijgt weer 10 minuten om mentaal te herstellen zoals tegen Nederland.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133841
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:48 #196
2651 svann
night-hawk
pi_207133845
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Sked het volgende:
Ja, die hebben 90 minuten energie gespaard
Zo leek het wel.
Ze kwamen tot niets igg.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207133847
De studio's maken zich wel erg belangrijk op dit soort momenten. :')
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:03:51 #198
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_207133848
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
Nu het verlenging is is @:coco een half uurtje langer mod :)
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:03:51 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133849
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Z’n wedstrijdmanagement is beter. Maar de bepalende momenten zijn zo mogelijk nog slechter:eenzijdiger.
Nee.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:03:55 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133851
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Sked het volgende:

[..]
@:GGMM is geen kind.
What can change the nature of a man?
pi_207133852
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Messi verheerlijking
pi_207133853
Argentinië heeft zijn kruit te vroeg verschoten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:57 #203
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133854
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.
voordeel niet geven aan frankrijk terwijl dat wel moest.

meerdere keren
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:04:01 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_207133855
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Dat domme wijf weer :')
Weerwijven zijn ook erg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207133856
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
Roeiden we Blind maar weg.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:04:09 #206
35723 crew  GGMM
pi_207133857
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Uiteraard

Wegwezen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:11 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
Goed moment om even koffie te zetten :)
Niet na 6 uur maat, straks verpest je je nachtrust!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133860
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Ja.
pi_207133861
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Schreef een boek over Messi.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:04:18 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133863
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Ja
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:23 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207133866
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Wie?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:27 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133867
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Durmada het volgende:

[..]
Lloris is niet echt een killer
Het tegenovergestelde zelfs. Als ze slim zijn bewaren ze een wissel voor Mandanda of Areola
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:30 #213
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207133869
Beter zakt Frankrijk nu niet in net als NL
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:34 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133871
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vergeet ook de rol van Platini niet.
Platini werd gerold en bedot. Eerst door Sarkozy, nadien door zijn vice-voorzitter bij de Uefa, ene Gianni Infantino. Die hem een mes in de rug zette en in zijn plaats FIFA-voorzitter werd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207133872
Argentinie kan nog zoveel keer wisselen
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:56 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133875
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Vroeger waren de winkels altijd dicht op zondag.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207133876
pi_207133877
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Schreef een boek over Messi.
En die vrouw die voetbal ook ooit. :')
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:01 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie kan nog zoveel keer wisselen
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
graag op anoniem
pi_207133879
Stukje spuug
pi_207133881
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Dybala
pi_207133884
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee.
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.
Hij past de voordeelregel net heel raar toe.
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:05:24 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133886
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie is zij?
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:30 #224
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133887
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:32 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133888
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Correspondent Messi van de NOS
pi_207133890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor wie is zij?
Maakt het uit?
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:44 #227
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207133891
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor wie is zij?
Voor mij. Thanks.
pi_207133892
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Dybala
pi_207133897
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
Er is leven na de lach.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:06 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133898
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Sked het volgende:

[..]
Maakt het uit?
Nee
What can change the nature of a man?
pi_207133901
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Coco het volgende:

[..]
Ineens kan Frankrijk weer voetballen en Argentinië niks.
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnen
pi_207133902
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
pi_207133904
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
Van mij en @capuchon_jongen mag dat.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:25 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133905
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
brock_60_60.gif
What can change the nature of a man?
pi_207133906
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor wie is zij?
ARG
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:37 #236
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133907
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Zorreguieta.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:06:38 #237
35723 crew  GGMM
pi_207133908
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit zouden we niet meer doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133910
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
Hopelijk gaan ze door zoals in de laatste 10 min
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:47 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133911
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
In de kelderklasse wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:55 #240
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207133913
Als ze verliezen dumpen ze messi in de oceaan
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:56 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133914
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnen
2-1 :?
What can change the nature of a man?
pi_207133916
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:06 #243
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133918
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Veel gevluchte Nazi’s.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:08 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133919
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Dat is het mooie aan voetbal :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133921
Coman valt wel ontzettend goed in zeg
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:24 #246
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133923
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Was toch 80 minuten saaie eenzijdigheid, joh.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207133925
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Van Basten kon niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:07:29 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133926
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.
Hij past de voordeelregel net heel raar toe.
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
pi_207133927
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
2-1 :?
ok 1-2

Detailneukertje
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:38 #250
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133929
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:49 #251
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133933
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is het mooie aan voetbal :)
Ik ontken ook niet dat ik me momenteel vermaak hoor. :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:04 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133939
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?

(geen idee, was voor mijn tijd)
pi_207133940
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
AFCA!
pi_207133941
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
pi_207133942
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
:r
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:21 #256
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133943
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Die discussie is al lang dicht.

Messi _O_
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:21 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133944
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
graag op anoniem
pi_207133948
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Jung-Hwan Ahn god
pi_207133950
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Dat is juist kut.
pi_207133951
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Allemaal racisten daar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:08:54 #261
35723 crew  GGMM
pi_207133953
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133954
Fransen spelen met veel ruimte achterin. Staat geen verdediging zowat
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:05 #263
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133955
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Sked het volgende:

[..]
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
Wel 2 wereldbekers dan en zijn ploeg op sleeptouw genomen, i.t.t. Messi.
pi_207133956
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
zie email 27 oktober
pi_207133957
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Zelf doe je er vaak aan mee
AFCA!
pi_207133958
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Over Hamilton?
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:20 #267
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207133959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Sked het volgende:

[..]
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.
Dat impliceer ik toch ook niet.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207133960
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
En als we jou nou de GOAT van FOK! noemen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:23 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133961
Mensen die het hebben over de GOAT hebben wetenschappelijk bewezen een waanzinnig kleine piemel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133962
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207133963
Ja dat is geel.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:30 #272
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133964
als mbappe dit wint

24 jaar volgens mij en 2 WK-titels

en dan zeggen mensen dat Messi de goat is :') doe nor
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:33 #273
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133965
Vuile overtreding Messi
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:37 #274
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133967
:G voor Messi

Oh nee tuurlijk niet
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:37 #275
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207133968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Ja
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:09:40 #276
35723 crew  GGMM
pi_207133969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
Zelf doe je er vaak aan mee
Echt nooit wat lul jij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
ja
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:09:45 #278
842 Zorro
Z
pi_207133971
Dit mag geel voor Messi zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207133972
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Allemaal racisten daar.
Of geen verleden met slaven ;)
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:56 #280
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133975
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Ik ook, dus laat Mbappe er maar voor zorgen dat Messi niet die Legend status krijgt.
pi_207133976
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?

(geen idee, was voor mijn tijd)
Nee, ze waren toen vooral nog banger om een goal tegen te krijgen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:59 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133978
@Slobeend dit bedoel ik
graag op anoniem
pi_207133979
DAt was ook geel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133980
Ze doen iig hun best om Messi het niet cadeau te geven al gaat dat wel gebeuren natuurlijk.
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:08 #285
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133982
Waarom krijgt Messi geen geel voor truitje-trek ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:11 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133983
Erger dan Lahoz
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:14 #287
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133985
Dit is ook niet 's werelds beste regio om GOAT te worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:10:16 #288
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133986
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
@:slobeend dit bedoel ik
Die keek even toevallig niet.
What can change the nature of a man?
pi_207133991
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja
Thanks :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207133993
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
Snap eigenlijk sowieso niet waarom wisselspelers die zich niet gedragen niet gewoon weggestuurd worden.
pi_207133995
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
als mbappe dit wint

24 jaar volgens mij en 2 WK-titels

en dan zeggen mensen dat Messi de goat is :') doe nor
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:45 #292
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133997
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
Echt nooit wat lul jij
Pak hem aan
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:10:55 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133998
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Die keek even toevallig niet.
:?
  zondag 18 december 2022 @ 18:11:12 #294
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134001
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Of geen verleden met slaven ;)
Wel veilige haven voor gevluchte Nazi's
  zondag 18 december 2022 @ 18:11:19 #295
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134002
Frankrijk speelt gewoon nog steeds 4-2-4 nu.
pi_207134003
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Argentinië heeft al een penaltyreeks gewonnen dit toernooi, ben vergeten tegen wie ook alweer.
Er is leven na de lach.
pi_207134004
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:?
je wordt gedemoniseerd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207134006
Vieze schopploeg.
pi_207134007
wtf is er gebeurd kom net terug van dineren
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:11:34 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134009
Lahoz was echt erger kom op zeg. Steun mij iemand!!
pi_207134010
Laatste wissel bij de Fransen? Link.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')