Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Die discussie is al lang dicht.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Jung-Hwan Ahn godquote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Dat is juist kut.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Allemaal racisten daar.quote:Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië.
Wel 2 wereldbekers dan en zijn ploeg op sleeptouw genomen, i.t.t. Messi.quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.quote:Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
Zelf doe je er vaak aan meequote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Over Hamilton?quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Dat impliceer ik toch ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.
En als we jou nou de GOAT van FOK! noemen?quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Wie is er eigenlijk beter in penalties?quote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?
Argentinie of Frankrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |