abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:56 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133914
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnen
2-1 :?
What can change the nature of a man?
pi_207133916
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:06 #243
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133918
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Veel gevluchte Nazi’s.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:08 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133919
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Dat is het mooie aan voetbal :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133921
Coman valt wel ontzettend goed in zeg
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:24 #246
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133923
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Was toch 80 minuten saaie eenzijdigheid, joh.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207133925
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Van Basten kon niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:07:29 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133926
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.
Hij past de voordeelregel net heel raar toe.
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
pi_207133927
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
2-1 :?
ok 1-2

Detailneukertje
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:38 #250
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133929
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:49 #251
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133933
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is het mooie aan voetbal :)
Ik ontken ook niet dat ik me momenteel vermaak hoor. :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:04 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133939
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?

(geen idee, was voor mijn tijd)
pi_207133940
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
AFCA!
pi_207133941
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
pi_207133942
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
:r
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:21 #256
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133943
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Die discussie is al lang dicht.

Messi _O_
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:21 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133944
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
graag op anoniem
pi_207133948
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Jung-Hwan Ahn god
pi_207133950
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Dat is juist kut.
pi_207133951
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Allemaal racisten daar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:08:54 #261
35723 crew  GGMM
pi_207133953
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133954
Fransen spelen met veel ruimte achterin. Staat geen verdediging zowat
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:05 #263
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133955
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Sked het volgende:

[..]
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
Wel 2 wereldbekers dan en zijn ploeg op sleeptouw genomen, i.t.t. Messi.
pi_207133956
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
zie email 27 oktober
pi_207133957
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Zelf doe je er vaak aan mee
AFCA!
pi_207133958
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Over Hamilton?
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:20 #267
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207133959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Sked het volgende:

[..]
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.
Dat impliceer ik toch ook niet.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207133960
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
En als we jou nou de GOAT van FOK! noemen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:23 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133961
Mensen die het hebben over de GOAT hebben wetenschappelijk bewezen een waanzinnig kleine piemel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133962
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')