Oranje heeft zichzelf genaaid.quote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Sorry jongens de emoties lopen nu op, ik zit er nog steeds mee dat ze oranje genaaid hebben.
Wil je mij hier alsjeblieft niet mee lastigvallen? Ik probeer net een briljante column te schrijven.quote:
En dat vlak nadat Frankrijk een cruciale penalty heeft gekregen, echt bijzonder hoe die hoofdjes werken.quote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Alles is een complot tegenwoordig he, jeetje.
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staanquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Gewoon negeren.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Scaloni is een verdediger.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Argentinie heeft fantastische aanvallers op bank zitten. Doe iets Scaloni
Holy wat?quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Kan onmogelijk matiger zijn dan shagroker Andries.quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staan
Woon je in een kraakpandquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Parijs is nog verquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
"It ain't over till it's over"quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Fucknutsquote:
Goed puntquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraagquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Hij heeft geen aanvallende wissels meer. Benieuwd wie hij eruit gaat halen om weer een extra middenvelder in te brengenquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Fransquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanenquote:
Een Paul Bosveldtjequote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wel zuur als je er met een 2-0 voorsprong van af bent gehaald
Dat vond ik wel.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag)
quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Welverdiende likequote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Frans
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbalquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imoquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die dingen waar Maan graag op sabbelt.
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag)
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imo
welk punt probeer je te maken?quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Dat was het plan ook.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
Hele wedstrijd zowat onzichtbaarquote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.quote:
Jazeker wel. Op basis van een wetenschappelijke methode. Vandaar dat er zes keepers moesten overvliegen om vijf strafschoppen te houden, mocht Noppert keepen als penaltykiller ookal heeft hij in zijn carrière één penalty gestopt. Gelukkig hadden alle spelers van Nederland geoefend met penalties nemen bij hun club.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag)
Dan was dat een vrij idioot planquote:
En 70-80 procent van het geld gaat in Europa om.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbal
dan heb je dat
Raakte net weer bal kwijt.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Wel als het met de knie is.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
PINGEL .... terug spelen op de keeper mag niet gepakt worden met de handen
Omdat het toen gesloten werd zeker.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Nou nou nouquote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
Mentale of voetbaltechnische onkunde imo.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |