Holy wat?quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.quote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Kan onmogelijk matiger zijn dan shagroker Andries.quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen penaltykiller in het doel staan
Woon je in een kraakpandquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Sked het volgende:
Er gaat hier een brandalarm af in het gebouw. Goede timing.
Parijs is nog verquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
"It ain't over till it's over"quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef probeer het volgende:
holy fucknuts
Denk je bij minuut 60 'ik ga even koken, dit is toch wel gespeeld'.
Fucknutsquote:
Goed puntquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraagquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Hij heeft geen aanvallende wissels meer. Benieuwd wie hij eruit gaat halen om weer een extra middenvelder in te brengenquote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Denk je? Dat is wel veel risico hoor, voor die ouwe Didier.
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Fransquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef Caland het volgende:
Denk niet dat Deschamps net als dementie Loewie in de verlenging het op pingels gaat gooien
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanenquote:
Een Paul Bosveldtjequote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wel zuur als je er met een 2-0 voorsprong van af bent gehaald
Dat vond ik wel.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag)
quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Welverdiende likequote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, de keeperstrainer bij ons die dat heeft bedacht was ook Frans
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbalquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heel Europa. FIFA is er alleen voor de niet-Europeanen
Maan is een grandioze slet. En dat, is positief imoquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die dingen waar Maan graag op sabbelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |