welk punt probeer je te maken?quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar Messi is een echte aanvoerder en leider, een grote persoonlijkheid, die gaat nu opstaan en zijn team naar de overwinning dirigeren.
Dat was het plan ook.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
Hele wedstrijd zowat onzichtbaarquote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.quote:
Jazeker wel. Op basis van een wetenschappelijke methode. Vandaar dat er zes keepers moesten overvliegen om vijf strafschoppen te houden, mocht Noppert keepen als penaltykiller ookal heeft hij in zijn carrière één penalty gestopt. Gelukkig hadden alle spelers van Nederland geoefend met penalties nemen bij hun club.quote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat deed Lowietje toch niet echt mag ik hopen? (Serieuze vraag)
Dan was dat een vrij idioot planquote:
En 70-80 procent van het geld gaat in Europa om.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, er schijnt buiten europa nog een groeimarkt te zitten voor het voetbal
dan heb je dat
Raakte net weer bal kwijt.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Is die Messi eigenlijk ook al gewisseld? Ik heb hem al tien minuten niet meer gezien.
Wel als het met de knie is.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
PINGEL .... terug spelen op de keeper mag niet gepakt worden met de handen
Omdat het toen gesloten werd zeker.quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Nou nou nouquote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
Mentale of voetbaltechnische onkunde imo.quote:Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland heeft toch echt niks meer gedaan in die verlenging?
quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Omdat het toen gesloten werd zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |