Ehhh righttttt.quote:Op zondag 18 december 2022 17:50 schreef Fleischmeister het volgende:
Zocht zelf dat been op, goed gezien
quote:Op zondag 18 december 2022 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Argentinie had hier een penalty gekregen, 100%.
Dat had Nederland ook moeten doen na die 2-2, maar dat kon Louis niet of zo...quote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk moet dit afmaken
Argentinie is kapot
Zoek hulpquote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Sorry jongens de emoties lopen nu op, ik zit er nog steeds mee dat ze oranje genaaid hebben.
Dat is erg eerlijk van jequote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Jiyar86 het volgende:
Sorry jongens de emoties lopen nu op, ik zit er nog steeds mee dat ze oranje genaaid hebben.
@Slobeend is iets op het spoorquote:Op zondag 18 december 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Alles is een complot tegenwoordig he, jeetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |