abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207133852
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Messi verheerlijking
pi_207133853
Argentinië heeft zijn kruit te vroeg verschoten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:03:57 #203
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133854
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.
voordeel niet geven aan frankrijk terwijl dat wel moest.

meerdere keren
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:04:01 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_207133855
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Dat domme wijf weer :')
Weerwijven zijn ook erg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207133856
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
Roeiden we Blind maar weg.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:04:09 #206
35723 crew  GGMM
pi_207133857
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Uiteraard

Wegwezen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:11 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133858
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:
Goed moment om even koffie te zetten :)
Niet na 6 uur maat, straks verpest je je nachtrust!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133860
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Ja.
pi_207133861
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Schreef een boek over Messi.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:04:18 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133863
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wordt hij dan meteen op zwart geflikkerd na het fluitsignaal :o
Ja
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:23 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207133866
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Wie?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:27 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133867
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Durmada het volgende:

[..]
Lloris is niet echt een killer
Het tegenovergestelde zelfs. Als ze slim zijn bewaren ze een wissel voor Mandanda of Areola
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:30 #213
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207133869
Beter zakt Frankrijk nu niet in net als NL
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:34 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133871
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vergeet ook de rol van Platini niet.
Platini werd gerold en bedot. Eerst door Sarkozy, nadien door zijn vice-voorzitter bij de Uefa, ene Gianni Infantino. Die hem een mes in de rug zette en in zijn plaats FIFA-voorzitter werd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207133872
Argentinie kan nog zoveel keer wisselen
  zondag 18 december 2022 @ 18:04:56 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133875
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Vroeger waren de winkels altijd dicht op zondag.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207133876
pi_207133877
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Schreef een boek over Messi.
En die vrouw die voetbal ook ooit. :')
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:01 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133878
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie kan nog zoveel keer wisselen
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
graag op anoniem
pi_207133879
Stukje spuug
pi_207133881
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Dybala
pi_207133884
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Nee.
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.
Hij past de voordeelregel net heel raar toe.
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:05:24 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133886
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie is zij?
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:30 #224
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133887
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:32 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133888
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Correspondent Messi van de NOS
pi_207133890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor wie is zij?
Maakt het uit?
  zondag 18 december 2022 @ 18:05:44 #227
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207133891
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor wie is zij?
Voor mij. Thanks.
pi_207133892
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Dybala
pi_207133897
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
Er is leven na de lach.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:06 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133898
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Sked het volgende:

[..]
Maakt het uit?
Nee
What can change the nature of a man?
pi_207133901
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef Coco het volgende:

[..]
Ineens kan Frankrijk weer voetballen en Argentinië niks.
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnen
pi_207133902
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
pi_207133904
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
Van mij en @capuchon_jongen mag dat.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:25 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133905
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
brock_60_60.gif
What can change the nature of a man?
pi_207133906
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Voor wie is zij?
ARG
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:37 #236
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133907
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]
wie wil je erin brengen dan? di maria niet, en dat was hun beste speler
Zorreguieta.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:06:38 #237
35723 crew  GGMM
pi_207133908
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit zouden we niet meer doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133910
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Pedroso het volgende:
Zullen de Fransen nu ook met z'n met z'n allen gaan verdedigen in de verlenging en de ballen blind weg roeien?
Hopelijk gaan ze door zoals in de laatste 10 min
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:47 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133911
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Mag je nu Giroud er weer terug in wisselen?
In de kelderklasse wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:55 #240
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207133913
Als ze verliezen dumpen ze messi in de oceaan
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:06:56 #241
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133914
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
laatste deel van de wedstrijd krijgen ze nog even door dat ze de finale aan het spelen zijn. Maar net als met NL had het hier 2-1 moeten zijn door onterecht gegeven 11 meter cadeautjes richting de Argentijnen
2-1 :?
What can change the nature of a man?
pi_207133916
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:06 #243
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133918
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Veel gevluchte Nazi’s.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:08 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133919
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Kriegel het volgende:
Eén minuut met een idiote omslag en opeens is het de leukste finale in de geschiedenis van ooit. Ja oké.
Dat is het mooie aan voetbal :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133921
Coman valt wel ontzettend goed in zeg
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:24 #246
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133923
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Was toch 80 minuten saaie eenzijdigheid, joh.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207133925
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Edwin Winkels aan deze tafel :? :? :?
Van Basten kon niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:07:29 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133926
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja. Die Argentijnen voeren al de hele wedstrijd een theatershow op. En dan geef je geel voor een schwalbe waar wel contact is.
Hij past de voordeelregel net heel raar toe.
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
pi_207133927
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef Coco het volgende:

[..]
2-1 :?
ok 1-2

Detailneukertje
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:38 #250
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133929
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
  zondag 18 december 2022 @ 18:07:49 #251
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133933
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is het mooie aan voetbal :)
Ik ontken ook niet dat ik me momenteel vermaak hoor. :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:04 #252
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133939
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?

(geen idee, was voor mijn tijd)
pi_207133940
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
AFCA!
pi_207133941
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
pi_207133942
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
:r
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:21 #256
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133943
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
Die discussie is al lang dicht.

Messi _O_
  zondag 18 december 2022 @ 18:08:21 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133944
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Mbappe voor de hattrick en de GOAT discussie kan dicht.
graag op anoniem
pi_207133948
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Jung-Hwan Ahn god
pi_207133950
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Waar is de Golden Goal als je hem nodig hebt.
Dat is juist kut.
pi_207133951
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Allemaal racisten daar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:08:54 #261
35723 crew  GGMM
pi_207133953
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133954
Fransen spelen met veel ruimte achterin. Staat geen verdediging zowat
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:05 #263
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133955
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Sked het volgende:

[..]
Ik ga iemand die nog luiers om heeft geen GOAT noemen.
Wel 2 wereldbekers dan en zijn ploeg op sleeptouw genomen, i.t.t. Messi.
pi_207133956
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Het was een schwalbe... Hij haakt zelf in, gewoon beter kijken. Dat laatste was het vreemdste moment ja, verder valt het allemaal wel mee.
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
zie email 27 oktober
pi_207133957
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Zelf doe je er vaak aan mee
AFCA!
pi_207133958
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Over Hamilton?
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:20 #267
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_207133959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:56 schreef Sked het volgende:

[..]
Alsof ze ooit aan jouw pikkie gaat trekken.
Dat impliceer ik toch ook niet.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207133960
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
En als we jou nou de GOAT van FOK! noemen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:23 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207133961
Mensen die het hebben over de GOAT hebben wetenschappelijk bewezen een waanzinnig kleine piemel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207133962
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
Mallebappe gaat nog een keer scoren hoor
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207133963
Ja dat is geel.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:30 #272
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133964
als mbappe dit wint

24 jaar volgens mij en 2 WK-titels

en dan zeggen mensen dat Messi de goat is :') doe nor
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:33 #273
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207133965
Vuile overtreding Messi
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:37 #274
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207133967
:G voor Messi

Oh nee tuurlijk niet
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:37 #275
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207133968
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Ja
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:09:40 #276
35723 crew  GGMM
pi_207133969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
Zelf doe je er vaak aan mee
Echt nooit wat lul jij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
ja
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:09:45 #278
842 Zorro
Z
pi_207133971
Dit mag geel voor Messi zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207133972
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Allemaal racisten daar.
Of geen verleden met slaven ;)
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:56 #280
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133975
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Ik ook, dus laat Mbappe er maar voor zorgen dat Messi niet die Legend status krijgt.
pi_207133976
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?

(geen idee, was voor mijn tijd)
Nee, ze waren toen vooral nog banger om een goal tegen te krijgen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:59 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133978
@Slobeend dit bedoel ik
graag op anoniem
pi_207133979
DAt was ook geel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133980
Ze doen iig hun best om Messi het niet cadeau te geven al gaat dat wel gebeuren natuurlijk.
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:08 #285
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133982
Waarom krijgt Messi geen geel voor truitje-trek ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:11 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133983
Erger dan Lahoz
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:14 #287
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133985
Dit is ook niet 's werelds beste regio om GOAT te worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:10:16 #288
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207133986
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
@:slobeend dit bedoel ik
Die keek even toevallig niet.
What can change the nature of a man?
pi_207133991
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja
Thanks :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207133993
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
Snap eigenlijk sowieso niet waarom wisselspelers die zich niet gedragen niet gewoon weggestuurd worden.
pi_207133995
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
als mbappe dit wint

24 jaar volgens mij en 2 WK-titels

en dan zeggen mensen dat Messi de goat is :') doe nor
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:45 #292
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133997
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
Echt nooit wat lul jij
Pak hem aan
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:10:55 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133998
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Die keek even toevallig niet.
:?
  zondag 18 december 2022 @ 18:11:12 #294
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134001
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Of geen verleden met slaven ;)
Wel veilige haven voor gevluchte Nazi's
  zondag 18 december 2022 @ 18:11:19 #295
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134002
Frankrijk speelt gewoon nog steeds 4-2-4 nu.
pi_207134003
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Argentinië heeft al een penaltyreeks gewonnen dit toernooi, ben vergeten tegen wie ook alweer.
Er is leven na de lach.
pi_207134004
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:?
je wordt gedemoniseerd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207134006
Vieze schopploeg.
pi_207134007
wtf is er gebeurd kom net terug van dineren
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:11:34 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134009
Lahoz was echt erger kom op zeg. Steun mij iemand!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')