Nee, door Zwitsers. Die denken alleen in termen van valuta en rekeningen ...quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
Je gedraagt je maar gewoonquote:
Nee, met de hulp van Sarkozy, de toenmalige Franse president.quote:
Nee echt niet in de buurt van Lahoz.quote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck kan niemand zien dat deze scheids voor Argentinie is
nog erger dan lahoz
Ja, die hebben 90 minuten energie gespaardquote:Op zondag 18 december 2022 18:02 schreef svann het volgende:
Zouden de fransen nog frisser zijn voor de verlenging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |