Nee hoor, anders was er geen WK in Qatar. De oliesjeiks hebben het voetbal al gekocht.quote:Op zondag 18 december 2022 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA wordt geleid door Europeanen.
met de hulp van macronquote:Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, anders was er geen WK in Qatar. De oliesjeiks hebben het voetbal al gekocht.
quote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Band of Brothers voor de tweede keer gekeken. Dat ze het concentratiekamp ontdekte ontroerde mij wederom.
Prima schot alleen erg goed gekeept.quote:Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef GGMM het volgende:
Uit zo'n misser merk je toch dat Messi een net-niet speler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |