abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:09:40 #276
35723 crew  GGMM
pi_207133969
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
Zelf doe je er vaak aan mee
Echt nooit wat lul jij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207133970
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
ja
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:09:45 #278
842 Zorro
Z
pi_207133971
Dit mag geel voor Messi zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207133972
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Allemaal racisten daar.
Of geen verleden met slaven ;)
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:56 #280
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207133975
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van de term 'GOAT' en al die discussie eromheen.
Ik ook, dus laat Mbappe er maar voor zorgen dat Messi niet die Legend status krijgt.
pi_207133976
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Daar gingen teams toch niet per se aanvallender van voetballen?

(geen idee, was voor mijn tijd)
Nee, ze waren toen vooral nog banger om een goal tegen te krijgen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:09:59 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133978
@Slobeend dit bedoel ik
graag op anoniem
pi_207133979
DAt was ook geel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207133980
Ze doen iig hun best om Messi het niet cadeau te geven al gaat dat wel gebeuren natuurlijk.
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:08 #285
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207133982
Waarom krijgt Messi geen geel voor truitje-trek ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:11 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207133983
Erger dan Lahoz
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:14 #287
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207133985
Dit is ook niet 's werelds beste regio om GOAT te worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:10:16 #288
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207133986
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
@:slobeend dit bedoel ik
Die keek even toevallig niet.
What can change the nature of a man?
pi_207133991
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja
Thanks :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207133993
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kort daar voor ook al, geeft hij voordeel maar vergeet de 200% kaart. Om vervolgens nog even geel te gaan geven aan een al gewisselde speler van Frankrijk.
Snap eigenlijk sowieso niet waarom wisselspelers die zich niet gedragen niet gewoon weggestuurd worden.
pi_207133995
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef KingRoland het volgende:
als mbappe dit wint

24 jaar volgens mij en 2 WK-titels

en dan zeggen mensen dat Messi de goat is :') doe nor
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:10:45 #292
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207133997
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
Echt nooit wat lul jij
Pak hem aan
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:10:55 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207133998
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Die keek even toevallig niet.
:?
  zondag 18 december 2022 @ 18:11:12 #294
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134001
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Of geen verleden met slaven ;)
Wel veilige haven voor gevluchte Nazi's
  zondag 18 december 2022 @ 18:11:19 #295
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134002
Frankrijk speelt gewoon nog steeds 4-2-4 nu.
pi_207134003
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wie is er eigenlijk beter in penalties?

Argentinie of Frankrijk?
Argentinië heeft al een penaltyreeks gewonnen dit toernooi, ben vergeten tegen wie ook alweer.
Er is leven na de lach.
pi_207134004
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:?
je wordt gedemoniseerd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207134006
Vieze schopploeg.
pi_207134007
wtf is er gebeurd kom net terug van dineren
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:11:34 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134009
Lahoz was echt erger kom op zeg. Steun mij iemand!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')