abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207134280
Lautaro slechter dan Messi
pi_207134282
Hoera, ik ben net op tijd thuis voor de slotfase. Hup Argentinië.
pi_207134284
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.
Maar dat was Brazilie ook, maar daar zijn miljoenen Afrikanen heen verscheept, blijkbaar was het gebied Argentinie niet geschikt voor plantages met slaven, anders waren ze daar nu ook wel. , logischerwijs
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 18 december 2022 @ 18:22:51 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134285
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:21 schreef superniger het volgende:
Oei
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oe
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:21 schreef Van_Poppel het volgende:
AHH
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oeeeh
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
oeeehh
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:21 schreef dvdfreak het volgende:
oeeeeeeeee
Geil!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207134288
Woest
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:22:59 #156
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134291
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:23:12 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_207134292
Frankrijk onterecht van Engeland en Marokko gewonnen. Wanneer houdt het geluk op :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207134293
Dybala had er twee gemaakt.
  zondag 18 december 2022 @ 18:23:18 #160
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_207134296
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Die Martinez moet eigenlijk een rode kaart krijgen voor zijn kapsel.

:R
Als het een Fransman was geweest had ie m gekregen
pi_207134299
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben zelden zo erg voor Frankrijk geweest.
Dit ja.

Dit bescheten WK kan geen mooier einde hebben dan dat de gedoodverfde (lees: gekochte) winnaar keihard verliest na een 2-0 voorsprong.
  zondag 18 december 2022 @ 18:23:21 #162
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134300
Frankrijk ga nou niet Nederland achterna. Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
  zondag 18 december 2022 @ 18:23:21 #163
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134301
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Dat was 1 minuut
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207134302
Desjam ziedend.
  zondag 18 december 2022 @ 18:23:23 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134304
Ik hoop op een keeperswissel bij Frankrijk
pi_207134305
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Was +1.
pi_207134308
Beetje zelfde verloop als tegen Nederland, Argentijnen weer beter en met de kansen in de verlenging.
Ik zie de bui alweer hangen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:23:33 #168
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134310
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Al geweest

Beetje bijblijven jemig
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:23:34 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134311
Onveilige werksituatie onder Deschamps.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:23:39 #170
842 Zorro
Z
pi_207134314
Als die Fransicanen het op strafschoppen laten aankomen en dan verliezen kijk ik dit WK geen wedstrijd meer :(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:23:47 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134315
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera, ik ben net op tijd thuis voor de slotfase. Hup Argentinië.
Welkom :)
pi_207134317
Hopelijk lapt @Pisces29 mij op
pi_207134318
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Richestorags het volgende:
Frankrijk ga nou niet Nederland achterna. Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
Zo dan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207134322
Niet uitverkocht.
pi_207134328
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Richestorags het volgende:
Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
Geil!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')