Maar dat was Brazilie ook, maar daar zijn miljoenen Afrikanen heen verscheept, blijkbaar was het gebied Argentinie niet geschikt voor plantages met slaven, anders waren ze daar nu ook wel. , logischerwijsquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Geil!quote:
Als het een Fransman was geweest had ie m gekregenquote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef tesssssssss het volgende:
Die Martinez moet eigenlijk een rode kaart krijgen voor zijn kapsel.
Dit ja.quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben zelden zo erg voor Frankrijk geweest.
Dat was 1 minuutquote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Was +1.quote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Al geweestquote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Geen extra tijd na een helft verlenging?
Welkomquote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera, ik ben net op tijd thuis voor de slotfase. Hup Argentinië.
Zo danquote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Richestorags het volgende:
Frankrijk ga nou niet Nederland achterna. Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
Geil!quote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Richestorags het volgende:
Erover. Duwen. Trekken. Beuken. Scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |