En nu is het dichtbevolkt?quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.
En attandant Julio Eichmannquote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer gaat de kleinzoon van Mengele debuteren bij Argentinië?
quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef littlemindy het volgende:
Ik ben zelden zo erg voor Frankrijk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |