Oh, zijn die uit op centen dan? Dacht altijd dat ze weelde kwamen brengen. Tenminste, dat is wat de politiek de mensen wijs probeert te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Wil je nu zeggen dat migranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat Argentinië op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
quote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, zijn die uit op centen dan? Dacht altijd dat ze weelde kwamen brengen. Tenminste, dat is wat de politiek de mensen wijs probeert te maken.
Al besproken.quote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat immigranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?
Ik geef die mensen groot gelijk. Het ligt bij de (on) wil van de politiekquote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat migranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?
Nee joh, zelfs de vuurlandindianen waren donker. De inheemsen zijn in Argentinie echter veelal door ziektes overleden of opgenomen in de grotere genenpoel. Argentinie was slechts spaars bevolkt voor de Europese migratiegolven.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat Argentinië op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Er is een uitzondering op elke regel. De Duitse migranten die in '45 naar Argentinië trokken gingen daar niet bepaald voor het geld naartoe ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat migranten en vluchtelingen alleen naar landen met geld gaan?
Winnen ze toch nog iets voor ze worden teruggezet naar de Serie Bquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Sked het volgende:
Paredes & Di Maria of Rabiot, de beker komt naar Turijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |