abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207134103
:G
pi_207134105
@Scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 18:15:50 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134106
Dat is dan toch geel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:15:53 #54
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207134108
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Omdat er geen donkere mensen wonen, dus dan gaat dat lastig.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:15:58 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134112
WAT ER OOK GEBEURD BLIJFT IN UW KOT!!

twitter
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:16:00 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_207134113
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Smerig.
Ik ga weer naar m'n TV stoel. Mis ik dit soort niet ter zaken doende berichten. Ik heb 3-2 gepoeld.

Tot later.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:16:00 #58
842 Zorro
Z
pi_207134114
Weer geen geel :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134117
Geen geel :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207134119
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
:D :D .
pi_207134121
Dit is gewoon geel
  zondag 18 december 2022 @ 18:16:16 #62
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134122
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
_O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:16:16 #63
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134124
Hoe is dit geen geel.
pi_207134127
Geel misschien?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207134129
Haha alweer geen kaartje
pi_207134131
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
En de kleinste penis
  zondag 18 december 2022 @ 18:16:45 #67
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134132
Wat een suffe kutploeg, die Argentijnen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134133
KAART!
zie email 27 oktober
pi_207134134
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_207134135
Messi wel mokerslecht
  zondag 18 december 2022 @ 18:17:00 #71
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134136
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Omdat Argentini op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.

En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134142
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Die speelt al een tijdje niet meer
  zondag 18 december 2022 @ 18:17:28 #73
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134143
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Repelsteeltje?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:18:04 #74
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134151
Dit wordt rellen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:18:06 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_207134153
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Omdat Argentini op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.

En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Wil jij hiermee zeggen dat donkere mensen uit zijn op geld?
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')