abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207134074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Twee keer penals?
Nee, zelfs vaker
  zondag 18 december 2022 @ 18:14:01 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
:o

Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
pi_207134077
Ook dat is een kaart. Hebben we het niet over de kleur.
zie email 27 oktober
pi_207134079
Gaat Argentini nog wisselen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:14:36 #45
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134085
Frankrijk heeft ook geen al te beste relatie met pingels dus maak die fout nou niet.
  zondag 18 december 2022 @ 18:14:46 #46
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134089
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef Zorro het volgende:
De Fransers lijken me op strafschoppen aan te sturen
Ultieme genot: De pienantie van die tuinkabouter gaat hoog over .....
pi_207134097
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_207134099
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:o

Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
Mwah, dat geloof ik niet. Een eigenpijper als Rabiot had vast misbaar gemaakt als hij zomaar gewisseld was.
pi_207134101
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Zijn niet welkom.
pi_207134102
Blijkbaar zijn
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207134103
:G
pi_207134105
@Scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 18:15:50 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134106
Dat is dan toch geel
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:15:53 #54
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207134108
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Omdat er geen donkere mensen wonen, dus dan gaat dat lastig.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:15:58 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134112
WAT ER OOK GEBEURD BLIJFT IN UW KOT!!

twitter
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:16:00 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_207134113
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Smerig.
Ik ga weer naar m'n TV stoel. Mis ik dit soort niet ter zaken doende berichten. Ik heb 3-2 gepoeld.

Tot later.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:16:00 #58
842 Zorro
Z
pi_207134114
Weer geen geel :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134117
Geen geel :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207134119
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
:D :D .
pi_207134121
Dit is gewoon geel
  zondag 18 december 2022 @ 18:16:16 #62
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134122
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
_O-
  zondag 18 december 2022 @ 18:16:16 #63
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134124
Hoe is dit geen geel.
pi_207134127
Geel misschien?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207134129
Haha alweer geen kaartje
pi_207134131
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
En de kleinste penis
  zondag 18 december 2022 @ 18:16:45 #67
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134132
Wat een suffe kutploeg, die Argentijnen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134133
KAART!
zie email 27 oktober
pi_207134134
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_207134135
Messi wel mokerslecht
  zondag 18 december 2022 @ 18:17:00 #71
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134136
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Omdat Argentini op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.

En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134142
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Die speelt al een tijdje niet meer
  zondag 18 december 2022 @ 18:17:28 #73
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134143
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Repelsteeltje?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134151
Dit wordt rellen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:18:06 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_207134153
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Omdat Argentini op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.

En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Wil jij hiermee zeggen dat donkere mensen uit zijn op geld?
What can change the nature of a man?
pi_207134155
Paredes en Latauro
pi_207134156
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Oh, zijn die uit op centen dan? Dacht altijd dat ze weelde kwamen brengen. Tenminste, dat is wat de politiek de mensen wijs probeert te maken.
  zondag 18 december 2022 @ 18:18:21 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134159
De Pool :W
pi_207134160
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef Halcon het volgende:
Messi wel mokerslecht
Spaart z'n krachten voor het WK rolstoelvoetbal straks.
  zondag 18 december 2022 @ 18:18:23 #80
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134162
Geen vrije trap voor Fr en dan wel voor Argentini:")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')