quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
Ultieme genot: De pienantie van die tuinkabouter gaat hoog over .....quote:Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef Zorro het volgende:
De Fransers lijken me op strafschoppen aan te sturen
Mwah, dat geloof ik niet. Een eigenpijper als Rabiot had vast misbaar gemaakt als hij zomaar gewisseld was.quote:Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
Zijn niet welkom.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Omdat er geen donkere mensen wonen, dus dan gaat dat lastig.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Ik ga weer naar m'n TV stoel. Mis ik dit soort niet ter zaken doende berichten. Ik heb 3-2 gepoeld.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Blijkbaar zijn
[..]
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
En de kleinste penisquote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudtquote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:scrummie zal wel weer boos worden, maar het valt me op dat alleen de keeper nog wit is bij Frankrijk.
Omdat Argentini op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Die speelt al een tijdje niet meerquote:Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Repelsteeltje?quote:Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die spits met baard ook, top scorer aller tijden, met een naam die niemand onthoudt
Wil jij hiermee zeggen dat donkere mensen uit zijn op geld?quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat Argentini op het zuidelijk halfrond dermate ver van de evenaar ligt dat men daar van nature niet donker is, maar even blank als wij.
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
Oh, zijn die uit op centen dan? Dacht altijd dat ze weelde kwamen brengen. Tenminste, dat is wat de politiek de mensen wijs probeert te maken.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En gezien dat land de voorbije paar decennia al een paar keer bankroet gegaan is, is het ook geen aantrekkingspool voor migranten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |