abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207134050
Op de bal.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207134054
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24
Dan heeft hij dus ook op z'n 24e twee wk titels 8-)
  zondag 18 december 2022 @ 18:13:15 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134055
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dan wint het land dat de meeste penalty's raak schiet
Al besproken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207134056
Smerig.
  zondag 18 december 2022 @ 18:13:20 #30
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134060
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië. :P
Half Duitsland is in 45 naar daar gevlucht ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134061
Donkergeel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 18 december 2022 @ 18:13:27 #32
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134062
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Sked het volgende:

[..]
Dan gaan ze penalty's nemen.
Twee keer penals?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134063
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat lekker zeg :) Wat heb je gegeten?
groene curry
jum jum
pi_207134064
Das ook geel.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:13:32 #35
842 Zorro
Z
pi_207134065
De Fransers lijken me op strafschoppen aan te sturen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134067
Dit was rood
pi_207134068
Alweer geen kaartje voor de argentijntjes :(
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:13:39 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207134069
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:13:40 #39
35723 crew  GGMM
pi_207134070
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Al besproken
Ik 2 likes, jij maar één :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134071
geen geel alweer :')
graag op anoniem
pi_207134074
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Twee keer penals?
Nee, zelfs vaker
  zondag 18 december 2022 @ 18:14:01 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
:o

Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
pi_207134077
Ook dat is een kaart. Hebben we het niet over de kleur.
zie email 27 oktober
pi_207134079
Gaat Argentinië nog wisselen?
  zondag 18 december 2022 @ 18:14:36 #45
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134085
Frankrijk heeft ook geen al te beste relatie met pingels dus maak die fout nou niet.
  zondag 18 december 2022 @ 18:14:46 #46
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207134089
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef Zorro het volgende:
De Fransers lijken me op strafschoppen aan te sturen
Ultieme genot: De pienantie van die tuinkabouter gaat hoog over .....
pi_207134097
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_207134099
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:o

Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
Mwah, dat geloof ik niet. Een eigenpijper als Rabiot had vast misbaar gemaakt als hij zomaar gewisseld was.
pi_207134101
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Zijn niet welkom.
pi_207134102
Blijkbaar zijn
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')