Dan heeft hij dus ook op z'n 24e twee wk titelsquote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
23 jaar zelfs, wordt 20 December 24
Al besprokenquote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wint het land dat de meeste penalty's raak schiet
Half Duitsland is in 45 naar daar gevlucht ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:06 schreef StephanL het volgende:
Voor een Zuid-Amerikaans land zijn ze best wel blank in Argentinië.
Twee keer penals?quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
Ik 2 likes, jij maar éénquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef wimderon het volgende:
Suspected concussion staat in beeld, dat mag je wel zien Elshoff. In plaats van het aan een gele kaart te wijten of het als reguliere wissel te zien.
Ultieme genot: De pienantie van die tuinkabouter gaat hoog over .....quote:Op zondag 18 december 2022 18:13 schreef Zorro het volgende:
De Fransers lijken me op strafschoppen aan te sturen
Mwah, dat geloof ik niet. Een eigenpijper als Rabiot had vast misbaar gemaakt als hij zomaar gewisseld was.quote:Op zondag 18 december 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Dat zou slim zijn, hij had 1 momentje in de 2e helft volgens mij maar dat is natuurlijk nooit de echte reden
Zijn niet welkom.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
Dat vonden de Duitse immigranten niet goed.quote:Op zondag 18 december 2022 18:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hebben de Argentijnen geen donkere spelers eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |