haha hun zijn niet objectief. Heel UK haat Frankrijk en nu omdat ze verloren hebben van hun zijn ze allemaal tegen de Fransen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
De 'sportjournalisten' van de BBC vinden de scheidsrechter uitstekend, die willen blijkbaar ook niet in stukken gezaagd worden.
Ik zal jou even scrunchenquote:
Ik help het je hopenquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik hoop op strafschoppen, 5-4 voor Frankrijk en Messi die mist.
Klopt, behalve dat hij ontzettend partijdig is fluit hij wel goed.quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gezeik op scheids wordt wel overdreven hier hoor...
Klopt. Als de verlenging voorbij is.quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef dvdfreak het volgende:
messie gaat zeker nog een pingel krijgen
Wie?quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef dvdfreak het volgende:
messie gaat zeker nog een pingel krijgen
Die heeft 7 benen zeker?quote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer gaat de kleinzoon van Mengele debuteren bij Argentinië?
40-45 secondenquote:Op zondag 18 december 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer gaat de kleinzoon van Mengele debuteren bij Argentinië?
Moet een moeilijke keuze voor een Engelsman zijn. Argentinië of Frankrijk ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
De 'sportjournalisten' van de BBC vinden de scheidsrechter uitstekend, die willen blijkbaar ook niet in stukken gezaagd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |