abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207134329
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Sked het volgende:
Hopelijk lapt @:Pisces29 mij op
Jij gaat @GGMM achterna met kerona?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:24:37 #177
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207134330
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo dan
Erover en beuken lijkt je wel wat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 18 december 2022 @ 18:24:39 #178
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134331
zijn veel argentijnen daar

die werken toch niet hahha
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:24:42 #179
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207134333
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Maar dat was Brazilie ook, maar daar zijn miljoenen Afrikanen heen verscheept, blijkbaar was het gebied Argentinie niet geschikt voor plantages met slaven, anders waren ze daar nu ook wel. , logischerwijs
In het noorden van Argentinie waren er weldegelijk slaven op plantages. Die zijn later veelal naar Buenos Aires getrokken en daar aan ziekteuitbraken (begin 1900) in arme wijken overleden. Ook zijn er uiteindelijk een hoop naar Brazilie geemigreerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:24:52 #180
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207134337
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jij gaat @:GGMM achterna met kerona?
@GGMM heeft COR?
What can change the nature of a man?
pi_207134339
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jij gaat @:GGMM achterna met kerona?
Ik was hem een paar weken voor.
  zondag 18 december 2022 @ 18:24:54 #182
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_207134340
De zwoksels van Macron.
pi_207134341
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Beetje zelfde verloop als tegen Nederland, Argentijnen weer beter en met de kansen in de verlenging.
Ik zie de bui alweer hangen.
Alleen liet NL het in de verlenging liggen en maaide enkel ballen weg. Frankrijk blijft aanvallen.
pi_207134342
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Erover en beuken lijkt je wel wat?
Dat bespreken we elders
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:25:04 #185
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134343
MacronGOD @Sked
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:25:13 #186
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207134348
Italië deed dat al in 1938
pi_207134349
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Wertha het volgende:
De zwoksels van Macron.
Gerechtvaardigd
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:25:21 #188
35723 crew  GGMM
pi_207134352
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Coco het volgende:

[..]
@:GGMM heeft COR?
Dat klopt.

Erg vervelend.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134353
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Sked het volgende:

[..]
Ik was hem een paar weken voor.
Ah ja nu je het zegt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:25:28 #190
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134354
alles voor 1970 neem ik niet serieus
graag op anoniem
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:25:32 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207134356
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat klopt.

Erg vervelend.
Beterschap
What can change the nature of a man?
pi_207134358
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat klopt.

Erg vervelend.
Vandaar dat rare gedrag.
  Trouwste user 2022 zondag 18 december 2022 @ 18:25:39 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_207134360
Zijn er nog wel objectieve voetballiefhebbers :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 december 2022 @ 18:25:47 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_207134363
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat bespreken we elders
Komt goed babe.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:25:48 #195
35723 crew  GGMM
pi_207134364
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Vandaar dat rare gedrag.
Nee dat zit gewoon in m'n karakter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:26:13 #196
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207134371
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog wel objectieve voetballiefhebbers :?

:T
Dat vraag ik me bij jouw schrijfsels ook altijd af. ;)
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:26:18 #197
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134373
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat klopt.

Erg vervelend.
Beterschap ouwe reus.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:26:32 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134378
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat klopt.

Erg vervelend.
Beterschap maat.
  zondag 18 december 2022 @ 18:26:33 #199
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207134380
Trezeguetgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 18 december 2022 @ 18:26:37 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134382
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Nober het volgende:
Niet uitverkocht.
Zo straks was al half leeg denk dat de Franse supporters weer van de parkeerplaats terug zijn gekomen.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')