Jij gaat @GGMM achterna met kerona?quote:
Erover en beuken lijkt je wel wat?quote:
In het noorden van Argentinie waren er weldegelijk slaven op plantages. Die zijn later veelal naar Buenos Aires getrokken en daar aan ziekteuitbraken (begin 1900) in arme wijken overleden. Ook zijn er uiteindelijk een hoop naar Brazilie geemigreerd.quote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar dat was Brazilie ook, maar daar zijn miljoenen Afrikanen heen verscheept, blijkbaar was het gebied Argentinie niet geschikt voor plantages met slaven, anders waren ze daar nu ook wel. , logischerwijs
@GGMM heeft COR?quote:Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat @:GGMM achterna met kerona?
Ik was hem een paar weken voor.quote:Op zondag 18 december 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij gaat @:GGMM achterna met kerona?
Alleen liet NL het in de verlenging liggen en maaide enkel ballen weg. Frankrijk blijft aanvallen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Beetje zelfde verloop als tegen Nederland, Argentijnen weer beter en met de kansen in de verlenging.
Ik zie de bui alweer hangen.
Dat bespreken we eldersquote:
Dat klopt.quote:
Ah ja nu je het zegtquote:
Komt goed babe.quote:
Nee dat zit gewoon in m'n karakterquote:
Dat vraag ik me bij jouw schrijfsels ook altijd af.quote:Op zondag 18 december 2022 18:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog wel objectieve voetballiefhebbers
Zo straks was al half leeg denk dat de Franse supporters weer van de parkeerplaats terug zijn gekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |