Rakim en Urban Matterz.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hebben jullie concerten op het oog waar jullie naar toe willen of zouden gaan? Of nog bang voor de aftermath van Corona?
Ik ga voor de start van het winterseizoen sws niet naar concerten/festivals, heb een paar maanden geleden een nieuwe heup gekregen en vind het vanwege werk en andere sociale omstandigheden niet verstandig om drukke horeca gelegenheden op te zoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hebben jullie concerten op het oog waar jullie naar toe willen of zouden gaan? Of nog bang voor de aftermath van Corona?
Beterschap iig. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga voor de start van het winterseizoen sws niet naar concerten/festivals, heb een paar maanden geleden een nieuwe heup gekregen en vind het vanwege werk en andere sociale omstandigheden niet verstandig om drukke horeca gelegenheden op te zoeken.
Voor de lol en de pret mijn favoriete nummers van Rakim (met Eric B.) en de 3 acts die op Urban Matterz staan...quote:
Dat is ook hoe ik iets met Lil Wayne inschat. Hoewel ik hem op Seeing Green wel weer goed vond, toevalstreffer wellicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 00:21 schreef BigBongoDong het volgende:
Nou ja, Lil Wayne verpest een track weer eens met zijn afgrijselijke stem en kutvibe die het uitstraalt...
Bezig met een comeback.quote:
De sessie met big daddy kane is ook nice.quote:
Das idd heel erg laat, ik had deze 17 jaar geleden al eens aangeraden, en was toendertijd zelfs een topictitel voor deze reeks.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef Gehenna het volgende:
Beetje laat to da party, maar wat een plaat is dit
Grappig genoeg leerde ik Edan kennen als rapper in deze
Nice. Overwegen waard.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef matthijst het volgende:
6 juni wu & nas in ziggo.
Geinig om nog een keer te zien.
Nog steeds spijt dat ik niet ben gegaan.quote:Op maandag 12 juni 2023 09:56 schreef dimmak het volgende:
Ik ben vorige week naar Wu-Tang & NAS geweest in de Ziggo Dome.
Late reactie, maar was het wat ? Wie van de Wu waren er ?quote:Op maandag 12 juni 2023 09:56 schreef dimmak het volgende:
Ik ben vorige week naar Wu-Tang & NAS geweest in de Ziggo Dome.
Hele dikke show. Helaas moest ik alleen heen, want in mijn vriendenkring zijn niet veel oldheads, dus ik had mijzelf op de tribune geplaatst. Achteraf een domme zet, want de tribune was behoorlijk tam en de zaal ging lekker los samen met de energieke sets. Ook was het geluid af en toe best slecht op de tribune. Maar wat een energie vanaf een podium met alleen 50 plussers, bizar. De samenwerking tussen NAS en Wu-Tang was eigenlijk perfect. En zoals hierboven al is aangegeven, alleen Method Man (who else) was er niet, ik heb ergens gelezen dat hij met een film bezig was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef manny het volgende:
[..]
Late reactie, maar was het wat ? Wie van de Wu waren er ?
Wat zal dat een gekkenhuis van drukte geweest zijn, ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef dimmak het volgende:
Al met al een hele dikke show gezien en ben echt blij dat ik deze gasten nog eens live hem mogen zien. En dan helemaal NAS en Wu-Tang samen. Note for self, niet meer op de tribune plaats nemen. Note for de organisatie, alsjeblieft nooit meer tegelijk doen met een Harry Styles optreden in de Arena. Al was dat contrast tussen publiek wel mooi om te zien.
Ow thnx!quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:32 schreef 2dope het volgende:
@:PaRoDiUzZ nieuw album dropt spoedig. Zeer aangename voorbode dit, wmb
Deze blijft vetquote:Op zondag 24 september 2023 15:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Een piepjong Notorious B.I.G.
Ah vet, Nonphixion was de eerste hiphop groep die ik live zag, rond 2004/5quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:03 schreef ems. het volgende:
Eind deze maand Non-Phixion en Lords of the underground in het patronaat voor iets meer dan 30 euro. Helaas zit ik dan in New York anders was ik wel even langs geweest
Waarom zit er zoveel geknip in die clip. Lijkt wel een versnelde diashow. Ik word er misselijk vanquote:
geen idee, vind het wel goed nummer, de verdere details laat ik aan jouw overquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom zit er zoveel geknip in die clip. Lijkt wel een versnelde diashow. Ik word er misselijk van
Dat is een naam die ik al lang niet meer gezien hebquote:
old school keb em nog live gezien in de melkwegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat is een naam die ik al lang niet meer gezien heb
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
old school keb em nog live gezien in de melkweg
Wel ongelooflijk dat ie precies is gaan doen wat ie nou net niet zou doen: politie-agent spelen in een tv serie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:38 schreef Karzai het volgende:
hij heeft wel goede texten hoor, dat is nog een echte
ja hij zag ook in dat de criminaliteit je niks brengt, daar issie wel in opgegroeidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:27 schreef manny het volgende:
[..]
Wel ongelooflijk dat ie precies is gaan doen wat ie nou net niet zou doen: politie-agent spelen in een tv serie.
En: Mee groot geworden. Legende. Grijs gedraaid. 6 in the morning.
Heyla Karzaiquote:
ik ook hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heyla Karzai![]()
Ik ben wat afwezig de laatste tijd ,. in mijn eigen wereldje![]()
wat bedoel je preciesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:07 schreef Gehenna het volgende:
Hmm het random youtube videos posten van vrij algemeen bekende nummers mag van mij iets minder. Als memsen er iets interessants tussendoor posten word dat zo compleet ondergesneeuwd
In algemene zin:quote:
Wanneer het topic geopend is, maakt m.i. niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beetje overdreven lijkt mij. Dit topic is geopend in mei 2022, we zijn nu op pagina 6 dus "interessante dingen" worden niet bepaald in no time bedolven onder posts van random clips.
Het probleem is dat er niet zoveel nieuws te melden valt,zelfs al was hiphop vorig jaar 50 jaar oud, Ik ben geloof ik de enige die dit topic al volgt sinds het eerste deel, en het is altijd al een topic geweest dat in een tijd van droogte een verzamelpunt geweest van wat luister je nu en linkdumps(vanaf het moment dat het kon), je kunt het niemand kwalijk nemen want als iemand een goede track hoort en dat tof vind omdat, ius er een mogelijkheid om daar op in te spelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer het topic geopend is, maakt m.i. niet zo veel uit.
Ik tel als ik naar boven scroll alleen al zo'n 30 clips in een iets kleiner aantal posts, afkomstig uit afgelopen week, allemaal zonder enige toelichting af wat dan ook, totdat ik weer iets over een inhoudelijke tekst over hip-hop lees (op jouw post van gisteren na). Daar refereert Gehenna (en daardoor ik ook) aan…
Deze blijft de favo van dat albumquote:Op zondag 5 november 2023 17:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Blijft toch een van de beste Cypress Hill nummers
Bazentrackquote:
CONDUCTOR WE HAVE A PROBLEMquote:
Nog steeds een van de beste.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:42 schreef Nober het volgende:
Het is morgen 25 jaar geleden dat de 24 jarige Lamont Coleman werd vermoord.
MUZ / Nederhop #8 Koop hier schilderijen van Peter Blomquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, iemand tips voor Nederlandse hiphop?
Type Binnenlandse Funk, Coco, en De Fik Erin.
Je zit zelf ook in dat topic. Beide lopen nou niet echt heel hard.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
MUZ / Nederhop #8 Koop hier schilderijen van Peter Blom
Misschien dat je al wat tips uit dat topic kon halen einstein. Of moet alles voorgekauwd worden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zit zelf ook in dat topic. Beide lopen nou niet echt heel hard.
Je kan toch ook gewoon hier je tips geven, of verwacht je echt dat ik in dat andere topic waar anderhalve maand niets is gepost de vraag ga stellen?
ga ik kopenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit hele album
[ afbeelding ]
Nicequote:
Vet, hier ook maar even opgezocht wat er qua hiphop (en Danny Boyquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:01 schreef Karzai het volgende:
Mijn hip hop vinyl, ik had vroeger veel meer.
Maar alles verkocht, nu wel spijt van ben weer terug aan het sparen
[ afbeelding ]
ook een mooie collectiequote:Op maandag 17 maart 2025 15:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vet, hier ook maar even opgezocht wat er qua hiphop (en Danny Boy![]()
) in de kast staat op vinyl:
[ afbeelding ]
Dat ie zelf denkt dat ie heel slim is en allemaal wijsheden verspreidt, is nog tot daar aan toe. Maar dat anderen er intrappen is wel een apart verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |