Even over dat nieuwe EP'tje van Preemo mijn eerste indruk/beginmening geven: Verre van plezierig om dit project te luisteren in zijn geheel. Het zijn maar 5 tracks, maar bepaald onuitwisbaar dope is het niet imho. Die Joey Badass is natuurlijk mad overrated en kan het ook niet op deze aardige productie die toch iets mist. Gemiddelde track op zijn best! Remy Ma en Rapsody, DIKKE NEE! Mensen vinden dit bangen, er was zelfs iemand op Twitter die zei: Remy Ma en Rapsody are TOUGH...mijn bijdehante reply: To listen to? Hell Yeah! De Nas joint is ok, en ik ben geen eens een Nas-fanboii. Run The Jewels aan de andere kant, verre van een fan (vooral door de producties, 99% zou ik zeggen) maar deze track dig ik enorm en zou ik zelfs als enorme banger betitelen. Daarna kwam nog de Slick Rick en Weezy joint. Nou ja, Lil Wayne verpest een track weer eens met zijn afgrijselijke stem en kutvibe die het uitstraalt... Rick komt wel correct maar ook die track doet het niet voor mij. Laat me voorop stellen dat ik een Preemo-fanboy ben sinds dag 1 zo'n beetje! Productie is ook wel dope, maar ik heb het gevoel dat zoveel producties tegenwoordig downtempo zijn omdat het trendy is. Jammer, oprecht! Dit EP'tje krijgt 2½ mic en als ik een goede bui heb 3. Niet de moeite waard imho, zwak!
Om het dan goed af te ronden, de RTJ track:
[ Bericht 10% gewijzigd door BigBongoDong op 19-07-2022 00:24:24 (Video vergeten) ]