quote:
Op vrijdag 27 oktober 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:[..]
Wanneer het topic geopend is, maakt m.i. niet zo veel uit.
Ik tel als ik naar boven scroll alleen al zo'n 30 clips in een iets kleiner aantal posts, afkomstig uit afgelopen week, allemaal zonder enige toelichting af wat dan ook, totdat ik weer iets over een inhoudelijke tekst over hip-hop lees (op jouw post van gisteren na). Daar refereert Gehenna (en daardoor ik ook) aan…
Het probleem is dat er niet zoveel nieuws te melden valt,zelfs al was hiphop vorig jaar 50 jaar oud, Ik ben geloof ik de enige die dit topic al volgt sinds het eerste deel, en het is altijd al een topic geweest dat in een tijd van droogte een verzamelpunt geweest van wat luister je nu en linkdumps(vanaf het moment dat het kon), je kunt het niemand kwalijk nemen want als iemand een goede track hoort en dat tof vind omdat, ius er een mogelijkheid om daar op in te spelen.
Ik bedoel, als ik tegenwoordig op hiphopdx kijk voor nieuwe releases dan ken ik 60% van de releases niet eens , maar als iemand 3 of 4 videos spamt, kan ik wel oordelen of ik dat leuk vind en of ik deze mssn iets kan aanraden wat deze ook kan luisteren als deze zich erin wilt verdiepen...
Ja je hebt zoiets van wat luister je nu, maar dat werkt niet in dat opzicht.