Zeker! Met het ESF is een gay bar wel de place to be, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof!Doe je dat vaker? Ik ga de dichtstbijzijnde gaybar ook eens in de gaten houden.
Leuk!quote:
Dat is wel kort, hoe komt het?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doe het licht hier aan. Amper 4 uurtjes geslapen
Veel te warm in bed en daarna was mijn hoofd helder.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Of, zoals we hier op de Veluwe zeggen: goedemorgen!
Ik lees de interviews graag maar als er in plaats daarvan meer vlogs komen vind ik dat hartstikke leukquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:48 schreef Greys het volgende:
Oh en we laten dat uittypen en vertalen van de interviews van EIC volgend jaar lekker zitten hoor denk ik want volgens mij vinden jullie de vlogs leuk maar interesseren die interviews niet zo.Beetje zonde van alle tijd en moeite dan.
Volgend jaar maar meer vloggen dus.
Pizza Hawaii is ook gewoon lekkerquote:
Voorlopig alles nog met plezier gelezen heurquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:48 schreef Greys het volgende:
Oh en we laten dat uittypen en vertalen van de interviews van EIC volgend jaar lekker zitten hoor denk ik want volgens mij vinden jullie de vlogs leuk maar interesseren die interviews niet zo.Beetje zonde van alle tijd en moeite dan.
Volgend jaar maar meer vloggen dus.
Da's misschien nog wel beterquote:
Ja misschien dan de interviews maar gewoon ook op video opnemen ofzo. We kijken wel even.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees de interviews graag maar als er in plaats daarvan meer vlogs komen vind ik dat hartstikke leukAls de interviews wegvallen en er komt niets voor in de plaats vind ik dat wel jammer
Nee, ik zou daarheen gaanquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Heel de nacht wakker gelegen tot iets van 6 uur.
Neequote:
Anders was je Nothing but Thieves gegaan. Dan had ik je in het wild kunnen spottenquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik zou daarheen gaan
Maar dat ging helaas niet door want ik was verhinderd op de datum (gisteren) waar het concert heel was verplaatst
Sterkte @NailQueenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Getver net gebeld door mijn moeder. Mijn oom is vannacht overleden
(Eigenlijk een oud-oom maar beschouwde hem als mijn oom)
Awquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Oh nee, gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Ja inderdaad. Hoe was het concert? Heb ik veel gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was je Nothing but Thieves gegaan. Dan had ik je in het wild kunnen spotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoe was het concert? Heb ik veel gemist?Ik heb ervan genoten. Alleen de terugreis met de trein was stress moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
We vinden het wel leuk, alleen anders dan “WOW WAT LEUKquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien dan de interviews maar gewoon ook op video opnemen ofzo. We kijken wel even.
En dan los nog een vlog van al onze chaos.
Gecondoleerd NailQueen!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Daar waren de Verraders gisteren ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn trouwens in Duitsland dit weekend, Aachen om precies te zijn.
Tenzij ze hier kerst met eieren vieren, zou ik dat wel denken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:45 schreef Dave het volgende:
Maar ik neem aan dat de kerstmarkt waar ze waren nu eigenlijk wel afgelopen is.
Alsof iemand nog weet wie Peter Beense isquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn trouwens in Duitsland dit weekend, Aachen om precies te zijn. Ik heb net een schnitzel naar binnen gewerkt waar Peter Beense nerveus van zou worden.
Melanie Beense probeert het momentum weer te pakken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alsof iemand nog weet wie Peter Beense is
Leuk, veel plezier daarquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn trouwens in Duitsland dit weekend, Aachen om precies te zijn. Ik heb net een schnitzel naar binnen gewerkt waar Peter Beense nerveus van zou worden.
Van mij ook gecondoleerdquote:
Ook gecondoleerdquote:
Dit was bij de Goldener Schwan. Het restaurant stelt weinig voor, maar erg geschikt voor gezinnen die een goede Duitse maaltijd willen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier daarBij welk restaurant is zo'n gebakken deurmat te krijgen?
Dank uquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was bij de Goldener Schwan. Het restaurant stelt weinig voor, maar erg geschikt voor gezinnen die een goede Duitse maaltijd willen.
Ik heb net voor het eerst in weken weer eens 'live' gekekenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
HHB op zaterdag zit zo niet in mijn systeem
Van mij mag het weer terug naar de zondag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst in weken weer eens 'live' gekeken
Zou ik ook helemaal prima vindenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Van mij mag het weer terug naar de zondag.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt
Hij is overleden aan een hartaanval maar hij heeft er geen last van gehad. Hij had dementie dus we hebben er ergens wel vrede mee dat hij zo is overleden. Maar het is zeker een gemis
Dit roept vragen opquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vandaag weer mijn op drie na favoriete niet esf-fokker gemeet.
Ah vandaar. Dan ben je inderdaad beter af met een B7quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
we hadden het o.a. over dingetjes. Toen ging een vrouw verplaatsen.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook gecondoleerd![]()
Vorige week zaten we in AFAS
quote:
quote:
Dankjulliewelquote:
Voelt als gisterenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook gecondoleerd![]()
Vorige week zaten we in AFAS
(Chocolade) eieren eten, langs m’n ouders, van de zon genieten en vanavond naar de mol zoekenquote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen , gecondoleerd en veel sterkte.
En voor iedereen mooie paasdagen gewenst! Wat zijb de plannen?
Niks. Ik heb Coronaquote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Fietsen! Heel veel fietsen!quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Balen! Erg ziek of valt het mee?quote:
Hopen dat de kater en de spierpijn een beetje wegtrekken en dan ga ik limoncello tiramisu maken en gourmetten met familie.quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Het grote eieren eten staat voor morgen op de planning. Voor vandaag ben ik er nog niet uit of ik lamlendig op de bank ga hangen, of ik een wandeling in de buurt ga maken of dat ik even in een andere stad ga kijken. Dat laatste was eigenlijk het plan, maar een dagje helemaal niets klinkt ook wel lekker.quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Oei, beterschap! Heb je er veel last van?quote:
Ik voel me niet echt geweldig, maar ook niet ziek genoeg om in bed te liggen. Eerste test van de week was negatief, maar die van gisteren overduidelijk positief. Ik snap er niks van, ik ben de hele week alleen maar thuis aan het sauzenquote:Op zondag 17 april 2022 10:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen! Erg ziek of valt het mee?
Wij gaan zo brunchen hier met de familie. Dan eitjes zoeken![]()
En vanmiddag komen mijn schoonouders langs.
Morgen staat er helemaal niets op de planning![]()
Beetje buiten zitten denk ik
quote:
Vooral ook erg moe.quote:Op zondag 17 april 2022 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Het grote eieren eten staat voor morgen op de planning. Voor vandaag ben ik er nog niet uit of ik lamlendig op de bank ga hangen, of ik een wandeling in de buurt ga maken of dat ik even in een andere stad ga kijken. Dat laatste was eigenlijk het plan, maar een dagje helemaal niets klinkt ook wel lekker.
[..]
Oei, beterschap! Heb je er veel last van?
Ik welquote:Op zondag 17 april 2022 11:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Vooral ook erg moe.
Hebben jullie het ook gehad? Ben ‘t even kwijt.
Nog niet, al heb ik wel klachten gehad vaker maar de Zelftest was nooit positief.quote:Op zondag 17 april 2022 11:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Vooral ook erg moe.
Hebben jullie het ook gehad? Ben ‘t even kwijt.
Ik weet niet precies meer wanneer ik klachten kreeg en wanneer ik uit isolatie magquote:Op zondag 17 april 2022 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik welSymptomen wisselden een beetje. Paar dagen slappe spieren gehad, daarna een paar dagen niets geproefd. Na een week was het grotendeels voorbij en na anderhalve week was het helemaal weer achter de rug
Volgens mij mag je uit isolatie als je 24 uur klachtenvrij bent. Of er nog steeds de eis is dat je minimaal 5 dagen in isolatie hebt gezeten weet ik niet. Die regels zijn zo vaak veranderd dat ik ben gestopt met het bijhouden ervanquote:Op zondag 17 april 2022 12:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer wanneer ik klachten kreeg en wanneer ik uit isolatie mag
Ze sparen hun beentjes voor de eindsprint.quote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
Wout en Mathieu zaten te ouwehoeren achter in het peleton en het brak, en zitten nu al op 1:15 minuut van het grote peleton. Begint niet goed voor hun.
Ik weet niet wat je precies gaat bekijken, maar ik vind Nijmegen als mijn studentenstad een prima keuzequote:Op zondag 17 april 2022 12:47 schreef H_T het volgende:
Keus gemaakt, ik ga in een andere stad kijkenNijmegen is de bedoeling, maar als de overstap mis gaat wordt het net zo makkelijk wat anders
Je moet minimaal 5 dagen in isolatie vanaf de eerste dag met klachten, alleen weet ik niet meer wanneer die begonnen.quote:Op zondag 17 april 2022 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij mag je uit isolatie als je 24 uur klachtenvrij bent. Of er nog steeds de eis is dat je minimaal 5 dagen in isolatie hebt gezeten weet ik niet. Die regels zijn zo vaak veranderd dat ik ben gestopt met het bijhouden ervan
Dank!quote:Op zondag 17 april 2022 13:58 schreef summer52 het volgende:
@:NailQueen gecondoleerd.
@:GeorgeM beterschap.
En verder voor iedereen fijne zonnige Paasdagen!🐣
Ik zie dat alles bijna weer zo is zoals het hoort.quote:Op zondag 17 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
Wout en Mathieu zaten te ouwehoeren achter in het peleton en het brak, en zitten nu al op 1:15 minuut van het grote peleton. Begint niet goed voor hun.
Ik had niet echt een plan, ben gewoon wat rond gaan lopenquote:Op zondag 17 april 2022 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies gaat bekijken, maar ik vind Nijmegen als mijn studentenstad een prima keuze
En 5 dagen na de positieve test, is dat te verantwoorden?quote:Op zondag 17 april 2022 15:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Je moet minimaal 5 dagen in isolatie vanaf de eerste dag met klachten, alleen weet ik niet meer wanneer die begonnen.
Je mag er dan alleen uit mits klachtenvrij idd.
Cheers!quote:Op zondag 17 april 2022 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had niet echt een plan, ben gewoon wat rond gaan lopenAl in het Hunnerpark geweest, over de Waalkade gelopen en toen zag ik opeens bordjes die een brouwerij beloofden
Daar heb ik net een tour gedaan en ik kan zo aan de bijbehorende proeverij beginnen
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op zondag 17 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
Wat een vervelend nieuws @:NailQueengecondoleerd
quote:Op zondag 17 april 2022 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat een naar nieuws @:NailQueen
Gecondoleerd!
Bedankt iedereenquote:Op zondag 17 april 2022 13:58 schreef summer52 het volgende:
@:NailQueen gecondoleerd.
@:GeorgeM beterschap.
En verder voor iedereen fijne zonnige Paasdagen!🐣
O ik ben nog aan het bijlezen, gecondoleerd met je oomquote:Op zondag 17 april 2022 18:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt iedereen
Thanksquote:Op zondag 17 april 2022 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik ben nog aan het bijlezen, gecondoleerd met je oom![]()
Jij ook! Ga je nog wat bijzonders doen deze dagen?quote:
Ik was gisteren in @NailQueen city bij m'n zus en nu gezellig bij m'n oudersquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij ook! Ga je nog wat bijzonders doen deze dagen?
Waaaaat? Je was in de buurt? Ik was gisteren gewoon thuisquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was gisteren in @:Nailqueen city bij m'n zus en nu gezellig bij m'n ouders
Jaquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waaaaat? Je was in de buurt? Ik was gisteren gewoon thuis
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemistquote:Op zondag 17 april 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
JaWe gingen nog naar de Jumbo, dacht misschien kom ik je wel tegen
quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemist
Groningen heeft een stad verderop?quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemist
Mijn oude dorp ligt net in Drenthe. Om het lekker verwarrend te makenquote:Op zondag 17 april 2022 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Groningen heeft een stad verderop?
Ik mag deze grap maken.
Hebben ze ‘m bananen gegeven?quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Er was een wolf in mijn oude dorp. Mijn ouders hebben hem nog gefilmd
quote:Op zondag 17 april 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
Net een seconde te laat om m'n antwoord te geven, verdorie Mandy.
Je zou bijna denken dat Groningen en Drenthe bij elkaar in de buurt ligt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn oude dorp ligt net in Drenthe. Om het lekker verwarrend te maken
Jake Buggquote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Album waar ik de laatste tijd veel naar Luister: Saturday Night, Sunday Morning van Jake Bugg.
Linkkkk: Jake Bugg · Album · 2021 · 11 songs.
En voor wie geen Spotify heeft:
Ben waarschijnlijk laat op het feestje over dit album, maar ach.
Wil jij (of iemand anders die dit leestquote:Op zondag 17 april 2022 23:33 schreef molloot200 het volgende:
De Mol was weer fijn
En ook fijn dat De Mol een keer níet de afsluiter van m'n weekend was maar dat er gewoon nog een dagje komt
Je bent sowieso eerder dan ikquote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Album waar ik de laatste tijd veel naar Luister: Saturday Night, Sunday Morning van Jake Bugg.
Linkkkk: Jake Bugg · Album · 2021 · 11 songs.
En voor wie geen Spotify heeft:
Ben waarschijnlijk laat op het feestje over dit album, maar ach.
https://www.goplay.be/de-molquote:Op zondag 17 april 2022 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil jij (of iemand anders die dit leest) me even de Play4 link posten/DM'en van de aflevering? (@:Moira?
). Ik durf niet in het topic en niet op de site
O lekker heb je de hele nacht in die rooklucht gelegen?quote:Op maandag 18 april 2022 06:48 schreef Em31 het volgende:
Word wakker stinkt m’n hele slaapkamer naar rook, schrik me dood, maar is van die paasvuren
Ja beetje dom ook om het raam niet dicht te doen.quote:Op maandag 18 april 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb je de hele nacht in die rooklucht gelegen?
Rook je het niet toen je je slaapkamer op kwam dan?quote:Op maandag 18 april 2022 07:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja beetje dom ook om het raam niet dicht te doen.
Nee rook toen nog niets. Nouja ramen maar dichthouden en hopen dat het snel weggaat.quote:Op maandag 18 april 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rook je het niet toen je je slaapkamer op kwam dan?
Het kan echt zo irritante lucht zijn, of op je luchtwegen slaan.
Mijn ervaring is (voor de toekomst)dat ze dat op de GoPlay site altijd heel netjes doen zonder spoilers en automatisch starten. Was weer een leuke afleveringquote:Op zondag 17 april 2022 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil jij (of iemand anders die dit leest) me even de Play4 link posten/DM'en van de aflevering? (@:Moira?
). Ik durf niet in het topic en niet op de site
Meer kan je ook niet doen, hopelijk is vanavond die lucht weg. Die kan zo lekker overal in gaan zitten.quote:Op maandag 18 april 2022 08:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee rook toen nog niets. Nouja ramen maar dichthouden en hopen dat het snel weggaat.
Morguh, dat klinkt niet bestquote:
Ik zou eigenlijk even in beweging moeten komen vandaag, maar geen zin in.quote:Op maandag 18 april 2022 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Het is buiten mooi weer maar ik heb geen zin om buiten te zitten. Mijn tuin is sowieso nog niet af, maar ik heb geen zin in om er mee bezig te gaan. Is dit raar?
quote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
Wie nog een bizar topic wil lezen: R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
als ik de OP lees, dan lijkt het me duidelijk dat dit fake is. Het voelt aan alsof het geschreven is door een veel oudere man, die even een pervers fantasietje had vanuit het oogpunt van een jongere man en zijn moeder.quote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
Wie nog een bizar topic wil lezen: R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
Gast.quote:Ik denk dat ieder persoon zich op zijn of haar manier wel aangetrokken voelt tot zijn moeder of vader.
Ik hoop dat laatste met je meequote:Op maandag 18 april 2022 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
als ik de OP lees, dan lijkt het me duidelijk dat dit fake is. Het voelt aan alsof het geschreven is door een veel oudere man, die even een pervers fantasietje had vanuit het oogpunt van een jongere man en zijn moeder.
Het lijkt me dat er andere plekken voor zijn waar hij zijn fantasieverhalen beter kwijt kan.
Al is het meer dat ik hoop dat het nep is en die gast niet echt om hulp komt vragen op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 18 april 2022 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Zal het maar even in een spoiler doen wegens NSFW onderwerp:BaaaahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
He has risen!quote:Op maandag 18 april 2022 14:27 schreef Guanabana het volgende:
Gezellig voor de Pasen, voor de hele familie.
Ehhh wat.quote:Op maandag 18 april 2022 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om @:ijs_beer, dat hij zich in dit soort topics bevind
Hier gaat iets misquote:Op maandag 18 april 2022 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om @:ijs_beer, dat hij zich in dit soort topics bevind
Ato.quote:Op maandag 18 april 2022 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
@:Nailqueen
Je zou me zelfs meubilair kunnen noemen.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 17-04-2017 t/m 17-04-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 70538 Aoibhin
002 55989 Strani
003 35498 Redefine
004 28168 H_T
005 27062 Guanabana
006 21810 Roger_Epiales
007 21574 Meke
008 21263 Luctor.et.Emergo
009 20526 Em31
010 18765 Arizona
011 18535 ijs_beer
012 17517 Greys
013 16991 Dave
014 13654 GeorgeM
015 13184 molloot200
016 13136 Momo
017 13120 Fred_B
018 10930 Koen66
019 10609 Cyan9
020 10431 TheFreshPrince
021 09525 Cee
022 08335 ESF1Gamer
023 07849 I
024 07441 ato
025 06143 skysherrif
026 06085 Hamlapjes
027 05411 koffieleuk
028 05106 BillDauterive
029 04289 usagi414
030 04195 naatje_1
031 04011 Cinderelladreamer
032 03540 Meridiaan
033 03387 Prisha
034 03034
AgnesGru
035 02790 Pisces29
036 02601 Mandy040986
037 02012 grazz
038 01846 Kreator
039 01816 Haags
040 01794 summer52
041 01724 miss_dynastie
042 01675 Evenstar
043 01637 blackswangreen
044 01525 Moira
045 01502 TheVulture
046 01423 MMF93
047 01325 Whiskers2009
048 01280 zorro28
049 01253 sportfreak
050 01218 Nexum
051 01156 Yesse
052 00994 NailQueen
053 00900 Peter
054 00841 Knutknuttsson
055 00734 egeltje1985
056 00711 Poepz0r
057 00579 Fascination
058 00578 heywoodu
059 00460 murp
060 00459 lrishCassidy
061 00441 Pino112
062 00413 yvonne
063 00386 Pinnenmutske
063 00386 Andromache
065 00375 Jane
066 00369 DeLuna
067 00356 Kaneelstokje
068 00350 ShippedFromTheNetherlands
069 00308 Mexicanobakker
070 00272 Faux.
070 00272 CrazyDutchPunk
072 00271 Benny
073 00254 Symphonic
074 00243 libranl
075 00236 Magica
076 00230 lashatumbai
077 00214 Allures
078 00196 Toekito
079 00189 ryxje
080 00180 DecoAoreste
Hij is zelfs jaren Mod hier geweestquote:Op maandag 18 april 2022 15:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het normaal dat je hier in de SC bent?
Omdat je toch 13000 keer wel iets te zeggen had in die periodequote:Op maandag 18 april 2022 15:49 schreef molloot200 het volgende:
Waarom sta ik op nummer 15?Ik heb echt periodes dat ik amper hier in de SC kom, ik verbaas me echt over mijn hoge positie
Maar nu niet meer?quote:Op maandag 18 april 2022 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is zelfs jaren Mod hier geweest
Ja, pfoe. Ik moet toch vaker mijn mond houden.quote:Op maandag 18 april 2022 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat je toch 13000 keer wel iets te zeggen had in die periode
Ik denk dat ook vaak als ik hier veel geluld heb.quote:Op maandag 18 april 2022 16:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, pfoe. Ik moet toch vaker mijn mond houden.
Dat topic hield ik gisteren vanuit de trein ook al in de gatenquote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
5 bewogen jaren ook wel. Stiekem.quote:Op maandag 18 april 2022 16:13 schreef NailQueen het volgende:
Oke, oke een score van meer dan 18000 is wel een prestatie!
Dat was niet per sé de strekking van m'n post, maar hé, je bent van harte welkom.quote:Op maandag 18 april 2022 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan wil ik hier zwart op wit zetten dat ik hier nog 4 jaar op het forum blijf
nr 48 terwijl ik hier minder dan een jaar post.quote:Op maandag 18 april 2022 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
@:Nailqueen
Je zou me zelfs meubilair kunnen noemen.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 17-04-2017 t/m 17-04-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 70538 Aoibhin
002 55989 Strani
003 35498 Redefine
004 28168 H_T
005 27062 Guanabana
006 21810 Roger_Epiales
007 21574 Meke
008 21263 Luctor.et.Emergo
009 20526 Em31
010 18765 Arizona
011 18535 ijs_beer
012 17517 Greys
013 16991 Dave
014 13654 GeorgeM
015 13184 molloot200
016 13136 Momo
017 13120 Fred_B
018 10930 Koen66
019 10609 Cyan9
020 10431 TheFreshPrince
021 09525 Cee
022 08335 ESF1Gamer
023 07849 I
024 07441 ato
025 06143 skysherrif
026 06085 Hamlapjes
027 05411 koffieleuk
028 05106 BillDauterive
029 04289 usagi414
030 04195 naatje_1
031 04011 Cinderelladreamer
032 03540 Meridiaan
033 03387 Prisha
034 03034
AgnesGru
035 02790 Pisces29
036 02601 Mandy040986
037 02012 grazz
038 01846 Kreator
039 01816 Haags
040 01794 summer52
041 01724 miss_dynastie
042 01675 Evenstar
043 01637 blackswangreen
044 01525 Moira
045 01502 TheVulture
046 01423 MMF93
047 01325 Whiskers2009
048 01280 zorro28
049 01253 sportfreak
050 01218 Nexum
051 01156 Yesse
052 00994 NailQueen
053 00900 Peter
054 00841 Knutknuttsson
055 00734 egeltje1985
056 00711 Poepz0r
057 00579 Fascination
058 00578 heywoodu
059 00460 murp
060 00459 lrishCassidy
061 00441 Pino112
062 00413 yvonne
063 00386 Pinnenmutske
063 00386 Andromache
065 00375 Jane
066 00369 DeLuna
067 00356 Kaneelstokje
068 00350 ShippedFromTheNetherlands
069 00308 Mexicanobakker
070 00272 Faux.
070 00272 CrazyDutchPunk
072 00271 Benny
073 00254 Symphonic
074 00243 libranl
075 00236 Magica
076 00230 lashatumbai
077 00214 Allures
078 00196 Toekito
079 00189 ryxje
080 00180 DecoAoreste
Helaas nog niets gehoord. Morgen ga ik naar huis en ga ik bellen met klm.quote:Op maandag 18 april 2022 17:20 schreef Arizona het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ben helemaal loom van dit mooie weer![]()
Goede verhalen hoor @:ijs_beer en @:guanabana![]()
Prima leesvoer zo in het zonnetje!
@:meridiaan is er al meer bekend over je bagage?
Ik maak me plots een stuk minder zorgen over mijn eigen situatiequote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
En dan moet je nog over die kasseien in Noord-Frankrijkquote:Op maandag 18 april 2022 19:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Bijna 100 kilometer gefietst vandaag met een boel heuveltjes, mijn benen zijn redelijk pudding nu
Uit dat lichtquote:Op maandag 18 april 2022 19:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat klopt, wat gaan we hiermee doen?
Dat gaan we dus mooi op een tempootje Tietema doenquote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan moet je nog over die kasseien in Noord-Frankrijk
Anders haal ik nooit die 18000quote:Op maandag 18 april 2022 17:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was niet per sé de strekking van m'n post, maar hé, je bent van harte welkom.
Dit roept vragen op.quote:Op maandag 18 april 2022 19:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik maak me plots een stuk minder zorgen over mijn eigen situatie
Ook waarquote:Op maandag 18 april 2022 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach, het is nog geen 50+k, dat is pas voor enge mensen.
Ach, jij vond het toch ook leuk hoe @Strani onder dat hekje doorkroop.quote:
Dat gedrag lijkt me wel bij ‘m passen jaquote:Op maandag 18 april 2022 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, jij vond het toch ook leuk hoe @:Strani onder dat hekje doorkroop.
Jij vooral ook denk ik, door o.a. het rehearsaltopicquote:Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand het lijstje plaatsen van het complete subforum, want ik denk dat we vooral door de maand mei wel aardig stijgen
Ja dat was vorige jaren wel extreemquote:Op maandag 18 april 2022 19:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij vooral ook denk ik, door o.a. het rehearsaltopic(ik ook hoor).
Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 16-04-2018 t/m 18-04-2022quote:Op maandag 18 april 2022 19:25 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand het lijstje plaatsen van het complete subforum, want ik denk dat we vooral door de maand mei wel aardig stijgen
quote:1 101611 Aoibhin
2 60302 Strani
3 38711 Em31
4 37407 Greys
5 35865 Redefine
6 34163 Guanabana
7 34099 H_T
8 30574 Momo
9 25715 Roger_Epiales
10 25288 ijs_beer
11 24861 Meke
12 23229 Fred_B
13 22183 Dave
14 21835 molloot200
15 21536 Luctor.et.Emergo
16 20294 Arizona
17 19908 GeorgeM
18 19665 Cee
19 14975 ato
20 14319 koffieleuk
21 13526 Cyan9
22 12388 grazz
23 11161 ESF1Gamer
24 11150 Koen66
25 10705 TheFreshPrince
26 9264 Sableheart
27 8404 usagi414
28 7961 I
29 6776 Meridiaan
30 6323 skysherrif
31 6322 BillDauterive
32 6211 Hamlapjes
33 6150 NailQueen
34 5960 TheVulture
35 5749 blackswangreen
36 5391 lashatumbai
37 5295 Moira
38 5012 Cinderelladreamer
39 4898 Mandy040986
40 4603 naatje_1
41 4457 Nexum
42 4107 Poepz0r
43 3626 miss_dynastie
44 3563 Prisha
45 3362 AgnesGru
46 3063 Evenstar
47 2991 libranl
48 2978 Pisces29
49 2912 Fascination
50 2844 summer52
51 2368 sportfreak
52 2283 Whiskers2009
53 2218 aarontje112
54 2082 Kreator
55 2015 MMF93
56 2006 Niels93
57 1892 Andromache
58 1850 Haags
59 1771 Funhouse
60 1764 Benny
61 1612 Peter
62 1573 Nashipeer
63 1559 justnathan321
64 1465 Chocoladesoes
65 1370 zorro28
66 1279 Butler456
66 1279 Yesse
68 1226 Amarinthe
69 1188 Jane
70 1125 Mlita
71 1112 Ama
72 1106 lrishCassidy
73 1096 Jason22
74 1078 Knutknuttsson
75 1067 Zipportal
76 1055 joko97
77 1036 egeltje1985
78 1007 Coco
79 982 FlyingEagle
80 965 ShippedFromTheNetherlands
81 943 Cirilico
82 918 Aadrianus
83 894 Arth_NL
84 885 Wuwwa
85 882 vencodark
86 881 3rr0r
87 870 AnnethingIsPossible
88 855 Pino112
89 827 Sunshine1982
90 803 TLC
91 802 Momazie
92 776 Anonymousz
93 758 superniger
94 737 Max23
95 733 FruitofUtopia
96 728 DevK
97 716 KennyPowers
98 696 Mani89
99 695 Limoniume
100 665 yvonne
Wauw, @H_T en ik echt dicht bij elkaarquote:Op maandag 18 april 2022 19:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 16-04-2018 t/m 18-04-2022
[..]
Ooooh 14e, terwijl ik er het hele eerste jaar niet bij was en sinds 2019 steeds actiever werd (SC vanaf 2020). Nou ja, dat vind ik dan wel een redelijke scorequote:Op maandag 18 april 2022 19:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 16-04-2018 t/m 18-04-2022
[..]
21.263 in de SC en 273 erbuiten.quote:Op maandag 18 april 2022 19:34 schreef Em31 het volgende:
20.000 in de SC en ongeveer 19.000 erbuiten, aardig gebalanceerd.
Heb je überhaupt al één Songfestivalliedje van dit jaar gehoord?quote:Op maandag 18 april 2022 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21.263 in de SC en 273 erbuiten.
Of elk ander jaar.quote:Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al één Songfestivalliedje van dit jaar gehoord?
En dan was je er tussen 2017 en 2018 nog niet.quote:Op maandag 18 april 2022 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21.263 in de SC en 273 erbuiten.
quote:1 1487 Greys
2 955 Redefine
3 827 ijs_beer
4 725 ato
5 695 Pisces29
6 443 Cyan9
7 432 Roger_Epiales
8 329 Cee
9 326 Fred_B
10 280 Moira
11 230 grazz
12 189 Nexum
13 186 Knutknuttsson
14 161 Mexicanobakker
15 148 miss_dynastie
15 148 TheVoice4ever
17 134 Rene
18 117 Mystikvm
19 111 Ewelina
20 110 Pinnenmutske
21 109 franklop
22 94 C_elf
23 87 yvonne
24 86 TheVulture
25 84 heywoodu
26 75 Soren
27 64 Momo
28 62 Em31
29 60 Magica
30 53 Momazie
30 53 Aoibhin
32 44 Jinkx
32 44 Pino112
34 43 essnhills
35 40 Tinkepink
35 40 Koen66
37 39 Dexter1
38 34 PatriQue89
39 32 Benny
40 28 Poepz0r
40 28 LompeHork
42 27 Soof123
43 22 Childofthe90s
44 20 Dave
45 18 Unites
45 18 Arth_NL
47 16 Elfletterig
47 16 MakkieR
49 15 Postbus100
50 14 Fascination
51 13 Ferdo
51 13 Pierre_Ranja
51 13 GeorgeM
54 12 Amsel
54 12 Stien_Struis
56 11 Poison-Ivy
56 11 ShippedFromTheNetherlands
56 11 luchtverkeersleider
59 10 Sjeeser
60 9 lashatumbai
60 9 FlippingCoin
62 8 Guanabana
62 8 marcodej
62 8 Majkool
62 8 KoningPils
62 8 Jordy-B
62 8 Manusje_v_a
68 7 TDHS
68 7 aarontje112
68 7 Kim-Holland
68 7 libranl
68 7 -Miauw-
73 6 Wuwwa
73 6 Yaku
73 6 klaasweetalles
73 6 WhiteBeard
73 6 DecoAoreste
78 5 wuuht
78 5 Stickertje
78 5 Ama
78 5 Andromache
78 5 TLC
78 5 Nathvi
78 5 superrmama
85 4 bogtrotter
85 4 L3viathan
85 4 JanCees
85 4 greko1995
85 4 WHATSHESAID
85 4 Status
85 4 forzaudinese
85 4 Ole
85 4 BillDauterive
85 4 Toekito
85 4 -sabine-
96 3 laxus13
96 3 Bolasie
96 3 Littlerabbit
96 3 sportfreak
96 3 Ferdii
Minder grapjes maken over Spanjaarden en plots gaat het eens stuk minder hard! Wat ik je brom!quote:
Nee, nog geen tijd voor gehad.quote:Op maandag 18 april 2022 19:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al één Songfestivalliedje van dit jaar gehoord?
Hier ziet u de echte echte echte harde kern.quote:Op maandag 18 april 2022 19:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan was je er tussen 2017 en 2018 nog niet.
Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 17-04-2017 t/m 18-04-2018
[..]
Dan MAAK je maar tijd.quote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd voor gehad.
Atoquote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hier ziet u de echte echte echte harde kern.
329 posts in 1 jaar met huilen over veenlijken en jubelen over ongetwijfeld epische staging.quote:Op maandag 18 april 2022 19:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan was je er tussen 2017 en 2018 nog niet.
Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 17-04-2017 t/m 18-04-2018
[..]
Alleen in de SC. Voor het totaal forum gaat het maar terug tot 2018.quote:Op maandag 18 april 2022 19:59 schreef Cee het volgende:
d
[..]
329 posts in 1 jaar met huilen over veenlijken en jubelen over ongetwijfeld epische staging.
Toen hadden we ook nog geen aparte topics voor alles voor zover ik weet.quote:Op maandag 18 april 2022 20:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen in de SC. Voor het totaal forum gaat het maar terug tot 2018.
Het zou zomaar kunnen dat ik je deze maand inhaal en die positie volgende maand weer overtuigend kwijt benquote:Op maandag 18 april 2022 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, @:H_T en ik echt dicht bij elkaar![]()
![]()
En dan staat @:Em31 inderdaad een stuk hoger
Ik houd me anders al tijden keurig aan de minder-Spanjaarden-grapjes-maken-regel hoorquote:Op maandag 18 april 2022 19:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Minder grapjes maken over Spanjaarden en plots gaat het eens stuk minder hard! Wat ik je brom!
quote:Op maandag 18 april 2022 19:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hier ziet u de echte echte echte harde kern.
Thanksquote:
Nah, zo spannend is het niet, hoorquote:
quote:
Oh zoquote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, zo spannend is het niet, hoor
Meer dat ik mij niet laat ontmaagden op de Wallen of het met m'n moeder zou doen
Stel je komt nu het topic binnen op de laatste pagina en je leest ditquote:Op maandag 18 april 2022 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nah, zo spannend is het niet, hoor
Meer dat ik mij niet laat ontmaagden op de Wallen of het met m'n moeder zou doen
Mooi zo! Wat zijn je favorieten voor dit jaar?quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Hallo allemaal! Hoe gaat het hier?
Ik ben weer helemaal klaar voor ESC.
quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je komt nu het topic binnen op de laatste pagina en je leest dit
quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Balen. Ik heb net nog heerlijk ijs op.quote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Heel erg zin in ijs, vooral een McFlurry met M&M's oid, maar heb niks van zulks in huis, zwaar leven.
Ik liep vanmiddag langs ijsschap van AH en is was in de aanbieding, maar ik heb de verleiding weerstaanquote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef Guanabana het volgende:
Heel erg zin in ijs, vooral een McFlurry met M&M's oid, maar heb niks van zulks in huis, zwaar leven.
De PoHi van deze gast ookquote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
Servië (ik zit hier thuis constant BITI ZDRAVA te zingen), Litouwen, Slovenië, Georgië, Frankrijk, Armenië, Portugal, het VK en natuurlijk onze S10.quote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi zo! Wat zijn je favorieten voor dit jaar?
Daarvoor moet ik ze nog wat vaker allemaal luisteren, maar ik denk dat Italië, Nederland en VK het sowieso goed gaan doen. Eat your salad vind ik leuk maar ik denk niet dat het de top 10 gaat halen en Ierland vind ik in de studioversie nog wel te pruimen, maar de live-optredens die ik daarvan gezien heb zijn echt een dramaquote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Servië (ik zit hier thuis constant BITI ZDRAVA te zingen), Litouwen, Slovenië, Georgië, Frankrijk, Armenië, Portugal, het VK en natuurlijk onze S10.
Wat zijn jouw favorieten?
VK, Nederland, Ukraine en Noorwegen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Servië (ik zit hier thuis constant BITI ZDRAVA te zingen), Litouwen, Slovenië, Georgië, Frankrijk, Armenië, Portugal, het VK en natuurlijk onze S10.
Wat zijn jouw favorieten?
Ja wat ik van Ierland heb gezien ben ik er ook bang voor. Oostenrijk is daardoor ook behoorlijk in mijn ranking gedaald. Overigens ben ik bang dat er een aantal van mijn top 10 de finale niet eens halen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik ze nog wat vaker allemaal luisteren, maar ik denk dat Italië, Nederland en VK het sowieso goed gaan doen. Eat your salad vind ik leuk maar ik denk niet dat het de top 10 gaat halen en Ierland vind ik in de studioversie nog wel te pruimen, maar de live-optredens die ik daarvan gezien heb zijn echt een drama
Voordeel: dat type attractie gaat niet over de kopquote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Het was weer eens zover:
Bezoekers uur vast in hoge attractie Slagharen
@:Hamlapjes
Ja en een uur is ook weer niet zo erg spectaculairquote:Op maandag 18 april 2022 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Voordeel: dat type attractie gaat niet over de kopHet is nog steeds vervelend natuurlijk, maar je zit wel gewoon rechtop in een bakje
alle vier goede nummers wel!quote:Op maandag 18 april 2022 20:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VK, Nederland, Ukraine en Noorwegen.
Maar ik heb nog niet alle liedjes gehoord
Wel irritant natuurlijk als je net op dat moment naar de wc moetquote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en een uur is ook weer niet zo erg spectaculair
Zal wel niet loepzuiver worden, maar hopelijk maakt dat niet zoveel uit. Ik voorspel dat Zweden dit jaar wint.quote:Op maandag 18 april 2022 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoewel ik erg benieuwd ben hoe het uieindelijk live gaat klinken, want ik heb nog niet echt een heel goede live versie gehoord.
Iedere keer dat ik het nummer hoor moet ik bijna huilen, ik word er emo van, en dat heb ik bij geen enkel ander nummer dit jaar. Derhalve mijn nummer 1.quote:Op maandag 18 april 2022 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoewel ik erg benieuwd ben hoe het uieindelijk live gaat klinken, want ik heb nog niet echt een heel goede live versie gehoord.
Heequote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
ik ben ook benieuwd. Ik vind tot nu toe de live versies idd nog niet echt denderend, maar misschien is het niet helemaal mijn cup of tea. Maar ik verwacht dat het minstens top 3 wordt voor Zweden.quote:Op maandag 18 april 2022 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat dus ook, raar he?quote:Op maandag 18 april 2022 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik het nummer hoor moet ik bijna huilen, ik word er emo van, en dat heb ik bij geen enkel ander nummer dit jaar. Derhalve mijn nummer 1.
Ik hoop het echt, want afgaande op de odds: een winst voor Oekraïne zou ik op een bepaalde manier een teleurstelling vinden (ja zou verder top voor ze zijn hoorquote:Op maandag 18 april 2022 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel niet loepzuiver worden, maar hopelijk maakt dat niet zoveel uit. Ik voorspel dat Zweden dit jaar wint.
Nou ja precies dat dus, ik weet ook niet wat het is. Wellicht toch dat rauwe in haar stem in combinatie met die strijkers op de achtergrond en ook het thema van het onbereikbare, het weten dat mooie dingen voorbijgaan en zo, oh weer janken.quote:Op maandag 18 april 2022 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook, raar he?
Het is ook echt voor een groot deel de tekst. Ik weet niet. Het raakt gewoon heel erg een snaar (terwijl ik niet eens echt iets heel erg vergelijkbaars heb meegemaakt)
Hahaha top! Fijn om iig een lotgenoot te hebben.quote:Op maandag 18 april 2022 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik het nummer hoor moet ik bijna huilen, ik word er emo van, en dat heb ik bij geen enkel ander nummer dit jaar. Derhalve mijn nummer 1.
@:AnneThingIsPossible, je bent niet alleen in je Slovenië-adoratie, @:molloot200 heeft 'm bovenaan in zijn lijstje!
Melfest is toch gewoon live?quote:Op maandag 18 april 2022 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt precies ditquote:Op maandag 18 april 2022 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja precies dat dus, ik weet ook niet wat het is. Wellicht toch dat rauwe in haar stem in combinatie met die strijkers op de achtergrond en ook het thema van het onbereikbare, het weten dat mooie dingen voorbijgaan en zo, oh weer janken.
Ja klopt, maar ik heb daar zelf volgens mij alleen haar winnaarsoptreden van gezien en daar klonk ze al wat matig en schor.quote:
Nou dit dus. Persoonlijk heb ik meer met het Oekraïense liedje. Maar ik ben idd bang dat als die wint dat mensen toch elke keer daar een maar bij zouden zetten. Zweden vind ik prima, mooi om te zien dat het mensen zo raakt. Italië vind ik persoonlijk niets aan, dus liever die niet als winnaar. (Toch hoop ik nog dat er uit de repetities nog ineens een verrassing ontpopt)quote:Op maandag 18 april 2022 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, want afgaande op de odds: een winst voor Oekraïne zou ik op een bepaalde manier een teleurstelling vinden (ja zou verder top voor ze zijn hoorMaar, weet niet, er hangt dan altijd een bijsmaakje aan van 'toen was het oorlog, en toen wonnen ze ook').
En Italië vind ik niet leuk en goed genoeg, en hoeven van mij niet twee keer achter elkaar te winnen.
Ben wel benieuwd of het beter zal scoren bij de jury's of bij het publiek? Denk dat het niet echt een obvious publieksnummer is (ten opzichte van andere inzendingen dit jaar)? Dus dan zou ze het vooral van de jury's moeten hebben.quote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb altijd het idee dat een paar gemiste noten op de avond echt niet zoveel uitmaken. Kijk, een trainwreck moet het niet zijn, maar als het nummer goed is en de staging ook, dan wordt een vocale misstap vaker vergeven dan wanneer het nummer weinig boeiend is of de staging een rommel.
Die gemiste noten vallen ons volgens mij ook sneller op, omdat we bepaalde nummers al 100 keer gehoord hebben (of als je bijvoorbeeld in de week zelf het optreden in de semi een paar keer kijkt), maar het maakt volgens mij inderdaad niet heel veel uit. Denk ik dan, want in 2015 ging het bij Italië bij de jury blijkbaar wel erg mis.quote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb altijd het idee dat een paar gemiste noten op de avond echt niet zoveel uitmaken. Kijk, een trainwreck moet het niet zijn, maar als het nummer goed is en de staging ook, dan wordt een vocale misstap vaker vergeven dan wanneer het nummer weinig boeiend is of de staging een rommel.
Dat gevoel heb ik ook ja, dat het nogal een mismatch gaat zijn tussen beide. Vind het ook nogal lastig in te schatten.quote:Op maandag 18 april 2022 21:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk dat het dit jaar sowieso heel lastig is om te zeggen welke nummers het goed gaan doen in de jury en televote. Je weet dat Oekraïne en Noorwegen het waarschijnlijk goed gaan doen in de televote. En dan zou je denken Griekenland, Zweden, Nederland misschien in de jury? Ik weet niet of de VK het juist beter bij de televote of bij de jury gaat doen.
Ik denk vooral dat we vorig jaar (en het jaar daarvoor) zó werden overladen met info, sowieso omdat we er in eigen land meer van meekrijgen maar ook omdat de organisatie meer dan normaal veel deelde en ook de fans er bij betrokken. Dat zal in de jaren daarvoor ook minder zijn geweest, maar da's alweer eeuwen terug (voor mijn gevoel dan). Dus volgens mij is het niet zozeer dat de Italianen weinig delen maar ze wachten er wel godsgruwelijk lang mee en nu met die idiote machtsovername van de afdeling communicatie die alles naar zichzelf toetrekken doet de deur nog fermer dicht. Het verschil tussen de ongewone openheid van Rotterdam en de traditionele gang van zaken van dit jaar gecombineerd met het wegjagen van fanmedia maakt het wel even moeilijk te behappen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:58 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop vooral dat Italië niet weer wint![]()
Ze delen zo weinig over de organisatie dat ik nog steeds het gevoel heb dat het pas over 2 maanden begint ofzo.
Ik heb hier serieus nog geen filmpje van gevondenquote:Op maandag 18 april 2022 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk ik dan, want in 2015 ging het bij Italië bij de jury blijkbaar wel erg mis.![]()
Ik ben een tikje toondoof dus als het er een paar keer iets naast zit heb ik dat waarschijnlijk niet eens door. Zit je er zover naast dat zelfs ik het door heb, dan is het wel heel ergquote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef Cee het volgende:
Nja, maar ik denk dat Sam ook wel een kans maakt om bij de televote enigszins hoog te eindigen.quote:Op maandag 18 april 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof dat VK goed gaat doen bij de jury. Vorig jaar zijn ze ook gevallen voor het nummer van Gjon's tears.
Anders denk ik dat Zweden wel een goede kans maakt.
Malta denk ik ook wel, maar dat wordt genadeloos afgemaakt door de televoting.
Ja dat heb ik dus ook. Of ik vind het valsige misschien onbewust wel lekker klinken.quote:Op maandag 18 april 2022 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben een tikje toondoof dus als het er een paar keer iets naast zit heb ik dat waarschijnlijk niet eens door. Zit je er zover naast dat zelfs ik het door heb, dan is het wel heel erg
In 2018 is de jury ook voor een generiek nummer gegaan, dus ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 18 april 2022 21:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nja, maar ik denk dat Sam ook wel een kans maakt om bij de televote enigszins hoog te eindigen.
Ja denk je dat de jury voor een dusdanig generiek nummer zal gaan? Ze kan erg goed zingen maar daar stopt het wel bij voor mij.
Ik ben vooral erg benieuwd hoe de artiesten die tijdens de preparties behoorlijk de mist ingingen qua zang zich eventueel gaan herpakken of dat het echt zo slecht gaat worden.
Ja dat zal het ook wel zijn ja, Nederland deelde echt veel. En Sietse was voor iedereen ook heel bereikbaar natuurlijk. En Israël was daar ook wel goed in.quote:Op maandag 18 april 2022 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat we vorig jaar (en het jaar daarvoor) zó werden overladen met info, sowieso omdat we er in eigen land meer van meekrijgen maar ook omdat de organisatie meer dan normaal veel deelde en ook de fans er bij betrokken. Dat zal in de jaren daarvoor ook minder zijn geweest, maar da's alweer eeuwen terug (voor mijn gevoel dan). Dus volgens mij is het niet zozeer dat de Italianen weinig delen maar ze wachten er wel godsgruwelijk lang mee en nu met die idiote machtsovername van de afdeling communicatie die alles naar zichzelf toetrekken doet de deur nog fermer dicht. Het verschil tussen de ongewone openheid van Rotterdam en de traditionele gang van zaken van dit jaar gecombineerd met het wegjagen van fanmedia maakt het wel even moeilijk te behappen.
Voor de zekerheid even gecheckt of dat inderdaad Suus was. Gelukkig is het dat ookquote:Op maandag 18 april 2022 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Of ik vind het valsige misschien onbewust wel lekker klinken.
Wat ik dan niet begrijp is hoe Albanië in 2012 zo hoog kwam, dat vond ik echt hemeltergend gejank en kneitervals maar blijkbaar was dat het niet.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb hier serieus nog geen filmpje van gevonden
Dat klopt denk ik ook wel. Waarbij het ook wel scheelt of de valse noot in de recap zit (Israël/Harald Skaat destijdsquote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb niks heel geks gehoordquote:Op maandag 18 april 2022 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even luisteren of we horen waar het misging
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |