Ook gecondoleerdquote:
Dit was bij de Goldener Schwan. Het restaurant stelt weinig voor, maar erg geschikt voor gezinnen die een goede Duitse maaltijd willen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier daarBij welk restaurant is zo'n gebakken deurmat te krijgen?
Dank uquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was bij de Goldener Schwan. Het restaurant stelt weinig voor, maar erg geschikt voor gezinnen die een goede Duitse maaltijd willen.
Ik heb net voor het eerst in weken weer eens 'live' gekekenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef AgnesGru het volgende:
HHB op zaterdag zit zo niet in mijn systeem
Van mij mag het weer terug naar de zondag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst in weken weer eens 'live' gekeken
Zou ik ook helemaal prima vindenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Van mij mag het weer terug naar de zondag.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt
Hij is overleden aan een hartaanval maar hij heeft er geen last van gehad. Hij had dementie dus we hebben er ergens wel vrede mee dat hij zo is overleden. Maar het is zeker een gemis
Dit roept vragen opquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vandaag weer mijn op drie na favoriete niet esf-fokker gemeet.
Ah vandaar. Dan ben je inderdaad beter af met een B7quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
we hadden het o.a. over dingetjes. Toen ging een vrouw verplaatsen.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook gecondoleerd![]()
Vorige week zaten we in AFAS
quote:
quote:
Dankjulliewelquote:
Voelt als gisterenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook gecondoleerd![]()
Vorige week zaten we in AFAS
(Chocolade) eieren eten, langs m’n ouders, van de zon genieten en vanavond naar de mol zoekenquote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen , gecondoleerd en veel sterkte.
En voor iedereen mooie paasdagen gewenst! Wat zijb de plannen?
Niks. Ik heb Coronaquote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen , gecondoleerd en veel sterkte.
Fietsen! Heel veel fietsen!quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |