Zeker! Met het ESF is een gay bar wel de place to be, toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof!Doe je dat vaker? Ik ga de dichtstbijzijnde gaybar ook eens in de gaten houden.
Leuk!quote:
Dat is wel kort, hoe komt het?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doe het licht hier aan. Amper 4 uurtjes geslapen
Veel te warm in bed en daarna was mijn hoofd helder.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:42 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Of, zoals we hier op de Veluwe zeggen: goedemorgen!
Ik lees de interviews graag maar als er in plaats daarvan meer vlogs komen vind ik dat hartstikke leukquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:48 schreef Greys het volgende:
Oh en we laten dat uittypen en vertalen van de interviews van EIC volgend jaar lekker zitten hoor denk ik want volgens mij vinden jullie de vlogs leuk maar interesseren die interviews niet zo.Beetje zonde van alle tijd en moeite dan.
Volgend jaar maar meer vloggen dus.
Pizza Hawaii is ook gewoon lekkerquote:
Voorlopig alles nog met plezier gelezen heurquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:48 schreef Greys het volgende:
Oh en we laten dat uittypen en vertalen van de interviews van EIC volgend jaar lekker zitten hoor denk ik want volgens mij vinden jullie de vlogs leuk maar interesseren die interviews niet zo.Beetje zonde van alle tijd en moeite dan.
Volgend jaar maar meer vloggen dus.
Da's misschien nog wel beterquote:
Ja misschien dan de interviews maar gewoon ook op video opnemen ofzo. We kijken wel even.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik lees de interviews graag maar als er in plaats daarvan meer vlogs komen vind ik dat hartstikke leukAls de interviews wegvallen en er komt niets voor in de plaats vind ik dat wel jammer
Nee, ik zou daarheen gaanquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Heel de nacht wakker gelegen tot iets van 6 uur.
Neequote:
Anders was je Nothing but Thieves gegaan. Dan had ik je in het wild kunnen spottenquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik zou daarheen gaan
Maar dat ging helaas niet door want ik was verhinderd op de datum (gisteren) waar het concert heel was verplaatst
Sterkte @NailQueenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Getver net gebeld door mijn moeder. Mijn oom is vannacht overleden
(Eigenlijk een oud-oom maar beschouwde hem als mijn oom)
Awquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Oh nee, gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Ja inderdaad. Hoe was het concert? Heb ik veel gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was je Nothing but Thieves gegaan. Dan had ik je in het wild kunnen spotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoe was het concert? Heb ik veel gemist?Ik heb ervan genoten. Alleen de terugreis met de trein was stress moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
We vinden het wel leuk, alleen anders dan “WOW WAT LEUKquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien dan de interviews maar gewoon ook op video opnemen ofzo. We kijken wel even.
En dan los nog een vlog van al onze chaos.
Gecondoleerd NailQueen!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Daar waren de Verraders gisteren ook.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn trouwens in Duitsland dit weekend, Aachen om precies te zijn.
Tenzij ze hier kerst met eieren vieren, zou ik dat wel denken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:45 schreef Dave het volgende:
Maar ik neem aan dat de kerstmarkt waar ze waren nu eigenlijk wel afgelopen is.
Alsof iemand nog weet wie Peter Beense isquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn trouwens in Duitsland dit weekend, Aachen om precies te zijn. Ik heb net een schnitzel naar binnen gewerkt waar Peter Beense nerveus van zou worden.
Melanie Beense probeert het momentum weer te pakken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alsof iemand nog weet wie Peter Beense is
Leuk, veel plezier daarquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn trouwens in Duitsland dit weekend, Aachen om precies te zijn. Ik heb net een schnitzel naar binnen gewerkt waar Peter Beense nerveus van zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |