quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen , gecondoleerd en veel sterkte.
quote:Op zondag 17 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
Wat een vervelend nieuws @:NailQueengecondoleerd
quote:Op zondag 17 april 2022 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat een naar nieuws @:NailQueen
Gecondoleerd!
Bedankt iedereenquote:Op zondag 17 april 2022 13:58 schreef summer52 het volgende:
@:NailQueen gecondoleerd.
@:GeorgeM beterschap.
En verder voor iedereen fijne zonnige Paasdagen!🐣
O ik ben nog aan het bijlezen, gecondoleerd met je oomquote:Op zondag 17 april 2022 18:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt iedereen
Thanksquote:Op zondag 17 april 2022 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik ben nog aan het bijlezen, gecondoleerd met je oom![]()
Jij ook! Ga je nog wat bijzonders doen deze dagen?quote:
Ik was gisteren in @NailQueen city bij m'n zus en nu gezellig bij m'n oudersquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij ook! Ga je nog wat bijzonders doen deze dagen?
Waaaaat? Je was in de buurt? Ik was gisteren gewoon thuisquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was gisteren in @:Nailqueen city bij m'n zus en nu gezellig bij m'n ouders
Jaquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waaaaat? Je was in de buurt? Ik was gisteren gewoon thuis
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemistquote:Op zondag 17 april 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
JaWe gingen nog naar de Jumbo, dacht misschien kom ik je wel tegen
quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemist
Groningen heeft een stad verderop?quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemist
Mijn oude dorp ligt net in Drenthe. Om het lekker verwarrend te makenquote:Op zondag 17 april 2022 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Groningen heeft een stad verderop?
Ik mag deze grap maken.
Hebben ze ‘m bananen gegeven?quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Er was een wolf in mijn oude dorp. Mijn ouders hebben hem nog gefilmd
quote:Op zondag 17 april 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
Net een seconde te laat om m'n antwoord te geven, verdorie Mandy.
Je zou bijna denken dat Groningen en Drenthe bij elkaar in de buurt ligt.quote:Op zondag 17 april 2022 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn oude dorp ligt net in Drenthe. Om het lekker verwarrend te maken
Jake Buggquote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Album waar ik de laatste tijd veel naar Luister: Saturday Night, Sunday Morning van Jake Bugg.
Linkkkk: Jake Bugg · Album · 2021 · 11 songs.
En voor wie geen Spotify heeft:
Ben waarschijnlijk laat op het feestje over dit album, maar ach.
Wil jij (of iemand anders die dit leestquote:Op zondag 17 april 2022 23:33 schreef molloot200 het volgende:
De Mol was weer fijn
En ook fijn dat De Mol een keer níet de afsluiter van m'n weekend was maar dat er gewoon nog een dagje komt
Je bent sowieso eerder dan ikquote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef ijs_beer het volgende:
Album waar ik de laatste tijd veel naar Luister: Saturday Night, Sunday Morning van Jake Bugg.
Linkkkk: Jake Bugg · Album · 2021 · 11 songs.
En voor wie geen Spotify heeft:
Ben waarschijnlijk laat op het feestje over dit album, maar ach.
https://www.goplay.be/de-molquote:Op zondag 17 april 2022 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil jij (of iemand anders die dit leest) me even de Play4 link posten/DM'en van de aflevering? (@:Moira?
). Ik durf niet in het topic en niet op de site
O lekker heb je de hele nacht in die rooklucht gelegen?quote:Op maandag 18 april 2022 06:48 schreef Em31 het volgende:
Word wakker stinkt m’n hele slaapkamer naar rook, schrik me dood, maar is van die paasvuren
Ja beetje dom ook om het raam niet dicht te doen.quote:Op maandag 18 april 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb je de hele nacht in die rooklucht gelegen?
Rook je het niet toen je je slaapkamer op kwam dan?quote:Op maandag 18 april 2022 07:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja beetje dom ook om het raam niet dicht te doen.
Nee rook toen nog niets. Nouja ramen maar dichthouden en hopen dat het snel weggaat.quote:Op maandag 18 april 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rook je het niet toen je je slaapkamer op kwam dan?
Het kan echt zo irritante lucht zijn, of op je luchtwegen slaan.
Mijn ervaring is (voor de toekomst)dat ze dat op de GoPlay site altijd heel netjes doen zonder spoilers en automatisch starten. Was weer een leuke afleveringquote:Op zondag 17 april 2022 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Wil jij (of iemand anders die dit leest) me even de Play4 link posten/DM'en van de aflevering? (@:Moira?
). Ik durf niet in het topic en niet op de site
Meer kan je ook niet doen, hopelijk is vanavond die lucht weg. Die kan zo lekker overal in gaan zitten.quote:Op maandag 18 april 2022 08:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee rook toen nog niets. Nouja ramen maar dichthouden en hopen dat het snel weggaat.
Morguh, dat klinkt niet bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |