quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:nailqueen , gecondoleerd en veel sterkte.
quote:Op zondag 17 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
Wat een vervelend nieuws @:NailQueengecondoleerd
quote:Op zondag 17 april 2022 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat een naar nieuws @:NailQueen
Gecondoleerd!
Bedankt iedereenquote:Op zondag 17 april 2022 13:58 schreef summer52 het volgende:
@:NailQueen gecondoleerd.
@:GeorgeM beterschap.
En verder voor iedereen fijne zonnige Paasdagen!🐣
O ik ben nog aan het bijlezen, gecondoleerd met je oomquote:Op zondag 17 april 2022 18:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt iedereen
Thanksquote:Op zondag 17 april 2022 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik ben nog aan het bijlezen, gecondoleerd met je oom![]()
Jij ook! Ga je nog wat bijzonders doen deze dagen?quote:
Ik was gisteren in @NailQueen city bij m'n zus en nu gezellig bij m'n oudersquote:Op zondag 17 april 2022 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij ook! Ga je nog wat bijzonders doen deze dagen?
Waaaaat? Je was in de buurt? Ik was gisteren gewoon thuisquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was gisteren in @:Nailqueen city bij m'n zus en nu gezellig bij m'n ouders
Jaquote:Op zondag 17 april 2022 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waaaaat? Je was in de buurt? Ik was gisteren gewoon thuis
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemistquote:Op zondag 17 april 2022 19:45 schreef Meke het volgende:
[..]
JaWe gingen nog naar de Jumbo, dacht misschien kom ik je wel tegen
quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemist
Groningen heeft een stad verderop?quote:Op zondag 17 april 2022 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan ben je super dichtbij geweest. Ik zeg nu wel dat ik thuis was, maar in de middag ben ik nog even naar de stad verderop geweest. Dan hebben we elkaar net gemist
Mijn oude dorp ligt net in Drenthe. Om het lekker verwarrend te makenquote:Op zondag 17 april 2022 22:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Groningen heeft een stad verderop?
Ik mag deze grap maken.
Hebben ze ‘m bananen gegeven?quote:Op zondag 17 april 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Er was een wolf in mijn oude dorp. Mijn ouders hebben hem nog gefilmd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |