Ik zou eigenlijk even in beweging moeten komen vandaag, maar geen zin in.quote:Op maandag 18 april 2022 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Het is buiten mooi weer maar ik heb geen zin om buiten te zitten. Mijn tuin is sowieso nog niet af, maar ik heb geen zin in om er mee bezig te gaan. Is dit raar?
quote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
Wie nog een bizar topic wil lezen: R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
als ik de OP lees, dan lijkt het me duidelijk dat dit fake is. Het voelt aan alsof het geschreven is door een veel oudere man, die even een pervers fantasietje had vanuit het oogpunt van een jongere man en zijn moeder.quote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
Wie nog een bizar topic wil lezen: R&P / Ontmaagding 'opnieuw beleven' met moeder
Gast.quote:Ik denk dat ieder persoon zich op zijn of haar manier wel aangetrokken voelt tot zijn moeder of vader.
Ik hoop dat laatste met je meequote:Op maandag 18 april 2022 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
als ik de OP lees, dan lijkt het me duidelijk dat dit fake is. Het voelt aan alsof het geschreven is door een veel oudere man, die even een pervers fantasietje had vanuit het oogpunt van een jongere man en zijn moeder.
Het lijkt me dat er andere plekken voor zijn waar hij zijn fantasieverhalen beter kwijt kan.
Al is het meer dat ik hoop dat het nep is en die gast niet echt om hulp komt vragen op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2022 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Zal het maar even in een spoiler doen wegens NSFW onderwerp:BaaaahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
He has risen!quote:Op maandag 18 april 2022 14:27 schreef Guanabana het volgende:
Gezellig voor de Pasen, voor de hele familie.
Ehhh wat.quote:Op maandag 18 april 2022 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om @:ijs_beer, dat hij zich in dit soort topics bevind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |