abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 18:39:54 #2
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204447057

Volgens de omschrijving is dit fake
pi_204447071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:37 schreef sp3c het volgende:
Ja vreselijk is het, snap niet wat je hier nog doet
Niet vreselijk, vooral zielig en puberaal. Er is natuurlijk een reden dat je om de zoveel tijd weer loopt te janken dat het topic dicht moet en dat er geveegd moet worden. Als er gewoon volwassen postgedrag wordt vereist heb je daar geen last van. Maar ja, getroll is ook een mening en de vrijheid van meningsuiting is heilig ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204447082
Iemand inmiddels gelukt om de postzegels te bestellen? Mocht het nog iemand lukken, ik hou me aanbevolen voor ook een velletje… mij lukt het alleen niet.
pi_204447103
Ik lees op andere fora dat er op die boot zo'n 500 Russen zijn gesneuveld. Dat zou in een klap meer zijn dan tot nu toe zijn overleden volgens de officile Russische cijfers. Heeft iemand daar toevallig al een Russische bevestiging van gezien?
pi_204447130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees op andere fora dat er op die boot zo'n 500 Russen zijn gesneuveld. Dat zou in een klap meer zijn dan tot nu toe zijn overleden volgens de officile Russische cijfers. Heeft iemand daar toevallig al een Russische bevestiging van gezien?
Volgens mij hadden de Turken er een stuk of 50 uit het water gevist, wat er met de rest is gebeurd is onbekend. Denk ook niet dat je van de Russen hoeft te verwachten dat ze daar de komende halve eeuw ooit nog eens de waarheid over gaan vertellen.
pi_204447140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:44 schreef Usert het volgende:
Iemand inmiddels gelukt om de postzegels te bestellen? Mocht het nog iemand lukken, ik hou me aanbevolen voor ook een velletje… mij lukt het alleen niet.
Ze lijken enorm populair te zijn over de hele wereld :)
pi_204447145
Nee,als Lenin opstaat uit het Mausoleum horen we misschien van hem hoeveel lui met het schip ten onder zijn gegaan
pi_204447150
quote:
Nee, de hele bemanning was gevacueeerd volgens Rusland. Behalve degenen die niet geavuceerd zijn zoals de kapitein die omgekomen was volgens datzelfde Rusland.

Dus ja...kies een getal onder de 500 of zo?
pi_204447161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Volgens mij hadden de Turken er een stuk of 50 uit het water gevist, wat er met de rest is gebeurd is onbekend. Denk ook niet dat je van de Russen hoeft te verwachten dat ze daar de komende halve eeuw ooit nog eens de waarheid over gaan vertellen.
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.
  vrijdag 15 april 2022 @ 18:54:33 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204447168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.
Lastige vragen stellen is jaren de gevangenis in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204447174
quote:
Hoe meer hoe beter.
Zonder wrijving geen glans
pi_204447176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja, ik vermoed dat het gemiddeld aantal elitesoldaatjes ook ietsje hoger is op zo'n 'veilig' schip
pi_204447212
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als het gaat over corruptie oid is dat nog 1 ding, maar dit gaat om je man, zoon of kleinkind. Ik vind het echt ongelofelijk dat ze liegen over deze nederlaag.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:55 schreef Haags het volgende:

[..]
Hoe meer hoe beter.
Ik kan er niet blij van worden.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 19:01:07 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204447224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Niet vreselijk, vooral zielig en puberaal. Er is natuurlijk een reden dat je om de zoveel tijd weer loopt te janken dat het topic dicht moet en dat er geveegd moet worden. Als er gewoon volwassen postgedrag wordt vereist heb je daar geen last van. Maar ja, getroll is ook een mening en de vrijheid van meningsuiting is heilig ofzo.
Blijft FOK! en een grapje op zijn tijd moet kunnen, zeker in deze ellenlange reeks

Wel jammer dat die van @Lospedrosa zo slecht zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204447238
De Oekraense regering zegt in een update dat 20.000 Russische militairen zijn gedood sinds het begin van de oorlog. Moskou houdt het op 498 doden in de eigen gelederen, maar dat cijfer is van begin maart.

Oekrane, dat niets meldt over de eigen verliescijfers, claimt verder dat het leger 163 gevechtsvliegtuigen en 144 helikopters heeft neergehaald. Ook zouden de troepen bijna 2000 pantservoertuigen hebben vernietigd.

De aantallen zijn niet bevestigd door onafhankelijke bronnen.

(liveblog nos)

*O* nu nog zo'n slim drone'tje op putin af sturen om daar n end aan te maken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:06:36 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204447274
quote:
Nee, ik heb wel ergens gelezen dat er 450 vermisten waren. Daarom leek het al geen ongeluk. Dan zouden echt alle blastdoors open moeten staan en de zakken met kruit in alle gangen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:08:03 #19
3928 Ulx
pi_204447284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
"Ze zijn overgeplaatst naar een geheime missie op de Amur rivier in Oost-Siberie. Wanneer die eindigt is staatsgeheim."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204447306
quote:
Rusland bracht al snel naar buiten dat alle opvarenden zijn gevacueerd, dat kun je als verkapte bevestiging zien dat ze zijn gesneuveld.
Цой жив
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 19:18:16 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204447375
Lijkt me niet waarschijnlijk als je naar vergelijkbare incidenten kijkt

Ik zou eerder denken aan 40/45 doden en een stuk of 200 gewonden

Maar goed niets is waarschijnlijk hier dus alles kan _O-
pi_204447377
quote:
Er zijn normaalgesproken 510 man aanwezig op dat schip, maar het schip werd gesleept heb ik vernomen? Ik zie niet in waarom je dan de volle bemanning op zo'n schip laat zitten. Maar die exacte cijfers ga je voorlopig of wellicht nooit krijgen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204447378

Gf land.
Opbeurend muziekje ook.

;(

Vertalingen zijn te vinden in andere filmpjes en Flickr pagina’s maar plaatsjes spreken al genoeg.
pi_204447435
twitter
pi_204447450
Voor iedereen die zo gevoelig is dat ze het plaatje van de bebloede knuffel graag uit de OP verwijderd zagen, zal ik het even in woorden weergeven.

In Oekrane liggen dagelijks burgers: mannen, vrouwen, kinderen, onder vuur.

Daarom kan men in Oekrane bebloede knuffeldieren aantreffen die niet het gevolg zijn van een bloedneusje, of een tand door de lip.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:27:46 #26
3928 Ulx
pi_204447467
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Rusland bracht al snel naar buiten dat alle opvarenden zijn gevacueerd, dat kun je als verkapte bevestiging zien dat ze zijn gesneuveld.
Gezien de reactie van Rusland lijkt dat me onzin. Twee inslagen en een magazijnexplosie maakt gegarandeerd een zooi doden en gewonden. Ook omdat er dan direct deuren gesloten worden om vollopen met water te voorkomen. Zit je aan de verkeerde kant: Einde oefening.
pi_204447500
quote:
De Russische verliezen liggen wel wat hoger dan dat, schijnt al ergens tussen de 30 en 50K te liggen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204447501
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204447511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
Nee,als Lenin opstaat uit het Mausoleum horen we misschien van hem hoeveel lui met het schip ten onder zijn gegaan
Ik moet het toch even vragen, maar zit jij o.a. In de actafi telegram? Of is de gebruikersnaam minder origineel dan ik dacht?
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:32:11 #30
3928 Ulx
pi_204447513
twitter
pi_204447514
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:25 schreef OllieA het volgende:
Voor iedereen die zo gevoelig is dat ze het plaatje van de bebloede knuffel graag uit de OP verwijderd zagen, zal ik het even in woorden weergeven.

Daarom kan men in Oekrane bebloede knuffeldieren aantreffen die niet het gevolg zijn van een bloedneusje, of een tand door de lip.
Ik kan mij foto's van eerdere conflicten herinneren met daarin groepen fotografen die hun eigen knuffel neerleggen voor zo'n zelfde foto, want het is echt de meest basic bitch foto die toch iedere keer weer verkoopt. Alleen daarom al had die foto er niet in moeten staan.
pi_204447516
@sp3c Als NwS mod (?) wil je deze boeiende en leerzame link in OP plaatsen?
https://www.thebulwark.co(...)nd-ukrainian-armies/
pi_204447526
quote:

Dat beseft iedereen echt wel, niet iedereen wil daar echter constant mee geconfronteerd worden op grafische wijze en ik denk dat wij menselijk genoeg kunnen zijn om iedereen daarin ruimte te geven.

Ik zeg dit uiteraard niet als mod maar puur als persoon.
pi_204447534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Really 😳
pi_204447558
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
De Russische verliezen liggen wel wat hoger dan dat, schijnt al ergens tussen de 30 en 50K te liggen.
Omdat 1 man dat wil!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 15 april 2022 @ 19:37:06 #36
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204447560
quote:

Is het dan niet al genoeg dat zij er mee worden geconfronteerd? Waarom moet het ook voortdurend onder onze neus gedrukt worden? Nodig is het niet, ik ben mij bewust van de toestand aldaar.
pi_204447577
quote:
[ twitter ]
Leuke DM moet dat zijn op de Russische Facebook. Juichend achter Hitler aanrennen totdat al je zoons dood zijn. Maar deze keer komt de politie het niet melden, want je zoon is volgens de staat gewoon in leven. In plaats daarvan stuurt de tegenstander je foto's van de romp en het oogloze hoofd van je kind. De benen konden ze niet meer vinden.

De Russische volwassenen zouden zich kapot moeten schamen dat ze dit hun jeugd en andere landen aandoen. Hier werken miljoenen mensen aan mee. Miljoenen mensen die de oorlogsmachine van het Kremlin laten draaien en weten dat het allemaal bullshit is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:41:17 #38
3928 Ulx
pi_204447606
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Leuke DM moet dat zijn op de Russische Facebook. Juichend achter Hitler aanrennen totdat al je zoons dood zijn. Maar deze keer komt de politie het niet melden, want je zoon is volgens de staat gewoon in leven. In plaats daarvan stuurt de tegenstander je foto's van de romp en het oogloze hoofd van je kind. De benen konden ze niet meer vinden.

De Russische volwassenen zouden zich kapot moeten schamen dat ze dit hun jeugd en andere landen aandoen. Hier werken miljoenen mensen aan mee. Miljoenen mensen die de oorlogsmachine van het Kremlin laten draaien en weten dat het allemaal bullshit is.
Daarom denk ik ook dat het niet zo'n slim idee is als de Russen dienstplichtigen gaan sturen. Hier kun je nog zeggen, om Trump te citeren: "They knew what they signed up for.", maar dat is bij dienstplichtigen wel wat lastiger.
pi_204447660
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:18 schreef Alpha0 het volgende:

Gf land.
Opbeurend muziekje ook.

;(

Vertalingen zijn te vinden in andere filmpjes en Flickr pagina’s maar plaatsjes spreken al genoeg.
Onmenselijk.
pi_204447683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:45 schreef polderturk het volgende:

[..]
Onmenselijk.
En de mensen die zo stoer waren om het te bevelen stierven vaak als losers.
pi_204447705
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Maar voor die tijd waren ze geen losers in tegenstelling tot hun voormalige collega's die al 20 jaar dood waren. In leven blijven is mensen best wat waard.
pi_204447707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar voor die tijd waren ze geen losers in tegenstelling tot hun voormalige collega's die al 20 jaar dood waren. In leven blijven is mensen best wat waard.
True
  vrijdag 15 april 2022 @ 19:53:02 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204447709
quote:

[..]
Paul Whitehouse, brilliant. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204447716
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik kan mij foto's van eerdere conflicten herinneren met daarin groepen fotografen die hun eigen knuffel neerleggen voor zo'n zelfde foto, want het is echt de meest basic bitch foto die toch iedere keer weer verkoopt. Alleen daarom al had die foto er niet in moeten staan.
Suggereer je nu dat het een nepfoto is?
Misschien is het wel een basic bitch foto omdat daar dagelijks basic bitch dingen gebeuren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204447733
quote:

[..]
Prachtfilm is dat 14.gif

Jason Isaacs als Zhukov _O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 15 april 2022 @ 19:57:38 #46
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204447764
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:53 schreef OllieA het volgende:

[..]
Misschien is het wel een basic bitch foto omdat daar dagelijks basic bitch dingen gebeuren.
Het zou best in scne gezet kunnen zijn. Dat doet natuurlijk niets af aan de verschrikkingen daar.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204447767
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:53 schreef OllieA het volgende:

[..]
Als je een oorlogsfoto met een knuffel ziet is de kans groter dat de fotograaf een mooie opstelling heeft gemaakt, dan dat hij die toevallig tegenkwam ja.
pi_204447772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar dat soort aantallen komen vanuit Oekrainse bronnen toch?
pi_204447814
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Maar dat soort aantallen komen vanuit Oekrainse bronnen toch?
Ook gemeld door Britse en Amerikaanse bronnen.
pi_204447827
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ook gemeld door Britse en Amerikaanse bronnen.
Ja, maar verliezen zijn doden plus gewonden. Oekrane heeft het met die 20k enkel over doden.
pi_204447855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:32 schreef Usert het volgende:

[..]
Ik moet het toch even vragen, maar zit jij o.a. In de actafi telegram? Of is de gebruikersnaam minder origineel dan ik dacht?
Andermans Canap Toetert Altijd Farao's Inlichtingen

Ik herhaal...

Andermans Canap Toetert Altijd Farao's Inlichtingen

🤪
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 20:07:01 #52
236264 crew  capricia
pi_204447868
https://www.nzz.ch/meinun(...)smsh&mktcval=Twitter

Een stukje van Timothy Snyder. Als gast commentator.

quote:
"Een nazi is een Oekraner die weigert toe te geven dat hij Russisch is" - nu is er ook een Russisch handboek over de genocide in Oekrane

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204447936
quote:

Oh
Ok

Post anders even al die knuffeldieren zodat we nog meer kunnen scrollen.
Daar zou een verbod op moeten komen met 3089 links.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 20:15:50 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204447953
Zit niet zo te zeuren met zijn allen joh :')
pi_204447964
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:07 schreef capricia het volgende:
https://www.nzz.ch/meinun(...)smsh&mktcval=Twitter

Een stukje van Timothy Snyder. Als gast commentator.
[..]

Reden genoeg om Rusland helemaal te isoleren.
pi_204447983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:15 schreef sp3c het volgende:
Zit niet zo te zeuren met zijn allen joh :')
Oh
Ok

Dan zeuren we wel op @Za.
Go hard or go home
pi_204448039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat beseft iedereen echt wel, niet iedereen wil daar echter constant mee geconfronteerd worden op grafische wijze en ik denk dat wij menselijk genoeg kunnen zijn om iedereen daarin ruimte te geven.

Ik zeg dit uiteraard niet als mod maar puur als persoon.
Gezien het aantal mensen dat hier slechte grappen maakt, of zegt dat men niet zo emotioneel moet doen, of geen theatraal gezang moet aanheffen, twijfel ik er een beetje aan of iedereen beseft hoe erg het is.
Overigens zeg ik niet dat dat plaatje terug zou moeten.
Ik giet het plaatje in woorden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:23:39 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204448061
Krekker is de bom!
pi_204448063
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:21 schreef OllieA het volgende:

[..]
Gezien het aantal mensen dat hier slechte grappen maakt, of zegt dat men niet zo emotioneel moet doen, of geen theatraal gezang moet aanheffen, twijfel ik er een beetje aan of iedereen beseft hoe erg het is.
Overigens zeg ik niet dat dat plaatje terug zou moeten.
Ik giet het plaatje in woorden.
Ik zit in een lastig parket om hier wat op te zeggen maar ik zou liever wat meer wellevendheid willen zien. Dat lijkt mij een redelijk veilige manier om het te zeggen.
pi_204448072
Sommigen van die jachten kosten $500 miljoen.

Misschien moeten Russen hun miljoenen jachten maar inzetten in de Zwarte Zee.
pi_204448080
Ik weet het, niet leuk, maar onze Oekranse vrienden kunnen er ook weer wat van, met hun bomen en huishoudfolie fetish
twitter
Vakman pur sang
pi_204448107
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik weet het, niet leuk, maar onze Oekranse vrienden kunnen er ook weer wat van, met hun bomen en huishoudfolie fetish
[ twitter ]
Zo maken ze dieven en inbrekers publiekelijk ten schande, schijnt daar de normaalste zaak van de wereld te zijn.
pi_204448150
quote:
[ twitter ]
Beter een trap tegen je billen dan een kogel door je hoofd, wat weer een Russische fetish is.
pi_204448168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:27 schreef Hathor het volgende:
en inbrekers publiekelijk ten schande, schijnt daar de normaalste zaa
Gelukkig doen we dat hier niet zo ondanks dat veel FvD en PVV aanhangers het graag zo zouden zien.
pi_204448177
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 april 2022 @ 20:33:55 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_204448193
quote:
[ twitter ]
Walgelijke figuren, die dat doen. Dat lijken me nou typisch van die Azov-praktijken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:34:25 #67
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204448200
quote:
[ twitter ]
Heel eerlijk, niet alle Oekraners zijn natuurlijk super toffe mensen.
In Egypte gedroegen de Oekraners zich een beetje het zelfde als de Russen, heel veel drinken.. Tot ze plat op de grond liggen en het hotel personeel ze naar de kamer brengt, en scheppen bij het onbeperkte buffet alles voor je neus weg, zijn niet heel vriendelijk naar overige hotelgasten.

Maar goed, het is altijd beter dan al die onbeschofte lui uit het Midden Oosten, liever 10 Oekraners in NL dan 1 Syrir. 8-)
pi_204448203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Walgelijke figuren, die dat doen. Dat lijken me nou typisch van die Azov-praktijken.
Hoe kom je daar precies bij eigenlijk? :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204448213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Gelukkig doen we dat hier niet zo ondanks dat veel FvD en PVV aanhangers het graag zo zouden zien.
Wat mij betreft mogen ze inbrekers en zakkenrollers hier een gelijksoortige behandeling geven, ik zal er geen traan om laten. Hier worden ze gearresteerd en staan ze drie uur later weer op straat, daar worden ze in ieder geval eerst nog even bont en blauw getrapt en publiekelijk ten schande gemaakt.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 20:35:31 #70
236264 crew  capricia
pi_204448218
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Reden genoeg om Rusland helemaal te isoleren.
Ja. Dit kan echt niet.
Als dit het plan is, de gedachte achter deze oorlog, dan is het gewoon genocidaal denken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204448219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:34 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
In Egypte gedroegen de Oekraners zich een beetje het zelfde als de Russen, heel veel drinken.. Tot ze plat op de grond liggen en het hotel personeel ze naar de kamer brengt, en scheppen bij het onbeperkte buffet alles voor je neus weg, zijn niet heel vriendelijk naar overige hotelgasten.

Maar goed, het is altijd beter dan al die onbeschofte lui uit het Midden Oosten, liever 10 Oekraners in NL dan 1 Syrir. 8-)
Offtopic:
Ik wist in Egypte nooit echt goed wie ik nou kutter vond, Egyptenaren zelf, Russen of Chinezen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 april 2022 @ 20:36:04 #72
284411 crew  heywoodu
pi_204448227
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe kom je daar precies bij eigenlijk? :)
Gokje, die staan toch wel bekend om smerige praktijken lijkt me en dat is best wel een staaltje 'smerige praktijken'. Misschien zijn zij het ook niet hoor, ook andere delen van het Oekranse leger hebben natuurlijk gewoon smeerlappen er tussen zitten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_204448234
quote:
[ twitter ]
Zie wel dat deze Lina чипалина van die typisch 'kritische' berichten post. Dus dan weet je eigenlijk al wel weer wat voor vlees je in de kuip hebt.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 20:38:45 #74
236264 crew  capricia
pi_204448256
quote:

Van mij mag die er weer in.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204448259
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zie wel dat deze Lina чипалина van die typisch 'kritische' berichten post. Dus dan weet je eigenlijk al wel weer wat voor vlees je in de kuip hebt.
Ja, ze post dat Oekraine en Rusland broeders zijn en dat de Amerikanen de Oekrainers gebruiken voor hun eigen anti Rusland agenda. Nounounou wat een fraaie broeders zijn het daar toch zeg. :')
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:39:16 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204448262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gokje, die staan toch wel bekend om smerige praktijken lijkt me en dat is best wel een staaltje 'smerige praktijken'. Misschien zijn zij het ook niet hoor, ook andere delen van het Oekranse leger hebben natuurlijk gewoon smeerlappen er tussen zitten.
Hoe weet je dat het uberhaupt iemand uit het leger is? Hij heeft toch burgerkleding aan?

Wie zegt dat het in Oekrane is en geen Russische propaganda?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204448278
Zij vluchtten van Rusland naar Georgi: 'We begrepen direct: het is oorlog'
https://nos.nl/l/2425294
pi_204448296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Hoe weet je dat het uberhaupt iemand uit het leger is? Hij heeft toch burgerkleding aan?

Dit is al eerder voorbijgekomen en is ook vrij veel beeldmateriaal van te vinden, zo straffen ze iemand die op heterdaad is betrapt op diefstal of inbraak. Vastbinden aan een boom of paal en dan gewoon daar een poosje laten staan zodat iedereen kan zien dat je een betrapte dief bent. En het zijn niet de autoriteiten die dit doen maar gewone burgers.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 april 2022 @ 20:42:31 #79
284411 crew  heywoodu
pi_204448301
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb het over die link van Washington Post over gezichtsherkenningssoftware he, niet over dat gebeuren met vastgeboden aan een paal staan ofzo. Maar blijkbaar komt dat met die software en het sturen van lijkenfoto's naar de families van de Russische soldaten ook daadwerkelijk van het Oekranse leger/de overheid. Dat zijn wel tamelijk walgelijke praktijken.
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:42:57 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204448309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dit is al eerder voorbijgekomen en is ook vrij veel beeldmateriaal van te vinden, zo straffen ze iemand die op heterdaad is betrapt op diefstal of inbraak. Vastbinden aan een boom of paal en dan gewoon daar een poosje laten staan zodat iedereen kan zien dat je een betrapte dief bent. En het zijn niet de autoriteiten die dit doen maar gewone burgers.
Klopt, maar dat schoppen zie ik voor het eerst. En dat het het azov bataljon is hoor ik ook voor het eerst, vandaar mijn post.
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:43:41 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204448319
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb het over die link van Washington Post over gezichtsherkenningssoftware he, niet over dat gebeuren met vastgeboden aan een paal staan ofzo. Maar blijkbaar komt dat met die software en het sturen van lijkenfoto's naar de families van de Russische soldaten ook daadwerkelijk van het Oekranse leger/de overheid.
Kuttwitter quotelinkjes :r

Moet ik elke keer gaan kijken wat er precies in staat.

Excuus.
pi_204448326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Klopt, maar dat schoppen zie ik voor het eerst. En dat het het azov bataljon is hoor ik ook voor het eerst, vandaar mijn post.
Als het iemand van Azov was dan is ie in ieder geval niet herkenbaar, normaal lopen die lui altijd in uniform.
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:44:16 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204448328
Twitter :r
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:45:38 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204448348
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mwah vind dat niet echt een staaltje smerige praktijken. Prima manier om die Russen te informeren over slachtoffers, want dat doen ze zelf niet, en er zo misschien voor te zorgen dat men in Rusland een beetje meekrijgt dat hun jongens met bosjes tegelijk sneuvelen.
Huilen dan.
pi_204448369
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mwah vind dat niet echt een staaltje smerige praktijken. Prima manier om die Russen te informeren over slachtoffers, want dat doen ze zelf niet, en er zo voor misschien te zorgen dat men in Rusland een beetje meekrijgt dat hun jongens met bosjes tegelijk sneuvelen.
Ik heb inderdaad de indruk dat de Russen niet helemaal open kaart spelen met de nabestaanden van gesneuvelde soldaten, dus tsja....als er verder geen verholen sadisme in zit, kan ik dit ook wel waarderen, nu weten ze in ieder geval wat hun zonen is overkomen.
pi_204448383
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:40 schreef Aether het volgende:
Zij vluchtten van Rusland naar Georgi: 'We begrepen direct: het is oorlog'
https://nos.nl/l/2425294
De moeder met kinderen heeft Rusland en haar man, en de vader dus, achtergelaten.

Haar man blijft in de tv propaganda geloven

Teringjantje zeg
pi_204448387
Dubbel
pi_204448399
Heel mooi. Echt fantastisch.
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:52:43 #89
pi_204448420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, ze post dat Oekraine en Rusland broeders zijn en dat de Amerikanen de Oekrainers gebruiken voor hun eigen anti Rusland agenda. Nounounou wat een fraaie broeders zijn het daar toch zeg. :')
Oekrane en Rusland zijn broeders en dus is het de schuld van Oekrane dat Rusland er is binnengevallen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 20:55:48 #90
3928 Ulx
pi_204448449
quote:

[..]
De familie wordt toch op de hoogte gesteld dat hun zoon/broer/man is gesneuveld/krijgsgevangen is gemaakt? Wat is er mis mee? Dat soort dingen deed men in andere oorlogen ook. Maar dan via het Rode Kruis en zonder plaatjes, maar kniesoor die over dat soort details zeurt.
En als Russische mama's het maar vaak genoeg zien doen ze misschien wel wat tegen Poetin en zijn oorlog. Het is niet echt netjes gedrag, maar als je daar de oorlog mee kunt stoppen?
pi_204448460
twitter

wow
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:57:22 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204448473
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:50 schreef superniger het volgende:
Heel mooi. Echt fantastisch.
[ twitter ]
Ik blijf het toch altijd wat aparts vinden om de dood van zoveel mensen als iets moois en fantastisch te benoemen.
pi_204448474
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Moeten we hier ook doen
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:57:56 #94
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204448483
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]

wow
Is cultuur :X
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:58:37 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204448490
quote:
[ twitter ]

wow
:')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:59:51 #96
pi_204448503
quote:
[ twitter ]

wow
Onvoorstelbaar hoeveel (zelf)haat er dan in je moet zitten.

Deze mensen zijn niet meer te redden.
pi_204448512
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:57 schreef pvdplanet het volgende:

[..]
Moeten we hier ook doen
Met pek en veren de stad uit schoppen en dan ergens buiten de bebouwde kom met een molensteen om de nek het water ingooien.

Daarna weg laten rotten op het galgenveld.

Ja, dan wordt het gezellig weer hier 🙄
pi_204448524
quote:
[ twitter ]

wow
Dat is een mooi verhaal ja. _O-
pi_204448526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Met pek en veren de stad uit schoppen en dan ergens buiten de bebouwde kom met een molensteen om de nek het water ingooien.

Het was fantastisch in de Middeleeuwen tenslotte.
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:01:33 #100
pi_204448529
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

:?
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:01:34 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_204448530
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Oekrane en Rusland zijn broeders en dus is het de schuld van Oekrane dat Rusland er is binnengevallen.
Sorry, maar als de Russen zo hun broeders behandelen, dan moet ik er niet aan denken wat ze met hun vijanden zouden doen.
pi_204448537
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Sorry, maar als de Russen zo hun broeders behandelen, dan moet ik er niet aan denken wat ze met hun vijanden zouden doen.
Nog zwaarder verliezen, mischien?
pi_204448543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb het over die link van Washington Post over gezichtsherkenningssoftware he, niet over dat gebeuren met vastgeboden aan een paal staan ofzo. Maar blijkbaar komt dat met die software en het sturen van lijkenfoto's naar de families van de Russische soldaten ook daadwerkelijk van het Oekranse leger/de overheid. Dat zijn wel tamelijk walgelijke praktijken.
Waarom. Kunnen ze meteen zien hoe walgelijk hun zonen zijn. Misschien nog even een foto erbij van het opengereten vaginaatje van een 4 jarig Oekrans meisje erbij. Of een foto van een platgewalste auto met een bejaarde oekrainer. Of een foto van een massagraf met bewoners van een saai oekrains dorp.

Kies maar. Welke foto zou jij meesturen?
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:03:34 #104
pi_204448555
quote:

[..]
De vijand, dat is bijna heel de rest van de wereld. Dus wij ook. Valt nog mee toch?
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 21:08:01 #105
3928 Ulx
pi_204448603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:02 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Waarom. Kunnen ze meteen zien hoe walgelijk hun zonen zijn. Misschien nog even een foto erbij van het opengereten vaginaatje van een 4 jarig Oekrans meisje erbij. Of een foto van een platgewalste auto met een bejaarde oekrainer. Of een foto van een massagraf met bewoners van een saai oekrains dorp.

Kies maar. Welke foto zou jij meesturen?
Die van een bloederige teddybeer.
pi_204448674
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:49 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
De moeder met kinderen heeft Rusland en haar man, en de vader dus, achtergelaten.

Haar man blijft in de tv propaganda geloven

Teringjantje zeg
Zie je helaas vaker en verbreken ze familiebanden.
https://nos.nl/l/2420942
pi_204448680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik blijf het toch altijd wat aparts vinden om de dood van zoveel mensen als iets moois en fantastisch te benoemen.
Ik juich om elke dode Russische soldaat.
#superniger2020
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:28:09 #108
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204448808
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
De vijand, dat is bijna heel de rest van de wereld. Dus wij ook. Valt nog mee toch?
En waarom valt het nog wel mee, denk je?
Krekker is de bom!
pi_204448879
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:34 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Die beredenering van jou is nog zwakker dan het zaad van je pa.
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:37:04 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204448898
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah vind dat niet echt een staaltje smerige praktijken. Prima manier om die Russen te informeren over slachtoffers, want dat doen ze zelf niet, en er zo misschien voor te zorgen dat men in Rusland een beetje meekrijgt dat hun jongens met bosjes tegelijk sneuvelen.
Denk alleen dat het averechts gaat werken. Als je toch al behoorlijk gehersenspoeld bent dat jij aan de goede kant staat en je dan ook nog dit soort foto's onder ogen krijgt dan wordt de haat alleen maar groter. Maar goed, ze doen hun best verder maar.
pi_204448988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:37 schreef AchJa het volgende:

[..]
Denk alleen dat het averechts gaat werken. Als je toch al behoorlijk gehersenspoeld bent dat jij aan de goede kant staat en je dan ook nog dit soort foto's onder ogen krijgt dan wordt de haat alleen maar groter. Maar goed, ze doen hun best verder maar.
Kunnen ze vragen aan het leger hoe het kan dat hun zoon 6 weken geleden vrijwillig ontslag heeft genomen en nu in Russisch leger tenue aan het wegrotten is in de Oekrane.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 21:47:25 #112
3928 Ulx
pi_204449010
quote:

[..]
Zou dat voor jou zo werken?
pi_204449015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:44 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Kunnen ze vragen aan het leger hoe het kan dat hun zoon 6 weken geleden vrijwillig ontslag heeft genomen en nu in Russisch leger tenue aan het wegrotten is in de Oekrane.
Dan krijgen ze geen antwoord en als ze doorvragen en te lastig worden verdwijnen ze in een werkkamp. Zo eenvoudig is dat.
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:50:25 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204449048
quote:

[..]
Nja ik weet het niet... zou kunnen hoor, maar toen duidelijk werd dat er in Tsjetsjeni flinke verliezen geleden werden nam het draagvlak voor dat avontuurtje ook behoorlijk af. Nu is de aanloop wel wat anders en zijn de Russen behoorlijk gehersenspoeld, maar het wordt wel steeds moeilijker voor het Kremlin om het narratief overeind te houden en daar dragen dit soort acties wel aan bij natuurlijk.

Denk ook dat de Oekraners er wel een beetje over nagedacht hebben en dat ze het niet voor shits and giggles of ui bijzonder nobele motieven doen.
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 21:50:47 #115
3928 Ulx
pi_204449053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan krijgen ze geen antwoord en als ze doorvragen en te lastig worden verdwijnen ze in een werkkamp. Zo eenvoudig is dat.
Als Mama niet eerst bij alle buren heeft zitten janken. Want verdwijnt ze dan begint het op te vallen. Of de hele straat moet naar het werkkamp. Maar dat valt ook op.
  vrijdag 15 april 2022 @ 21:51:44 #116
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204449059
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:47 schreef Ulx het volgende:
Zou dat voor jou zo werken?
Als je al dusdanig geconditioneerd bent dat jij echt van mening bent dat je de goede partij bent en dus goed bezig bent helpt zoiets niet mee in de feestvreugde zullen we maar zeggen. Of denk je nou echt dat ze er plotseling anders over gaan denken? Dat de mening in een keer 180 graden anders wordt? Nee, de roep om dat hele land met wortel en tak uit te roeien wordt natuurlijk alleen maar luider.
pi_204449083
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nja ik weet het niet... zou kunnen hoor, maar toen duidelijk werd dat er in Tsjetsjeni flinke verliezen geleden werden nam het draagvlak voor dat avontuurtje ook behoorlijk af. Nu is de aanloop wel wat anders en zijn de Russen behoorlijk gehersenspoeld, maar het wordt wel steeds moeilijker voor het Kremlin om het narratief overeind te houden en daar dragen dit soort acties wel aan bij natuurlijk.

Denk ook dat de Oekraners er wel een beetje over nagedacht hebben en dat ze het niet voor shits and giggles of ui bijzonder nobele motieven doen.
Wat Oekraine hier doet zijn psy-ops, wat ze willen bereiken is niet zozeer dat die ouders klagen of boos worden maar dat ze met anderen praten en niets verspreid zich zo snel als een gerucht en niets is zo moeilijk te onderdrukken.

En met genoeg van dit soort meldingen aan ouders krijg je een golf van die geruchten en dan leun je achterover als Oekraine en kijk je wat er uit komt. Mischien niets maar ze verliezen er ook niets mee.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 21:56:33 #118
3928 Ulx
pi_204449110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als je al dusdanig geconditioneerd bent dat jij echt van mening bent dat je de goede partij bent en dus goed bezig bent helpt zoiets niet mee in de feestvreugde zullen we maar zeggen. Of denk je nou echt dat ze er plotseling anders over gaan denken? Dat de mening in een keer 180 graden anders wordt? Nee, de roep om dat hele land met wortel en tak uit te roeien wordt natuurlijk alleen maar luider.
En dat zal bij een gedeelte van de bevolking zeker zo zijn. In het begin hoorde je Russen over de telefoon janken tegen mama dat ze daar helemaal niet wilden zijn. En het gaat om twijfel en tweespalt zaaien aan het thuisfront. Denk je dat het de gemiddelde Rus helemaal niet opvalt dat er iets niet klopt? Uitspraken op TV zeggen niet zoveel.
pi_204449142
quote:

[..]
Iedere familie verdient de waarheid over hun naasten. Van hun eigen regering met minder dan 500 doden gaan ze het niet krijgen.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:00:07 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204449153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat Oekraine hier doet zijn psy-ops, wat ze willen bereiken is niet zozeer dat die ouders klagen of boos worden maar dat ze met anderen praten en niets verspreid zich zo snel als een gerucht en niets is zo moeilijk te onderdrukken.

En met genoeg van dit soort meldingen aan ouders krijg je een golf van die geruchten en dan leun je achterover als Oekraine en kijk je wat er uit komt. Mischien niets maar ze verliezen er ook niets mee.
Er zijn ook verhalen van nabestaanden van overleden soldaten die verzocht werden daar vooral niet al te veel over te praten. Nogal lastig wanneer er meerdere gezinnen in de straat hun zonen missen, dus toen mocht het lokale krantje niks meer over hun overlijden schrijven :P .
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 22:01:10 #121
3928 Ulx
pi_204449166
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er zijn ook verhalen van nabestaanden van overleden soldaten die verzocht werden daar vooral niet al te veel over te praten. Nogal lastig wanneer er meerdere gezinnen in de straat hun zonen missen, dus toen mocht het lokale krantje niks meer over hun overlijden schrijven :P .
Maar dat valt met het oplopende aantal doden niet vol te houden.
pi_204449172
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Iedere familie verdient de waarheid over hun naasten. Van hun eigen regering met minder dan 500 doden gaan ze het niet krijgen.
Oekraine doet het niet uit de goedheid van hun hart, he? :)

Maar daar heb ik totaal geen moeite mee, dit is een oorlog en zoals Rusland die voert hoeft Oekraine zich van mij niet in te houden als het om een stukje psychologische oorlogsvoering richting Rusland gaat.
pi_204449176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dat zal bij een gedeelte van de bevolking zeker zo zijn. In het begin hoorde je Russen over de telefoon janken tegen mama dat ze daar helemaal niet wilden zijn. En het gaat om twijfel en tweespalt zaaien aan het thuisfront. Denk je dat het de gemiddelde Rus helemaal niet opvalt dat er iets niet klopt? Uitspraken op TV zeggen niet zoveel.
Het schip had een random brand aan boord en iedereen behalve de kapitein heeft het overleefd, maar het is wel reden om Oekrane de oorlog te verklaren. Als deze clusterfuck geen ogen open doet, ben je als mens verloren.
pi_204449199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar daar heb ik totaal geen moeite mee, dit is een oorlog en zoals Rusland die voert hoeft Oekraine zich van mij niet in te houden als het om een stukje psychologische oorlogsvoering richting Rusland gaat.
Heb laatst op vice gezien dat de Oekraense moeders hun eigen kinderen in dezelfde toestand uit overvolle lijkenhuizen moeten halen na dagen zonder koeling. Heel kut die foto's, maar het hoort er helaas een beetje bij bij deze barbaarse oorlog.
pi_204449201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het schip had een random brand aan boord en iedereen behalve de kapitein heeft het overleefd, maar het is wel reden om Oekrane de oorlog te verklaren. Als deze clusterfuck geen ogen open doet, ben je als mens verloren.
Denial is not just a river in Egypt.

Mensen kiezen er ook vaak voor om oost-indische doof te zijn omdat de gevolgen anders mischien voor hunzelf nogal negatief kunnen zijn.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 22:04:17 #126
3928 Ulx
pi_204449203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik durf te wedden dat er mensen opgepakt gaan worden die met een Russische krant met het eerste officile verhaal (van dat ongeluk) in hun handen omhoog houden op straat als het nieuwe verhaal (Oorlog wegens zinken) de nieuwe waarheid wordt.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:04:49 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204449209
quote:
Uhu...Rondom Buchenwald dachten ze ook dat er niks aan de hand was...
pi_204449215
quote:

[..]
Er zijn ook tig gelovigen al kloppen de heilige boeken ook van geen kant. Ik zou niet te veel verwachten van de gemiddelde gehersenspoelde Rus.
Nieuw is niet altijd beter.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 22:06:50 #129
3928 Ulx
pi_204449233
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Er zijn ook tig gelovigen al kloppen de heilige boeken ook van geen kant. Ik zou niet te veel verwachten van de gemiddelde gehersenspoelde Rus.
Ik verwacht ook niks. Maar mocht het werken kan het de boel misschien de-escaleren.
pi_204449277
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat was in de apartheid periode. Zo werd er afgerekend met zwarte collaborateurs met het blanke regime die hun eigen mensen verraden hadden. Had helemaal niets met diefstal te maken.
Nee hoor. Ja ook maar ook bij (vermeende) diefstal.
https://www.dailymail.co.(...)e-posted-online.html

quote:
Ugonna Obuzor, Chiadika Biringa, Lloyd Toku, and Tekena Elkanah were were accused of stealing then stripped naked and beaten
Tyres filled with petrol were wrapped around their necks and set alight
The four Nigerian students had gone to the village of Aluu to collect a debt, unaware it was a trap
'Necklacing' is the appalling method of killing which involves putting a petrol-filled tyre around a victim's neck and setting it ablaze
Experts say it is rising in a country where corrupt police are feared more than gangsters
19 people have been arrested including village chieftain.

[ Bericht 27% gewijzigd door Lospedrosa op 15-04-2022 22:16:41 ]
Vakman pur sang
pi_204449280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Denial is not just a river in Egypt.

Mensen kiezen er ook vaak voor om oost-indische doof te zijn omdat de gevolgen anders mischien voor hunzelf nogal negatief kunnen zijn.
Tsja mijn zoon is gestorven in een strijd tegen nazi's is wel wat heldhaftiger dan mijn zoon is gestorven voor een oorlogsmisdadiger met grootheidswaanzin die veilig in zijn bunker zat terwijl onze jongens werden veranderd in gewetenloze verkrachters of stierven.
pi_204449289
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik durf te wedden dat er mensen opgepakt gaan worden die met een Russische krant met het eerste officile verhaal (van dat ongeluk) in hun handen omhoog houden op straat als het nieuwe verhaal (Oorlog wegens zinken) de nieuwe waarheid wordt.
Ik durf die weddenschap niet met je aan te gaan.
pi_204449325
Kan niet zeker zeggen of dit de Moskva is, het is mogelijk en het lijkt het correcte schip te zijn:

Edit: Het was geen video van een zinkende Moskva ;)

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2022 22:21:56 ]
pi_204449333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Uhu...Rondom Buchenwald dachten ze ook dat er niks aan de hand was...
Op de heenweg gingen ze er nog lachend naar toe toen ze moesten kijken, alsof het een leuk uitje was. Dat veranderde snel.
pi_204449349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
Kan niet zeker zeggen of dit de Moskva is, het is mogelijk en het lijkt het correcte schip te zijn:

[ twitter ]
Volgens een der commentaren niet. Maar ja, wat is waarheid op Twitter...
pi_204449358
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Volgens een der commentaren niet. Maar ja, wat is waarheid op Twitter...
Ook prima, ik kon het niet met zekerheid zeggen gegeven de kwaliteit.
pi_204449373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Tsja mijn zoon is gestorven in een strijd tegen nazi's is wel wat heldhaftiger dan mijn zoon is gestorven voor een oorlogsmisdadiger met grootheidswaanzin die veilig in zijn bunker zat terwijl onze jongens werden veranderd in gewetenloze verkrachters of stierven.
Zoiets ja, mensen houden zich toch ergens aan vast. Niet allemaal en iedereen die je wel bereikt hiermee is winst voor Oekraine.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:16:57 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204449385
quote:

[ twitter ]
Ding schijnt 's nachts al gezonken te zijn, volgens de Turken die er als eerste bij waren en hem toen op z'n kantje aantroffen.

Verder ziet de Moskva er ook wel anders uit.
Huilen dan.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:17:56 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204449409
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lijkt er niet eens op....

[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, dat is niet de Moskva.
pi_204449410
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ding schijnt 's nachts al gezonken te zijn, volgens de Turken die er als eerste bij waren en hem toen op z'n kantje aantroffen.
Toch wel raar hoe de wereld is veranderd dat we nu naar Turkije als betrouwbare bron kijken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 22:20:15 #142
3928 Ulx
pi_204449420
quote:

[ twitter ]
Volgens mij klopt dit niet. Maar lastig te zien. Ik zie geen ASM-lanceerbuizen. Maar misschien zijn die ontploft.
pi_204449434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij klopt dit niet. Maar lastig te zien. Ik zie geen ASM-lanceerbuizen. Maar misschien zijn die ontploft.
Ik zal hem weghalen want het is duidelijk niet de Moskva.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:22:41 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204449445
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Toch wel raar hoe de wereld is veranderd dat we nu naar Turkije als betrouwbare bron kijken.
Elk alternatief voor Russische "informatie" is al snel beter. Maar ja, het kan verkeren inderdaad :') .
Huilen dan.
pi_204449461
twitter

We moeten in het westen toch eens gaan bedenken wat we gaan doen (of juist niet gaan doen) als dit scenario zich ontvouwt. Ze hebben het er net ff te vaak over daar in het vierde rijk.
zie email 27 oktober
pi_204449475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We moeten in het westen toch eens gaan bedenken wat we gaan doen (of juist niet gaan doen) als dit scenario zich ontvouwt. Ze hebben het er net ff te vaak over daar in het vierde rijk.
Geen descalatie meer?
pi_204449478
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee hoor. Ja ook maar ook bij (vermeende) diefstal.
https://www.dailymail.co.(...)e-posted-online.html
[..]

Nee hoor en niet ook bij vermeende diefstallen. Het is geen standaard straf voor dieven of zo :')

Zo te zien was deze situatie ook een stuk ingewikkelder dan een vermeende diefstal (de vier kwamen gewapend een schuld innen) en het gebeurde niet eens in Zuid-Afrka maar in Nigeria: Aluu Four lynching. De ophef erover en de arrestaties tonen ook wel aan dat het helemaal geen gewoonte is bij diefstallen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204449495
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:25 schreef Aether het volgende:

[..]
Geen descalatie meer?
Ik ben nooit van de appeasement geweest.
zie email 27 oktober
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:28:49 #149
38496 Perrin
pi_204449519
twitter
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:29:52 #150
236264 crew  capricia
pi_204449528
18+
Dit filmpje vanmorgen gezien uit Mariupol, hier op fok werd het gepost.
De laatste minuten van dit filmpje... Onder ieder puinblok naast het ziekenhuis (denk ik) ligt een stuk van een mens. Wouw.

De suggestie wordt gewekt dat het Azov bataljon dit gedaan heeft. Geen idee verder. Geen bewijs of iets. Het is een filmpje.

Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n Oekraens bataljon in Mariupol etnische Russen omlegt.
Dat dit soort misdaden ook door Oekranse strijdkrachten gepleegd worden.

Ik was gewoon even blown away.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204449530
quote:
[ twitter ]
En tegelijkertijd kunnen ze ook maar niet bevatten in Moskou waarom zo veel landen nou graag van de NAVO lid willen worden :')..
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:35:12 #152
236264 crew  capricia
pi_204449570
quote:
[ twitter ]
Dat is hetzelfde filmpje waar we het al de hele dag over hebben, of een nieuwe?

Want het schip gewoon tijdens een storm gezonken.
"Moskva missile cruiser sinks during storm - Defence Ministry
See more at https://english.pravda.ru/news/russia/151178-moskva_sinks/"
Volgens ' de waarheid'.

[ Bericht 13% gewijzigd door capricia op 15-04-2022 22:40:30 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204449586
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat is hetzelfde filmpje waar we het al de hele dag over hebben, of een nieuwe?
Nee hoor, ik herken die ontzettend onvriendelijk overkomende feeks (en niet alleen vanwege de taal die ze uitslaat) en die boze opa meteen.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:37:57 #154
38496 Perrin
pi_204449589
Laatste Russische vrachtwagens vertrekken:
twitter
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:42:34 #155
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_204449620
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:29 schreef capricia het volgende:
18+
De laatste minuten van dit filmpje... Onder ieder puinblok naast het ziekenhuis (denk ik) ligt een stuk van een mens. Wouw.

De suggestie wordt gewekt dat het Azov bataljon dit gedaan heeft. Geen idee verder. Geen bewijs of iets. Het is een filmpje.

Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n Oekraens bataljon in Mariupol etnische Russen omlegt.

Even wat delen van het filmpje bekeken. Moest wel lachten toen die man aan het eind onder dreiging van een scherpschutter begon te rennen maar nog even snel "LIKE AND SUBSCRIBE" roept :')

Los daarvan laat die video wel in gruwelijk detail zien wat voor helse omstandigheden er momenteel heersen in onder meer Marioepol. Kapotgeschoten straten met puin en overal lijken in verschillende stadia van ontbinding. Meende dat Zelensky laatst meldde dat er iets van 20.000 burgerdoden in alleen al Marioepol zijn; afgaande op die video geen ondenkbaar getal ...
pi_204449625
quote:
18+

Hij wordt door Rusland betaald.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 22:44:54 #157
3928 Ulx
pi_204449638
twitter

Whoa.....
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:46:20 #158
236264 crew  capricia
pi_204449646
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:42 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Even wat delen van het filmpje bekeken. Moest wel lachten toen die man aan het eind onder dreiging van een scherpschutter begon te rennen maar nog even snel "LIKE AND SUBSCRIBE" roept :')

Los daarvan laat die video wel in gruwelijk detail zien wat voor helse omstandigheden er momenteel heersen in onder meer Marioepol. Kapotgeschoten straten met puin en overal lijken in verschillende stadia van ontbinding. Meende dat Zelensky laatst meldde dat er iets van 20.000 burgerdoden in alleen al Marioepol zijn; afgaande op die video geen ondenkbaar getal ...
Ja.
Het was voor mij het eerste Mariupol filmpje na de bezetting. En ik wist dat het erg zou zijn. Maar die laatste minuut. Met al die lichaamsdelen onder het puin. Ik heb hier geen woorden voor.
Misselijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:47:51 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449665
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:48:21 #160
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204449669
Zover ik nu kan zien, is Mariupol echt wel een tweede Aleppo geworden.
Als het aan Rusland ligt, gaan er nog veel meer Oekraense steden veranderen in dit soort runes. :{

Ook na de oorlog lijkt het mij moeilijk om Oekraners uit dit soort steden terug te sturen, ze hebben daar werkelijk waar alles verloren.
Wat mij betreft krijgen deze mensen een permanente verblijfsvergunning in NL mochten ze kunnen bewijzen d.m.v hun paspoort dat ze uit een van deze steden komen..
pi_204449687
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Whoa.....
Gewoon nazipraktijken. Rusland verder kapot isoleren, en dan over een paar decennia maar weer eens kijken of ze dan wel in staat zijn om op een normale manier op het wereldtoneel mee te mogen spelen.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:50:16 #162
236264 crew  capricia
pi_204449689
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hij wordt door Rusland betaald.
Dat weet ik wel.
En een verhaaltje erbij. Enzo. Hoe slecht Oekraeners zijn. Bla bla.

Maar hij liet toch wel Mariupol zien.
Deze dode mensen, ieder hand of been in het puin, is een direct gevolgd van Ruslands oorlog.
Gewoon ziek.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:51:45 #163
pi_204449703
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
En waarom valt het nog wel mee, denk je?
Omdat Rusland een aantal termen niet helemaal volgens de juiste definities gebruikt en er ook niet altijd naar handelt.

Aparte vraag wel.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:52:25 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204449711
quote:
18+

Die suggestie moet je vooral niet al te serieus nemen. Meneer heeft zich eerder laten lenen voor Russische propaganda. Zie bijvoorbeeld: https://www.bellingcat.co(...)ation-in-the-donbas/
Huilen dan.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:52:57 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449716
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:37 schreef Perrin het volgende:
Laatste Russische vrachtwagens vertrekken:
[ twitter ]
Laat ze lekker de tering krijgen daar. Geef de truckers asiel hier.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204449719
Na de oorlog mag de slavernij best even terugkomen, laat alle soldaten uit Rusland die de oorlog overleefd hebben alles maar steen voor steen weer opbouwen daar in Oekraine, dwangarbeid en niet betaald.

Daarna mogen ze weer terug oprotten naar Rusland.
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:53:46 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204449722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:48 schreef BMW1993 het volgende:
Zover ik nu kan zien, is Mariupol echt wel een tweede Aleppo geworden.
Als het aan Rusland ligt, gaan er nog veel meer Oekraense steden veranderen in dit soort runes. :{

Ook na de oorlog lijkt het mij moeilijk om Oekraners uit dit soort steden terug te sturen, ze hebben daar werkelijk waar alles verloren.
Wat mij betreft krijgen deze mensen een permanente verblijfsvergunning in NL mochten ze kunnen bewijzen d.m.v hun paspoort dat ze uit een van deze steden komen..
Hier hebben ze ook niets.

Rotterdam, Dresden, Londen, Hamburg en nog vele andere steden zijn platgebombardeerd maar weer bruisende steden. Het zal even duren, maar ook Maripol zal weer een bloeiende stad worden. Tenzij het straks onder Russisch bewind valt
pi_204449724
twitter
quote:
18+

Je weet niet meer wat waar is.
Er is meer beeldmateriaal van Azov wat burgers afmaakt die willen vluchten, maar of het waar is?
Vakman pur sang
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:54:48 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449727
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
Er is meer beeldmateriaal van Azov wat burgers afmaakt die willen vluchten, maar of het waar is?
Ophoeren met die Russische propaganda
pi_204449743
Ik ga dat filmpje niet eens kijken. Tis me zo ook al wel duidelijk hoe gruwelijk het daar is.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204449747
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik wil op zich best geloven dat er ook aan Oekraiense zijde lui tussen zitten die niet deugen, maar de Russen zijn wel de laatsten die ik vertrouw wat betreft info daarover. Of waarover dan ook, eigenlijk. Ik zou het Russische weerbericht ook niet meer geloven. :Y)
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 22:58:26 #172
236264 crew  capricia
pi_204449748
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
Wat zie ik hier. Wanneer. En waar gaat het over.
Ik heb deze video namelijk al dat vaker gezien.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:59:33 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449758
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat kan kloppen want het is een video uit 2014.
pi_204449760
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan best fake zijn.
Op Twitter is dit Azov wat een gezin aanhoudt wat vlucht. Een ander zegt Russische agenten.
Vakman pur sang
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:00:55 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449769
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik wil op zich best geloven dat er ook aan Oekraiense zijde lui tussen zitten die niet deugen, maar de Russen zijn wel de laatsten die ik vertrouw wat betreft info daarover. Of waarover dan ook, eigenlijk. Ik zou het Russische weerbericht ook niet meer geloven. :Y)
Eens. Maar als je dan met bewijs komt, laat dan niet een filmpje van 8 jaar oud zien.
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:01:29 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449773
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kan best fake zijn.
Op Twitter is dit Azov wat een gezin aanhoudt wat vlucht. Een ander zegt Russische agenten.
Het is fake ja. En dat weet je dondersgoed
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:02:58 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204449781
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Krijg altijd dit gevoel bij jou.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_204449845
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:12:54 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449859
quote:
Komt er ook zoiets van het kremlin? O-)
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 23:13:23 #180
3928 Ulx
pi_204449864
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Laat ze lekker de tering krijgen daar. Geef de truckers asiel hier.
Waarom? Ze komen er zelf achter dat de Russische politie ze gaat vragen om hun mond te houden over discrepanties in westerse en Russische pers.
pi_204449865
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:55 schreef Ulx het volgende:

[..]
De familie wordt toch op de hoogte gesteld dat hun zoon/broer/man is gesneuveld/krijgsgevangen is gemaakt? Wat is er mis mee? Dat soort dingen deed men in andere oorlogen ook. Maar dan via het Rode Kruis en zonder plaatjes, maar kniesoor die over dat soort details zeurt.
En als Russische mama's het maar vaak genoeg zien doen ze misschien wel wat tegen Poetin en zijn oorlog. Het is niet echt netjes gedrag, maar als je daar de oorlog mee kunt stoppen?
Wat is erger: jaren hopen op bericht en niet weten, of wel weten? De fout ligt bij de Russen, in ieder normaal leger komt er iemand van dat leger of de overheid thuis vertellen dat zoon/dochter gesneuveld is. Nu gebeurt dat niet, geen zinken kist met naam en vlag, helemaal niets. Poetin is misschien bang voor een nieuw prijswinnend (maar nachtrust kostend) boek? ( ik lees nu De zinkjongens , maar ik kan het niet in een keer uitlezen en ik krijg er nachtmerries van, https://nl.wikipedia.org/wiki/Svetlana_Aleksijevitsj)
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:14:42 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204449871
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Komt er ook zoiets van het kremlin? O-)
https://www.youtube.com/shorts/UHI3VCoHbdM
pi_204449879
quote:

[..]
Dat zei een burgemeester ook, Goed dat we maar 2 broedervolken hebben, meer zouden we niet aankunnen!
pi_204449880
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:02 schreef Divje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Krijg altijd dit gevoel bij jou.
Ja, die lijkt zich te moeten compenseren na jarenlang de grootste Putin-fan op dit forum te zijn geweest.
Цой жив
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:16:07 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449887
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:16:52 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449890
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:15 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ja, die lijkt zich te moeten compenseren na jarenlang de grootste Putin-fan op dit forum te zijn geweest.
Je fouten durven erkennen. Dat zouden meer mensen moeten doen.

En nog 1 ding. Het gaat niet om mij. Het gaat om burgers die kapot gebombardeerd worden in hun huis
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:20:16 #187
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204449922
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat doe je alleen nergens. Je waait met alle winden mee en als je ergens op aan word gesproken blijf je stil. Je zou je net zoals de huidige Putin-lovers moeten schamen.

Je hebt gvd Putin lopen verdedigen n MH17, n de annexatie van de Krim. En nu pas maak je je druk om de burgers? Pleurt toch op :') !!

Van zulke huichelarij raak ik zwaar aan de diarree.
pi_204449926
quote:

[..]
Als ze alleen, zonder foto, bericht van Oekrane krijgen dat hun kind dood is, zouden ze het dan geloven? Ze geloven ook hun nog levende familieleden niet als die vertellen over de oorlog.
Moet eigenlijk, ipv achterlaten en zwijgen, niet iemand van de Russische legerleiding of overheid de familie op de hoogte stellen?
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:21:09 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449934
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:20 schreef Divje het volgende:

[..]
Dat doe je alleen nergens. Je waait met alle winden mee en als je ergens op aan word gesproken blijf je stil. Je zou je net zoals de huidige Putin-lovers moeten schamen.

Je hebt gvd Putin lopen verdedigen n MH17, n de annexatie van de Krim. En nu pas maak je je druk om de burgers? Pleurt toch op :') !!
Ik blijf stil omdat het niet over mij moet gaan.
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:21:30 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204449940
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik blijf stil omdat het niet over mij moet gaan.
Beter hou je dan helemaal je mond.
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:22:48 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449947
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:21 schreef Divje het volgende:

[..]
Beter hou je dan helemaal je mond.
Nee.
En als je er last van hebt zet je een TR of plaats je een klacht in FB. Wat je nu doet is dit topic verneuken.
pi_204449949
Russians threaten to destroy Polish cemetery in Katyn if Poland keeps helping Ukraine
https://redd.it/u46mqt
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:24:58 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204449964
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:22 schreef Aether het volgende:
Russians threaten to destroy Polish cemetery in Katyn if Poland keeps helping Ukraine
Wat een tering trieste lui zijn het ook he. In Polen halen ze alleen de Sovjet monumenten weg. De graven van gesneuvelde soldaten van het rode leger laten ze met rust.
pi_204449967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee. Ze hebben al in de eerste week van de oorlog het RodevKruis gevraagd de dode lichamen te repatriren. Niet uit de goedheid van hun hart, maar om in Rusland duidelijk te maken wat een militaire operatie inhield. Alleen vond Poetin het niet goed dat de familie hun dode kind terug kreeg om met familie en vrienden eervol te begraven.
Goh, waarom hield Poetin dat tegen?

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 15-04-2022 23:38:05 ]
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:29:18 #195
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204449991

[ Bericht 100% gewijzigd door Scrummie op 15-04-2022 23:29:26 ]
pi_204450022
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:22 schreef Aether het volgende:
Dat is zowel sneu als onbeschoft tegelijk.
pi_204450028
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 23:37:16 #198
3928 Ulx
pi_204450046
twitter

Dat is uiteraard onzin. Ik hoop dat de Russen dat begrijpen voordat ze wat doms doen en de boel escaleert.
pi_204450055
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:39:28 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204450057
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:33 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is de Admiraal Koeznetsov -O-
pi_204450063
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:39 schreef Aether het volgende:
Flixbus rijdt weer naar Oekrane
https://nltimes.nl/2022/0(...)ce-ukraine-next-week
Harry kan weer op pad!
zie email 27 oktober
  vrijdag 15 april 2022 @ 23:56:47 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204450125
twitter

_O_
pi_204450149
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waar is de Admiraal Koeznetsov -O-
Die ligt al sinds 2019 in een dok te verstoffen :')
pi_204450180
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:56 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

_O_
Moet dat ook over het nog af te ronden treinspoor richting Europa?
pi_204450184
twitter
pi_204450187
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Had ie geen kraan geraakt? :D
zie email 27 oktober
pi_204450192
twitter
pi_204450195
quote:
[ twitter ]
Waar in de video hebben ze het nuken? Zo maken we (het westen) dus ook fakenews, waar we de Russen a beschuldigen...

Verder wel een interessant gesprek, die agressieve oude vent geeft aan dat er meerdere verhalen over het zinken van de Moskou rondgaan... En hij zegt dat het vanaf nu oorlog is omdat Rusland aangevallen is, maar er was toch al schietpartij over de grens en een helikopter aanval op een opslagdepot in Rusland, die verhalen kent hij niet?

En volgens mij klopt het wat die dame zegt, dat is toch wel verrassend

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2022 00:15:54 ]
pi_204450225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:09 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Zo geloofwaardig ook.
pi_204450241
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:37 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dat is uiteraard onzin. Ik hoop dat de Russen dat begrijpen voordat ze wat doms doen en de boel escaleert.
Als dat dom doen zou zijn n voor escalatie zou staan...

onder welke categorie valt dan volgens jou het huidige Russische optreden?

Rusland had het al eerder kunnen laten escaleren en wat mij betreft rollen we Putler en zijn Nazi's op.

Dat we een beetje een massaslachting staan te beschouwen vanuit onze comfortzone vanuit het rijke decadente westen terwijl sommige EU landen nog tot voor kort wapens hebben geleverd aan Rusland om diezelfde slachting mogelijk te maken is waar we staan.
pi_204450245
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Had ie geen kraan geraakt? :D
Ik zat er naast, al sinds 2018 in dok _O-

Het begon met een kraan die instortte ja. En een jaar later brand aan boord. Vast ook een matroos die met vodka en kaars aan de gang was :')

Ze zeggen nu dattie in September dit jaar weer operationeel moet zijn, maar geloof het pas als ik het zie.

En niet dat het dan is opgelost, want hij ligt in dok in Moermansk, dus ook al vaart 'ie, hij komt de Zwarte Zee niet in _O-

Prutsers :')
pi_204450246
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:14 schreef Za het volgende:

[..]
Zo geloofwaardig ook.
Dat dit dat stel van die geluidsopname is?
Of is heel die geluidsopname ongeloofwaardig voor jou?
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 00:23:48 #213
3928 Ulx
pi_204450272
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als dat dom doen zou zijn n voor escalatie zou staan...

onder welke categorie valt dan volgens jou het huidige Russische optreden?

Rusland had het al eerder kunnen laten escaleren en wat mij betreft rollen we Putler en zijn Nazi's op.

Dat we een beetje een massaslachting staan te beschouwen vanuit onze comfortzone vanuit het rijke decadente westen terwijl sommige EU landen nog tot voor kort wapens hebben geleverd aan Rusland om diezelfde slachting mogelijk te maken is waar we staan.
NATO aanvallen omdat we Oekrane een weermachine hebben gegeven die die storm veroorzaakte. Dat zou heel dom zijn van Poetin.
pi_204450321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
NATO aanvallen omdat we Oekrane een weermachine hebben gegeven die die storm veroorzaakte. Dat zou heel dom zijn van Poetin.
Alsof Putin momenteel niet escalerende slimme keuzes maakt.

Dead man walking / kat in het nauw

en die maken weleens rare sprongen
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 00:37:48 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204450360
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Door gewoon zonder enige kennis van zaken blind de andere kant op te schreeuwen maak je dezelfde fouten

Volgend jaar is het weer wat NWS ...
pi_204450371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Alsof Putin momenteel niet escalerende slimme keuzes maakt.

Dead man walking / kat in het nauw

en die maken weleens rare sprongen
Eigenlijk blijkt het hele probleem dat die knaker nukes heeft.

Als ze die niet hadden dan was dit al lang en breed opgelost zegmaar.

Beetje jammer dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 16 april 2022 @ 00:41:13 #218
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204450397
Analist CNN: "The Moscow (die gezonken boot) was critical in directing the operations in Donbass."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204450435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:08 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
_O-
pi_204450449
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Analist CNN: "The Moscow (die gezonken boot) was critical in directing the operations in Donbass."
Mooi man. Gecombineerd met die shitshow van dat prutsleger is het beter om tijdens de 9 mei parade in Moskou het Russische volkslied te laten vervangen door het Benny Hill thema.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 01:00:45 #221
3928 Ulx
pi_204450498
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Landen bij Odesa kunnen ze nu wel vergeten.
Dat wordt een slachting als ze dat zonder zo'n commandoschip proberen. Dus in Moldova kunnen ze weer ademhalen.
pi_204450518
twitter

Ondertussen liggen er dus ook kernwapens op de zeebodem.
zie email 27 oktober
pi_204450542
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Landen bij Odesa kunnen ze nu wel vergeten.
Dat wordt een slachting als ze dat zonder zo'n commandoschip proberen. Dus in Moldova kunnen ze weer ademhalen.
Ze kunnen nog niet helemaal rustig slapen.

twitter
  zaterdag 16 april 2022 @ 01:16:09 #224
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204450568
twitter
pi_204450571
quote:
Het was wel het vlaggenschip van de Zwarte Zee vloot. Misschien zaten er belangrijke admiraals in een commandocentrum die nu dood zijn.
pi_204450579
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan moeten die geborgen worden. Anders komen die mogelijk in handen van terroristen.
  zaterdag 16 april 2022 @ 01:18:58 #227
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204450583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:10 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ze kunnen nog niet helemaal rustig slapen.

[ twitter ]
Die boot ligt 100 km van Snake Island vandaan. :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_204450621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:18 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dan moeten die geborgen worden. Anders komen die mogelijk in handen van terroristen.
Maar wie gaat dat doen en met welk materiaal?
zie email 27 oktober
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 01:30:58 #229
3928 Ulx
pi_204450624
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen liggen er dus ook kernwapens op de zeebodem.
Het Pentagon heeft geen verdachte bewegingen gezien van kernwapens en denkt dat er geen aan boord waren.
pi_204450626
quote:

[..]
Er zijn in de geschiedenis al meerdere kernbommen zoek geraakt. Zijn van die dingen waar je misschien maar beter niet te lang over na moet denken :P
Цой жив
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 01:35:55 #231
3928 Ulx
pi_204450630
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
Het was wel het vlaggenschip van de Zwarte Zee vloot. Misschien zaten er belangrijke admiraals in een commandocentrum die nu dood zijn.
Als varend commandocentrum was het schip vooral nodig. En voor langeafstand luchtverdediging.
Binnenkort staan de Harpoons aan de kust en die hebben een zwaardere lading dan die Neptunes.
En hoeveel schepen moeten er worden geraakt? Een paar zware LST's en wat gare oeroeboeroe fregatten uit het jaar kruik.
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 01:38:03 #232
3928 Ulx
pi_204450633
Taiwan zal trouwens wel notities maken.
  zaterdag 16 april 2022 @ 01:44:01 #233
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204450639
quote:

[..]
Lijkt me nogal een operatie voor een terroristische organisatie om ongezien twee nucleaire wapens uit een Russisch scheepswrak in de Zwarte Zee te bergen. En al helemaal om er daarna iets mee te kunnen doen zonder materieel, kennis of lanceercodes.
pi_204450654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het Pentagon heeft geen verdachte bewegingen gezien van kernwapens en denkt dat er geen aan boord waren.
Ik lees toch een kleine opening in die tweet. Namelijk wij hebben geen ongebruikelijke activiteit gezien. Hetgeen niet uitsluit dat het aan boord hebben van kernwapens een gebruikelijk iets is.

En laten we ook niet vergeten dat volgens het Pentagons dat ding ook op eigen kracht richting thuishaven vaarde.

Maar goed, laten we hopen dat ze ditmaal wel gelijk hebben.
zie email 27 oktober
pi_204450657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 01:44 schreef Repentless het volgende:

[..]
Lijkt me nogal een operatie voor een terroristische organisatie om ongezien twee nucleaire wapens uit een Russisch scheepswrak in de Zwarte Zee te bergen. En al helemaal om er daarna iets mee te kunnen doen zonder materieel, kennis of lanceercodes.
Ik zie dit ook niet gebeuren. Terroristen hebben tot nu toe nog nooit een organisatie laten zien op het niveau van S.P.E.C.T.R.E. Gelukkig maar.
pi_204450673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 02:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik lees toch een kleine opening in die tweet. Namelijk wij hebben geen ongebruikelijke activiteit gezien. Hetgeen niet uitsluit dat het aan boord hebben van kernwapens een gebruikelijk iets is.

En laten we ook niet vergeten dat volgens het Pentagons dat ding ook op eigen kracht richting thuishaven vaarde.

Maar goed, laten we hopen dat ze ditmaal wel gelijk hebben.
Op eigen kracht? Kan me niet voorstellen, ze zijn altijd heel secuur in formuleringen:

quote:
It is believed that the ship is moving east with an assumption that the cruiser is heading to Sebastopol, Ukraine, for repairs, the official said. At the time of the explosion, it was about 60 nautical miles south of Odesa, Ukraine.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 02:49:14 #237
3928 Ulx
pi_204450676
twitter
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 03:01:08 #238
3928 Ulx
pi_204450683
Zestien M109's komen dit weekend aan.

twitter
  zaterdag 16 april 2022 @ 03:12:57 #239
117098 Hathor
Effe niet
pi_204450687
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Eigenlijk blijkt het hele probleem dat die knaker nukes heeft.

Als ze die niet hadden dan was dit al lang en breed opgelost zegmaar.

Beetje jammer dus.
Als die nukes net zo effectief zijn als de rest van zijn leger dan loopt het wel met een sisser af.
  zaterdag 16 april 2022 @ 03:15:23 #240
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204450689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 03:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als die nukes net zo effectief zijn als de rest van zijn leger dan loopt het wel met een sisser af.
Er hoeft er maar 1 goed te werken natuurlijk, voor extreem veel schade...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 03:21:28 #241
3928 Ulx
pi_204450693
Is het nuken van ambassades op te vatten als een aanval op een land?
pi_204450699
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat dok was toch gezonken? :')

En was dat voor of na er een grote kraan op die schuit viel? :')

Gelukkig heb je geen geavanceerde radar nodig om dat ding te spotten :+
pi_204450705
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 03:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dat dok was toch gezonken? :')

En was dat voor of na er een grote kraan op die schuit viel? :')

Gelukkig heb je geen geavanceerde radar nodig om dat ding te spotten :+
[ afbeelding ]
Jamaar hij ligt nu in een NIEUW dok (geloof ik), dat eerste dok kan ieder moment weer gelift en in gebruik genomen worden :')

En het was juist doordat die kraan er opviel en zowel het schip doorboorde en dok liet zinken. En, oh ja, toe brak er later vodka uit aan boord :')
pi_204450709
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 04:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jamaar hij ligt nu in een NIEUW dok (geloof ik), dat eerste dok kan ieder moment weer gelift en in gebruik genomen worden :')

En het was juist doordat die kraan er opviel en zowel het schip doorboorde en dok liet zinken. En, oh ja, toe brak er later vodka uit aan boord :')
Als die boot een muziekje zou zijn, is het dit.

pi_204450738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 04:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Als die boot een muziekje zou zijn, is het dit.

Dat geldt imho intussen voor de hele Russische defensie :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 05:04:27 #246
3928 Ulx
pi_204450759
Er schijnen Britten in Oekraine training te geven in het gebruik van die ATGM's die ze leveren.
pi_204450761
https://twitter.com/AnonN(...)-OMeGqE2geFou-ZDqSMQ
Anonymous ? Italia ?? (@AnonNewsItalia) Tweeted:
Here are the images of the disembowelment of the jewel of the Russian fleet
#eatersanonymous #weareanonymous #anonymousofficial #ElPatron #Anonymitalia #Anonymous #StandWithUkraine #SlavaUkrayini #cybersecurity
#FreeUkraine #OpRussia #PutinIsaWarCriminal #Anonymous https://t.co/HU6npYroJH
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 05:08:08 #248
3928 Ulx
pi_204450764
Lijkt niet op de Moskva en is ook al eerder gepost.
pi_204450765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 05:04 schreef Ulx het volgende:
Er schijnen Britten in Oekraine training te geven in het gebruik van die ATGM's die ze leveren.
Dat was al bekend toch? Personeel uit navo landen voor trainingen, maar niet aan het front
pi_204450768
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 05:04 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/AnonN(...)-OMeGqE2geFou-ZDqSMQ
Anonymous ? Italia ?? (@:AnonNewsItalia) Tweeted:
Here are the images of the disembowelment of the jewel of the Russian fleet
#eatersanonymous #weareanonymous #anonymousofficial #ElPatron #Anonymitalia #Anonymous #StandWithUkraine #SlavaUkrayini #cybersecurity
#FreeUkraine #OpRussia #PutinIsaWarCriminal #Anonymous https://t.co/HU6npYroJH
:')

Gewoon ff plaatje vergelijken en je ziet al dat dit onzin is :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 16 april 2022 @ 05:23:18 #251
3928 Ulx
pi_204450787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 05:08 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dat was al bekend toch? Personeel uit navo landen voor trainingen, maar niet aan het front
Ik las het voor het eerst. Ik dacht dat ze zouden trainen in Polen/Duitsland.
pi_204450792
Artikel (en draadje) waarom het argument van de expansie van de NAVO als reden voor de invasie niet deugt:

twitter

En een column van Kara-Murza die gearresteerd werd omdat hij de invasie bekritiseerde in een interview met CNN:

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 05:33:53 ]
pi_204450959
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 23:39 schreef Aether het volgende:
Flixbus rijdt weer naar Oekrane
https://nltimes.nl/2022/0(...)ce-ukraine-next-week
"veilig" :')
pi_204450981
Vraag mij eigenlijk af wie het grootste gevaar voor de wereld is.Zelenski of Putin?
pi_204451014
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Vraag mij eigenlijk af wie het grootste gevaar voor de wereld is.Zelenski of Putin?
:') doe eens een gokje
pi_204451024
quote:
Ja, als Zelenski zegt dat de hele wereld voorbereid moet zijn op kernwapens Poetin (dat is nu de kop in de Telegraaf), dan vraag ik mij ook af, wie is nu bezig om de hele wereld in het conflict te betrekken.
Geef ten eerste de claim over de Krim op, en praat dan met Rusland (dus niet met Biden) over de Donbass, zoals Zelenski drie jaar geleden beloofde aan zijn kiezers.
pi_204451031
quote:
Dat vraag jij je af ja?

Ben jij ook zo iemand die zich af vraagt of hij de jam op de boterham of op het keukenblad moet smeren?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 16 april 2022 @ 07:50:46 #259
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204451040
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 05:26 schreef Kijkertje het volgende:
Artikel (en draadje) waarom het argument van de expansie van de NAVO als reden voor de invasie niet deugt:
Goh... Het is ook niet dat dat al bekend was ofzo...
pi_204451046
quote:
De wappies zijn vroeg wakker vandaag.
#superniger2020
pi_204451049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:44 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ja, als Zelenski zegt dat de hele wereld voorbereid moet zijn op kernwapens Poetin (dat is nu de kop in de Telegraaf), dan vraag ik mij ook af, wie is nu bezig om de hele wereld in het conflict te betrekken.
Geef ten eerste de claim over de Krim op, en praat dan met Rusland (dus niet met Biden) over de Donbass, zoals Zelenski drie jaar geleden beloofde aan zijn kiezers.
Waarom zou Oekrane de Krim moeten opgeven? En het is juist Putin die niet met Zelenski wil praten.
pi_204451057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat vraag jij je af ja?

Ben jij ook zo iemand die zich af vraagt of hij de jam op de boterham of op het keukenblad moet smeren?
_O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204451065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 02:49 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zou mooi zijn. En ergens logischer dan dat de Duitsers hun leger nog verder uitkleden door wapens naar Oekrane te sturen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_204451073
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:53 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Waarom zou Oekrane de Krim moeten opgeven? En het is juist Putin die niet met Zelenski wil praten.
Ach, sommige vragen zijn zo dom, daar kan je geen antwoord opgeven. Zelenskyy zegt continu dat hij wil onderhandelen en zelf met Poetin praten, het is Poetin die weigert.

Hoe is de situatie rond Marioepol? Ik hoorde in de Rachel Maddowshow dat de stad van devaardbodem was weggevaagd.
pi_204451118
quote:
Als je Putin z'n verkrachtende orcs hier bij je vrouw en kinderen in de buurt wilt dan mag je eerst een vakantie in Oekrane boeken voor een try out. Dan ben je halfway.

p.s. dit is Fok. Dan bedoel ik natuurlijk je hypothetische vrouw.
pi_204451122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:39 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Hoe dom kan je zijn?
Vertel? Zelensky wil de hele wereld er nu betrekken.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:16:14 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204451133
quote:
Ik vraag me ook wel eens af wat giftiger is: cyaankali of Hilversum-sportpark.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204451136
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:52 schreef superniger het volgende:

[..]
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?
pi_204451144
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:14 schreef halfway het volgende:

[..]
En hoe maakt dat hem gevaarlijk?

Of bedoel je gevaarlijk voor Rusland want dan snap ik de vraag.
pi_204451147
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:

[..]
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?
Ik zou zeggen Putin met zijn opruiende prietpraat EN opruiende invasie.
pi_204451158
quote:
Acteur en volksmenner Zelensky uiteraard.
pi_204451165
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:14 schreef halfway het volgende:

[..]
Hoe dom jij bent wil ik je best vertellen. Op de schaal van 0 tot 10 tik je min negen aan (- 9).

Zelenskyy wil dat Rusland zich weer netjes terugtrekt op eigen gebied en Oekrane met rust laat.
Zelenskyy vecht met alles wat hij heeft voor het voortbestaan van Oekrane, voor het stoppen van martelen, moorden en verkrachten van mensen die 8 weken geleden geen andere zorg hadden dan wat ze ‘s avonds zouden eten en wie de hond zou uitlaten.

Zelenskyy vecht als een leeuw voor dat land en deze mensen. Ik hoorde een analist zeggen: ‘Zelenskyy vecht met de moed van iemand die weet dat hij zal sterven’.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:31:17 #274
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204451200
quote:
Wiens land precies viel dat van de andere binnen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:31:48 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204451203
quote:

[..]
Nou ik denk eigenlijk dat Zelensky gewoon wil dat die Russische boevenbende bestaande uit moordenaars, verkrachters en plunderaars die ze militairen noemen gewoon optyft naar de schurkenstaat waar ze vandaan komen en Oekrane met rust laat.

Lijkt me alleszins geen onredelijke wens h.
Huilen dan.
pi_204451221
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:52 schreef superniger het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, de poortwachters hebben het hek van de trollentuin weer eens op een kier laten staan…
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:21 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Acteur en volksmenner Zelensky uiteraard.
Hij is president, net als Reagan, eerst acteur, nu president. Hij is geen volksmenner, hij vertegenwoordigt en verwoordt de mening van het volk van Oekrane. In de wetenschap dat het waarschijnlijk zijn dood zal worden. Hij is niet gevlucht en zal niet vluchten. Poetin heeft alle Oekraners, het Oekraense leger en de Oekraense regering, zwaar onderschat.
En Poetin heeft zijn ongeregelde bende van stelende, verkrachtende, martelende en moordende ‘soldaten’ die nog niet eens een legertruck over een brug kunnen rijden zwaar overschat.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:36:44 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204451230
quote:
_O-

Het mooiste is nog dat dit soort lui zichzelf oprecht kritische denkers vinden.
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 08:40:10 #278
5428 crew  miss_sly
pi_204451244
quote:

[..]
Zelensky is een oorlog in gerommeld door een buurman die zijn land binnenviel, het aan puin schiet en de burgers met bosjes vermoordt en verkracht en niet van ophouden weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 16-04-2022 08:46:29 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204451248
quote:
Als dit geen trollpost is dan is er iets goed mis met je.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:40:58 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204451250
Het lijkt erop dat de russen geen echte gevechtspauze inlassen alvorens een grote aanval te beginnen, maar gewoon doorgaan met continu mensen de meatgrinder in te gooien. Erg vaag weer.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204451251
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
_O-

Halfway is een kritische drinker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:41:34 #282
pi_204451252
In een situatie als deze heeft Oekrane het getroffen met een president als Zelensky. Ik kan me geen Nederlandse leider voorstellen die niet in het eerste vliegtuig had gezeten als hier zoiets zou gebeuren.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:41:35 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204451253
quote:

[..]
_O-

Ja helemaal prima wanneer het over flat earth of andere debiele onzin gaat, maar bij dit soort onderwerpen kan ik er minder van genieten :') .
Huilen dan.
pi_204451254
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou ik denk eigenlijk dat Zelensky gewoon wil dat die Russische boevenbende bestaande uit moordenaars, verkrachters en plunderaars die ze militairen noemen gewoon optyft naar de schurkenstaat waar ze vandaan komen en Oekrane met rust laat.

Lijkt me alleszins geen onredelijke wens h.
Geen lid van de EU of NATO dus hij zoekt het maar lekker uit, net als Syri waar geen haan naar kraaide
pi_204451255
quote:

[..]
We hebben een Von Metternich nodig, of een Henri Kissinger. Om de boel daar te de-escaleren.
pi_204451257
quote:

[..]
De agressor Putin natuurlijk. Die is deze de aanstichter van al deze ellende
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:42:53 #287
pi_204451263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Als dit geen trollpost is dan is er iets goed mis met je.
Als het wel een trollpost is ook. Snap de lol er niet van om met dit soort gedrag reacties uit te lokken.
pi_204451272
quote:

[..]
_O-

Misschien moet jezelf eens beter opletten waar zelensky mee bezig is? En al helemaal als neutrale moderator.
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 08:44:48 #289
5428 crew  miss_sly
pi_204451274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 07:44 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dus als iemand ergens voor waarschuwt, is die persoon het gevaar? Typisch gevalletje van don’t shoot the messenger.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:45:02 #290
pi_204451275
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef halfway het volgende:

[..]
Geen lid van de EU of NATO dus hij zoekt het maar lekker uit, net als Syri waar geen haan naar kraaide
Het zelf uitzoeken is precies wat hij aan het doen is, om zijn mensen te redden. En die hulp krijgt hij gelukkig. Maar dat vind je kennelijk eng ofzo.
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:46:06 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204451280
quote:

[..]
1) Dat is, gelukkig, niet aan jou.
2) Hoe is dit een reactie op wat ik zei?
3) Spreek voor jezelf wanneer het over Syri gaat.
Huilen dan.
pi_204451290
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
In een situatie als deze heeft Oekrane het getroffen met een president als Zelensky. Ik kan me geen Nederlandse leider voorstellen die niet in het eerste vliegtuig had gezeten als hier zoiets zou gebeuren.
Of, met de hele regering op de boot naar Engeland.
pi_204451294
quote:

[..]
Nou, als dat nou het enige was dat speelde...
pi_204451297
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Het zelf uitzoeken is precies wat hij aan het doen is, om zijn mensen te redden. En die hulp krijgt hij gelukkig. Maar dat vind je kennelijk eng ofzo.
Het escaleert aan alle kanten zo, zijn oorlog gaat onze oorlog worden.
pi_204451303
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:44 schreef halfway het volgende:

[..]
Misschien moet jezelf eens beter opletten waar zelensky mee bezig is? En al helemaal als neutrale moderator.
Die is bezig een invasie af te slaan ja. ^O^
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:48:48 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204451306
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:47 schreef halfway het volgende:

[..]
Waar ben je bang voor?
Huilen dan.
pi_204451312
quote:

[..]
Je bent vergeten wie de agressor is?
pi_204451316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dus als iemand ergens voor waarschuwt, is die persoon het gevaar? Typisch gevalletje van don’t shoot the messenger.
Ik heb bewondering voor de moed Zelenski en als persoon na 20 februari dit jaar. Maar zijn continue uitspraken geven mij wel de indruk dat hij de voorgaande drie jaar verkeerd bezig is geweest.
pi_204451318
quote:

[..]
Fijn dat jij daar helemaal niets over te vertellen hebt. Da’s een hele opluchting voor mij en een groot deel van de mensheid.
pi_204451320
quote:

[..]
Wederom dankzij Poetin die zijn leger oorlogsmisdaden laat plegen in Oekrane.
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 08:51:11 #301
5428 crew  miss_sly
pi_204451327
quote:

[..]
Zijn oorlog? Die van Putin bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')