Ik las het voor het eerst. Ik dacht dat ze zouden trainen in Polen/Duitsland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was al bekend toch? Personeel uit navo landen voor trainingen, maar niet aan het front
"veilig"quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:39 schreef Aether het volgende:
Flixbus rijdt weer naar Oekraïne
https://nltimes.nl/2022/0(...)ce-ukraine-next-week
Hoe dom kan je zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Vraag mij eigenlijk af wie het grootste gevaar voor de wereld is.Zelenski of Putin?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Vraag mij eigenlijk af wie het grootste gevaar voor de wereld is.Zelenski of Putin?
Ja, als Zelenski zegt dat de hele wereld voorbereid moet zijn op kernwapens Poetin (dat is nu de kop in de Telegraaf), dan vraag ik mij ook af, wie is nu bezig om de hele wereld in het conflict te betrekken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Dat vraag jij je af ja?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Goh... Het is ook niet dat dat al bekend was ofzo...quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:26 schreef Kijkertje het volgende:
Artikel (en draadje) waarom het argument van de expansie van de NAVO als reden voor de invasie niet deugt:
De wappies zijn vroeg wakker vandaag.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Waarom zou Oekraïne de Krim moeten opgeven? En het is juist Putin die niet met Zelenski wil praten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, als Zelenski zegt dat de hele wereld voorbereid moet zijn op kernwapens Poetin (dat is nu de kop in de Telegraaf), dan vraag ik mij ook af, wie is nu bezig om de hele wereld in het conflict te betrekken.
Geef ten eerste de claim over de Krim op, en praat dan met Rusland (dus niet met Biden) over de Donbass, zoals Zelenski drie jaar geleden beloofde aan zijn kiezers.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat vraag jij je af ja?
Ben jij ook zo iemand die zich af vraagt of hij de jam op de boterham of op het keukenblad moet smeren?
Zou mooi zijn. En ergens logischer dan dat de Duitsers hun leger nog verder uitkleden door wapens naar Oekraïne te sturen.quote:
Ach, sommige vragen zijn zo dom, daar kan je geen antwoord opgeven. Zelenskyy zegt continu dat hij wil onderhandelen en zelf met Poetin praten, het is Poetin die weigert.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraïne de Krim moeten opgeven? En het is juist Putin die niet met Zelenski wil praten.
Als je Putin z'n verkrachtende orcs hier bij je vrouw en kinderen in de buurt wilt dan mag je eerst een vakantie in Oekraïne boeken voor een try out. Dan ben je halfway.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Vertel? Zelensky wil de hele wereld er nu betrekken.quote:
Ik vraag me ook wel eens af wat giftiger is: cyaankali of Hilversum-sportpark.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:52 schreef superniger het volgende:
[..]
De wappies zijn vroeg wakker vandaag.
En hoe maakt dat hem gevaarlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Vertel? Zelensky wil de hele wereld er nu betrekken.
Ik zou zeggen Putin met zijn opruiende prietpraat EN opruiende invasie.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?
Acteur en volksmenner Zelensky uiteraard.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Hoe dom jij bent wil ik je best vertellen. Op de schaal van 0 tot 10 tik je min negen aan (- 9).quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:14 schreef halfway het volgende:
[..]
Vertel? Zelensky wil de hele wereld er nu betrekken.
Wiens land precies viel dat van de andere binnen?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Nou ik denk eigenlijk dat Zelensky gewoon wil dat die Russische boevenbende bestaande uit moordenaars, verkrachters en plunderaars die ze militairen noemen gewoon optyft naar de schurkenstaat waar ze vandaan komen en Oekraïne met rust laat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |