En tegelijkertijd kunnen ze ook maar niet bevatten in Moskou waarom zo veel landen nou graag van de NAVO lid willen wordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We moeten in het westen toch eens gaan bedenken wat we gaan doen (of juist niet gaan doen) als dit scenario zich ontvouwt. Ze hebben het er net ff te vaak over daar in het vierde rijk.
Dat is hetzelfde filmpje waar we het al de hele dag over hebben, of een nieuwe?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We moeten in het westen toch eens gaan bedenken wat we gaan doen (of juist niet gaan doen) als dit scenario zich ontvouwt. Ze hebben het er net ff te vaak over daar in het vierde rijk.
Nee hoor, ik herken die ontzettend onvriendelijk overkomende feeks (en niet alleen vanwege de taal die ze uitslaat) en die boze opa meteen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde filmpje waar we het al de hele dag over hebben, of een nieuwe?
Even wat delen van het filmpje bekeken. Moest wel lachten toen die man aan het eind onder dreiging van een scherpschutter begon te rennen maar nog even snel "LIKE AND SUBSCRIBE" roeptquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:29 schreef capricia het volgende:
18+
Dit filmpje vanmorgen gezien uit Mariupol, hier op fok werd het gepost.
De laatste minuten van dit filmpje... Onder ieder puinblok naast het ziekenhuis (denk ik) ligt een stuk van een mens. Wouw.
De suggestie wordt gewekt dat het Azov bataljon dit gedaan heeft. Geen idee verder. Geen bewijs of iets. Het is een filmpje.
Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n Oekraïens bataljon in Mariupol etnische Russen omlegt.
Dat dit soort misdaden ook door Oekraïnse strijdkrachten gepleegd worden.
Ik was gewoon even blown away.
Hij wordt door Rusland betaald.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:29 schreef capricia het volgende:
18+
De laatste minuten van dit filmpje... Onder ieder puinblok naast het ziekenhuis (denk ik) ligt een stuk van een mens. Wouw.
De suggestie wordt gewekt dat het Azov bataljon dit gedaan heeft. Geen idee verder. Geen bewijs of iets. Het is een filmpje.
Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n Oekraïens bataljon in Mariupol etnische Russen omlegt.
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:42 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Even wat delen van het filmpje bekeken. Moest wel lachten toen die man aan het eind onder dreiging van een scherpschutter begon te rennen maar nog even snel "LIKE AND SUBSCRIBE" roept![]()
Los daarvan laat die video wel in gruwelijk detail zien wat voor helse omstandigheden er momenteel heersen in onder meer Marioepol. Kapotgeschoten straten met puin en overal lijken in verschillende stadia van ontbinding. Meende dat Zelensky laatst meldde dat er iets van 20.000 burgerdoden in alleen al Marioepol zijn; afgaande op die video geen ondenkbaar getal ...
Gewoon nazipraktijken. Rusland verder kapot isoleren, en dan over een paar decennia maar weer eens kijken of ze dan wel in staat zijn om op een normale manier op het wereldtoneel mee te mogen spelen.quote:
Dat weet ik wel.quote:
Omdat Rusland een aantal termen niet helemaal volgens de juiste definities gebruikt en er ook niet altijd naar handelt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En waarom valt het nog wel mee, denk je?
Die suggestie moet je vooral niet al te serieus nemen. Meneer heeft zich eerder laten lenen voor Russische propaganda. Zie bijvoorbeeld: https://www.bellingcat.co(...)ation-in-the-donbas/quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:29 schreef capricia het volgende:
18+
Laat ze lekker de tering krijgen daar. Geef de truckers asiel hier.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:37 schreef Perrin het volgende:
Laatste Russische vrachtwagens vertrekken:
[ twitter ]
Hier hebben ze ook niets.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:48 schreef BMW1993 het volgende:
Zover ik nu kan zien, is Mariupol echt wel een tweede Aleppo geworden.
Als het aan Rusland ligt, gaan er nog veel meer Oekraïense steden veranderen in dit soort ruïnes.
Ook na de oorlog lijkt het mij moeilijk om Oekraïners uit dit soort steden terug te sturen, ze hebben daar werkelijk waar alles verloren.
Wat mij betreft krijgen deze mensen een permanente verblijfsvergunning in NL mochten ze kunnen bewijzen d.m.v hun paspoort dat ze uit een van deze steden komen..
Je weet niet meer wat waar is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:29 schreef capricia het volgende:
18+
Ophoeren met die Russische propagandaquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
Je weet niet meer wat waar is.
Er is meer beeldmateriaal van Azov wat burgers afmaakt die willen vluchten, maar of het waar is?
Ik wil op zich best geloven dat er ook aan Oekraiense zijde lui tussen zitten die niet deugen, maar de Russen zijn wel de laatsten die ik vertrouw wat betreft info daarover. Of waarover dan ook, eigenlijk. Ik zou het Russische weerbericht ook niet meer geloven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ophoeren met die Russische propaganda
Wat zie ik hier. Wanneer. En waar gaat het over.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
Je weet niet meer wat waar is.
Er is meer beeldmateriaal van Azov wat burgers afmaakt die willen vluchten, maar of het waar is?
Dat kan kloppen want het is een video uit 2014.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zie ik hier. Wanneer. En waar gaat het over.
Ik heb deze video namelijk al dat vaker gezien.
Kan best fake zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat zie ik hier. Wanneer. En waar gaat het over.
Ik heb deze video namelijk al dat vaker gezien.
Eens. Maar als je dan met bewijs komt, laat dan niet een filmpje van 8 jaar oud zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik wil op zich best geloven dat er ook aan Oekraiense zijde lui tussen zitten die niet deugen, maar de Russen zijn wel de laatsten die ik vertrouw wat betreft info daarover. Of waarover dan ook, eigenlijk. Ik zou het Russische weerbericht ook niet meer geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |