Het is fake ja. En dat weet je dondersgoedquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan best fake zijn.
Op Twitter is dit Azov wat een gezin aanhoudt wat vlucht. Een ander zegt Russische agenten.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ophoeren met die Russische propaganda
Waarom? Ze komen er zelf achter dat de Russische politie ze gaat vragen om hun mond te houden over discrepanties in westerse en Russische pers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Laat ze lekker de tering krijgen daar. Geef de truckers asiel hier.
Wat is erger: jaren hopen op bericht en niet weten, of wel weten? De fout ligt bij de Russen, in ieder normaal leger komt er iemand van dat leger of de overheid thuis vertellen dat zoon/dochter gesneuveld is. Nu gebeurt dat niet, geen zinken kist met naam en vlag, helemaal niets. Poetin is misschien bang voor een nieuw prijswinnend (maar nachtrust kostend) boek? ( ik lees nu « De zinkjongens », maar ik kan het niet in een keer uitlezen en ik krijg er nachtmerries van, https://nl.wikipedia.org/wiki/Svetlana_Aleksijevitsj)quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
De familie wordt toch op de hoogte gesteld dat hun zoon/broer/man is gesneuveld/krijgsgevangen is gemaakt? Wat is er mis mee? Dat soort dingen deed men in andere oorlogen ook. Maar dan via het Rode Kruis en zonder plaatjes, maar kniesoor die over dat soort details zeurt.
En als Russische mama's het maar vaak genoeg zien doen ze misschien wel wat tegen Poetin en zijn oorlog. Het is niet echt netjes gedrag, maar als je daar de oorlog mee kunt stoppen?
https://www.youtube.com/shorts/UHI3VCoHbdMquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Komt er ook zoiets van het kremlin?
Dat zei een burgemeester ook, « Goed dat we maar 2 broedervolken hebben, meer zouden we niet aankunnen! »quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry, maar als de Russen zo hun broeders behandelen, dan moet ik er niet aan denken wat ze met hun vijanden zouden doen.
Ja, die lijkt zich te moeten compenseren na jarenlang de grootste Putin-fan op dit forum te zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:02 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg altijd dit gevoel bij jou.
Genot!quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/UHI3VCoHbdM
Je fouten durven erkennen. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, die lijkt zich te moeten compenseren na jarenlang de grootste Putin-fan op dit forum te zijn geweest.
Dat doe je alleen nergens. Je waait met alle winden mee en als je ergens op aan word gesproken blijf je stil. Je zou je net zoals de huidige Putin-lovers moeten schamen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je fouten durven erkennen. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Als ze alleen, zonder foto, bericht van Oekraïne krijgen dat hun kind dood is, zouden ze het dan geloven? Ze geloven ook hun nog levende familieleden niet als die vertellen over de oorlog.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk alleen dat het averechts gaat werken. Als je toch al behoorlijk gehersenspoeld bent dat jij aan de goede kant staat en je dan ook nog dit soort foto's onder ogen krijgt dan wordt de haat alleen maar groter. Maar goed, ze doen hun best verder maar.
Ik blijf stil omdat het niet over mij moet gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe je alleen nergens. Je waait met alle winden mee en als je ergens op aan word gesproken blijf je stil. Je zou je net zoals de huidige Putin-lovers moeten schamen.
Je hebt gvd Putin lopen verdedigen ná MH17, ná de annexatie van de Krim. En nu pas maak je je druk om de burgers? Pleurt toch op!!
Beter hou je dan helemaal je mond.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik blijf stil omdat het niet over mij moet gaan.
Nee.quote:
Wat een tering trieste lui zijn het ook he. In Polen halen ze alleen de Sovjet monumenten weg. De graven van gesneuvelde soldaten van het rode leger laten ze met rust.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:22 schreef Aether het volgende:
Russians threaten to destroy Polish cemetery in Katyn if Poland keeps helping Ukraine
https://redd.it/u46mqt
Nee. Ze hebben al in de eerste week van de oorlog het RodevKruis gevraagd de dode lichamen te repatriëren. Niet uit de goedheid van hun hart, maar om in Rusland duidelijk te maken wat een « militaire operatie » inhield. Alleen vond Poetin het niet goed dat de familie hun dode kind terug kreeg om met familie en vrienden eervol te begraven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oekraine doet het niet uit de goedheid van hun hart, he?
Maar daar heb ik totaal geen moeite mee, dit is een oorlog en zoals Rusland die voert hoeft Oekraine zich van mij niet in te houden als het om een stukje psychologische oorlogsvoering richting Rusland gaat.
Dat is zowel sneu als onbeschoft tegelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:22 schreef Aether het volgende:
Russians threaten to destroy Polish cemetery in Katyn if Poland keeps helping Ukraine
https://redd.it/u46mqt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |