Ik durf te wedden dat er mensen opgepakt gaan worden die met een Russische krant met het eerste officiële verhaal (van dat ongeluk) in hun handen omhoog houden op straat als het nieuwe verhaal (Oorlog wegens zinken) de nieuwe waarheid wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het schip had een random brand aan boord en iedereen behalve de kapitein heeft het overleefd, maar het is wel reden om Oekraďne de oorlog te verklaren. Als deze clusterfuck geen ogen open doet, ben je als mens verloren.
Uhu...Rondom Buchenwald dachten ze ook dat er niks aan de hand was...quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:56 schreef Ulx het volgende:
En dat zal bij een gedeelte van de bevolking zeker zo zijn. In het begin hoorde je Russen over de telefoon janken tegen mama dat ze daar helemaal niet wilden zijn. En het gaat om twijfel en tweespalt zaaien aan het thuisfront. Denk je dat het de gemiddelde Rus helemaal niet opvalt dat er iets niet klopt? Uitspraken op TV zeggen niet zoveel.
Er zijn ook tig gelovigen al kloppen de heilige boeken ook van geen kant. Ik zou niet te veel verwachten van de gemiddelde gehersenspoelde Rus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat zal bij een gedeelte van de bevolking zeker zo zijn. In het begin hoorde je Russen over de telefoon janken tegen mama dat ze daar helemaal niet wilden zijn. En het gaat om twijfel en tweespalt zaaien aan het thuisfront. Denk je dat het de gemiddelde Rus helemaal niet opvalt dat er iets niet klopt? Uitspraken op TV zeggen niet zoveel.
Ik verwacht ook niks. Maar mocht het werken kan het de boel misschien de-escaleren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er zijn ook tig gelovigen al kloppen de heilige boeken ook van geen kant. Ik zou niet te veel verwachten van de gemiddelde gehersenspoelde Rus.
Nee hoor. Ja ook maar ook bij (vermeende) diefstal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat was in de apartheid periode. Zo werd er afgerekend met zwarte collaborateurs met het blanke regime die hun eigen mensen verraden hadden. Had helemaal niets met diefstal te maken.
quote:Ugonna Obuzor, Chiadika Biringa, Lloyd Toku, and Tekena Elkanah were were accused of stealing then stripped naked and beaten
Tyres filled with petrol were wrapped around their necks and set alight
The four Nigerian students had gone to the village of Aluu to collect a debt, unaware it was a trap
'Necklacing' is the appalling method of killing which involves putting a petrol-filled tyre around a victim's neck and setting it ablaze
Experts say it is rising in a country where corrupt police are feared more than gangsters
19 people have been arrested including village chieftain.
Tsja mijn zoon is gestorven in een strijd tegen nazi's is wel wat heldhaftiger dan mijn zoon is gestorven voor een oorlogsmisdadiger met grootheidswaanzin die veilig in zijn bunker zat terwijl onze jongens werden veranderd in gewetenloze verkrachters of stierven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denial is not just a river in Egypt.
Mensen kiezen er ook vaak voor om oost-indische doof te zijn omdat de gevolgen anders mischien voor hunzelf nogal negatief kunnen zijn.
Ik durf die weddenschap niet met je aan te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er mensen opgepakt gaan worden die met een Russische krant met het eerste officiële verhaal (van dat ongeluk) in hun handen omhoog houden op straat als het nieuwe verhaal (Oorlog wegens zinken) de nieuwe waarheid wordt.
Op de heenweg gingen ze er nog lachend naar toe toen ze moesten kijken, alsof het een leuk uitje was. Dat veranderde snel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhu...Rondom Buchenwald dachten ze ook dat er niks aan de hand was...
Volgens een der commentaren niet. Maar ja, wat is waarheid op Twitter...quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
Kan niet zeker zeggen of dit de Moskva is, het is mogelijk en het lijkt het correcte schip te zijn:
[ twitter ]
Ook prima, ik kon het niet met zekerheid zeggen gegeven de kwaliteit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Volgens een der commentaren niet. Maar ja, wat is waarheid op Twitter...
Zoiets ja, mensen houden zich toch ergens aan vast. Niet allemaal en iedereen die je wel bereikt hiermee is winst voor Oekraine.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tsja mijn zoon is gestorven in een strijd tegen nazi's is wel wat heldhaftiger dan mijn zoon is gestorven voor een oorlogsmisdadiger met grootheidswaanzin die veilig in zijn bunker zat terwijl onze jongens werden veranderd in gewetenloze verkrachters of stierven.
Ding schijnt 's nachts al gezonken te zijn, volgens de Turken die er als eerste bij waren en hem toen op z'n kantje aantroffen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
Kan niet zeker zeggen of dit de Moskva is, het is mogelijk en het lijkt het correcte schip te zijn:
[ twitter ]
Lijkt er niet eens op....quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
[ twitter ]
Je hebt gelijk, dat is niet de Moskva.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt er niet eens op....
[ afbeelding ]
Toch wel raar hoe de wereld is veranderd dat we nu naar Turkije als betrouwbare bron kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ding schijnt 's nachts al gezonken te zijn, volgens de Turken die er als eerste bij waren en hem toen op z'n kantje aantroffen.
Volgens mij klopt dit niet. Maar lastig te zien. Ik zie geen ASM-lanceerbuizen. Maar misschien zijn die ontploft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
[ twitter ]
Ik zal hem weghalen want het is duidelijk niet de Moskva.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Maar lastig te zien. Ik zie geen ASM-lanceerbuizen. Maar misschien zijn die ontploft.
Elk alternatief voor Russische "informatie" is al snel beter. Maar ja, het kan verkeren inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Toch wel raar hoe de wereld is veranderd dat we nu naar Turkije als betrouwbare bron kijken.
Geen deëscalatie meer?quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We moeten in het westen toch eens gaan bedenken wat we gaan doen (of juist niet gaan doen) als dit scenario zich ontvouwt. Ze hebben het er net ff te vaak over daar in het vierde rijk.
Nee hoor en niet ook bij vermeende diefstallen. Het is geen standaard straf voor dieven of zoquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor. Ja ook maar ook bij (vermeende) diefstal.
https://www.dailymail.co.(...)e-posted-online.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |