Die boot ligt 100 km van Snake Island vandaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze kunnen nog niet helemaal rustig slapen.
[ twitter ]
Maar wie gaat dat doen en met welk materiaal?quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dan moeten die geborgen worden. Anders komen die mogelijk in handen van terroristen.
Het Pentagon heeft geen verdachte bewegingen gezien van kernwapens en denkt dat er geen aan boord waren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen liggen er dus ook kernwapens op de zeebodem.
Er zijn in de geschiedenis al meerdere kernbommen zoek geraakt. Zijn van die dingen waar je misschien maar beter niet te lang over na moet denkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 01:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dan moeten die geborgen worden. Anders komen die mogelijk in handen van terroristen.
Als varend commandocentrum was het schip vooral nodig. En voor langeafstand luchtverdediging.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het was wel het vlaggenschip van de Zwarte Zee vloot. Misschien zaten er belangrijke admiraals in een commandocentrum die nu dood zijn.
Lijkt me nogal een operatie voor een terroristische organisatie om ongezien twee nucleaire wapens uit een Russisch scheepswrak in de Zwarte Zee te bergen. En al helemaal om er daarna iets mee te kunnen doen zonder materieel, kennis of lanceercodes.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik lees toch een kleine opening in die tweet. Namelijk wij hebben geen ongebruikelijke activiteit gezien. Hetgeen niet uitsluit dat het aan boord hebben van kernwapens een gebruikelijk iets is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het Pentagon heeft geen verdachte bewegingen gezien van kernwapens en denkt dat er geen aan boord waren.
Ik zie dit ook niet gebeuren. Terroristen hebben tot nu toe nog nooit een organisatie laten zien op het niveau van S.P.E.C.T.R.E. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 april 2022 01:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een operatie voor een terroristische organisatie om ongezien twee nucleaire wapens uit een Russisch scheepswrak in de Zwarte Zee te bergen. En al helemaal om er daarna iets mee te kunnen doen zonder materieel, kennis of lanceercodes.
Op eigen kracht? Kan me niet voorstellen, ze zijn altijd heel secuur in formuleringen:quote:Op zaterdag 16 april 2022 02:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik lees toch een kleine opening in die tweet. Namelijk wij hebben geen ongebruikelijke activiteit gezien. Hetgeen niet uitsluit dat het aan boord hebben van kernwapens een gebruikelijk iets is.
En laten we ook niet vergeten dat volgens het Pentagons dat ding ook op eigen kracht richting thuishaven vaarde.
Maar goed, laten we hopen dat ze ditmaal wel gelijk hebben.
quote:It is believed that the ship is moving east with an assumption that the cruiser is heading to Sebastopol, Ukraine, for repairs, the official said. At the time of the explosion, it was about 60 nautical miles south of Odesa, Ukraine.
Bron
Als die nukes net zo effectief zijn als de rest van zijn leger dan loopt het wel met een sisser af.quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk blijkt het hele probleem dat die knaker nukes heeft.
Als ze die niet hadden dan was dit al lang en breed opgelost zegmaar.
Beetje jammer dus.
Er hoeft er maar 1 goed te werken natuurlijk, voor extreem veel schade...quote:Op zaterdag 16 april 2022 03:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als die nukes net zo effectief zijn als de rest van zijn leger dan loopt het wel met een sisser af.
Dat dok was toch gezonken?quote:Op zaterdag 16 april 2022 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ligt al sinds 2019 in een dok te verstoffen
Jamaar hij ligt nu in een NIEUW dok (geloof ik), dat eerste dok kan ieder moment weer gelift en in gebruik genomen wordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 03:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat dok was toch gezonken?
En was dat voor of na er een grote kraan op die schuit viel?
Gelukkig heb je geen geavanceerde radar nodig om dat ding te spotten![]()
[ afbeelding ]
Als die boot een muziekje zou zijn, is het dit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 04:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar hij ligt nu in een NIEUW dok (geloof ik), dat eerste dok kan ieder moment weer gelift en in gebruik genomen worden
En het was juist doordat die kraan er opviel en zowel het schip doorboorde en dok liet zinken. En, oh ja, toe brak er later vodka uit aan boord
Dat geldt imho intussen voor de hele Russische defensiequote:Op zaterdag 16 april 2022 04:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als die boot een muziekje zou zijn, is het dit.
Dat was al bekend toch? Personeel uit navo landen voor trainingen, maar niet aan het frontquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:04 schreef Ulx het volgende:
Er schijnen Britten in Oekraine training te geven in het gebruik van die ATGM's die ze leveren.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 05:04 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/AnonN(...)-OMeGqE2geFou-ZDqSMQ
Anonymous ? Italia ?? (@:AnonNewsItalia) Tweeted:
Here are the images of the disembowelment of the jewel of the Russian fleet
#eatersanonymous #weareanonymous #anonymousofficial #ElPatron #Anonymitalia #Anonymous #StandWithUkraine #SlavaUkrayini #cybersecurity
#FreeUkraine #OpRussia #PutinIsaWarCriminal #Anonymous https://t.co/HU6npYroJH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |