Hoe weet je dat het uberhaupt iemand uit het leger is? Hij heeft toch burgerkleding aan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gokje, die staan toch wel bekend om smerige praktijken lijkt me en dat is best wel een staaltje 'smerige praktijken'. Misschien zijn zij het ook niet hoor, ook andere delen van het Oekraïnse leger hebben natuurlijk gewoon smeerlappen er tussen zitten.
Dit is al eerder voorbijgekomen en is ook vrij veel beeldmateriaal van te vinden, zo straffen ze iemand die op heterdaad is betrapt op diefstal of inbraak. Vastbinden aan een boom of paal en dan gewoon daar een poosje laten staan zodat iedereen kan zien dat je een betrapte dief bent. En het zijn niet de autoriteiten die dit doen maar gewone burgers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het uberhaupt iemand uit het leger is? Hij heeft toch burgerkleding aan?
Wie zegt dat het in Oekraïne is en geen Russische propaganda?
Ik heb het over die link van Washington Post over gezichtsherkenningssoftware he, niet over dat gebeuren met vastgeboden aan een paal staan ofzo. Maar blijkbaar komt dat met die software en het sturen van lijkenfoto's naar de families van de Russische soldaten ook daadwerkelijk van het Oekraïnse leger/de overheid. Dat zijn wel tamelijk walgelijke praktijken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het uberhaupt iemand uit het leger is? Hij heeft toch burgerkleding aan?
Wie zegt dat het in Oekraïne is en geen Russische propaganda?
Klopt, maar dat schoppen zie ik voor het eerst. En dat het het azov bataljon is hoor ik ook voor het eerst, vandaar mijn post.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is al eerder voorbijgekomen en is ook vrij veel beeldmateriaal van te vinden, zo straffen ze iemand die op heterdaad is betrapt op diefstal of inbraak. Vastbinden aan een boom of paal en dan gewoon daar een poosje laten staan zodat iedereen kan zien dat je een betrapte dief bent. En het zijn niet de autoriteiten die dit doen maar gewone burgers.
Kuttwitter quotelinkjesquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het over die link van Washington Post over gezichtsherkenningssoftware he, niet over dat gebeuren met vastgeboden aan een paal staan ofzo. Maar blijkbaar komt dat met die software en het sturen van lijkenfoto's naar de families van de Russische soldaten ook daadwerkelijk van het Oekraïnse leger/de overheid.
Als het iemand van Azov was dan is ie in ieder geval niet herkenbaar, normaal lopen die lui altijd in uniform.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat schoppen zie ik voor het eerst. En dat het het azov bataljon is hoor ik ook voor het eerst, vandaar mijn post.
Mwah vind dat niet echt een staaltje smerige praktijken. Prima manier om die Russen te informeren over slachtoffers, want dat doen ze zelf niet, en er zo misschien voor te zorgen dat men in Rusland een beetje meekrijgt dat hun jongens met bosjes tegelijk sneuvelen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gokje, die staan toch wel bekend om smerige praktijken lijkt me en dat is best wel een staaltje 'smerige praktijken'. Misschien zijn zij het ook niet hoor, ook andere delen van het Oekraïnse leger hebben natuurlijk gewoon smeerlappen er tussen zitten.
Ik heb inderdaad de indruk dat de Russen niet helemaal open kaart spelen met de nabestaanden van gesneuvelde soldaten, dus tsja....als er verder geen verholen sadisme in zit, kan ik dit ook wel waarderen, nu weten ze in ieder geval wat hun zonen is overkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah vind dat niet echt een staaltje smerige praktijken. Prima manier om die Russen te informeren over slachtoffers, want dat doen ze zelf niet, en er zo voor misschien te zorgen dat men in Rusland een beetje meekrijgt dat hun jongens met bosjes tegelijk sneuvelen.
De moeder met kinderen heeft Rusland en haar man, en de vader dus, achtergelaten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:40 schreef Aether het volgende:
Zij vluchtten van Rusland naar Georgië: 'We begrepen direct: het is oorlog'
https://nos.nl/l/2425294
Oekraïne en Rusland zijn broeders en dus is het de schuld van Oekraïne dat Rusland er is binnengevallen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ze post dat Oekraine en Rusland broeders zijn en dat de Amerikanen de Oekrainers gebruiken voor hun eigen anti Rusland agenda. Nounounou wat een fraaie broeders zijn het daar toch zeg.
De familie wordt toch op de hoogte gesteld dat hun zoon/broer/man is gesneuveld/krijgsgevangen is gemaakt? Wat is er mis mee? Dat soort dingen deed men in andere oorlogen ook. Maar dan via het Rode Kruis en zonder plaatjes, maar kniesoor die over dat soort details zeurt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Walgelijke figuren, die dat doen. Dat lijken me nou typisch van die Azov-praktijken.
Ik blijf het toch altijd wat aparts vinden om de dood van zoveel mensen als iets moois en fantastisch te benoemen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:50 schreef superniger het volgende:
Heel mooi. Echt fantastisch.
[ twitter ]
Moeten we hier ook doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is al eerder voorbijgekomen en is ook vrij veel beeldmateriaal van te vinden, zo straffen ze iemand die op heterdaad is betrapt op diefstal of inbraak. Vastbinden aan een boom of paal en dan gewoon daar een poosje laten staan zodat iedereen kan zien dat je een betrapte dief bent. En het zijn niet de autoriteiten die dit doen maar gewone burgers.
Is cultuurquote:
quote:
Onvoorstelbaar hoeveel (zelf)haat er dan in je moet zitten.quote:
Met pek en veren de stad uit schoppen en dan ergens buiten de bebouwde kom met een molensteen om de nek het water ingooien.quote:
Het was fantastisch in de Middeleeuwen tenslotte.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Met pek en veren de stad uit schoppen en dan ergens buiten de bebouwde kom met een molensteen om de nek het water ingooien.
Daarna weg laten rotten op het galgenveld.
Ja, dan wordt het gezellig weer hier 🙄
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Met pek en veren de stad uit schoppen en dan ergens buiten de bebouwde kom met een molensteen om de nek het water ingooien.
Daarna weg laten rotten op het galgenveld.
Ja, dan wordt het gezellig weer hier 🙄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |