Je hebt gelijk, de poortwachters hebben het hek van de trollentuin weer eens op een kier laten staan…quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:52 schreef superniger het volgende:
[..]
De wappies zijn vroeg wakker vandaag.
Hij is president, net als Reagan, eerst acteur, nu president. Hij is geen volksmenner, hij vertegenwoordigt en verwoordt de mening van het volk van Oekraïne. In de wetenschap dat het waarschijnlijk zijn dood zal worden. Hij is niet gevlucht en zal niet vluchten. Poetin heeft alle Oekraïners, het Oekraïense leger en de Oekraïense regering, zwaar onderschat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:21 schreef DutchPandora het volgende:
[..]
Acteur en volksmenner Zelensky uiteraard.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Vraag mij eigenlijk af wie het grootste gevaar voor de wereld is.Zelenski of Putin?
Zelensky is een oorlog in gerommeld door een buurman die zijn land binnenviel, het aan puin schiet en de burgers met bosjes vermoordt en verkracht en niet van ophouden weet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?
Als dit geen trollpost is dan is er iets goed mis met je.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef halfway het volgende:
Vraag mij eigenlijk af wie het grootste gevaar voor de wereld is.Zelenski of Putin?
Halfway is een kritische drinker.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat dit soort lui zichzelf oprecht kritische denkers vinden.
Ja helemaal prima wanneer het over flat earth of andere debiele onzin gaat, maar bij dit soort onderwerpen kan ik er minder van genietenquote:Op zaterdag 16 april 2022 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen lid van de EU of NATO dus hij zoekt het maar lekker uit, net als Syrië waar geen haan naar kraaidequote:Op zaterdag 16 april 2022 08:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ik denk eigenlijk dat Zelensky gewoon wil dat die Russische boevenbende bestaande uit moordenaars, verkrachters en plunderaars die ze militairen noemen gewoon optyft naar de schurkenstaat waar ze vandaan komen en Oekraïne met rust laat.
Lijkt me alleszins geen onredelijke wens hè.
We hebben een Von Metternich nodig, of een Henri Kissinger. Om de boel daar te de-escaleren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Wie wil ons een wereldoorlog in rommelen? Zelensky met zijn dagelijkse opruiende prietpraat dus?
De agressor Putin natuurlijk. Die is deze de aanstichter van al deze ellendequote:Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Als het wel een trollpost is ook. Snap de lol er niet van om met dit soort gedrag reacties uit te lokken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als dit geen trollpost is dan is er iets goed mis met je.
Misschien moet jezelf eens beter opletten waar zelensky mee bezig is? En al helemaal als neutrale moderator.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus als iemand ergens voor waarschuwt, is die persoon het gevaar? Typisch gevalletje van don’t shoot the messenger.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, als Zelenski zegt dat de hele wereld voorbereid moet zijn op kernwapens Poetin (dat is nu de kop in de Telegraaf), dan vraag ik mij ook af, wie is nu bezig om de hele wereld in het conflict te betrekken.
Geef ten eerste de claim over de Krim op, en praat dan met Rusland (dus niet met Biden) over de Donbass, zoals Zelenski drie jaar geleden beloofde aan zijn kiezers.
Het zelf uitzoeken is precies wat hij aan het doen is, om zijn mensen te redden. En die hulp krijgt hij gelukkig. Maar dat vind je kennelijk eng ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef halfway het volgende:
[..]
Geen lid van de EU of NATO dus hij zoekt het maar lekker uit, net als Syrië waar geen haan naar kraaide
1) Dat is, gelukkig, niet aan jou.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef halfway het volgende:
[..]
Geen lid van de EU of NATO dus hij zoekt het maar lekker uit, net als Syrië waar geen haan naar kraaide
Of, met de hele regering op de boot naar Engeland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
In een situatie als deze heeft Oekraïne het getroffen met een president als Zelensky. Ik kan me geen Nederlandse leider voorstellen die niet in het eerste vliegtuig had gezeten als hier zoiets zou gebeuren.
Nou, als dat nou het enige was dat speelde...quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef halfway het volgende:
[..]
Het escaleert aan alle kanten zo, zijn oorlog gaat onze oorlog worden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het zelf uitzoeken is precies wat hij aan het doen is, om zijn mensen te redden. En die hulp krijgt hij gelukkig. Maar dat vind je kennelijk eng ofzo.
Die is bezig een invasie af te slaan ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:44 schreef halfway het volgende:
[..]
Misschien moet jezelf eens beter opletten waar zelensky mee bezig is? En al helemaal als neutrale moderator.
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:47 schreef halfway het volgende:
[..]
Het escaleert aan alle kanten zo, zijn oorlog gaat onze oorlog worden.
Je bent vergeten wie de agressor is?quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:17 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor de moed Zelenski en als persoon na 20 februari dit jaar. Maar zijn continue uitspraken geven mij wel de indruk dat hij de voorgaande drie jaar verkeerd bezig is geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus als iemand ergens voor waarschuwt, is die persoon het gevaar? Typisch gevalletje van don’t shoot the messenger.
Fijn dat jij daar helemaal niets over te vertellen hebt. Da’s een hele opluchting voor mij en een groot deel van de mensheid.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:41 schreef halfway het volgende:
[..]
Wederom dankzij Poetin die zijn leger oorlogsmisdaden laat plegen in Oekraïne.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:47 schreef halfway het volgende:
[..]
Het escaleert aan alle kanten zo, zijn oorlog gaat onze oorlog worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |