abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 18:39:54 #2
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204447057

Volgens de omschrijving is dit fake
pi_204447071
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:37 schreef sp3c het volgende:
Ja vreselijk is het, snap niet wat je hier nog doet
Niet vreselijk, vooral zielig en puberaal. Er is natuurlijk een reden dat je om de zoveel tijd weer loopt te janken dat het topic dicht moet en dat er geveegd moet worden. Als er gewoon volwassen postgedrag wordt vereist heb je daar geen last van. Maar ja, getroll is ook een mening en de vrijheid van meningsuiting is heilig ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204447082
Iemand inmiddels gelukt om de postzegels te bestellen? Mocht het nog iemand lukken, ik hou me aanbevolen voor ook een velletje… mij lukt het alleen niet.
pi_204447103
Ik lees op andere fora dat er op die boot zo'n 500 Russen zijn gesneuveld. Dat zou in een klap meer zijn dan tot nu toe zijn overleden volgens de officiële Russische cijfers. Heeft iemand daar toevallig al een Russische bevestiging van gezien?
pi_204447130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:47 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees op andere fora dat er op die boot zo'n 500 Russen zijn gesneuveld. Dat zou in een klap meer zijn dan tot nu toe zijn overleden volgens de officiële Russische cijfers. Heeft iemand daar toevallig al een Russische bevestiging van gezien?
Volgens mij hadden de Turken er een stuk of 50 uit het water gevist, wat er met de rest is gebeurd is onbekend. Denk ook niet dat je van de Russen hoeft te verwachten dat ze daar de komende halve eeuw ooit nog eens de waarheid over gaan vertellen.
pi_204447140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:44 schreef Usert het volgende:
Iemand inmiddels gelukt om de postzegels te bestellen? Mocht het nog iemand lukken, ik hou me aanbevolen voor ook een velletje… mij lukt het alleen niet.
Ze lijken enorm populair te zijn over de hele wereld :)
pi_204447145
Nee,als Lenin opstaat uit het Mausoleum horen we misschien van hem hoeveel lui met het schip ten onder zijn gegaan
pi_204447150
quote:
Nee, de hele bemanning was gevacueeerd volgens Rusland. Behalve degenen die niet geavuceerd zijn zoals de kapitein die omgekomen was volgens datzelfde Rusland.

Dus ja...kies een getal onder de 500 of zo?
pi_204447161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Volgens mij hadden de Turken er een stuk of 50 uit het water gevist, wat er met de rest is gebeurd is onbekend. Denk ook niet dat je van de Russen hoeft te verwachten dat ze daar de komende halve eeuw ooit nog eens de waarheid over gaan vertellen.
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.
  vrijdag 15 april 2022 @ 18:54:33 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204447168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Met soldaten ergens in bumfuck nowhere kun je nog wel wat sjoemelen, maar al die 500 gasten hebben een familie die weten dat ze op dat schip waren en toch wel graag willen weten of ze nog een zoon hebben.
Lastige vragen stellen is jaren de gevangenis in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204447174
quote:
Hoe meer hoe beter.
Zonder wrijving geen glans
pi_204447176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja, ik vermoed dat het gemiddeld aantal elitesoldaatjes ook ietsje hoger is op zo'n 'veilig' schip
pi_204447212
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als het gaat over corruptie oid is dat nog 1 ding, maar dit gaat om je man, zoon of kleinkind. Ik vind het echt ongelofelijk dat ze liegen over deze nederlaag.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:55 schreef Haags het volgende:

[..]
Hoe meer hoe beter.
Ik kan er niet blij van worden.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 19:01:07 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204447224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:43 schreef Monolith het volgende:

[..]
Niet vreselijk, vooral zielig en puberaal. Er is natuurlijk een reden dat je om de zoveel tijd weer loopt te janken dat het topic dicht moet en dat er geveegd moet worden. Als er gewoon volwassen postgedrag wordt vereist heb je daar geen last van. Maar ja, getroll is ook een mening en de vrijheid van meningsuiting is heilig ofzo.
Blijft FOK! en een grapje op zijn tijd moet kunnen, zeker in deze ellenlange reeks

Wel jammer dat die van @Lospedrosa zo slecht zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204447238
De Oekraïense regering zegt in een update dat 20.000 Russische militairen zijn gedood sinds het begin van de oorlog. Moskou houdt het op 498 doden in de eigen gelederen, maar dat cijfer is van begin maart.

Oekraïne, dat niets meldt over de eigen verliescijfers, claimt verder dat het leger 163 gevechtsvliegtuigen en 144 helikopters heeft neergehaald. Ook zouden de troepen bijna 2000 pantservoertuigen hebben vernietigd.

De aantallen zijn niet bevestigd door onafhankelijke bronnen.

(liveblog nos)

*O* nu nog zo'n slim drone'tje op putin af sturen om daar n end aan te maken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:06:36 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204447274
quote:
Nee, ik heb wel ergens gelezen dat er 450 vermisten waren. Daarom leek het al geen ongeluk. Dan zouden echt alle blastdoors open moeten staan en de zakken met kruit in alle gangen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 19:08:03 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204447284
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 18:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
"Ze zijn overgeplaatst naar een geheime missie op de Amur rivier in Oost-Siberie. Wanneer die eindigt is staatsgeheim."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204447306
quote:
Rusland bracht al snel naar buiten dat alle opvarenden zijn geëvacueerd, dat kun je als verkapte bevestiging zien dat ze zijn gesneuveld.
Цой жив
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 19:18:16 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204447375
Lijkt me niet waarschijnlijk als je naar vergelijkbare incidenten kijkt

Ik zou eerder denken aan 40/45 doden en een stuk of 200 gewonden

Maar goed niets is waarschijnlijk hier dus alles kan _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204447377
quote:
Er zijn normaalgesproken 510 man aanwezig op dat schip, maar het schip werd gesleept heb ik vernomen? Ik zie niet in waarom je dan de volle bemanning op zo'n schip laat zitten. Maar die exacte cijfers ga je voorlopig of wellicht nooit krijgen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204447378

Gááf land.
Opbeurend muziekje ook.

;(

Vertalingen zijn te vinden in andere filmpjes en Flickr pagina’s maar plaatsjes spreken al genoeg.
pi_204447435
twitter
pi_204447450
Voor iedereen die zo gevoelig is dat ze het plaatje van de bebloede knuffel graag uit de OP verwijderd zagen, zal ik het even in woorden weergeven.

In Oekraïne liggen dagelijks burgers: mannen, vrouwen, kinderen, onder vuur.

Daarom kan men in Oekraïne bebloede knuffeldieren aantreffen die niet het gevolg zijn van een bloedneusje, of een tand door de lip.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')