abonnement Unibet Coolblue
pi_204112779
Belgische koningspaar vangt vluchtelingen op
https://nos.nl/l/2421521

De Belgische koning Filip en koningin Mathilde gaan vluchtelingen uit Oekrane opvangen. In enkele appartementen die ze tot hun beschikking hebben, worden vanaf begin april drie gezinnen ondergebracht. De woningen worden eerst nog ingericht.

De appartementen zijn van de Koninklijke Schenking. Deze organisatie stelt staatseigendom ter beschikking aan de koninklijke familie. Ze waren oorspronkelijk bedoeld om mensen met een minimuminkomen op te vangen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204112780
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hoe Lukashenko daar naast Putin zit te brallen is bijna aandoenlijk. Je ziet aan Putin's hele houding ook al wat de verhoudingen zijn :+
Het heeft wat weg van een satire rol uit een Pixar film of South Park aflevering :D
pi_204112789
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:16 schreef Aether het volgende:
Belgische koningspaar vangt vluchtelingen op
https://nos.nl/l/2421521

De Belgische koning Filip en koningin Mathilde gaan vluchtelingen uit Oekrane opvangen. In enkele appartementen die ze tot hun beschikking hebben, worden vanaf begin april drie gezinnen ondergebracht. De woningen worden eerst nog ingericht.

De appartementen zijn van de Koninklijke Schenking. Deze organisatie stelt staatseigendom ter beschikking aan de koninklijke familie. Ze waren oorspronkelijk bedoeld om mensen met een minimuminkomen op te vangen.
"Hups, wegwezen! Oekrainse vluchtelingen is betere PR"
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 12:20:02 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204112805
Over vier tot zes weken is de zonnebloemolie op: 'Een groot probleem'

Over vier tot zes weken zijn de voorraden zonnebloemolie in Nederland op, zegt de Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie (FNLI). "Dit is een groot probleem voor heel veel mensen."

Nederlandse voedselbedrijven zijn naarstig op zoek naar alternatieven voor zonnebloemolie. De tekorten worden veroorzaakt door de oorlog in Oekrane. Dat land is een grote producent van plantaardige olie.

"Twee derde van de zonnebloemolie die hier in de winkels ligt, komt daar vandaan", zegt een woordvoerder van het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL). De schappen in de supermarkten zullen dus binnenkort leeg raken. "We zijn ons bewust van dat probleem en het heeft onze aandacht. Een crisis heeft altijd invloed op de voedselketen. Dat zagen we tijdens de pandemie, en nu met de oorlog weer."

Chips, babyvoeding en koekjes

Zonnebloemolie wordt niet alleen gebruikt om te bakken, te braden en te frituren, maar het zit ook in producten zoals margarine, koekjes en babyvoeding. Volgens de Federatie Nederlandse Levensmiddelen (FNL) zijn producenten op zoek naar alternatieven. Die zijn er volgens de FNL wel: denk aan raapzaadolie, lijnzaadolie of palmolie. Producenten en overheden overleggen wat de beste opties zijn.
Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
Tarwe van eigen bodem: kunnen we daarmee ons brood betaalbaar houden?

Tiny van Boekel, emeritus hoogleraar voedseltechnologie aan de Wageningen University (WUR), noemt het aankomende tekort 'een groot probleem'. Ja, zegt ook hij: er zijn alternatieven, maar die zijn niet altijd even goed beschikbaar.

"Bovendien moeten ze eerst worden gezocht, per product worden uitgeprobeerd, en daarna moeten er nieuwe, logistieke routes worden uitgestippeld om de zonnebloemvervangers hierheen te krijgen. Dat heb je niet in een weekje allemaal geregeld."

Etiketten aanpassen

Daar komt bij: de etiketten en verpakkingen moeten worden aangepast als geen zonnebloemolie, maar een ander product wordt gebruikt. Dat heeft namelijk gevolgen voor de ingredintenlijst, maar eventueel ook voor de voedingswaarde. Klanten moeten daarvan op de hoogte zijn.

Al die veranderingen gaan tijd kosten, benadrukt Van Boekel, en vooral: veel geld. "De prijs van zonnebloemolie en van producten waar zonnebloemolie in zit, zal flink gaan stijgen door de schaarste", zegt hij.

"Dat is vooral in de armere landen een probleem. Daar gaan de mensen het voelen, want daar kunnen de producten onbetaalbaar worden. En dan kun je in het ergste geval volksopstanden krijgen."
pi_204112813
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Momo het volgende:
Over vier tot zes weken is de zonnebloemolie op: 'Een groot probleem'

Over vier tot zes weken zijn de voorraden zonnebloemolie in Nederland op, zegt de Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie (FNLI). "Dit is een groot probleem voor heel veel mensen."

Nederlandse voedselbedrijven zijn naarstig op zoek naar alternatieven voor zonnebloemolie. De tekorten worden veroorzaakt door de oorlog in Oekrane. Dat land is een grote producent van plantaardige olie.

"Twee derde van de zonnebloemolie die hier in de winkels ligt, komt daar vandaan", zegt een woordvoerder van het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL). De schappen in de supermarkten zullen dus binnenkort leeg raken. "We zijn ons bewust van dat probleem en het heeft onze aandacht. Een crisis heeft altijd invloed op de voedselketen. Dat zagen we tijdens de pandemie, en nu met de oorlog weer."

Chips, babyvoeding en koekjes

Zonnebloemolie wordt niet alleen gebruikt om te bakken, te braden en te frituren, maar het zit ook in producten zoals margarine, koekjes en babyvoeding. Volgens de Federatie Nederlandse Levensmiddelen (FNL) zijn producenten op zoek naar alternatieven. Die zijn er volgens de FNL wel: denk aan raapzaadolie, lijnzaadolie of palmolie. Producenten en overheden overleggen wat de beste opties zijn.
Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
Tarwe van eigen bodem: kunnen we daarmee ons brood betaalbaar houden?

Tiny van Boekel, emeritus hoogleraar voedseltechnologie aan de Wageningen University (WUR), noemt het aankomende tekort 'een groot probleem'. Ja, zegt ook hij: er zijn alternatieven, maar die zijn niet altijd even goed beschikbaar.

"Bovendien moeten ze eerst worden gezocht, per product worden uitgeprobeerd, en daarna moeten er nieuwe, logistieke routes worden uitgestippeld om de zonnebloemvervangers hierheen te krijgen. Dat heb je niet in een weekje allemaal geregeld."

Etiketten aanpassen

Daar komt bij: de etiketten en verpakkingen moeten worden aangepast als geen zonnebloemolie, maar een ander product wordt gebruikt. Dat heeft namelijk gevolgen voor de ingredintenlijst, maar eventueel ook voor de voedingswaarde. Klanten moeten daarvan op de hoogte zijn.

Al die veranderingen gaan tijd kosten, benadrukt Van Boekel, en vooral: veel geld. "De prijs van zonnebloemolie en van producten waar zonnebloemolie in zit, zal flink gaan stijgen door de schaarste", zegt hij.

"Dat is vooral in de armere landen een probleem. Daar gaan de mensen het voelen, want daar kunnen de producten onbetaalbaar worden. En dan kun je in het ergste geval volksopstanden krijgen."
Dat wordt hamsteren. Snel twintig flessen inslaan.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 12:21:58 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204112822
twitter

Over die knallen gisteren in Belarus
pi_204112825
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Momo het volgende:
Over vier tot zes weken is de zonnebloemolie op: 'Een groot probleem'

Over vier tot zes weken zijn de voorraden zonnebloemolie in Nederland op, zegt de Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie (FNLI). "Dit is een groot probleem voor heel veel mensen."

Nederlandse voedselbedrijven zijn naarstig op zoek naar alternatieven voor zonnebloemolie. De tekorten worden veroorzaakt door de oorlog in Oekrane. Dat land is een grote producent van plantaardige olie.

"Twee derde van de zonnebloemolie die hier in de winkels ligt, komt daar vandaan", zegt een woordvoerder van het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL). De schappen in de supermarkten zullen dus binnenkort leeg raken. "We zijn ons bewust van dat probleem en het heeft onze aandacht. Een crisis heeft altijd invloed op de voedselketen. Dat zagen we tijdens de pandemie, en nu met de oorlog weer."

Chips, babyvoeding en koekjes

Zonnebloemolie wordt niet alleen gebruikt om te bakken, te braden en te frituren, maar het zit ook in producten zoals margarine, koekjes en babyvoeding. Volgens de Federatie Nederlandse Levensmiddelen (FNL) zijn producenten op zoek naar alternatieven. Die zijn er volgens de FNL wel: denk aan raapzaadolie, lijnzaadolie of palmolie. Producenten en overheden overleggen wat de beste opties zijn.
Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
Tarwe van eigen bodem: kunnen we daarmee ons brood betaalbaar houden?

Tiny van Boekel, emeritus hoogleraar voedseltechnologie aan de Wageningen University (WUR), noemt het aankomende tekort 'een groot probleem'. Ja, zegt ook hij: er zijn alternatieven, maar die zijn niet altijd even goed beschikbaar.

"Bovendien moeten ze eerst worden gezocht, per product worden uitgeprobeerd, en daarna moeten er nieuwe, logistieke routes worden uitgestippeld om de zonnebloemvervangers hierheen te krijgen. Dat heb je niet in een weekje allemaal geregeld."

Etiketten aanpassen

Daar komt bij: de etiketten en verpakkingen moeten worden aangepast als geen zonnebloemolie, maar een ander product wordt gebruikt. Dat heeft namelijk gevolgen voor de ingredintenlijst, maar eventueel ook voor de voedingswaarde. Klanten moeten daarvan op de hoogte zijn.

Al die veranderingen gaan tijd kosten, benadrukt Van Boekel, en vooral: veel geld. "De prijs van zonnebloemolie en van producten waar zonnebloemolie in zit, zal flink gaan stijgen door de schaarste", zegt hij.

"Dat is vooral in de armere landen een probleem. Daar gaan de mensen het voelen, want daar kunnen de producten onbetaalbaar worden. En dan kun je in het ergste geval volksopstanden krijgen."
Ah vandaar! Stond van de week boodschappen in te pakken en klant achter me kreeg van kassire te horen dat er maar een x aantal flessen zonnebloemolie per klant gekocht mocht worden. Vroeg me al af waarom
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:22:39 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204112829
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Over die knallen gisteren in Belarus
Dat verklaard het. Ik vond het al apart dat er meerdere explosies zouden zijn in verschillende steden zonder ook maar 1 beeld ervan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:24:25 #10
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204112854
Vaag dat een dag na de deadline voor de bond payments er nog steeds geen duidelijkheid is of Rusland nou wel of niet voldaan heeft:

Russia’s Finance Ministry claimed Thursday it had fulfilled crucial interest payments on two dollar-denominated eurobonds, saying the order had been made to payment agent Citibank in London.

The ministry said it would later comment separately on whether the $117 million payment has been credited.

Citibank declined to comment when contacted by CNBC on Thursday morning.


https://www.cnbc.com/2022(...)ic-debt-default.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 12:32:54 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204112906
twitter

Duidelijk dat Oezbekistan ook niet achter deze inval staat, eerder wilde Kazachstan ook geen steun uitspreken en stuurt juist hulpgoederen naar Oekraine.
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:33:34 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204112907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ah vandaar! Stond van de week boodschappen in te pakken en klant achter me kreeg van kassire te horen dat er maar een x aantal flessen zonnebloemolie per klant gekocht mocht worden. Vroeg me al af waarom
Je kunt altijd nog zelf ghee maken van ongezouten roomboter. Dat is smakelijker en heeft volgens mij zelfs een hogere verbrandingstemperatuur. En roomboter komt wss niet uit Oekraine :)

Maar, ik ga straks toch nog ff een fles of twee kopen dan denk ik :)

Gaat wel impact hebben op de patatprijzen binnenkort denk ik zo :X
pi_204112917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
GeenStijl bericht inmiddels over Belarus. https://www.geenstijl.nl/(...)-verzet-prijst/#more
Zijn verhaal over die raket die vanuit Oekrane naar Wit-Rusland zou zijn afgeschoten is wel opvallend. Indien hij de waarheid spreekt lijkt het erop dat de Russen Wit-Rusland proberen te betrekken met een false flag operatie maar dat hij daar geen zin in heeft.

Het verhaal in deze video dus:
pi_204112932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je kunt altijd nog zelf ghee maken van ongezouten roomboter. Dat is smakelijker en heeft volgens mij zelfs een hogere verbrandingstemperatuur. En roomboter komt wss niet uit Oekraine :)

Maar, ik ga straks toch nog ff een fles of twee kopen dan denk ik :)
Ik gebruik eigenlijk nooit zonnebloemolie, anders dan "kant en klare" producten waar het in zou zitten (geen idee welke eigenlijk). Maar dit effect verspreidt zich natuurlijk ook over alternatieven dus verwacht maar dat alle olie duurder gaat worden
pi_204112933
Dubai dus.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:38:24 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204112946
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit zonnebloemolie, anders dan "kant en klare" producten waar het in zou zitten (geen idee welke eigenlijk). Maar dit effect verspreidt zich natuurlijk ook over alternatieven dus verwacht maar dat alle olie duurder gaat worden
Ik gebruik het liefste maiskiemolie. Heb eigenlijk geen idee of dat daar ook vandaan komt.
pi_204112953
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef Aether het volgende:
Dubai dus.
[ twitter ]
Je moet wat als de Louis Vuitton boutique in Moskou dicht is
pi_204112962
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef Aether het volgende:
Dubai dus.
[ twitter ]
Daar hadden oligarchen toch veel investments gedaan de afgelopen dagen?

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220317_93815913
pi_204112967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:20 schreef Momo het volgende:
Etiketten aanpassen

Daar komt bij: de etiketten en verpakkingen moeten worden aangepast als geen zonnebloemolie, maar een ander product wordt gebruikt. Dat heeft namelijk gevolgen voor de ingredintenlijst, maar eventueel ook voor de voedingswaarde. Klanten moeten daarvan op de hoogte zijn.

Al die veranderingen gaan tijd kosten, benadrukt Van Boekel, en vooral: veel geld. "De prijs van zonnebloemolie en van producten waar zonnebloemolie in zit, zal flink gaan stijgen door de schaarste", zegt hij.
Het is een groot probleem! De etiketten moeten aangepast worden!
pi_204112989
twitter
Ik dacht het deze groep was.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204112990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:48 schreef Frutsel het volgende:
Wat is dit?

[ twitter ]

[ twitter ]
Golddigger express? Ik kan me voorstellen dat Poetin en Co. hun aan goetsie en praadaa verslaafde, strontverwende vrouwen, dochters en maitresses graag ergens veilig willen hebben ondergebracht wanneer de ordetroepen van het regime op de eigen bevolking losgelaten worden.

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:44:57 #22
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204113014
Switchblade 600 is nog helemaal niet operationeel? Pas in jan 2023

==========================================================
https://www.reddit.com/r/(...)blades_or_drones_as/
Might these or their larger Switchblade 600 version (expected Jan-2023?) be deployable in quantity to provide an effective counter-battery solution or are other munitions preferable?
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:54:17 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204113122
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:21 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Dat wordt hamsteren. Snel twintig flessen inslaan.
Te laat. De schappen zijn al leeg en wat er nog is wordt op rantsoen gezet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:54:20 #24
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204113123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je kunt altijd nog zelf ghee maken van ongezouten roomboter. Dat is smakelijker en heeft volgens mij zelfs een hogere verbrandingstemperatuur. En roomboter komt wss niet uit Oekraine :)

Maar, ik ga straks toch nog ff een fles of twee kopen dan denk ik :)

Gaat wel impact hebben op de patatprijzen binnenkort denk ik zo :X
In 'mijn' supermarkt kreeg ik er maar eentje mee (ik had er twee in m'n handen).
pi_204113143
ik heb nog werkelijk nooit in mijn leven zonnebloemolie gekocht. ( voor mij zelf dan, misschien ooit lang geleden voor mijn ouders of zo :P ) Er zijn zoveel betere manieren om mee te koken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 12:57:14 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204113163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nog werkelijk nooit in mijn leven zonnebloemolie gekocht. ( voor mij zelf dan, misschien ooit lang geleden voor mijn ouders of zo :P ) Er zijn zoveel betere manieren om mee te koken.
Nee, ik ook niet, olijfolie of boter. Daarnaast heb je nog meer opties.
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:57:44 #27
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 17 maart 2022 @ 12:59:27 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204113186
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef Aether het volgende:
Dubai dus.
[ twitter ]
Als je de comments moet geloven kunnen we de komende dagen een nucleaire ramp verwachten :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204113218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als je de comments moet geloven kunnen we de komende dagen een nucleaire ramp verwachten :P
Afgelopen 2,5 week toch al?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 13:03:49 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204113250
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:36 schreef Aether het volgende:
Dubai dus.
[ twitter ]
Iets met een zinkend schip en ratten?
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:03:55 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204113254
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Afgelopen 2,5 week toch al?
Er is inderdaad altijd wel een hint te vinden die je zo kan lezen dat het gelijk staat aan een nucleaire dreiging.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2022 @ 13:05:00 #32
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_204113269
quote:
Och, arm prednisonhoofdje. Angstig kereltje.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2022 @ 13:07:30 #33
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_204113293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet, olijfolie of boter. Daarnaast heb je nog meer opties.
Je kan er goed mee koken wanneer je niet wilt dat een olie/vet je gerecht op smaak brengt. Dan zijn olijfolie en boter geen optie. Wellicht arachideolie, maar daar kunnen mensen dan weer zeer allergisch voor zijn. Dan blijft koolzaadolie nog zo ongeveer over.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_204113310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Je kan er goed mee koken wanneer je niet wilt dat een olie/vet je gerecht op smaak brengt. Dan zijn olijfolie en boter geen optie. Wellicht arachideolie, maar daar kunnen mensen dan weer zeer allergisch voor zijn. Dan blijft koolzaadolie nog zo ongeveer over.
Gewoon dit weekend ff nieuw frituurvet scoren en je pan er mee voorzien.

Dan kan je in geval van nood maanden vooruit :Y) :%
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_204113330
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Iets met een zinkend schip en ratten?
Ik snap de speculatie wel..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204113335
Smerige leugenaars.

twitter
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:13:04 #37
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204113339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nog werkelijk nooit in mijn leven zonnebloemolie gekocht. ( voor mij zelf dan, misschien ooit lang geleden voor mijn ouders of zo :P ) Er zijn zoveel betere manieren om mee te koken.
Voor restaurants is het wel kloten meeste dressing worden gemaakt met zonnebloemolie etc.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 13:13:48 #38
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204113342
quote:
'53 doden op n dag in Tsjernihiv'

In de stad Tsjernihiv zijn op n dag 53 burgers om het leven gekomen door Russische aanvallen, meldt de gouverneur van de regio. Het bericht is niet onafhankelijk geverifieerd. Tsjernihiv ligt in het noorden van Oekrane, niet ver van de grens met Rusland en Belarus.

De stad is sinds het begin van de oorlog al doelwit van het Russische leger. Veel gebouwen zijn verwoest en er zijn problemen met gas, water en elektriciteit.

Gisteren meldde Oekrane dat er 13 mensen werden gedood in een broodrij in de stad. Vandaag wordt opnieuw onderhandeld over een humanitaire corridor, zodat burgers de stad kunnen verlaten.
quote:
Marioepol bijna helemaal in puin, zegt loco-burgemeester

Bijna de hele stad Marioepol is verwoest of beschadigd, zegt loco-burgemeester Serhiy Orlov tegen Forbes Oekrane. Hij schat dat 80 tot 90 procent van de stad is gebombardeerd. "Geen gebouw is onbeschadigd. Ofwel verwoest, ofwel beschadigd." Hij weet niet eens of zijn eigen huis er nog staat.

Het laatste dodental is van afgelopen zondag: 2358. "Dat zijn de lichamen op straat. Er zijn nog mensen onder het puin van wie we het niet weten. Daarom kan dit aantal anderhalf tot twee keer zo groot zijn."

Lijken worden begraven in massagraven. Er is maar weinig water, fabrieken zijn kapot, het lukt niet een humanitaire corridor te beginnen. "De Russen zijn niet in oorlog met het Oekraense leger, maar met de Oekraense bevolking."

Orlov weet niet wat hij het ergste van alles vindt. Maar een van de dingen is een moeder die vraagt hoe ze aan voeding voor haar baby kan komen, en het antwoord is dat dat er niet is.

"Ze schreeuwt niet, ze maakt geen ruzie, maar vraagt met kalme stem: 'Ik heb hier een kind in mijn armen, dat sterft van de honger, wat moet ik doen?' En dan heb je geen antwoord op die vraag."
Al die doden en schade voor niks straks....
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:16:02 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204113361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik snap de speculatie wel..
Ik zou na die speech van Poetin over zuiveringen van verraders ook niet afwachten tot er wat mannetjes op de deur kloppen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204113435
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ah vandaar! Stond van de week boodschappen in te pakken en klant achter me kreeg van kassire te horen dat er maar een x aantal flessen zonnebloemolie per klant gekocht mocht worden. Vroeg me al af waarom
Shit, hoe moet ik nu popcorn maken ? :(
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:24:23 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204113438
Was even weg. Is er bij jullie al een kernbom gevallen? Hier is alles nog rustig }:|
pi_204113445
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:12 schreef polderturk het volgende:
Smerige leugenaars.

[ twitter ]
Bedankt voor de vertaling.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:26:08 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204113456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Shit, hoe moet ik nu popcorn maken ? :(
Met een popcornmachine. Die dingen koop je voor 3 of 4 euro op Marktplaats. Had er pas een voor 2 euro. Die werken met heel hete lucht en zorgen zelfs dat je vetvrije popcorn krijgt. Moet je daarna je droge popcorn verder bereiden met een karamel die je maakt (zie filmpje) en waar je ook geen olie voor nodig hebt. Of iets anders natuurlijk, geheel naar jouw smaak.

Stap 1 van het filmpje doe je dan dus in je popcorn machine.

How to make WAR popcorn :7

  donderdag 17 maart 2022 @ 13:33:55 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204113550
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:24 schreef Divje het volgende:

[..]
Bedankt voor de vertaling.
Google zegt:
Oekraense nationalisten blazen theatergebouw in Mariupol op

[ Bericht 9% gewijzigd door sp3c op 17-03-2022 13:36:53 ]
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:43:05 #45
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:47:03 #46
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204113709
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Google zegt:
Oekraense nationalisten blazen theatergebouw in Mariupol op

Google liegt.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:47:45 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204113718
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Iets met een zinkend schip en ratten?
Op dat gebied is een snelle transitie naar andere brandstoffen al tijden een noodzaak.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Overall beste user 2022 donderdag 17 maart 2022 @ 13:47:47 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204113719
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:48:06 #49
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204113721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Shit, hoe moet ik nu popcorn maken ? :(
Er zijn meer dingen in het leven dan eten he
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:48:58 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204113730
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Google liegt.
Het is Poetin die dit bevel gegeven heeft. Om een gebouw vol met moeders en kinderen op te blazen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204113736

Russische helicopterpiloten die in de lucht schieten om hun raketten te lozen. Bang voor Stingers rond het doel wat ze moesten aanvallen.
Vol bewapend terugkomen op de basis terugkomen is vragen om problemen.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:50:14 #52
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204113740
Het is natuurlijk allemaal met een enorme klont zout te nemen maar de tweets van RIA Nieuws (РИА Новости) zijn de moeite van het vertalen soms wel waard:

Операция на Украине скоро закончится, считает Лукашенко = Operatie in Oekrane zal binnenkort eindigen, meent Loekasjenka
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:50:15 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204113741
Suiker is geliefd in Rusland.
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204113746
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Het is natuurlijk allemaal met een enorme klont zout te nemen maar de tweets van RIA Nieuws (РИА Новости) zijn de moeite van het vertalen soms wel waard:

Операция на Украине скоро закончится, считает Лукашенко = Operatie in Oekrane zal binnenkort eindigen, meent Loekasjenka
Geloof er weinig van eerlijk gezegd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:51:28 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204113754
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef ExTec het volgende:

[..]
Google liegt.
Google Translate liegt niet, de plaatser van het oorspronkelijke bericht op Twitter liegt...
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:52:04 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204113758
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Geloof er weinig van eerlijk gezegd.
Daarom ook de genoemde klont zout... ;)
  Overall beste user 2022 donderdag 17 maart 2022 @ 13:52:45 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204113762
Of ze schieten met een boogje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204113764
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Perrin het volgende:
Suiker is geliefd in Rusland.
[ twitter ]
gebruiken ze dat om zelf wodka mee te stoken ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:52:51 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204113765
Blij dat ik geen Rus ben.
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:53:00 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204113769
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef pvdplanet het volgende:

Russische helicopterpiloten die in de lucht schieten om hun raketten te lozen. Bang voor Stingers rond het doel wat ze moesten aanvallen.
Vol bewapend terugkomen op de basis terugkomen is vragen om problemen.
Ik zie niet dat dit bevestigd is? Ik zie geen neergeschoten helikopters.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:53:23 #61
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_204113777
Als ik die twitter berichten van hierboven zo lees, lijkt het er op dat Putin zijn hand heeft overspeeld. Dit gaat niet lang meer duren voordat de Rus de straat op gaat.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:53:37 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204113780
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]
gebruiken ze dat om zelf wodka mee te stoken ofzo?
Ja misschien, maar ik denk meer om in de thee te doen ofzo? Zien eruit als brave oudjes met een mager pensioen en niet als doorgewinterde alcoholisten. Maar wie weet verkopen ze zelfgestookte wodka als bijverdienste ofzo? Wel apart dat suiker zo in trek is iig.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204113799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Met een popcornmachine. Die dingen koop je voor 3 of 4 euro op Marktplaats. Had er pas een voor 2 euro. Die werken met heel hete lucht en zorgen zelfs dat je vetvrije popcorn krijgt. Moet je daarna je droge popcorn verder bereiden met een karamel die je maakt (zie filmpje) en waar je ook geen olie voor nodig hebt. Of iets anders natuurlijk, geheel naar jouw smaak.

Stap 1 van het filmpje doe je dan dus in je popcorn machine.

How to make WAR popcorn :7

maar ik vind popcorn uit de pan met gesmolten suiker veel lekkerder dan die rotzooi van gordy
pi_204113868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef Ciclon het volgende:
Als ik die twitter berichten van hierboven zo lees, lijkt het er op dat Putin zijn hand heeft overspeeld. Dit gaat niet lang meer duren voordat de Rus de straat op gaat.
Wat concludeer jij dan uit die twitter berichten?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204113874
Zou wel eens met zo'n Stingertje willen schieten, mooi spul man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204113890
twitter

Arnold _O_
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:06:05 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204113918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Perrin het volgende:
Suiker is geliefd in Rusland.
[ twitter ]
NIET VERGETEN SUIKER HALEN, HI HA HO!



[ Bericht 13% gewijzigd door Kriegel op 17-03-2022 14:26:39 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:07:23 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204113925
Oeioei. Gavrilov zijn eigen verwachte levensduur neemt ineens flink af.
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:08:39 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204113936
Rusland heeft naar eigen zeggen op tijd voldaan aan zijn renteverplichtingen op buitenlandse leningen. Het Russische ministerie van Financin heeft verklaard dat de betalingsopdracht van in totaal 117 miljoen dollar aan rentebetalingen op 14 maart is verstuurd naar Citibank in Londen. De deadline was 15 maart.

Volgens het ministerie is de betalingsopdracht ook uitgevoerd. Later maakt het bekend of de betaling ook is goedgekeurd. Obligatiehouders in Europa hebben nog geen geld ontvangen.

De Russische regering heeft tot nu verklaard dat alle schulden worden afgelost, maar dat dit in roebels zou gebeuren. Rusland kan vanwege de sancties die het Westen heeft opgelegd niet in dollars betalen. Het land heeft in totaal zo'n 150 miljard dollar aan buitenlandse schulden.

Kredietbeoordelaar Fitch Ratings waarschuwde eerder deze week dat een betaling in roebels of enige andere valuta dan de dollar zal worden beschouwd als wanbetaling door Rusland.

NOS

Nog steeds geen duidelijkheid of Rusland nou in default is gegaan :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:08:56 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204113939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef pvdplanet het volgende:

Russische helicopterpiloten die in de lucht schieten om hun raketten te lozen. Bang voor Stingers rond het doel wat ze moesten aanvallen.
Vol bewapend terugkomen op de basis terugkomen is vragen om problemen.
nee man ze schieten op doelen op grotere afstand dan normaal

als je gewoon je raketten wil dumpen dan schiet je ze op een boom ofzo of in het water want ze ontploffen wel gewoon aan het einde van de rit en je wil ook niet op de basis terugkomen zonder te weten dat je een handvol van je collega's overhoop hebt geschoten zonder reden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:10:16 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204113956
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rusland heeft naar eigen zeggen op tijd voldaan aan zijn renteverplichtingen op buitenlandse leningen. Het Russische ministerie van Financin heeft verklaard dat de betalingsopdracht van in totaal 117 miljoen dollar aan rentebetalingen op 14 maart is verstuurd naar Citibank in Londen. De deadline was 15 maart.

Volgens het ministerie is de betalingsopdracht ook uitgevoerd. Later maakt het bekend of de betaling ook is goedgekeurd. Obligatiehouders in Europa hebben nog geen geld ontvangen.

De Russische regering heeft tot nu verklaard dat alle schulden worden afgelost, maar dat dit in roebels zou gebeuren. Rusland kan vanwege de sancties die het Westen heeft opgelegd niet in dollars betalen. Het land heeft in totaal zo'n 150 miljard dollar aan buitenlandse schulden.

Kredietbeoordelaar Fitch Ratings waarschuwde eerder deze week dat een betaling in roebels of enige andere valuta dan de dollar zal worden beschouwd als wanbetaling door Rusland.

NOS

Nog steeds geen duidelijkheid of Rusland nou in default is gegaan :P
Hard getroll hoor.

Je moet in dollars betalen maar we zorgen ervoor dat je niet in dollars kunt betalen.

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Overall beste user 2022 donderdag 17 maart 2022 @ 14:13:33 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204113982
twitter


En dat zonder iets terug te vragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204113990
Ge
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee man ze schieten op doelen op grotere afstand dan normaal

als je gewoon je raketten wil dumpen dan schiet je ze op een boom ofzo of in het water want ze ontploffen wel gewoon aan het einde van de rit en je wil ook niet op de basis terugkomen zonder te weten dat je een handvol van je collega's overhoop hebt geschoten zonder reden
Waarom dan ook je flares eruit gooien?
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:15:09 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204113994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:14 schreef janspj het volgende:
Ge
[..]
Waarom dan ook je flares eruit gooien?
omdat er een oorlog aan de gang is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:17:14 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204114012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:14 schreef janspj het volgende:
Ge
[..]
Waarom dan ook je flares eruit gooien?
Op het moment dat hij klimt is hij op zijn kwetsbaarst voor MANPADs enzo.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:21:39 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204114057
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee man ze schieten op doelen op grotere afstand dan normaal

als je gewoon je raketten wil dumpen dan schiet je ze op een boom ofzo of in het water want ze ontploffen wel gewoon aan het einde van de rit en je wil ook niet op de basis terugkomen zonder te weten dat je een handvol van je collega's overhoop hebt geschoten zonder reden
Je denkt dat die Russen niet weten waar hun troepen zijn?
pi_204114065
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:03 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Arnold _O_
Arnie. _0_
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:22:41 #78
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204114067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:03 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Arnold _O_
Mooi gesproken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_204114099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:06 schreef Kriegel het volgende:

[..]
NIET VERGETEN SUIKER HALEN, HI HA HO!

[ afbeelding ]
Godverdomme ik had daar als kind een melodietje bij in mijn hoofd en die krijg ik niet meer uit mijn kop nu _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204114104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:52 schreef Perrin het volgende:
Blij dat ik geen Rus ben.
[ twitter ]
Dat gaat hard zo, ongeveer de helft al van wat ze gedurende 10 jaar in Afghanistan verloren.
Volgens wiki verloor de USSR in Afghanistan 14.453 soldaten waarvan 9.500 tijdens gevechten.
pi_204114105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Met een popcornmachine. Die dingen koop je voor 3 of 4 euro op Marktplaats. Had er pas een voor 2 euro. Die werken met heel hete lucht en zorgen zelfs dat je vetvrije popcorn krijgt. Moet je daarna je droge popcorn verder bereiden met een karamel die je maakt (zie filmpje) en waar je ook geen olie voor nodig hebt. Of iets anders natuurlijk, geheel naar jouw smaak.

Stap 1 van het filmpje doe je dan dus in je popcorn machine.

How to make WAR popcorn :7

Die heb ik afgelopen weekend nog gemaakt. Lekker, maar begint na een paar minuten doorkouwen wel saai te worden.

Beter gewoon zout
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2022 @ 14:26:39 #82
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204114109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:03 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Arnold _O_
Mooi gesproken, heel de video in een stuk afgekeken :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:27:55 #83
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204114122
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Godverdomme ik had daar als kind een melodietje bij in mijn hoofd en die krijg ik niet meer uit mijn kop nu _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:28:56 #84
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204114159
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mooi gesproken, heel de video in een stuk afgekeken :Y
Ik vind Ahnold meestal wel verstandige dingen zeggen ^O^
  Overall beste user 2022 donderdag 17 maart 2022 @ 14:31:31 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204114163
twitter


Helder.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204114165
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Godverdomme ik had daar als kind een melodietje bij in mijn hoofd en die krijg ik niet meer uit mijn kop nu _O-
Op de melodie van "Schipper, mag ik overvaren" neem ik aan?

Een van mijn favoriete Donald Duck-strips, samen met de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier en de honeymoonquiz met "Oorlog en Wapenstilstand" van Vladimir Langvanstovski.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:32:37 #88
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204114170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:31 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Helder.
Goed!
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:32:58 #89
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204114177

Niet helemaal duidelijk wat er gebeurd.
Frogfoot (UA) valt iets aan wat ontploft. Een andere Frogfoot stort neer en de piloot gebruikt tevergeefs z'n schietstoel
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 maart 2022 @ 14:34:02 #91
408813 crew  trein2000
pi_204114188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou de druppel zijn geweest dat ze vandaag massaal vluchten? Putin's speech van gisteren?
[ twitter ]
twitter

Hoge pief opgepakt blijkbaar.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204114195
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:31 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Op de melodie van "Schipper, mag ik overvaren" neem ik aan?
Welke anders!
quote:
Een van mijn favoriete Donald Duck-strips, samen met de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier en de honeymoonquiz met "Oorlog en Wapenstilstand" van Vladimir Langvanstovski.
Compleet offtopic dit maar zo herkenbaar :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2022 @ 14:34:34 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204114196
Blijf Poetin zijn speech van gisteren verontrustend vinden, zeker zulk soort uitspraken

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:35:06 #94
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204114203
Dit is nog lang niet klaaar met deze poetler

https://www.telegraaf.nl/(...)en-invloed-op-poetin
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_204114213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou dit iets met Rusland te maken hebben?
[ twitter ]
Nee.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_204114217
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Blijf Poetin zijn speech van gisteren verontrustend vinden, zeker zulk soort uitspraken
[ afbeelding ]
De grimas, toon en gekozen woorden zijn echt verontrustend inderdaad, ik vraag me dan ook af of de Russen in deze fase berhaupt overwegen tot een staakt het vuren / vredesonderhandeling.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204114234
twitter


Did they land there or just turned in the air?

all was like 15 min on the ground excluding 073 which was longer in ufa
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204114253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef pvdplanet het volgende:

Russische helicopterpiloten die in de lucht schieten om hun raketten te lozen. Bang voor Stingers rond het doel wat ze moesten aanvallen.
Vol bewapend terugkomen op de basis terugkomen is vragen om problemen.
Dat weet jij niet want wij zijn geen helikopterpiloten. Misschien was dit nodig om het doel te raken met de type munitie dat ze gebruiken.

Daarnaast als er geen stingers in de buurt was hoefden ze ook geen flares af te schieten.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:52 schreef Perrin het volgende:
Blij dat ik geen Rus ben.
[ twitter ]
Dat is een ander getal dan wat Oekrane beweerd (13000).
mon citoyens vous serez unis.
pi_204114265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Blijf Poetin zijn speech van gisteren verontrustend vinden, zeker zulk soort uitspraken
[ afbeelding ]
de vraag is wie hij hiermee bedoeld?
zijn strategen die geen goede info hebben gekregen
Vluchtende olicharchen
protesterende burgers

of gewoon alle drie groepen?
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:40:50 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je denkt dat die Russen niet weten waar hun troepen zijn?
dat weet ik wel zeker, niet de volle 100% iig, dat is zo heel makkelijk nog niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:42:45 #102
8781 crew  Frutsel
pi_204114289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:40 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
de vraag is wie hij hiermee bedoeld?
zijn strategen die geen goede info hebben gekregen
Vluchtende olicharchen
protesterende burgers

of gewoon alle drie groepen?
militairen, regeringsfunctionarissen, FSB personeel dat het niet eens is met Putin? :P
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2022 @ 14:43:37 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204114297
quote:
Zwitserse banken: tot 190 miljard euro Russische tegoeden
Rijke Russen hebben tussen de 150 en 200 miljard franc aan tegoeden op Zwitserse banken. Omgerekend gaat dat om een bedrag van tussen de 144 en 192 miljard euro. Die schatting komt van de Swiss Bankers Association (SBA).

Hoewel Zwitserland normaal gesproken neutraal blijft bij internationale conflicten, heeft het land zich toch aangesloten bij de sancties van de Europese Unie, de VS en het Verenigd Koninkrijk. Dat betekent dat Zwitserland de tegoeden bevriest van Russen die op de sanctielijst voorkomen.

Het Zwitserse ministerie van Economische Zaken zei eerder geen schatting te kunnen maken van de hoogte van het bedrag dat bevroren moet worden. Volgens de SBA zijn de Russische tegoeden goed voor maar een klein van alle tegoeden die op Zwitserse rekeningen gestald zijn. Het zou om een percentage "laag in de enkele cijfers".

https://nos.nl/liveblog/2(...)-leningen-is-betaald
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:44:31 #104
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204114311
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat weet ik wel zeker, niet de volle 100% iig, dat is zo heel makkelijk nog niet
Heb jij enig idee wat het landschap van Oekrane is? Je kan daar rustig een raket in een richting schieten zonder ook maar iets te raken.
pi_204114320
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee man ze schieten op doelen op grotere afstand dan normaal

als je gewoon je raketten wil dumpen dan schiet je ze op een boom ofzo of in het water want ze ontploffen wel gewoon aan het einde van de rit en je wil ook niet op de basis terugkomen zonder te weten dat je een handvol van je collega's overhoop hebt geschoten zonder reden
Ik kan me ook niet voorstellen dat het niemand opvalt wanneer deze helikopters niet eens in de buurt komen van hun doelgebied.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:49:21 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114357
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:39 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat weet jij niet want wij zijn geen helikopterpiloten. Misschien was dit nodig om het doel te raken met de type munitie dat ze gebruiken.

Daarnaast als er geen stingers in de buurt was hoefden ze ook geen flares af te schieten.[/quote[
gezien de schaarste zou je juist denken dat de baas blij is als je wat munitie mee terugbrengt, daarnaast zitten er gewoon camera's op dus als ze ze bang om beladen thuis te komen gewoon maar naar de maan schieten komt de man er echt wel achter

daarnaast maken ze alle drie dezelfde run dus ik gok dat dit gewoon geplanned is

denk dat zoals vaak gerapporteerd wordt de precisieraketten (denk Hellfire enzo) idd op zijn of op raken en ze nu oldschool moeten werken

ziet er wel c00l uit iig :P
quote:
[..]
Dat is een ander getal dan wat Oekrane beweerd (13000).
nog steeds pittig maar ook de Amerikanen zullennaar boven afronden hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:50:11 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Heb jij enig idee wat het landschap van Oekrane is? Je kan daar rustig een raket in een richting schieten zonder ook maar iets te raken.
ben er zelfs wel eens geweest (Donetsk) maar je snapt dat de doctrine daar geen rekening mee gaat houden neem ik aan

de mannen doen gewoon wat ze geleerd is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 14:52:36 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het niemand opvalt wanneer deze helikopters niet eens in de buurt komen van hun doelgebied.
nee man is gewoon onzinpropaganda of iemand die iets in denkt te moeten vullen waar hij niet zoveel kaas van heeft gegeten

of beiden

of wishfull thinking, weet ik veel ... helikopters die op die manier hun munitie dumpen omdat ze bang zijn om thuis te komen met volle zakken kun je iig echt uitsluiten volgens mij hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:53:47 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204114416
quote:
Heftig bericht zeg :o

Maar als er 50.000 man zo'n stad binnen komen, kun je ze toch niet allemaal afschieten?
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:54:21 #110
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:54:44 #111
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204114433
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
ben er zelfs wel eens geweest (Donetsk) maar je snapt dat de doctrine daar geen rekening mee gaat houden neem ik aan

de mannen doen gewoon wat ze geleerd is
Eens hoor en ik geloof ook niet dat ze zomaar lukraak wat raketten weg schieten en geld verneuken wat ze op dit moment al niet veel hebben. Maar die weten echt wel waar troepen zich bevinden.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:55:14 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204114438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Raar, gisteren waren er meerdere tweets dat hij was omgekomen 20 minuten nadat hij ergens was aangekomen.
Zelfs diplomaten komen Kiev binnen. Hij zal met zijn achtergrond toch ook wel heelhuids aan moeten komen dan lijkt mij.
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:55:20 #113
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204114439
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef Ciclon het volgende:
Als ik die twitter berichten van hierboven zo lees, lijkt het er op dat Putin zijn hand heeft overspeeld. Dit gaat niet lang meer duren voordat de Rus de straat op gaat.
zou tijd worden
... en huiver mee
pi_204114482
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:57:47 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204114483
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat het niemand opvalt wanneer deze helikopters niet eens in de buurt komen van hun doelgebied.
Idd, hebben ze niet een transponder ofzo waarmee hun eigen mensen kunnen zien dat ze maar halverwege zijn gekomen?
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:59:45 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_204114508
Iedereen peert hem uit Moskou

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:00:37 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Eens hoor en ik geloof ook niet dat ze zomaar lukraak wat raketten weg schieten en geld verneuken wat ze op dit moment al niet veel hebben. Maar die weten echt wel waar troepen zich bevinden.
grote plaatje wel ja maar als de 150.000 individuele radertjes beginnen te draaien dan is het moeilijk bij te houden

dat is altijd lastig plannen, dat geld voor ons als het rijke hoogtechnologische westen en als je afgaat op hoe goed de verschillende onderdelen samen lijken te werken (niet) gok ik dat het bij de Russen een stuk moeilijker is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:00:45 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114524
no plan survives first contact with the enemy
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204114549
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:00 schreef sp3c het volgende:
no plan survives first contact with the enemy
Nou...niet helemaal.
mon citoyens vous serez unis.
pi_204114574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Raar, gisteren waren er meerdere tweets dat hij was omgekomen 20 minuten nadat hij ergens was aangekomen.
Hollywood heeft me geleerd, en die zitten er toch zelden naast, dat het goed is voor snipers als men denkt dat je dood bent. Vreemd dat hij dan een teken van leven geeft, lijkt me een hiaat in z'n training.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:04:23 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:02 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Troepen of individun? Hoeveel man zitten er in een troep?
battallion tactical groups waar de russen zo trots op zijn hebben ongeveer 800 man meen ik, als ze vol zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:04:55 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114588
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Hollywood heeft me geleerd, en die zitten er toch zelden naast, dat het goed is voor snipers als men denkt dat je dood bent. Vreemd dat hij dan een teken van leven geeft, lijkt me een hiaat in z'n training.
schien heeft hij zijn dood zelf niet meegekregen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204114591
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:00 schreef sp3c het volgende:
no plan survives first contact with the enemy
Of zoals de filosoof Mike Tyson eens zei: "Everyone has a plan until they get punched in the mouth"
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:05:18 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114597
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Of zoals de filosoof Mike Tyson eens zei: "Everyone has a plan until they get punched in the mouth"
nice
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:06:01 #126
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_204114604
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Hollywood heeft me geleerd, en die zitten er toch zelden naast, dat het goed is voor snipers als men denkt dat je dood bent. Vreemd dat hij dan een teken van leven geeft, lijkt me een hiaat in z'n training.
Of een hiaat in zijn filmcollectie.
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:06:51 #127
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204114616
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef speknek het volgende:
Iedereen peert hem uit Moskou

[ twitter ]
https://www.telegraaf.nl/(...)al-vastgoed-in-dubai
Rijke Russen kopen massaal vastgoed in Dubai

AMSTERDAM - Makelaars in Dubai maken deze weken overuren om Russische klanten te voorzien van luxe huizen in het Arabische emiraat, veilig uit de buurt van internationale sancties. „Soms wel twee of drie appartementen tegelijk. Ze willen hun geld nu zo snel mogelijk omzetten in stenen.”
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:07:40 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)al-vastgoed-in-dubai
Rijke Russen kopen massaal vastgoed in Dubai

AMSTERDAM - Makelaars in Dubai maken deze weken overuren om Russische klanten te voorzien van luxe huizen in het Arabische emiraat, veilig uit de buurt van internationale sancties. „Soms wel twee of drie appartementen tegelijk. Ze willen hun geld nu zo snel mogelijk omzetten in stenen.”
ff paar dagen laten gaan en dan Dubai streng toespreken })
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:07:51 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204114630
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)al-vastgoed-in-dubai
Rijke Russen kopen massaal vastgoed in Dubai

AMSTERDAM - Makelaars in Dubai maken deze weken overuren om Russische klanten te voorzien van luxe huizen in het Arabische emiraat, veilig uit de buurt van internationale sancties. „Soms wel twee of drie appartementen tegelijk. Ze willen hun geld nu zo snel mogelijk omzetten in stenen.”
Sja, dan ben je steenrijk, zit je vast in dat hell hole :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204114631
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee man ze schieten op doelen op grotere afstand dan normaal

als je gewoon je raketten wil dumpen dan schiet je ze op een boom ofzo of in het water want ze ontploffen wel gewoon aan het einde van de rit en je wil ook niet op de basis terugkomen zonder te weten dat je een handvol van je collega's overhoop hebt geschoten zonder reden
:') :') :')
pi_204114634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
De grimas, toon en gekozen woorden zijn echt verontrustend inderdaad, ik vraag me dan ook af of de Russen in deze fase berhaupt overwegen tot een staakt het vuren / vredesonderhandeling.
Ik ben bang, dat het niet gaat wat "De russen" willen, maar wat Putin wil. Iedereen die niet meewerkt aan de overwinning, zij het Oligarch of falende generaal wordt nu als landverrader gezien. Putin kan niet meer terug en neemt alleen genoegen met een neutraal Ukraine (en aanvullende eisen). Dit gaat door totdat Rusland in elkaar stort, wat, naar ik vrees, nog heel lang kan gaan duren.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:08:14 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204114637
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
:') :') :')
|:) |:) |:)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204114645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Raar, gisteren waren er meerdere tweets dat hij was omgekomen 20 minuten nadat hij ergens was aangekomen.
Bron?
pi_204114658
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:40 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
de vraag is wie hij hiermee bedoeld?
zijn strategen die geen goede info hebben gekregen
Vluchtende olicharchen
protesterende burgers

of gewoon alle drie groepen?
Iedereen die hem niet de overwinning geeft. Falende generaal incluis.
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:10:16 #135
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204114666
https://www.ctvnews.ca/mo(...)inian-base-1.5819446

Lool wil meteen weer weg die man. Da was een korte oorlog dan _O-
pi_204114678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef zoost het volgende:

[..]
Iedereen die hem niet de overwinning geeft. Falende generaal incluis.
Plofkop is ook echt wel de ultieme stampvoetende kleuter/boomer/Karen. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204114681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Het werkte ook voor Bush met de WMD in Iraq.
pi_204114687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:12 schreef zoost het volgende:

[..]
Het werkte ook voor Bush met de WMD in Iraq.
Alleen is nu de vraag wat dit 'bewijs' eventueel voor gevolgen heeft voor de oorlog.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204114694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik zie geen enkel bericht dat sniper Wali in leven is.
https://twitter.com/search?q=Sniper+Wali
-O-
pi_204114720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik zie geen enkel bericht dat sniper Wali in leven is.
https://twitter.com/search?q=Sniper+Wali
Dacht op Reddit gelezen te hebben dat hij iets op zijn facebook had gezet dat hij nog leefde.
pi_204114752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:08 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik ben bang, dat het niet gaat wat "De russen" willen, maar wat Putin wil. Iedereen die niet meewerkt aan de overwinning, zij het Oligarch of falende generaal wordt nu als landverrader gezien. Putin kan niet meer terug en neemt alleen genoegen met een neutraal Ukraine (en aanvullende eisen). Dit gaat door totdat Rusland in elkaar stort, wat, naar ik vrees, nog heel lang kan gaan duren.
maar als iedereen hem daar zat is wie gaat hem dan op een gegeven moment helpen?
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:21:16 #143
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204114762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:17 schreef janspj het volgende:

[..]
Dacht op Reddit gelezen te hebben dat hij iets op zijn facebook had gezet dat hij nog leefde.
twitter
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:23:41 #144
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204114775
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hard getroll hoor.

Je moet in dollars betalen maar we zorgen ervoor dat je niet in dollars kunt betalen.

:')
Nog steeds niet zo hard getroll als: HAHAHA, JIJ BENT WELISWAAR EEN SOEVEREIN LAND MAAR IK STUUR TOCH GROENE MANNETJES.
&lt;signature here&gt;.
pi_204114782
Wali wali wali wali
pi_204114790
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:29:23 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204114821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Riiiiight.
Sicko's
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204114866
Arnie w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:35:40 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204114889
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:24 schreef scrupuleus het volgende:
Wali wali wali wali
Wher could he bi -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204114967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:20 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
maar als iedereen hem daar zat is wie gaat hem dan op een gegeven moment helpen?
Met angst en terreur kom je een heel eind
pi_204114978
5/5/2022 zou het?

pi_204114987


Claudia de Breij wil jodiumtabletten kopen: ‘Maar is uitverkocht’

Claudia de Breij probeert aan jodiumtabletten te komen nu Vladimir Poetin heeft gedreigd met een nucleaire oorlog. Ze heeft ze proberen te kopen bij de drogisterij, maar dat lukte niet.

De ontspoorde Russische president Vladimir Poetin heeft gedreigd zijn kernwapens van stal te halen en dat zorgt voor veel onrust bij bekende Nederlanders. Veel mensen denken dat jodiumtabletten helpen als er een kernbom op Nederland valt. Daarom heeft Georgina Verbaan ze bijvoorbeeld alvast klaargelegd in haar keukenla.

Claudia grijpt mis
Claudia de Breij wil die pilletjes nu ook hebben, maar grijpt mis. Ze is ervoor langs de drogisterij geweest. Ze voelde wel wat gne toen ze ernaar vroeg. “Het meisje achter de kassa keek me zo verwachtingsvol aan dat ik iets voelde van vroeger. Alsof ik om condooms ging vragen, of om een zwangerschapstest. Zo voelde het, schaamte van lang geleden.”

De cabaretire probeerde die jodiumtabletten tussen neus en lippen door te scoren. “Lafjes begon ik over de paracetamol die ik nodig had, en de hoestpastilles. Toen raapte ik mijn moed bij elkaar, en probeerde nonchalant: ‘Oh ja, en heb je misschien ook jodiumtabletten?’”, schrijft ze in de VARAgids.

Aanval van Poetin
De oorlogstaal uit Rusland maakt Claudia onrustig. “Ergens wilde ik het nog niet geloven, dat dreigement met een nucleaire aanval van Poetin. Maar ja. Ik was toch maar even gaan googelen waarom dat nou ook alweer slim was, die jodiumtabletten.”

Nou, helemaal niet slim, zei Lars Roobol van het RIVM onlangs al. “Bij het ontploffen van een atoombom komt veel minder jodium vrij dan bij een ongeval met een kerncentrale. Zeker als die ver weg ontploft is dat (wat bij ons een dosis ontvangen door jodium betreft) geen reden tot zorg.”

Jodium
En als de bom op Amsterdam valt, waar alle BN’ers naast elkaar wonen? “Dan ben je er niet meer, kan je je ook geen zorgen maken over jodium.”

https://www.mediacourant.(...)maar-is-uitverkocht/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:46:01 #153
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204115000
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
5/5/2022 zou het?

[ afbeelding ]
Ja leuk, gephotoshopde plaatjes om mensen bang te maken.
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:46:05 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204115002
BN'ers zijn al een klacht, maar luisteren naar wat BNrs te melden hebben over politiek is pas :') _______!!!!!x1000.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204115010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja leuk, gephotoshopde plaatjes om mensen bang te maken.
Dit komt rechtstreeks uit een aflevering volgens mij. Bron dat het gephotoshopd is?
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:47:43 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204115023
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dit komt rechtstreeks uit een aflevering volgens mij. Bron dat het gephotoshopd is?
Leuke act, kom maar eerst met de aflevering dan.
pi_204115042
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
5/5/2022 zou het?

[ afbeelding ]
Hier het origineel uit seizoen 30 aflevering 11:



en hier die van Poetin:

Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204115046
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Leuke act, kom maar eerst met de aflevering dan.
The episode, titled ‘Simpson Tide’ which aired in March 1998, saw Homer Simpson join the US Navy and accidentally fire his captain into Russian waters.

pi_204115054
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hier het origineel uit seizoen 30 aflevering 11:

[ afbeelding ]
Mooi bovenstaande dus debunked. Heb je de rest van het plaatje ook?

Overigens blijft staan dat de Simpsons dus weldegelijk alles voorspelde rondom Rusland/Oekraine zie mijn laatste reply.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 15:55:21 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204115066
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
The episode, titled ‘Simpson Tide’ which aired in March 1998, saw Homer Simpson join the US Navy and accidentally fire his captain into Russian waters.


Thanks dat je moeite neemt om jezelf te debunken
pi_204115070
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mooi bovenstaande dus debunked. Heb je de rest van het plaatje ook?

Overigens blijft staan dat de Simpsons dus weldegelijk alles voorspelde rondom Rusland/Oekraine zie mijn laatste reply.
Simpsons heeft zeer veel 'voorspelt' in de afgelopen decennia.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 maart 2022 @ 15:56:16 #162
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204115078
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nog steeds niet zo hard getroll als: HAHAHA, JIJ BENT WELISWAAR EEN SOEVEREIN LAND MAAR IK STUUR TOCH GROENE MANNETJES.
'Soerverein land'

Kan weer van de bingokaart.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204115079
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Simpsons heeft zeer veel 'voorspelt' in de afgelopen decennia.
Dat viel mij ook al op ja. @Momo die video laat toch echt het begin van het conflict zien, ruim voor het uberhaupt begon. Interessant.
pi_204115080
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dit komt rechtstreeks uit een aflevering volgens mij. Bron dat het gephotoshopd is?
Serieus? Jij denkt dat de tekenaar van de Simpsons met Poetin overlegd heeft voor de nieuwste aflevering?
En ik hier niet meepraten omdat te weinig kennis van zaken. :')
pi_204115085
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
The episode, titled ‘Simpson Tide’ which aired in March 1998, saw Homer Simpson join the US Navy and accidentally fire his captain into Russian waters.


Je debunked jezelf :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204115099
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Je debunked jezelf :D
Dat zeg ik ook reply daarna ;) Overigens niet helemaal, want in die aflevering zie je daadwerkelijk het begin van het conflict RUIM voor het begon, dus verklaar maar.
pi_204115103
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook reply daarna ;) Overigens niet helemaal, want in die aflevering zie je daadwerkelijk het begin van het conflict RUIM voor het begon, dus verklaar maar.
Wat zie je dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204115109
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat zie je dan?
Klik maar op de video of kijk de volledige aflevering. Zal eens kijken of ik die specifieke aflevering kan bekijken (heb de dvd's niet van de serie).
pi_204115126
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204115134
quote:
Bizar wel. Of misschien niet zo toevallig als we denken.
pi_204115157
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Klik maar op de video of kijk de volledige aflevering. Zal eens kijken of ik die specifieke aflevering kan bekijken (heb de dvd's niet van de serie).
Nou het lijkt een beetje op Nostradamus, je kan erin lezen/zien wat je wil.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:05:19 #172
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204115200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:46 schreef HeatWave het volgende:
BN'ers zijn al een klacht, maar luisteren naar wat BNrs te melden hebben over politiek is pas :') _______!!!!!x1000.
BN-ers be like:

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Overall beste user 2022 donderdag 17 maart 2022 @ 16:18:48 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204115259
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:44 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]

Claudia de Breij wil jodiumtabletten kopen: ‘Maar is uitverkocht’

Claudia de Breij probeert aan jodiumtabletten te komen nu Vladimir Poetin heeft gedreigd met een nucleaire oorlog. Ze heeft ze proberen te kopen bij de drogisterij, maar dat lukte niet.

De ontspoorde Russische president Vladimir Poetin heeft gedreigd zijn kernwapens van stal te halen en dat zorgt voor veel onrust bij bekende Nederlanders. Veel mensen denken dat jodiumtabletten helpen als er een kernbom op Nederland valt. Daarom heeft Georgina Verbaan ze bijvoorbeeld alvast klaargelegd in haar keukenla.

Claudia grijpt mis
Claudia de Breij wil die pilletjes nu ook hebben, maar grijpt mis. Ze is ervoor langs de drogisterij geweest. Ze voelde wel wat gne toen ze ernaar vroeg. “Het meisje achter de kassa keek me zo verwachtingsvol aan dat ik iets voelde van vroeger. Alsof ik om condooms ging vragen, of om een zwangerschapstest. Zo voelde het, schaamte van lang geleden.”

De cabaretire probeerde die jodiumtabletten tussen neus en lippen door te scoren. “Lafjes begon ik over de paracetamol die ik nodig had, en de hoestpastilles. Toen raapte ik mijn moed bij elkaar, en probeerde nonchalant: ‘Oh ja, en heb je misschien ook jodiumtabletten?’”, schrijft ze in de VARAgids.

Aanval van Poetin
De oorlogstaal uit Rusland maakt Claudia onrustig. “Ergens wilde ik het nog niet geloven, dat dreigement met een nucleaire aanval van Poetin. Maar ja. Ik was toch maar even gaan googelen waarom dat nou ook alweer slim was, die jodiumtabletten.”

Nou, helemaal niet slim, zei Lars Roobol van het RIVM onlangs al. “Bij het ontploffen van een atoombom komt veel minder jodium vrij dan bij een ongeval met een kerncentrale. Zeker als die ver weg ontploft is dat (wat bij ons een dosis ontvangen door jodium betreft) geen reden tot zorg.”

Jodium
En als de bom op Amsterdam valt, waar alle BN’ers naast elkaar wonen? “Dan ben je er niet meer, kan je je ook geen zorgen maken over jodium.”

https://www.mediacourant.(...)maar-is-uitverkocht/
Geen jodium op het podium.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204115268
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook reply daarna ;) Overigens niet helemaal, want in die aflevering zie je daadwerkelijk het begin van het conflict RUIM voor het begon, dus verklaar maar.
Oekrane komt helemaal niet voor in dat filmpje van je. Gewoon weer een poep-post van je.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_204115325
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nou het lijkt een beetje op Nostradamus, je kan erin lezen/zien wat je wil.
Dat is te makkelijk als ze al 15 x ofzo ruimschoots van tevoren bepaalde gebeurtenissen voorspellen. 1x kan, 2 x ook, maar 3 x is geen toeval meer zeg maar.
pi_204115331
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook reply daarna ;) Overigens niet helemaal, want in die aflevering zie je daadwerkelijk het begin van het conflict RUIM voor het begon, dus verklaar maar.
Echt totaal niet. In die aflevering is er spanning tussen VS en Rusland. Dat lijkt mij niks nieuws en heeft helemaal niks met Oekrane en NAVO tr maken.
pi_204115339
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat is te makkelijk als ze al 15 x ofzo ruimschoots van tevoren bepaalde gebeurtenissen voorspellen. 1x kan, 2 x ook, maar 3 x is geen toeval meer zeg maar.
Ja Nostradamus had 9/11 voorspeld uhuh
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204115341
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:25 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Echt totaal niet. In die aflevering is er spanning tussen VS en Rusland. Dat lijkt mij niks nieuws en heeft helemaal niks met Oekrane en NAVO tr maken.
Dat zeg ik: Begin van de ellende. Wat er nu allemaal gebeurd is niet iets wat pas sinds kort speelt. Dit speelt al tientallen jaren zeg maar en dat begon weldegelijk met VS/Rusland. En uiteindelijk ook EU etc etc met dat referendum.
pi_204115355
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat zeg ik: Begin van de ellende. Wat er nu allemaal gebeurd is niet iets wat pas sinds kort speelt. Dit speelt al tientallen jaren zeg maar en dat begon weldegelijk met VS/Rusland. En uiteindelijk ook EU etc etc met dat referendum.
Dat speelt al sinds het einde van de tweede wereldoorlog of misschien zelfs al sinds 1917. Daar heeft Simpsons dus niks aan voorspeld.
pi_204115358
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat zeg ik: Begin van de ellende. Wat er nu allemaal gebeurd is niet iets wat pas sinds kort speelt. Dit speelt al tientallen jaren zeg maar en dat begon weldegelijk met VS/Rusland. En uiteindelijk ook EU etc etc met dat referendum.
Ja noh deze oorlog was natuurlijk al jaren te voorspellen.
Vakman pur sang
pi_204115390
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:08 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik ben bang, dat het niet gaat wat "De russen" willen, maar wat Putin wil. Iedereen die niet meewerkt aan de overwinning, zij het Oligarch of falende generaal wordt nu als landverrader gezien. Putin kan niet meer terug en neemt alleen genoegen met een neutraal Ukraine (en aanvullende eisen). Dit gaat door totdat Rusland in elkaar stort, wat, naar ik vrees, nog heel lang kan gaan duren.
Dat kan inderdaad nog wel een tijdje gaan duren. Misschien als de gemiddelde Rus steeds meer last krijgt van allerlei zuiveringen en terreur op z'n Stalins, dat er dan iets kan gaan veranderen.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:35:45 #183
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204115394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
'Soerverein land'

Kan weer van de bingokaart.
Inderdaad, wat maakt dat nou weer uit.

:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:38:11 #184
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204115430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
-O-
Gewoon propaganda. Je kan als Oekraner (of Canadees in dit geval) Mariopol ook helemaal niet binnenkomen.
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:40:57 #186
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204115441
Rusland is een groot land, ze kunnen ook afgesneden van de wereldhandel lang overleven. Zal niet leuk zijn voor de gemiddelde Rus, maar je ziet aan bijvoorbeeld Noord-Korea dat je als leider je volk desnoods kan laten verhongeren zonder dat je positie in gevaar hoeft te komen. Ik dacht in het begin dat die sancties wel indruk zouden maken maar ik word er toch sceptischer over. Ik hoop dat Oekrane nog lang volhoudt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204115460
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:54 schreef mazaru het volgende:

[..]
Te laat. De schappen zijn al leeg en wat er nog is wordt op rantsoen gezet
Hier nog vier flessen per klant.
pi_204115471
quote:
Dat was de minister van buitenlandse zaken van Rusland, die was onderweg naar Peking en keerde halverwege om.
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:45:36 #189
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204115480
En die oorlogsschepen... Zouden die nog ergens worden tegengehouden? Ze komen wel van opvallend ver weg.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204115485
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat was de minister van buitenlandse zaken van Rusland, die was onderweg naar Peking en keerde halverwege om.
Onduidelijk is waarom..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:59:46 #191
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_204115606
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_204115765
Rusland bedreigt Bosni. Als Bosni wil toetreden tot de NAVO dsn kunnen ze hetzelfde lot tegemoet zien als Oekrane.
twitter
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:24:04 #193
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204115783
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Inderdaad, wat maakt dat nou weer uit.

:')
Voor putin maakt dat inderdaad geen reet uit nee.

En z'n verstehers moeten het eerst opzoeken.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:24:54 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204115791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:22 schreef polderturk het volgende:
Rusland bedreigt Bosni. Als Bosni wil toetreden tot de NAVO dsn kunnen ze hetzelfde lot tegemoet zien als Oekrane.
[ twitter ]
Russische diplomatie.. Doe wat wij zeggen, anders vullen we jullie straten met de restanten van ons leger :(
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_204115831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Russische diplomatie..
pi_204115832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:22 schreef polderturk het volgende:
Rusland bedreigt Bosni. Als Bosni wil toetreden tot de NAVO dsn kunnen ze hetzelfde lot tegemoet zien als Oekrane.
[ twitter ]
En dan hebben we hier alsnog wat naevelingen die denken dat Zelensky voor vrede kan kiezen. Het is geen keuze. De enige die hier een keuze in heeft in Putin zelf
pi_204115848
twitter


Wat vinden we hier van?
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:29:51 #198
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204115853
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En die oorlogsschepen... Zouden die nog ergens worden tegengehouden? Ze komen wel van opvallend ver weg.
Die vanochtend bij Japan gezien waren? Ook wel benieuwd wat die van plan zijn, want bij Turkije mogen ze er niet langs... anders conflict met de NATO.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:31:56 #199
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_204115869
heel veel rare russische leger vluchten nu vanuit positie x?

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 17:32:24 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204115874
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
5/5/2022 zou het?

[ afbeelding ]
:o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 17:33:18 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204115881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hier het origineel uit seizoen 30 aflevering 11:

[ afbeelding ]

en hier die van Poetin:

[ afbeelding ]

:o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_204115884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Die vanochtend bij Japan gezien waren? Ook wel benieuwd wat die van plan zijn, want bij Turkije mogen ze er niet langs... anders conflict met de NATO.
Hoe lang duurt het uberhaupt voordat die bij Turkije zijn?
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 17:36:41 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204115905
quote:
Zitten veel dingen in die logisch zijn of helemaal niet voordat het bekend was, neem de massa van het higgs boson daar staat zelfs onder dat het bekend was.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_204115906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:33 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Hoe lang duurt het uberhaupt voordat die bij Turkije zijn?
Hoezo moeten ze langs Turkije? :?
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 17:37:01 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204115907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
BN-ers be like:

[ afbeelding ]
Mag ik dan bij mij?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:39:02 #206
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_204115925
grappig om te zien dat tokyo-helsinki over de noordpool gaat nu.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_204115933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:36 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Hoezo moeten ze langs Turkije? :?
Om in de Zwarte Zee te komen moeten ze door de Bosporus.
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:40:37 #208
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204115935
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:36 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Hoezo moeten ze langs Turkije? :?
Hoe willen ze anders bij de Zwarte zee komen? Veel manschappen en tanks e.d. op die vier boten. Lijken me naar Oekrane te gaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204115946
Oh ja, was even in de war.
pi_204115977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Russische diplomatie.. Doe wat wij zeggen, anders vullen we jullie straten met de restanten van ons leger :(
_O-
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:51:30 #211
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204116005
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:40 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Om in de Zwarte Zee te komen moeten ze door de Bosporus.
maar eerst door het kanaal van egypte
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_204116046
Even wat zonnebloemolie en meel gehamsterd. :@
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:59:10 #213
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204116062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef Aurelius het volgende:
Even wat zonnebloemolie en meel gehamsterd. :@
Ook maar een extra fles (we hadden nog een half gevulde) zonnebloemolie gehaald. Just in case. Doen we toch zo een paar maanden mee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:03:32 #214
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204116110
https://www.reddit.com/r/(...)ccording_to_defence/


They have lost a lot of ground around Kiev. The entire west and north west of Kiev has been pushed back since the beginning of their counter attack yesterday.
pi_204116149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ccording_to_defence/
[ afbeelding ]

They have lost a lot of ground around Kiev. The entire west and north west of Kiev has been pushed back since the beginning of their counter attack yesterday.
Zou die slag om Kiev maar gewoon stoppen als ik Rusland was. Dat gaat nooit lukken. Ze bakken er niets van.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:12:25 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204116214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef Aurelius het volgende:
Even wat zonnebloemolie en meel gehamsterd. :@
Ik had vijf flessen zonnebloemolie en heb ze gelijk op Marktplaats gegooid :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:13:30 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204116228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zou die slag om Kiev maar gewoon stoppen als ik Rusland was. Dat gaat nooit lukken. Ze bakken er niets van.
:')

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 17-03-2022 18:59:35 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:13:45 #218
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204116232
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mooi bovenstaande dus debunked. Heb je de rest van het plaatje ook?

Overigens blijft staan dat de Simpsons dus weldegelijk alles voorspelde rondom Rusland/Oekraine zie mijn laatste reply.
Maar dat doet The Simpsons heel vaak natuurlijk, omdat er best slimme mensen werken in de studio

Zie ook een nieuwe wiskundige formule die gemaakt was als oplossing voor een probleem in 1 van de oude futurama afleveringen (zelfde studio)

Naast dat The Simpsons letterlijk meer dan 30 x 22 = 660 verhaallijnen (nog meer want Theehouse of Horror afleveringen hebben meerdere verhalen) heeft moeten bedenken. Dan zit er altijd wel wat tussen wat klopt :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204116268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
:')
Ja wat? Dit wordt niets meer.

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 17-03-2022 18:59:38 ]
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204116295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:

They have lost a lot of ground around Kiev. The entire west and north west of Kiev has been pushed back since the beginning of their counter attack yesterday.
Als ze dat bovenste stuk insluiten ten oosten van Kiev kan het heel snel gaan. In principe zijn ze nog steeds op weg om hun doelen te behalen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:19:33 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204116300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja wat? Dit wordt niets meer.
Als mariupol platligt komt er versterking vanuit het oosten voor de Russen. Als de bekende 'landbrug' ligt dan stoomwalst Rusland er alsnog overheen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204116301
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ze dat bovenste stuk insluiten ten oosten van Kiev kan het heel snel gaan. In principe zijn ze nog steeds op weg om hun doelen te behalen.
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:20:11 #223
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204116309
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar dat doet The Simpsons heel vaak natuurlijk, omdat er best slimme mensen werken in de studio

Zie ook een nieuwe wiskundige formule die gemaakt was als oplossing voor een probleem in 1 van de oude futurama afleveringen (zelfde studio)

Naast dat The Simpsons letterlijk meer dan 30 x 22 = 660 verhaallijnen (nog meer want Theehouse of Horror afleveringen hebben meerdere verhalen) heeft moeten bedenken. Dan zit er altijd wel wat tussen wat klopt :P
Er werken extreem slimme mensen bij de Simpsons zo te zien, iedereen heeft een masters degree in mathematics, physics, neuroscience, etc:
https://cs.appstate.edu/~sjg/simpsonsmath/degrees.html
Mathematical Backgrounds of The Simpsons' Writers

https://www.theguardian.c(...)la-maths-simon-singh

[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 17-03-2022 18:27:09 ]
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:21:16 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204116325
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?
Neejoh die dacht na 2 dagen klaar te zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204116336
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?
Mart de Kruif zegt dat ze waarschijnlijk zoiets willen doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204116359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ze dat bovenste stuk insluiten ten oosten van Kiev kan het heel snel gaan. In principe zijn ze nog steeds op weg om hun doelen te behalen.
Als ja, ik hoor al sinds dag drie van de inval dat dat ook in de Donbass staat te gebeuren. Nou, we zien het :')
pi_204116436
Klopt dit? Gaat Rutte bij Erdogan op bezoek?


twitter
pi_204116490
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Daar zouden 1000 burgers gestorven zijn, verschrikkelijke beelden.
Vakman pur sang
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:37:59 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204116491
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?
Ja, gewoon eerst je dame, torens en lopers weggeven en dan met 2 paardenkoppen nog proberen er iets van te maken.
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:40:00 #231
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204116509
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Daar zouden 1000 burgers gestorven zijn, verschrikkelijke beelden.
Ik hoorde op TV bij Goedemorgen Nederland dat de schuilkelder nog heel zou zijn. Verder ook niks meer vernomen.

En het was 's-middags gebeurd dus. Er is maar 1 foto naar buiten gebracht wat ik begreep. Het lijkt wel alsof ze het expres stil houden om de druk er op te houden misschien.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 18:43:18 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204116548
twitter


Get away from the choppah
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 18:44:33 #233
5428 crew  miss_sly
pi_204116569
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Daar zouden 1000 burgers gestorven zijn, verschrikkelijke beelden.
De schuilkelder onder het theater zou heel gebleven zijn en ze zijn bezig mensen te bevrijgen.

https://www.nu.nl/spannin(...)ft-bombardement.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:46:27 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204116616
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De schuilkelder onder het theater zou heel gebleven zijn en ze zijn bezig mensen te bevrijden.

https://www.nu.nl/spannin(...)ft-bombardement.html
Een deel heeft het overleefd zie ik. Ik was al te positief in mijn gedachten dus -O-
pi_204116798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:31 schreef polderturk het volgende:
Klopt dit? Gaat Rutte bij Erdogan op bezoek?

[ twitter ]
Kunnen de Turken hem niet daar houden?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_204116804
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik hoorde op TV bij Goedemorgen Nederland dat de schuilkelder nog heel zou zijn. Verder ook niks meer vernomen.

En het was 's-middags gebeurd dus. Er is maar 1 foto naar buiten gebracht wat ik begreep. Het lijkt wel alsof ze het expres stil houden om de druk er op te houden misschien.
Dit las ik op Twitter van een oekrainer

twitter
Vakman pur sang
pi_204116807
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Daar zouden 1000 burgers gestorven zijn, verschrikkelijke beelden.
Niet juist, de meesten hebben het overleefd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:58:17 #239
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204116814
Maken ze eigenlijk nog kans om die schepen op de een of andere manier af te zinken?

Dat zou wel lekker zijn. Gewoon zoveel mogelijk slopen van dat materiaal.

https://www.nu.nl/spannin(...)1b1abba26&redirect=1
pi_204116832
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204116840
Nog een hoge pief delft het onderspit


twitter
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 19:00:28 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204116848

Nieuwe video van 1420 die Russen interviewt
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:04:22 #243
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204116933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Daar zouden 1000 burgers gestorven zijn, verschrikkelijke beelden.
Zaten in de kelder en die schijnt het gehouden te hebben... Dus wat er nou feitelijk allemaal van waar is is maar de vraag. Dat het gebouw geraakt is is wel duidelijk maar dat het gebouw afgeladen was met burgers is niet te verifieren.

quote:
De schuilkelder onder het theater van Marioepol heeft volgens het gemeentebestuur standgehouden

Volgens de gemeente schuilden er op het moment van de aanval zo’n 1200 mensen in de bunker onder het gebouw. Onder hen waren veel vrouwen en kinderen. Deze informatie kan niet onafhankelijk geverifieerd worden. Of er slachtoffers zijn gevallen in de schuilkelder en hoeveel mensen er precies in leven zijn, is nog onduidelijk. De havenstad ligt zwaar onder vuur, waardoor onafhankelijke informatievergaring lastig is.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:05:13 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_204116949
twitter


Canada _O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:06:05 #245
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204116965
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]

Get away from the choppah
O+
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:08:17 #246
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204117011
quote:
Kate (38) en haar zoon (17) verlieten theater Marioepol net op tijd: ’Ik heb geen tranen meer’

Marioepol - Er zouden al zeker 130 burgers gered zijn uit het gebombardeerde theater in de Oekraense stad Marioepol, zo liet parlementslid Olha Stefanisjyna donderdag weten. Ondertussen duiken er ook getuigenissen op van mensen die dagenlang hebben geschuild in het theater, maar net op tijd wisten te ontkomen. „We wisten dat er iets vreselijks ging gebeuren”, aldus de 38-jarige Kate tegen BBC.

etc.

https://www.telegraaf.nl/(...)heb-geen-tranen-meer
Flink artikel in de Telegraaf
pi_204117023
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zaten in de kelder en die schijnt het gehouden te hebben... Dus wat er nou feitelijk allemaal van waar is is maar de vraag. Dat het gebouw geraakt is is wel duidelijk maar dat het gebouw afgeladen was met burgers is niet te verifieren.
[..]

Maar dat zou uitgezocht moeten worden. Anders krijg je een zware oorlogsmisdaad en sancties die wellicht niet juist gericht zijn.
Je kunt toch niet heel breed communiceren dat 1000 vrouwen en kinderen zo in omgekomen en dan een dag later (bijna) niets meer erover horen?
Vakman pur sang
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:14:28 #248
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204117141
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar dat zou uitgezocht moeten worden. Anders krijg je een zware oorlogsmisdaad en sancties die wellicht niet juist gericht zijn.
Je kunt toch niet heel breed communiceren dat 1000 vrouwen en kinderen zo in omgekomen en dan een dag later (bijna) niets meer erover horen?
Is het geen oorlogsmisdaad als het bewust tot as bombarderen van een schuilplaats voor onschuldige burgers door puur toeval tot minder doden heeft geresulteerd dan verwacht?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 19:15:59 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204117173
als het bewust gedaan is maakt het niet zo heel veel uit hoeveel mensen het waren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204117186
Ik lees op Twitter veel berichten over rare vluchtbewegingen van (priv) jets vanuit Moskou richting het oosten. Iemand al een idee wat daarmee aan de hand is?

twitter
  Redactie Frontpage donderdag 17 maart 2022 @ 19:16:36 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204117190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:05 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Canada _O_.
_O- _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:16:52 #252
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204117197
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Is het geen oorlogsmisdaad als het bewust tot as bombarderen van een schuilplaats voor onschuldige burgers door puur toeval tot minder doden heeft geresulteerd dan verwacht?
Ja, als het nalatigheid is of het risico te groot was. Dus ook al was het niet de bedoeling om het te raken, dan nog kan het als een oorlogsmidaad worden aangerekend. You're still accountable zeg maar.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:17:19 #253
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:19:14 #254
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204117226
quote:
Het is eigenlijk interresanter om te weten hoeveel procent er van al dat materiaal verwoest is. Als dit lijstje zeg maar 5% is dan stelt het nog niks voor. Maar ik heb geen idee dus.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:20:32 #255
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204117257
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:15 schreef sp3c het volgende:
als het bewust gedaan is maakt het niet zo heel veel uit hoeveel mensen het waren
Zo bedoelde ik hem ook.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:21:04 #256
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204117273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, als het nalatigheid is of het risico te groot was. Dus ook al was het niet de bedoeling om het te raken, dan nog kan het als een oorlogsmidaad worden aangerekend. You're still accountable zeg maar.
Hoe groot is de kans dat het een oepsie was denk jij?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204117284
En het gros wordt met wapens van "ons" afgeknald. Duurt nog lang voordat Putin daar wat aan denkt te moeten doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:22:17 #258
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204117299
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is eigenlijk interresanter om te weten hoeveel procent er van al dat materiaal verwoest is. Als dit lijstje zeg maar 5% is dan stelt het nog niks voor. Maar ik heb geen idee dus.
Denk dat daar geen betrouwbare informatie over zal zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:23:08 #259
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204117318
quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef vosss het volgende:
En het gros wordt met wapens van "ons" afgeknald. Duurt nog lang voordat Putin daar wat aan denkt te moeten doen.
Wat gaat hij doen dan, een NAVO land aanvallen? Dat zou me een slechte move zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204117406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef Breekfast het volgende:
Ik lees op Twitter veel berichten over rare vluchtbewegingen van (priv) jets vanuit Moskou richting het oosten. Iemand al een idee wat daarmee aan de hand is?

[ twitter ]
Zie hier een uitleg van 1 Vandaag, rond 3:29 zie je de vliegbewegingen uitgelegd.
https://eenvandaag.avrotr(...)nland-landverraders/
"Life's a Bitch"
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:27:08 #261
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204117414
Chinese staatsTV laat de heftige beelden zien van de russische aanval op burgers van een dag of 2 geleden en benoemen dit ook zo. Goed nieuws lijkt me

twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_204117419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:59 schreef polderturk het volgende:
Nog een hoge pief delft het onderspit

[ twitter ]
ach, zand erover :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204117443
quote:
Hmmm in een dag circa 200 tanks vernietigd. Gisteren waren het er nog dik 200.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:29:37 #264
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204117451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef Breekfast het volgende:
Ik lees op Twitter veel berichten over rare vluchtbewegingen van (priv) jets vanuit Moskou richting het oosten. Iemand al een idee wat daarmee aan de hand is?

[ twitter ]
Vijfde keer dat ik deze tweet hier zie vandaag.
pi_204117476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hmmm in een dag circa 200 tanks vernietigd. Gisteren waren het er nog dik 200.
Het lijkt me een erg optimistisch lijstje, als je helft van de aantallen neemt kom dat dichter in de buurt van de werkelijke successen vermoed ik. Dan nog steeds is het meer dan prima.
Het is koud, het is guur....
pi_204117530
Die Putler zegt zelf dat andere landen zich er niet mee mogen bemoeien, maar zelf heeft hij wel Wit-Russen en Tsjetsjenen nodig :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_204117560
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef Patroon het volgende:
Die Putler zegt zelf dat andere landen zich er niet mee mogen bemoeien, maar zelf heeft hij wel Wit-Russen en Tsjetsjenen nodig :')
En 40 000 Syrirs.
pi_204117574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef Patroon het volgende:
Die Putler zegt zelf dat andere landen zich er niet mee mogen bemoeien, maar zelf heeft hij wel Wit-Russen en Tsjetsjenen nodig :')
En Syriers en Chinezen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204117583
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En 40 000 Syrirs.
vechten die nu ook mee?
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:37:15 #270
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204117585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hmmm in een dag circa 200 tanks vernietigd. Gisteren waren het er nog dik 200.
Dus in 1 dag een verdubbling van het totaal uitgeschakelde tanks? Dat moet een giga counter offensive zijn geweest gisteren.
pi_204117598
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Chinese staatsTV laat de heftige beelden zien van de russische aanval op burgers van een dag of 2 geleden en benoemen dit ook zo. Goed nieuws lijkt me

[ twitter ]
China is aan het bijdraaien zie ook de oped van de Chinese ambassadeur in de VS.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204117600
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]
En Syriers en Chinezen...
Chinezen? Daar heb ik nog niets van vernomen.
pi_204117601
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Is het geen oorlogsmisdaad als het bewust tot as bombarderen van een schuilplaats voor onschuldige burgers door puur toeval tot minder doden heeft geresulteerd dan verwacht?
Lijkt me wel dat je wil weten wie uitvoert en wie opdracht gaf. Is het een luchtaanval, is het een grondaanval, is een regiment zelf los gegaan. Is het toch flaseflag, is Rusland vanuit Moskou zwaar verantwoordelijk? Dat moet uitgezocht worden.
Vakman pur sang
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:38:42 #274
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:38:57 #275
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204117615
quote:
88s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]

Get away from the choppah
Betere politicus dan acteur.
Wel goed gesproken. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_204117649
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ccording_to_defence/
[ afbeelding ]

They have lost a lot of ground around Kiev. The entire west and north west of Kiev has been pushed back since the beginning of their counter attack yesterday.
Ik lach mij echt kapot als ze weten door te stoten tot over de Russische grens. Verstandig zou dat overigens niet zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:42:17 #277
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204117684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik lach mij echt kapot als ze weten door te stoten tot over de Russische grens. Verstandig zou dat overigens niet zijn.
Idd, dat geeft Rusland een rechtvaardiging om hun zwaardere spul in te zetten die ze tot dusver niet hebben gebruikt.
pi_204117698
quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef vosss het volgende:
En het gros wordt met wapens van "ons" afgeknald. Duurt nog lang voordat Putin daar wat aan denkt te moeten doen.
Wat kan hij doen dan?
pi_204117706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:37 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dus in 1 dag een verdubbling van het totaal uitgeschakelde tanks? Dat moet een giga counter offensive zijn geweest gisteren.
Ik weet het gewoonweg niet. Er zijn zoveel lijstjes dat het in deze chaos niet meer duidelijk is. Zelden zo een conflict gezien met zoveel chaos en berichten.
pi_204117758
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als mariupol platligt komt er versterking vanuit het oosten voor de Russen. Als de bekende 'landbrug' ligt dan stoomwalst Rusland er alsnog overheen.
Je merkt ook dat de Russen veel meer actief zijn in het zuiden. Daar lijkt het mij nog niet beslist.
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:48:16 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204117799
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Blijf Poetin zijn speech van gisteren verontrustend vinden, zeker zulk soort uitspraken
[ afbeelding ]
Dan komt de innerlijke Stalin nog wat meer boven drijven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204117938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef Cherni het volgende:

[..]
Chinezen? Daar heb ik nog niets van vernomen.
Niet?

Poetin vecht tegen de nasi's in Oekrane. Daarom zijn daar ook bijna geen Chinees Indische restaurants meer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204117965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:40 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
de vraag is wie hij hiermee bedoeld?
zijn strategen die geen goede info hebben gekregen
Vluchtende olicharchen
protesterende burgers

of gewoon alle drie groepen?
Nee volgend mij praat hij over echte patriots, dus echte Russen met Russische waarden. De oligarchen mogen uitkijken, ook andere mensen met on-Russische waarden bv westerse waarden.
Vakman pur sang
pi_204118069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het lijkt me een erg optimistisch lijstje, als je helft van de aantallen neemt kom dat dichter in de buurt van de werkelijke successen vermoed ik. Dan nog steeds is het meer dan prima.
Oekrane krijgt wel een shitload met anti tank en vliegtuigwapens uit het westen. Als Rus in een tank zou ik mij niet meer zeker voelen.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 maart 2022 @ 20:02:47 #285
186611 Haags
pi_204118072
Die Russen staan in mijn ogen gewoon echt ontiegelijk voor lul. Ze boeken militair gezien nauwelijks succes en het enige wat ze kunnen zijn walgelijke bombardementen uitvoeren op onschuldige burgers en alles in puin schieten!

@Scrummie en ik haten Putin.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 20:04:41 #286
5428 crew  miss_sly
pi_204118106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
Die Russen staan in mijn ogen gewoon echt ontiegelijk voor lul. Ze boeken militair gezien nauwelijks succes en het enige wat ze kunnen zijn walgelijke bombardementen uitvoeren op onschuldige burgers en alles in puin schieten!

@:scrummie en ik haten Putin.
+1
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204118144
https://nos.nl/collectie/(...)or-zijn-leven-vrezen

Interessant stukje uit bovenstaand artikel :

...Op 28 februari, drie dagen na de Russische inval, berichtte The Times dat meer dan 400 huurlingen van de Russische Wagner Groep naar Kiev waren gestuurd om Zelensky te vermoorden. De Wagner Groep is een beruchte onder de radar opererende organisatie, nauw verbonden met het Kremlin.

De huurlingen zouden volgens de Britse krant al in januari vanuit Afrika naar Oekrane zijn gebracht om Zelensky's regering ten val te brengen. Er zou een dodenlijst zijn geweest met daarop 24 namen, waarop naast de president ook onder meer de premier en de burgemeester van Kiev stonden.

Op 3 maart meldde diezelfde krant dat er in de voorbij week zeker drie pogingen waren geweest om Zelensky te vermoorden. Wederom werden huurlingen van de Wagner Groep genoemd, evenals speciale eenheden uit Tjetsjeni.

De pogingen zouden zijn mislukt vanwege anti-oorlogssentimenten binnen de Russische geheime dienst. "Dubbelagenten" van de FSB hadden de Oekraense nationale veiligheidsraad ingelicht, zei het hoofd van die raad tegen The Times.

...

---

Dus zelfs binnen de Russische geheime dienst is men tegen de oorlog en hebben ze mollen ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204118152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
Die Russen staan in mijn ogen gewoon echt ontiegelijk voor lul. Ze boeken militair gezien nauwelijks succes en het enige wat ze kunnen zijn walgelijke bombardementen uitvoeren op onschuldige burgers en alles in puin schieten!

@:scrummie en ik haten Putin.
Juich nou maar niet te snel. Eind goed, al goed. Een slag verloren is nog niet de oorlog verliezen. Reken maar dat Poetin zo diep in de max gaat om als winnaar uit deze oorlog te komen en in ieder geval Oekrane land locked te maken, grote delen van Oosten in te nemen en wellicht Kiev. Alle burgerdoden en vernietigingen zijn volledig voor de rekening van Zelinski en co die zich weigeren over te geven, in zijn ogen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_204118174
Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Poetin is nu bezig met het Westen wegzetten als Nazi-Duitsland, westerse media wordt opgedoekt, hij maakt het volk klaar voor een westerse aanval. Als er een situatie komt waar op het gebruik van kernwapens gezinspeeld wordt dan is dat nu echt aan het komen. Bloedlink is het op dit moment.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204118189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Juich nou maar niet te snel. Eind goed, al goed. Een slag verloren is nog niet de oorlog verliezen. Reken maar dat Poetin zo diep in de max gaat om als winnaar uit deze oorlog te komen en in ieder geval Oekrane land locked te maken, grote delen van Oosten in te nemen en wellicht Kiev. Alle burgerdoden en vernietigingen zijn volledig voor de rekening van Zelinski en co die zich weigeren over te geven, in zijn ogen.
Precies in Tsjetsjeni waren ze in den beginne ook aan verliezende hand voordat ze alles plat bombardeerden.
afspraak tandarts verzetten
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:10:18 #291
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_204118212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
@:scrummie en ik haten Putin.
Einde update.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_204118229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Haags het volgende:
Die Russen staan in mijn ogen gewoon echt ontiegelijk voor lul. Ze boeken militair gezien nauwelijks succes en het enige wat ze kunnen zijn walgelijke bombardementen uitvoeren op onschuldige burgers en alles in puin schieten!

@:scrummie en ik haten Putin.
Ik denk dat de gemiddelde Rus en dienstplichtige hier niet op zit te wachten.
Ik heb ook medelijden met die Russen die opgeblazen worden. Ja ze vallen een land binnen maar het is die tering mongool van een Putin die zijn troepen stuurt.

In zo’n tank zitten ook doodgewone jongens.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 maart 2022 @ 20:12:10 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_204118248
Huh, maar Rusland was toch niet betrokken bij het gebeuren in 2014, aldus Rusland? :T

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204118261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik lach mij echt kapot als ze weten door te stoten tot over de Russische grens. Verstandig zou dat overigens niet zijn.
Nog even.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204118267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Poetin is nu bezig met het Westen wegzetten als Nazi-Duitsland, westerse media wordt opgedoekt, hij maakt het volk klaar voor een westerse aanval. Als er een situatie komt waar op het gebruik van kernwapens gezinspeeld wordt dan is dat nu echt aan het komen. Bloedlink is het op dit moment.
Dat zie ik echt niet gebeuren. Eerder dat Putin een verkeerd kopje thee drinkt. De jonge Russen krijgen echt wel hun info.
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:13:41 #296
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_204118275
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Juich nou maar niet te snel. Eind goed, al goed. Een slag verloren is nog niet de oorlog verliezen. Reken maar dat Poetin zo diep in de max gaat om als winnaar uit deze oorlog te komen en in ieder geval Oekrane land locked te maken, grote delen van Oosten in te nemen en wellicht Kiev. Alle burgerdoden en vernietigingen zijn volledig voor de rekening van Zelinski en co die zich weigeren over te geven, in zijn ogen.
Ook al verliest Oekrane de oorlog, waar ik niet meer vanuit ga eigenlijk, maar ook al zou dat zo zijn; Putin gaat nooit meer terug naar hoe het voor deze inval was. Als hij 'wint' (zover je van winnen kan spreken) zal hij voor de rest van zijn leven niet meer welkom zijn bij wat voor westerse aangelegenheid dan ook. Rusland zal afgeknepen blijven, zijn bevolking zal steeds meer zich van hem afkeren, zijn reputatie op gebied van militaire kracht is compleet aan diggelen.

Putin is gewoon klaar, einde verhaal. Het is alleen zo verschrikkelijk dat de weg naar het einde voor veel onschuldige mensen ongelofelijk pijnlijk zal zijn.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_204118280
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Precies in Tsjetsjeni waren ze in den beginne ook aan verliezende hand voordat ze alles plat bombardeerden.
Hun manier van vechten is log. En ja niet zo professioneel voorbereid als veel Westerse legers. Neemt niet weg dat ze met brute kracht en grote aantallen en niets ontziende oorlogsvoering en tijd de druk opvoeren en ook in Oekrane als meer steden vallen langzaam verder kunnen oprukken. Bijv vanuit het zuiden met name, als Mariupol valt naar Odessa en/of eerst naar boven en later Odessa. Deze oorlog is helemaal nog niet gestreden of beslist. Hoewel de Oekraners het wel echt geweldig doen. Maar Poetin zal denken “eind goed al goed”, en door internationale ophef gaat die zich echt niet van zaken weerhouden. En onderhandelingen en humanitaire corridors zijn voor de bhne en om wat druk ervan af te halen en bondgenoten als China wat toe te komen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:15:34 #298
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204118299

Hoe Poetin corruptie aanpakt.

Mensen, ben eens heel hl eerlijk tegen jezelf:

Zien jullie Rutte dit doen? :')
Of sleepy Joe Biden? _O-
pi_204118310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:13 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren. Eerder dat Putin een verkeerd kopje thee drinkt. De jonge Russen krijgen echt wel hun info.
Misschien niet, maar laten we er met z''n allen aan werken dat zoiets niet gaat gebeuren. Niets geleerd van de Koude Oorlog blijkt maar weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204118327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:11 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Ik denk dat de gemiddelde Rus en dienstplichtige hier niet op zit te wachten.
Ik heb ook medelijden met die Russen die opgeblazen worden. Ja ze vallen een land binnen maar het is die tering mongool van een Putin die zijn troepen stuurt.

In zo’n tank zitten ook doodgewone jongens.
Ze drukken anders wel op de knopjes die raketten afvuren op burgers of schieten mensen dood die in de rij voor een brood staan te wachten.

die 'doodgewone jongens'
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:18:14 #301
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204118354
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Hoe groot is de kans dat het een oepsie was denk jij?
0,00000000
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')