quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hier het origineel uit seizoen 30 aflevering 11:
[ afbeelding ]
en hier die van Poetin:
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt het uberhaupt voordat die bij Turkije zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die vanochtend bij Japan gezien waren? Ook wel benieuwd wat die van plan zijn, want bij Turkije mogen ze er niet langs... anders conflict met de NATO.
Zitten veel dingen in die logisch zijn of helemaal niet voordat het bekend was, neem de massa van het higgs boson daar staat zelfs onder dat het bekend was.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Hoezo moeten ze langs Turkije?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:33 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het uberhaupt voordat die bij Turkije zijn?
Mag ik dan bij mij?quote:
Hoe willen ze anders bij de Zwarte zee komen? Veel manschappen en tanks e.d. op die vier boten. Lijken me naar Oekrane te gaan.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Russische diplomatie.. Doe wat wij zeggen, anders vullen we jullie straten met de restanten van ons leger
maar eerst door het kanaal van egyptequote:Op donderdag 17 maart 2022 17:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Om in de Zwarte Zee te komen moeten ze door de Bosporus.
Ook maar een extra fles (we hadden nog een half gevulde) zonnebloemolie gehaald. Just in case. Doen we toch zo een paar maanden mee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef Aurelius het volgende:
Even wat zonnebloemolie en meel gehamsterd.
Zou die slag om Kiev maar gewoon stoppen als ik Rusland was. Dat gaat nooit lukken. Ze bakken er niets van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ccording_to_defence/
[ afbeelding ]
They have lost a lot of ground around Kiev. The entire west and north west of Kiev has been pushed back since the beginning of their counter attack yesterday.
Ik had vijf flessen zonnebloemolie en heb ze gelijk op Marktplaats gegooidquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef Aurelius het volgende:
Even wat zonnebloemolie en meel gehamsterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou die slag om Kiev maar gewoon stoppen als ik Rusland was. Dat gaat nooit lukken. Ze bakken er niets van.
Maar dat doet The Simpsons heel vaak natuurlijk, omdat er best slimme mensen werken in de studioquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooi bovenstaande dus debunked. Heb je de rest van het plaatje ook?
Overigens blijft staan dat de Simpsons dus weldegelijk alles voorspelde rondom Rusland/Oekraine zie mijn laatste reply.
Als ze dat bovenste stuk insluiten ten oosten van Kiev kan het heel snel gaan. In principe zijn ze nog steeds op weg om hun doelen te behalen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
They have lost a lot of ground around Kiev. The entire west and north west of Kiev has been pushed back since the beginning of their counter attack yesterday.
Als mariupol platligt komt er versterking vanuit het oosten voor de Russen. Als de bekende 'landbrug' ligt dan stoomwalst Rusland er alsnog overheen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat? Dit wordt niets meer.
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ze dat bovenste stuk insluiten ten oosten van Kiev kan het heel snel gaan. In principe zijn ze nog steeds op weg om hun doelen te behalen.
Er werken extreem slimme mensen bij de Simpsons zo te zien, iedereen heeft een masters degree in mathematics, physics, neuroscience, etc:quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar dat doet The Simpsons heel vaak natuurlijk, omdat er best slimme mensen werken in de studio
Zie ook een nieuwe wiskundige formule die gemaakt was als oplossing voor een probleem in 1 van de oude futurama afleveringen (zelfde studio)
Naast dat The Simpsons letterlijk meer dan 30 x 22 = 660 verhaallijnen (nog meer want Theehouse of Horror afleveringen hebben meerdere verhalen) heeft moeten bedenken. Dan zit er altijd wel wat tussen wat klopt
Neejoh die dacht na 2 dagen klaar te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?
Mart de Kruif zegt dat ze waarschijnlijk zoiets willen doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Laat me raden, dit maakt ook deel uit van de strategie van schaakgrootmeester Poetin?
Als ja, ik hoor al sinds dag drie van de inval dat dat ook in de Donbass staat te gebeuren. Nou, we zien hetquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ze dat bovenste stuk insluiten ten oosten van Kiev kan het heel snel gaan. In principe zijn ze nog steeds op weg om hun doelen te behalen.
Ja, gewoon eerst je dame, torens en lopers weggeven en dan met 2 paardenkoppen nog proberen er iets van te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik hoorde op TV bij Goedemorgen Nederland dat de schuilkelder nog heel zou zijn. Verder ook niks meer vernomen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Daar zouden 1000 burgers gestorven zijn, verschrikkelijke beelden.
De schuilkelder onder het theater zou heel gebleven zijn en ze zijn bezig mensen te bevrijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al meer bekend van die verschrikkelijke bombardering van Mariopol Theater?
Een deel heeft het overleefd zie ik. Ik was al te positief in mijn gedachten dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De schuilkelder onder het theater zou heel gebleven zijn en ze zijn bezig mensen te bevrijden.
https://www.nu.nl/spannin(...)ft-bombardement.html
Kunnen de Turken hem niet daar houden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:31 schreef polderturk het volgende:
Klopt dit? Gaat Rutte bij Erdogan op bezoek?
[ twitter ]
Dit las ik op Twitter van een oekrainerquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoorde op TV bij Goedemorgen Nederland dat de schuilkelder nog heel zou zijn. Verder ook niks meer vernomen.
En het was 's-middags gebeurd dus. Er is maar 1 foto naar buiten gebracht wat ik begreep. Het lijkt wel alsof ze het expres stil houden om de druk er op te houden misschien.
Niet juist, de meesten hebben het overleefd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaten in de kelder en die schijnt het gehouden te hebben... Dus wat er nou feitelijk allemaal van waar is is maar de vraag. Dat het gebouw geraakt is is wel duidelijk maar dat het gebouw afgeladen was met burgers is niet te verifieren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:De schuilkelder onder het theater van Marioepol heeft volgens het gemeentebestuur standgehouden
Volgens de gemeente schuilden er op het moment van de aanval zo’n 1200 mensen in de bunker onder het gebouw. Onder hen waren veel vrouwen en kinderen. Deze informatie kan niet onafhankelijk geverifieerd worden. Of er slachtoffers zijn gevallen in de schuilkelder en hoeveel mensen er precies in leven zijn, is nog onduidelijk. De havenstad ligt zwaar onder vuur, waardoor onafhankelijke informatievergaring lastig is.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Get away from the choppah
Flink artikel in de Telegraafquote:Kate (38) en haar zoon (17) verlieten theater Marioepol net op tijd: ’Ik heb geen tranen meer’
Marioepol - Er zouden al zeker 130 burgers gered zijn uit het gebombardeerde theater in de Oekraense stad Marioepol, zo liet parlementslid Olha Stefanisjyna donderdag weten. Ondertussen duiken er ook getuigenissen op van mensen die dagenlang hebben geschuild in het theater, maar net op tijd wisten te ontkomen. „We wisten dat er iets vreselijks ging gebeuren”, aldus de 38-jarige Kate tegen BBC.
etc.
https://www.telegraaf.nl/(...)heb-geen-tranen-meer
Maar dat zou uitgezocht moeten worden. Anders krijg je een zware oorlogsmisdaad en sancties die wellicht niet juist gericht zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zaten in de kelder en die schijnt het gehouden te hebben... Dus wat er nou feitelijk allemaal van waar is is maar de vraag. Dat het gebouw geraakt is is wel duidelijk maar dat het gebouw afgeladen was met burgers is niet te verifieren.
[..]
Is het geen oorlogsmisdaad als het bewust tot as bombarderen van een schuilplaats voor onschuldige burgers door puur toeval tot minder doden heeft geresulteerd dan verwacht?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat zou uitgezocht moeten worden. Anders krijg je een zware oorlogsmisdaad en sancties die wellicht niet juist gericht zijn.
Je kunt toch niet heel breed communiceren dat 1000 vrouwen en kinderen zo in omgekomen en dan een dag later (bijna) niets meer erover horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |