Blijkbaar is dat ze nog niet gelukt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Omdat de Russen niks aan die treinverbindingen hebben. Oekraine wel. In een oorlog gooi je voorzieningen plat van je vijand. Electriciteit, water, vliegvelden, communicatiecentra en andere vitale onderdelen. Kleine moeite om de treinverkeer hier en daar ook een beetje te etteren.
Ik snap je punt. Wat dat betreft gaat Rusland net zo te werk als terroristen en bomgordeltypes; zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken, angst aanjagen en terror maken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:13 schreef fubaaar22 het volgende:
eigenlijk moet je een arena bouwen van 1 bij 1 km met hoge muren. en dan putin en zijn vriendjes erin zetten en dan mogen de ukrainse nabestaanden met artillerie schieten.
Tom Cooper/ACIG maakt wel mooie analyses. Ziekenhuizen is gewoon een doel, Stad onleefbaar maken. Zal het eens opzoeken. Zoals alles met wat zout nemen. Maar geeft altijd een goed idee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Wat dat betreft gaat Rusland net zo te werk als terroristen en bomgordeltypes; zoveel mogelijk burgerslachtoffers maken, angst aanjagen en terror maken.
Ook die zijn blijkbaar niet met hun tijd meegegaan.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
hier (nog) niet https://www.rt.com/russia/552101-mariupol-theater-ukraine/
of bedoel je die niet?
quote:Civilians feared trapped and killed in theater explosion in Ukraine
Russia says neo-Nazi “Azov” militants blew up building where they were holding hostages
Dat is van alle dagen. Kijk maar eens wat er hier in Nederland gebeurt met ongedocumenteerdenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:21 schreef Halcon het volgende:
https://www.demorgen.be/n(...)vlaanderen~b829dc38/
quote:Russian Defense Ministry says first three weeks of two-day operation went better than expected
Kan niemand lezenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:21 schreef Halcon het volgende:
https://www.demorgen.be/n(...)vlaanderen~b829dc38/
Wordt die krijgswet eindelijk ingevoerd?quote:
die hobbelt er bij mij doorheen - oh jee.. haal ik russian trojan horses binnen?quote:
quote:Russische blunders stapelen zich op: 'Denk dat Poetin blufte'
Door ROBERT JAN SPEERSTRA
Updated 9 min geleden
2 uur geleden
in BUITENLAND
KIEV - De oorlog in Oekraïne is al ruim drie weken gaande.
Het valt kenners op dat de Russen veel fouten maken.
De grootste militaire blunders op een rij:
Tja da's gewoon handel maar geeft wel aan dat de Russen dus niet in staat zijn om hun leger van wapens te voorzien....quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:16 schreef Perrin het volgende:
Poetin valt Oekraine aan met o.a. Franse en Duitse wapens.
[ twitter ]
Laatste ook mee geven:quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:16 schreef Perrin het volgende:
Poetin valt Oekraine aan met o.a. Franse en Duitse wapens.
[ twitter ]
Zijn overigens bedragen in de categorie 100 miljoen euro.quote:Investigate Europe
@investigate_eu
·
3 u
11/ To end this thread with an even more surprising fact: according to
@SIPRIorg
data on arms exports, it was not just the EU selling arms to Russia after the annexation of Crimea – Russia also remained the second biggest market for weapons exports from #Ukraine.
Ik neem aan dat die daar ook wel spijt van hebben nu.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Laatste ook mee geven:
[..]
Zijn overigens bedragen in de categorie 100 miljoen euro.
Als je wilt kun je dat er in zien ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja da's gewoon handel maar geeft wel aan dat de Russen dus niet in staat zijn om hun leger van wapens te voorzien....
Gechargeerd uiteraard. En o zo hypocriet, dat vermaledijde bedorven Westen maar hun wapens hebben we nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je wilt kun je dat er in zien ja.
IS vocht ook met Amerikaanse wapens.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die daar ook wel spijt van hebben nu.
De Fransen? Welneequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zag Oekrainers met Kalshnikovs en ze vlogen zelfs MIGs. Daar zal Rusland dan wel de smoor over in hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja en de enige die daaraan schuldig is is Adolf Pudding.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
Het escaleert alleen nog maar meer en meer de laatste tijd...
Haha! Origineelquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja en de enige die daaraan schuldig is is Adolf Pudding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Er vloog net een gevechtsvliegtuig over mijn huis heen, komt best wel dichtbij zo.russisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet platgegooid dus denk het niet. Vloog redelijk laag en maakte best wat geluid. Zou een F-16 kunnen zijn maar heb niet goed gekeken.quote:
Nee hoor, daar zijn we allebei schuldig aan. En omdat de emotie bij jou zo hoog is zul je me wel weer verwijten dat ik een Poetin-versteher ben en dat ik ontken dat Rusland de agressor is, maar dat is echt bullshit. Je kan op zo veel manieren de-escaleren en tegelijkertijd standvastig zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja en de enige die daaraan schuldig is is Adolf Pudding.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
Er vloog net een gevechtsvliegtuig over mijn huis heen, komt best wel dichtbij zo.Kan je niet zien op Flightradar, militaire toestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kunt evt wel afleiden waar die heenging, oost of west of noord of zuid.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
dus een land binnenvallen omdat er zogenaamd nazi's zijn is een legitieme reden?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn we allebei schuldig aan. En omdat de emotie bij jou zo hoog is zul je me wel weer verwijten dat ik een Poetin-versteher ben en dat ik ontken dat Rusland de agressor is, maar dat is echt bullshit. Je kan op zo veel manieren de-escaleren en tegelijkertijd standvastig zijn.
Waarom begin je ineens van onderwerp te veranderen? Daar heb ik het helemaal niet over. Natuurlijk is dat geen legitieme reden. Je bent zo emotioneel dat je ineens allemaal dingen erbij haalt. Het is toch evident dat zoiets af te keuren is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:54 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
dus een land binnenvallen omdat er zogenaamd nazi's zijn is een legitieme reden?
en dan in je eigen land protsten verbieden, zenders uit de lucht halen en 15 jaar cel voor demonstreren tegen de oorlog....
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:52 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ben niet platgegooid dus denk het niet. Vloog redelijk laag en maakte best wat geluid. Zou een F-16 kunnen zijn maar heb niet goed gekeken.
Hij vloog richting het noorden vanuit Midden-Zeeland. Normaal hoor je snel gezeik vanuit Twitter maar die zijn ook stilquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan je niet zien op Flightradar, militaire toestellen.
Maar je kunt evt wel afleiden waar die heenging, oost of west of noord of zuid.
Ja dat was hem!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woon je hier ergens toevallig?
Dat kun je zo zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je wilt kun je dat er in zien ja.
Op Radarbox zie je ze (meestal) welquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan je niet zien op Flightradar, militaire toestellen.
Maar je kunt evt wel afleiden waar die heenging, oost of west of noord of zuid.
Ik verbaasde me er over hoeveel militaire vluchten je nog ziet, hou die sites nu een paar weken in de gaten en best wat activiteit. Had dat eigenlijk veel minder verwacht. Zelfs nog een tankbeurt van een F35 in Oost-Europa gespotquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op Radarbox zie je ze (meestal) wel
Hoe Lukashenko daar naast Putin zit te brallen is bijna aandoenlijk. Je ziet aan Putin's hele houding ook al wat de verhoudingen zijnquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
GeenStijl bericht inmiddels over Belarus. https://www.geenstijl.nl/(...)-verzet-prijst/#more
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |