Ja, als het nalatigheid is of het risico te groot was. Dus ook al was het niet de bedoeling om het te raken, dan nog kan het als een oorlogsmidaad worden aangerekend. You're still accountable zeg maar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is het geen oorlogsmisdaad als het bewust tot as bombarderen van een schuilplaats voor onschuldige burgers door puur toeval tot minder doden heeft geresulteerd dan verwacht?
Het is eigenlijk interresanter om te weten hoeveel procent er van al dat materiaal verwoest is. Als dit lijstje zeg maar 5% is dan stelt het nog niks voor. Maar ik heb geen idee dus.quote:
Zo bedoelde ik hem ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:15 schreef sp3c het volgende:
als het bewust gedaan is maakt het niet zo heel veel uit hoeveel mensen het waren
Hoe groot is de kans dat het een oepsie was denk jij?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, als het nalatigheid is of het risico te groot was. Dus ook al was het niet de bedoeling om het te raken, dan nog kan het als een oorlogsmidaad worden aangerekend. You're still accountable zeg maar.
Denk dat daar geen betrouwbare informatie over zal zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is eigenlijk interresanter om te weten hoeveel procent er van al dat materiaal verwoest is. Als dit lijstje zeg maar 5% is dan stelt het nog niks voor. Maar ik heb geen idee dus.
Wat gaat hij doen dan, een NAVO land aanvallen? Dat zou me een slechte move zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef vosss het volgende:
En het gros wordt met wapens van "ons" afgeknald. Duurt nog lang voordat Putin daar wat aan denkt te moeten doen.
Zie hier een uitleg van 1 Vandaag, rond 3:29 zie je de vliegbewegingen uitgelegd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef Breekfast het volgende:
Ik lees op Twitter veel berichten over rare vluchtbewegingen van (privé) jets vanuit Moskou richting het oosten. Iemand al een idee wat daarmee aan de hand is?
[ twitter ]
ach, zand eroverquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:59 schreef polderturk het volgende:
Nog een hoge pief delft het onderspit
[ twitter ]
Vijfde keer dat ik deze tweet hier zie vandaag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef Breekfast het volgende:
Ik lees op Twitter veel berichten over rare vluchtbewegingen van (privé) jets vanuit Moskou richting het oosten. Iemand al een idee wat daarmee aan de hand is?
[ twitter ]
Het lijkt me een erg optimistisch lijstje, als je helft van de aantallen neemt kom dat dichter in de buurt van de werkelijke successen vermoed ik. Dan nog steeds is het meer dan prima.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hmmm in een dag circa 200 tanks vernietigd. Gisteren waren het er nog dik 200.
En 40 000 Syriërs.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef Patroon het volgende:
Die Putler zegt zelf dat andere landen zich er niet mee mogen bemoeien, maar zelf heeft hij wel Wit-Russen en Tsjetsjenen nodig
En Syriers en Chinezen...quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef Patroon het volgende:
Die Putler zegt zelf dat andere landen zich er niet mee mogen bemoeien, maar zelf heeft hij wel Wit-Russen en Tsjetsjenen nodig
Dus in 1 dag een verdubbling van het totaal uitgeschakelde tanks? Dat moet een giga counter offensive zijn geweest gisteren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hmmm in een dag circa 200 tanks vernietigd. Gisteren waren het er nog dik 200.
China is aan het bijdraaien zie ook de oped van de Chinese ambassadeur in de VS.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Chinese staatsTV laat de heftige beelden zien van de russische aanval op burgers van een dag of 2 geleden en benoemen dit ook zo. Goed nieuws lijkt me
[ twitter ]
Lijkt me wel dat je wil weten wie uitvoert en wie opdracht gaf. Is het een luchtaanval, is het een grondaanval, is een regiment zelf los gegaan. Is het toch flaseflag, is Rusland vanuit Moskou zwaar verantwoordelijk? Dat moet uitgezocht worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is het geen oorlogsmisdaad als het bewust tot as bombarderen van een schuilplaats voor onschuldige burgers door puur toeval tot minder doden heeft geresulteerd dan verwacht?
Betere politicus dan acteur.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Get away from the choppah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |