Nee, ik ook niet, olijfolie of boter. Daarnaast heb je nog meer opties.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nog werkelijk nooit in mijn leven zonnebloemolie gekocht. ( voor mij zelf dan, misschien ooit lang geleden voor mijn ouders of zo) Er zijn zoveel betere manieren om mee te koken.
Afgelopen 2,5 week toch al?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je de comments moet geloven kunnen we de komende dagen een nucleaire ramp verwachten
Er is inderdaad altijd wel een hint te vinden die je zo kan lezen dat het gelijk staat aan een nucleaire dreiging.quote:
Je kan er goed mee koken wanneer je niet wilt dat een olie/vet je gerecht op smaak brengt. Dan zijn olijfolie en boter geen optie. Wellicht arachideolie, maar daar kunnen mensen dan weer zeer allergisch voor zijn. Dan blijft koolzaadolie nog zo ongeveer over.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, olijfolie of boter. Daarnaast heb je nog meer opties.
Gewoon dit weekend ff nieuw frituurvet scoren en je pan er mee voorzien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kan er goed mee koken wanneer je niet wilt dat een olie/vet je gerecht op smaak brengt. Dan zijn olijfolie en boter geen optie. Wellicht arachideolie, maar daar kunnen mensen dan weer zeer allergisch voor zijn. Dan blijft koolzaadolie nog zo ongeveer over.
Ik snap de speculatie wel..quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Iets met een zinkend schip en ratten?
Voor restaurants is het wel kloten meeste dressing worden gemaakt met zonnebloemolie etc.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef over_hedge het volgende:
ik heb nog werkelijk nooit in mijn leven zonnebloemolie gekocht. ( voor mij zelf dan, misschien ooit lang geleden voor mijn ouders of zo) Er zijn zoveel betere manieren om mee te koken.
quote:'53 doden op één dag in Tsjernihiv'
In de stad Tsjernihiv zijn op één dag 53 burgers om het leven gekomen door Russische aanvallen, meldt de gouverneur van de regio. Het bericht is niet onafhankelijk geverifieerd. Tsjernihiv ligt in het noorden van Oekraïne, niet ver van de grens met Rusland en Belarus.
De stad is sinds het begin van de oorlog al doelwit van het Russische leger. Veel gebouwen zijn verwoest en er zijn problemen met gas, water en elektriciteit.
Gisteren meldde Oekraïne dat er 13 mensen werden gedood in een broodrij in de stad. Vandaag wordt opnieuw onderhandeld over een humanitaire corridor, zodat burgers de stad kunnen verlaten.
Al die doden en schade voor niks straks....quote:Marioepol bijna helemaal in puin, zegt loco-burgemeester
Bijna de hele stad Marioepol is verwoest of beschadigd, zegt loco-burgemeester Serhiy Orlov tegen Forbes Oekraïne. Hij schat dat 80 tot 90 procent van de stad is gebombardeerd. "Geen gebouw is onbeschadigd. Ofwel verwoest, ofwel beschadigd." Hij weet niet eens of zijn eigen huis er nog staat.
Het laatste dodental is van afgelopen zondag: 2358. "Dat zijn de lichamen op straat. Er zijn nog mensen onder het puin van wie we het niet weten. Daarom kan dit aantal anderhalf tot twee keer zo groot zijn."
Lijken worden begraven in massagraven. Er is maar weinig water, fabrieken zijn kapot, het lukt niet een humanitaire corridor te beginnen. "De Russen zijn niet in oorlog met het Oekraïense leger, maar met de Oekraïense bevolking."
Orlov weet niet wat hij het ergste van alles vindt. Maar een van de dingen is een moeder die vraagt hoe ze aan voeding voor haar baby kan komen, en het antwoord is dat dat er niet is.
"Ze schreeuwt niet, ze maakt geen ruzie, maar vraagt met kalme stem: 'Ik heb hier een kind in mijn armen, dat sterft van de honger, wat moet ik doen?' En dan heb je geen antwoord op die vraag."
Ik zou na die speech van Poetin over zuiveringen van verraders ook niet afwachten tot er wat mannetjes op de deur kloppen.quote:
Shit, hoe moet ik nu popcorn maken ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah vandaar! Stond van de week boodschappen in te pakken en klant achter me kreeg van kassière te horen dat er maar een x aantal flessen zonnebloemolie per klant gekocht mocht worden. Vroeg me al af waarom
Met een popcornmachine. Die dingen koop je voor 3 of 4 euro op Marktplaats. Had er pas een voor 2 euro. Die werken met heel hete lucht en zorgen zelfs dat je vetvrije popcorn krijgt. Moet je daarna je droge popcorn verder bereiden met een karamel die je maakt (zie filmpje) en waar je ook geen olie voor nodig hebt. Of iets anders natuurlijk, geheel naar jouw smaak.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Shit, hoe moet ik nu popcorn maken ?
Google zegt:quote:
Google liegt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google zegt:
Oekraïense nationalisten blazen theatergebouw in Mariupol op
Op dat gebied is een snelle transitie naar andere brandstoffen al tijden een noodzaak.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Iets met een zinkend schip en ratten?
Er zijn meer dingen in het leven dan eten hequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Shit, hoe moet ik nu popcorn maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |