abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:46:08 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808326

quote:
Steeds nadrukkelijker wordt de afgelopen dagen gespeculeerd over een ophanden zijnde Russische invasie in Oekrane. Onderhandelingen tussen het Westen en Rusland bleken vruchteloos, terwijl de troepenopbouw doorging.

Moskou wil de garantie dat Oekrane nooit NAVO-lid zal worden. Ook moeten NAVO-troepen worden teruggetrokken uit Oost-Europese landen als Bulgarije en Roemeni. Zonder zulke garanties zal Rusland 'militair-technisch' optreden, zei president Poetin eerder. De NAVO lijkt geenszins van plan toe te geven aan de Russische eisen.

Al wekenlang zijn naar schatting 100.000 Russische manschappen gestationeerd langs de Oekraense grens. Dat komt neer op zo'n 20 tot 25 procent van de landmacht, zegt veiligheidsonderzoeker Danny Pronk van Instituut Clingendael. Op satellietbeelden ziet hij dat er ook veel ondersteunend materieel in het gebied aanwezig is, zoals vrachtwagens en veldhospitalen. Veel 'grondmaterieel' is gebaat bij een bevroren ondergrond, maar de winter in Oekrane is momenteel vrij mild.

Ook is er apparatuur te zien die communicatie kan verstoren. Interessanter is wat er nit zichtbaar is op satellietbeelden, zoals verkennings- en gevechtsvliegtuigen. "Er zijn berichten dat bommenwerpers richting de grens zijn verplaatst. Die bevinden zich binnen bereik, maar zie je niet op foto's."

Daarnaast zijn er in Wit-Rusland een onbekend aantal Russische militairen gestationeerd, formeel bedoeld voor reguliere militaire oefeningen. Zij zouden zich nabij de Oekraense grens bevinden, op zo'n 200 kilometer van de hoofdstad Kiev. Ten zuidwesten van Oekrane zijn al decennialang zo'n 1500 Russische 'vredestroepen' gestationeerd in de afvallige Moldavische regio Transnistri.

De vrees voor een inval is niet alleen gebaseerd op het samentrekken van Russische troepen. Ook andere signalen, zoals een recente grote cyberaanval gericht tegen Oekraense ministeries en het vermeend terughalen van Russisch ambassadepersoneel uit Kiev, baren Oekrane zorgen.

Angst voor 'kleine' aanval

Veiligheidsexpert Pronk vindt dat het meest aannemelijk, mocht het tot een invasie komen. Andere scenario's, zoals het creren van een landverbinding tussen de Donbass en de Krim of een aanval vanuit Transnistri, acht hij minder waarschijnlijk. Een annexatie van de oostelijke helft van het land, tot aan de Dnjepr bij Kiev, is "denkbaar, maar heel erg moeilijk".

In Oekrane bestaat de angst dat een 'kleine' aanval, bijvoorbeeld in de Donbass, door het Westen zal worden gedoogd. Dat leek Biden onlangs te suggeren, waarop de Oekraense president Zelensky twitterde dat er geen "kleine aanvallen" bestaan. "Net zoals er geen 'kleine' slachtoffers bestaan."
Draadje met inschatting kans (Engels): https://twitter.com/DAlperovitch/status/1473362460673515527
Buitenhof over situatie: https://embed.vpro.nl/pla(...)ofile=vpro&sharing=1
Nieuwsuur over situatie: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)verleg-over-oekraine
Mogelijk aanvalsplan (Engels): https://www.theguardian.c(...)-in-ukraine-invasion
Interessante beschouwingen over de situatie: https://en.desk-russie.eu/author/francoise-thom.html

Achtergrond

https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War
https://nos.nl/collectie/13888-spanning-oekraine

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:46:31 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203808331
De afgelopen weken was de hardste eis van Rusland steeds onbespreekbaar. Allemaal stoere taal met de VS voorop en kijk nu eens; We mogen als EU bevolking de prijs gaan betalen

quote:
Maar de hardste eis van Rusland – dat geen enkel nieuw land meer mag toetreden tot de Navo, vooral Oekrane niet – is voor alle dertig Navo-lidstaten onbespreekbaar.
Stoere taal was belangrijker dan wat daadwerkelijk goed voor de Oekrainse bevolking was. De eis van Rusland was onbespreekbaar en ondertussen werd Oekraine van militair materieel voorzien.
Ik verwachtte niet dat Rusland z'n pijlen op Oekraine zou richten en heb nog steeds m'n twijfels of ze daadwerkelijk heel Oekraine zullen innemen maar als je verbaasd bent over de ontwikkelingen van de afgelopen dagen is er een steekje bij je los
pi_203808335
quote:
China ziet in de militaire acties van Rusland in Oekrane geen invasie, aldus een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Maar China houdt de situatie heel scherp in de gaten. De volksrepubliek heeft via de staatsmedia opgeroepen tot hervatting van de diplomatie in het conflict over Oekrane. "De deur naar een vreedzame oplossing is nog niet helemaal dicht en mag ook nooit gesloten worden", vindt Beijing.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:46:58 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_203808338
MOEX 44% lager, RTS (50 grootste Russische bedrijven) -50%

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_203808340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:44 schreef Bocaj het volgende:
Die explosies zijn die ook echt ergens ingeslagen of alleen nog maar in weilanden (buten de stad) als waarschuwing?
twitter
pi_203808341
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me fake, aanvallen doe je niet met formatie vliegen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203808348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Veel te laag ook
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:48:16 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808352
Er zou een wapendepot ontploft zijn? Maar zou kunnen dat het oude beelden zijn
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203808354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef the-eye het volgende:
De afgelopen weken was de hardste eis van Rusland steeds onbespreekbaar. Allemaal stoere taal met de VS voorop en kijk nu eens; We mogen als EU bevolking de prijs gaan betalen
[..]
Stoere taal was belangrijker dan wat daadwerkelijk goed voor de Oekrainse bevolking was. De eis van Rusland was onbespreekbaar en ondertussen werd Oekraine van militair materieel voorzien.
Ik verwachtte niet dat Rusland z'n pijlen op Oekraine zou richten en heb nog steeds m'n twijfels of ze daadwerkelijk heel Oekraine zullen innemen maar als je verbaasd bent over de ontwikkelingen van de afgelopen dagen is er een steekje bij je los
Jij bent blijkbaar zo'n slappe zak die gelijk je zakgeld overhandigt aan de eerste beste pestkop die jou onder druk zet.

Weet je wat er gebeurt als je dat doet? Dan loopt die pestkop over je heen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203808355
En nu massaal de vodka boycotten!!
pi_203808362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kan want ik kan het nog altijd uit Polen halen.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_203808366
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja al die lidstaten die zich maar niet aan de 2% gdp voor defensie wilde houden zullen zich nu ook wel even achter hun oren krabben.
In Nederland ligt de focus op het circulair maken van Millitair materieel.
https://www.duurzaam-onde(...)laire-aanpak-gispen/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:49:18 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808370
quote:

[..]
Dit zijn beelden van de militaire parade met luchtalarm eronder geplakt :')
pi_203808371
quote:

[..]
Wat ik er van begrepen heb is dat dit een airshow was, het is fake news dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203808374
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef HSG het volgende:

[..]
Kan want ik kan het nog altijd uit Polen halen.
Neem gelijk even peuken voor me mee als je wilt.
pi_203808375
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik schiet nooit meer met een AK-47 :{w
pi_203808376
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef Alpha0 het volgende:
Wat hebben we in Europa mbt energie toch domme beslissingen genomen:
|:( Nederland heeft blind zijn eigen gas er doorheen gejaagd
|:( Duitsland sluit zonder te denken zijn kerncentrales

En nu zijn we afhankelijk va Rusland.
Ik ben zelf ambtenaar geweest. Ik weet hoe dat volk denkt. Zo dom.
Maar we halen wel de klimaatdoelen ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203808380
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Neem gelijk even peuken voor me mee als je wilt.
Nee roken is slecht voor je.
pi_203808391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
De bordelen stromen leeg. Alle Russinnen terug naar Rusland!!!

@:wereldgozer @:sfancta @:zipportal
Ik beoordeel deze post met 1 voetstapje
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:50:32 #21
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808397
quote:
GVD :( (Benen eraf van die vrouw...)
pi_203808403
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef Starhopper het volgende:
Er zou een wapendepot ontploft zijn? Maar zou kunnen dat het oude beelden zijn
twitter
pi_203808409
Gelukkig kunnen we het wel hebben over echt belangrijke zaken de laatste 2 jaar. Na corona dreigde het vooral om dickpics te gaan. Maar Putin heeft ervoor gezorgd dat we weer terug gaan naar waar we ons in de jaren 70/80/90 druk over maakten. De mensen jonger dan 30 weten niet wat ze meemaken.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:51:02 #24
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203808411
twitter
pi_203808412
Nou we kunnen dus niet meer vliegen over Belarus, Oekraine of Rusland.

Dat wordt lastig om naar Mongoli te komen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203808418
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden jullie doen? Niets, halfzachte sancties, harde aanvallen?
Lastig te zeggen, want ik weet niet in welke staat van paraatheid de Europese NAVO-landen zijn met betrekking tot deze aanval. Liggen er plannen klaar, of zou elke actie ad hoc gemproviseerd moeten worden?

Kijkend naar de kaart, wat eigenlijk een optie zou moeten zijn is dat alles ten westen van de Dnjepr met behulp van Britse/Duitse/Franse/Nederlandse/Spaanse troepen verdedigd kan worden. En dat dat dan een plan is dat nu in werking kan treden, als de betrokken landen (waaronder uiteraard ook Oekrane) daar in mee gaan. En dat dat dan niet improviseren is, maar dat er al eerder over na is gedacht.

Ik weet alleen niet of zulke plannen bestaan, maar waarschijnlijk niet. In dat geval is het veel moeilijker om over een actieve rol na te denken, omdat het voor mij heel moeilijk is om in te schatten wat realistisch is, wat kan en wat niet kan.
pi_203808419
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik durf sterk te betwijfelen dat het bij die "eisen" was opgehouden.
Incelfrikandel
pi_203808425
Gasprijs +27%
pi_203808430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:50 schreef aartstyle het volgende:
Gelukkig kunnen we het wel hebben over echt belangrijke zaken de laatste 2 jaar. Na corona dreigde het vooral om dickpics te gaan. Maar Putin heeft ervoor gezorgd dat we weer terug gaan naar waar we ons in de jaren 70/80/90 druk over maakten. De mensen jonger dan 30 weten niet wat ze meemaken.
Ja zeker, oorlogje spelen was de laatste jaren toch vooral de zaak van VS en haatbaarden, dat was een lekkere ver-van-mijn-bed show.
pi_203808433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef Alpha0 het volgende:
Wat hebben we in Europa mbt energie toch domme beslissingen genomen:
|:( Nederland heeft blind zijn eigen gas er doorheen gejaagd
|:( Duitsland sluit zonder te denken zijn kerncentrales

En nu zijn we afhankelijk va Rusland.
Ik ben zelf ambtenaar geweest. Ik weet hoe dat volk denkt. Zo dom.
Tja, sommige fantasten denken dat we er met windmolens en zonneweides ook wel komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Logisch, China is zelf waarschijnlijk ook nog wat van plan in Taiwan binnenkort. Dan kun je dit niet veroordelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203808436
Ik ga denk ik even mijn Braziliaanse paspoort verlengen zodat ik naar een ´veilig´ land kan verkassen mocht het Rode Leger verder westwaarts oprukken.

Hebben we in Nederland al de Hollandse Waterlinie van stal gehaald zodat we ons land onder water kunnen zetten om de russen te laten verzuipen mocht er een invasie komen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203808438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

Was je van plan om naar Mongoli te gaan?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ga denk ik even mijn Braziliaanse paspoort verlengen zodat ik naar een ´veilig´ land kan verkassen mocht het Rode Leger verder westwaarts oprukken.

Hebben we in Nederland al de Hollandse Waterlinie van stal gehaald zodat we ons land onder water kunnen zetten om de russen te laten verzuipen mocht er een invasie komen?
Je gaat geen bommenwerper of kruisraket tegenhouden met een waterlenie.
pi_203808440
quote:
Nou nog maar 1.1 miljoen soldaten te gaan ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203808444
Een beetje zoals SARS tov Covid, SARS waren een paar doden in Azi. Toch wel een verschil.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:52:38 #35
498282 Scrummie
pi_203808446
Dekentje voor de frisse avonduren gekocht.

#vanhetgasaf
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:52:50 #36
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808447
quote:
Pak Ze! Pak ze! ^O^ :Y)
pi_203808449
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef HSG het volgende:

[..]
Was je van plan om naar Mongoli te gaan?
Nee. Mij te koud.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:52:57 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808452
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:50 schreef Ylaesias het volgende:

[..]
[ twitter ]
Die ja. Maar is dit van vandaag?
pi_203808453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef sirdanilot het volgende:

Prima plan, ze schijnen goedkope woningen te hebben in Brazili

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2022 09:53:09 ]
pi_203808455
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik durf sterk te betwijfelen dat het bij die "eisen" was opgehouden.
Hij eiste ook terugtrekking van NAVO troepen in de Baltische staten en Polen oa
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:53:31 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203808460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

Je wou terug naar de heimat?
pi_203808463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij bent blijkbaar zo'n slappe zak die gelijk je zakgeld overhandigt aan de eerste beste pestkop die jou onder druk zet.

Vent doe normaal.
Al 7 jaar is er een burgeroorlog aan de hand en niemand interesseerde het een reet.
15.000 mensen al omgekomen en nog vondt niemand het nodig om te praten met elkaar.
Wat wij het belangrijkste vinden, en nog steeds, is dat we ons gas krijgen op tijd.
Het is gewoon te laat en de gewone burgers krijgen weer eens de klappen.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:54:14 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203808471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef zalkc het volgende:

[..]
Idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:54:34 #44
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203808475
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Lastig te zeggen, want ik weet niet in welke staat van paraatheid de Europese NAVO-landen zijn met betrekking tot deze aanval. Liggen er plannen klaar, of zou elke actie ad hoc gemproviseerd moeten worden?

Kijkend naar de kaart, wat eigenlijk een optie zou moeten zijn is dat alles ten westen van de Dnjepr met behulp van Britse/Duitse/Franse/Nederlandse/Spaanse troepen verdedigd kan worden. En dat dat dan een plan is dat nu in werking kan treden, als de betrokken landen (waaronder uiteraard ook Oekrane) daar in mee gaan. En dat dat dan niet improviseren is, maar dat er al eerder over na is gedacht.

Ik weet alleen niet of zulke plannen bestaan, maar waarschijnlijk niet. In dat geval is het veel moeilijker om over een actieve rol na te denken, omdat het voor mij heel moeilijk is om in te schatten wat realistisch is, wat kan en wat niet kan.
Denk dat “el plan” zich beperkt tot de NAVO landen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203808478
quote:

[..]
Dat gaat de NAVO sowieso niet doen maar ik snap hem wel.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:54:47 #46
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203808479
Volgens Ukraiense defensie onder vuur of al vernietigd - naast de al eerder genoemde vliegvelden:

- Nizhyn
- Kramatorsk
- Khmelnytsky
- Vasylkiv

Nizhyn stelt niet zoveel voor. Vasylkiv zijn de MiG-29s. Mirgorod (de Su-27s) nog niets van gezien.

De Russen hebben goed naar het westen gekeken hoe je het aanpakt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:54:47 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203808480
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee dit is handig gespeeld zullen we zeggen :')
Kijk Koos, als jij in het gewone leven je afspraken niet nakomt kan je er misschien heel lang mee wegkomen maar je moet niet raar kijken als je dan uiteindelijk een klap voor je kop krijgt.
pi_203808483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Prima plan, ze schijnen goedkope woningen te hebben in Brazili
Ja ren lekker weg met z'n allen. Precies het probleem van onze huidige maatschappij.
pi_203808484
quote:

[..]
En zelfs als daar allemaal aan voldaan zou zijn betwijfel ik dat het daarmee klaar zou zijn met de eisen.
Incelfrikandel
pi_203808485
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die ja. Maar is dit van vandaag?
Volgens alle OSINT retweeters/berichtgevers op Twitter wel ja.
pi_203808487
Beter krijgt iedereen een wapen en munitie van defensie :P
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:56:00 #52
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808496
Eigenlijk moet elk europees lid al zijn materieel naar Ukraine brengen als steun! Fuck de Navo!
pi_203808497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vent doe normaal.
Al 7 jaar is er een burgeroorlog aan de hand en niemand interesseerde het een reet.
15.000 mensen al omgekomen en nog vondt niemand het nodig om te praten met elkaar.
Wat wij het belangrijkste vinden, en nog steeds, is dat we ons gas krijgen op tijd.
Ben jij niet die user die maandenlang Poetin liep te verdedigen en bij hoog en laag beweerde dat het nooit tot een invasie zou komen?
pi_203808499
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:51 schreef Benny het volgende:
Gasprijs +27%
Boeiend, het wordt lente.
pi_203808505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:50 schreef aartstyle het volgende:
Boh, de jaren 80/90. Alles wat er toen gaande was. Net tijdens mijn opgroeiperiode.
Als dat allemaal nu gaande was, zouden Twitter en andere sociale media gans ontploffen. De Muur, Roemeni/Ceaucescu, Balkan-oorlog, Irak...
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203808511
twitter

:') :') :')
pi_203808513
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
je douched nooit?
pi_203808514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:54 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nee dit is handig gespeeld zullen we zeggen :')
Kijk Koos, als jij in het gewone leven je afspraken niet nakomt kan je er misschien heel lang mee wegkomen maar je moet niet raar kijken als je dan uiteindelijk een klap voor je kop krijgt.
Welke afspraken doel jij op?
pi_203808516
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef StephanL het volgende:
Dat zal nog wel meevallen, maar defensie schroeft haar gereedheid i.i.g. wel op.

twitter
pi_203808517
quote:

[..]
Gaat met name om industrie, producten worden duurder.
pi_203808519
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:54 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat gaat de NAVO sowieso niet doen maar ik snap hem wel.
Als je constant alleen maar F* you roept naar een groot militair land dan krijg je vandaag of morgen een klap.

Maar nogmaals: dit had ik niet verwacht en vindt dit een zeer gevaarlijke situatie.
pi_203808522
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik schiet nooit meer met een AK-47 :{w
NO, Michael nooooo!
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:57:34 #63
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203808524
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef StephanL het volgende:
Beter gaat er nu als de sodemieter met Rusland gesproken worden over een bufferzone. Dan kan Oekraine gered worden en komen we als EU nog goed weg.
pi_203808525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]

heb je het gezeik al en Putin weet dat.
pi_203808526
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Salina het volgende:

[..]
Boh, de jaren 80/90. Alles wat er toen gaande was. Net tijdens mijn opgroeiperiode.
Als dat allemaal nu gaande was, zouden Twitter en andere sociale media gans ontploffen. De Muur, Roemeni/Ceaucescu, Balkan-oorlog, Irak...
Tieten op het strand kijken!
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:57:38 #66
38496 Perrin
pi_203808527
quote:
[ twitter ]

Die Poolse mama die snapt het wl.
pi_203808529
Die EU vormt wel een lekker steady blok. :') Wat een bullshit toch allemaal.
pi_203808532
quote:
[ twitter ]

Mooi is dat idd, typisch EU. Zogenaamd verenigd, maar als het even tegenzit omen alle individuele belangen bovendrijven :D
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:58:02 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808535
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef Ylaesias het volgende:

[..]
Volgens alle OSINT retweeters/berichtgevers op Twitter wel ja.
:'(
pi_203808536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
je douched nooit?
Douchen kost nauwelijks gas, koken ook niet. 90 procent van gasverbruik is verwarming.
pi_203808539
quote:
[ twitter ]

Das precies waarom Putin zich de ballen uit de broek lacht |:(
pi_203808541
quote:

[..]
Op de lange termijn is dit wel een probleem. Sowieso, als je even kijkt naar landen met de meest gasvoorraden: Rusland, Iran, Saudi Arabi, Qatar, de VS en Venezuela. Niet de meest gezellige plekken op de VS en Qatar na.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203808543
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ben jij niet die user die maandenlang Poetin liep te verdedigen en bij hoog en laag beweerde dat het nooit tot een invasie zou komen?
Totale invasie had ik niet verwacht.
Ja die Putin toch, verrast hij me toch weer.
pi_203808544
quote:
[ twitter ]

Altijd weer die klote-Italianen.
pi_203808545
quote:
[ twitter ]

Ik had nog wel de hoop dat die plannen al lang en breed klaar lagen :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_203808546
De huidige EU is in dit format toch nauwelijks meer waard dan de situatie in 1939? Engeland en Frankrijk vormden toen een hechter blok dan 90 procent van de EU-staten nu.
pi_203808552
Godverdomme, het blijkt ook weer hoe heerlijk ineffectief de EU is.
pi_203808554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die EU vormt wel een lekker steady blok. :') Wat een bullshit toch allemaal.
De EU is toch een lachwekkend zooitje :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203808556
quote:
[ twitter ]

Zelfde gezeik uit Europese hoek, die zullen het nooit, maar dan ook nooit met elkaar eens kunnen worden.
pi_203808558
quote:

[..]
je douched nooit?
Een echte bikkel doucht koud.
Incelfrikandel
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:59:22 #81
38496 Perrin
pi_203808562
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Mooi is dat idd, typisch EU. Zogenaamd verenigd, maar als het even tegenzit omen alle individuele belangen bovendrijven :D
En niet van tevoren al duidelijk afgestemd hoe er gereageerd gaat worden :(
pi_203808563
quote:

[..]
je douched nooit?
Dat kost echt geen donder, daarvoor mag de gasprijs nog 4x verdubbelen en dan douche je nog steeds voor een schijntje. Het bedrag dat je maandelijks kwijt bent aan gaskosten bestaat voor 95% uit het verwarmen van je huis.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:59:30 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808565
quote:
[ twitter ]

Tering :')
pi_203808566
quote:
[ twitter ]

Oh wat een kneuzen zijn het toch. Luister naar die moeder.
pi_203808567
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Totale invasie had ik niet verwacht.
Ja die Putin toch, verrast hij me toch weer.
Poetin is een schurk. Zelfs jij moet dat inzien.
pi_203808568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef descon het volgende:

[..]
Das precies waarom Putin zich de ballen uit de broek lacht |:(
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:59:35 #87
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808572
Hij gaat door totdat heel de oude Sovjet-Unie weer in stand is...
pi_203808573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Salina het volgende:

[..]
Vandaar ook dat de Woke generatie vooral jonger is dan 30. Die maken zich druk om dingen waarvan de ouderen denken, tjaaa, het is maar waar je druk over maakt.

We gaan hele discussie voeren of de NS "beste dames en heren" moeten vervangen door "beste mensen".

Terwijl wij in de jaren 80 ons druk maakten of Reagan of Gorbatsjov op de rode knop zouden drukken.
pi_203808574
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een echte bikkel doucht koud.
inclusief binnenwaartse erectie
pi_203808579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef Ylaesias het volgende:

[..]
Dat zal nog wel meevallen, maar defensie schroeft haar gereedheid i.i.g. wel op.

[ twitter ]
Ohh spannend!
pi_203808586
Tot zover de EU.

Lachwekkend dat je aan zo'n orgaan je veiligheid en soevereiniteit wil overdragen.

Dit kon je voorspellen na dat 1e flutpakket aan sancties.
pi_203808587
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Gaat met name om industrie, producten worden duurder.
Moet je eens afwachten hoeveel schrijnende verhalen er komende tijd op twitter gepusht gaan worden met mensen die hun gasrekening niet meer kunnen betalen, icm de eis dat de overheid daar iets aan doet.
pi_203808596
Ben net wakker. Wat heb ik allemaal gemist?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203808597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hij gaat door totdat heel de oude Sovjet-Unie weer in stand is...
Dat is dus de vraag. Gaat hij stukken van Kazachstan annexeren? Wil hij ook Finland hebben?
pi_203808598
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je wou terug naar de heimat?
Wel blij dat emand me niet teleur stelt.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 februari 2022 @ 10:01:02 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203808600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ohh spannend!
Nou, zit er echt op te wachten dat m'n pa net een jaartje voor zijn pensioen nog even naar Oekrane moet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203808603
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?

Dat zou een beste game changer zijn. :o
pi_203808604
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Ajax heeft niet kunnen winnen in Lissabon.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:01:16 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808605
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef Ylaesias het volgende:

[..]

[ twitter ]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
pi_203808609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.
Laat hem nog een keer de Russische ambassadeur stevig toespreken :')
pi_203808614
Ongelooflijke rooie hoerenzoon is het toch ook :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:01:55 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?

Even een nuke op het kremlin gooien, dat zou wat zijn.
pi_203808620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh wat een kneuzen zijn het toch. Luister naar die moeder.
hahahaha. We hebben al verloren voordat het uberhaupt begonnen is. Man man man, ik kan wel janken.

Ik zeg putin. Kom maar met die bom. Dit Europa heeft geen enkel bestaansrecht.
pi_203808621
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op de lange termijn is dit wel een probleem. Sowieso, als je even kijkt naar landen met de meest gasvoorraden: Rusland, Iran, Saudi Arabi, Qatar, de VS en Venezuela. Niet de meest gezellige plekken op de VS en Qatar na.
Het schijnt, maar misschien heb je het gemist, dat we net zo lekker bezig waren met een energiewende, dus op de lange termijn is de afhankelijkheid van gas nog een stuk lager dan nu.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:01:59 #106
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808622
quote:
Ja!
pi_203808629
quote:

Als dat het geval zou zijn zou er niet eens een burgeroorlog geweest zijn, dus nee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:02:30 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808631
quote:
WWIII :T
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:02:31 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808632
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lijkt me te snel. Kan me niet voorstellen dat wij een directe oorlog starten tegen Rusland zolang zij zich beperken tot Oekraiene.
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
The End Times are wild
pi_203808633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Huh, dit zouden de Russen nooit doen toch @:RetepV? De Amerikaanse intel waren leugens en propaganda.
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.

Maar ik had wel gedacht dat Oekrane op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.

Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.

De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.

Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
pi_203808635
quote:
alles, ongeveer
pi_203808637
Extra NOS journaal op NPO1.
#superniger2020
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:09 #113
38496 Perrin
pi_203808643
quote:

Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt. :(

quote:
Na de onafhankelijkheid was Oekrane een grote kernmacht en beschikte over een arsenaal van kernwapens. Begin 1994 werd de internationale afspraak gemaakt dat Oekrane binnen drie jaar 1800 raketten voor vernietiging aan Rusland afdraagt.[5] Het verrijkte uranium uit de kernkoppen wordt vervolgens met Amerikaanse financile steun omgezet in brandstof voor kerncentrales. In het Boedapestmemorandum van 1994 werd vastgelegd dat het land in ruil voor de kernwapens een soevereiniteitsgarantie kreeg van de Verenigde Staten, Groot-Brittanni en Rusland.[6] Oekrane ondertekende ook het non-proliferatieverdrag van kernwapens.
pi_203808644
Simone begint met; Goedemiddag.....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_203808645
Wat een teringzooi :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:24 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef superniger het volgende:
Zijn allemaal herhalingen. Heb het weer afgezet. Hopelijk komt Steve straks weer.
pi_203808653
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Itali krijgt een steunpakket van 200 miljard euro van de EU. Die moeten gewoon hun bek houden en tekenen bij het kruisje
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:38 #118
284411 crew  heywoodu
pi_203808654
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Even een nuke op het kremlin gooien, dat zou wat zijn.
Dan kunnen we gelijk wel inpakken met z'n allen inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_203808659
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.

Maar ik had wel gedacht dat Oekrane op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.

Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.

De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.

Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
Je bent niet goed. Er is maar 1 land schuldig hier en dat is Rusland mafkees.
pi_203808660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef ondeugend het volgende:
Kijk naar het horloge, dit is later opgenomen!
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:51 #121
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808661
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef superniger het volgende:
Joh! :') Zitten wij al tijden naar te kijken! :P
pi_203808664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Uitgedaagd door het westen.
pi_203808666
quote:

[..]
nou..... Rusland is zeker de grootste schuldige, maar "wij" zijn ook niet roomser dan de paus.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:04:36 #124
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203808668
Wat wel duidelijk is, is dat dit niet alleen om de Donbass gaat inmiddels.

Persoonlijk had ik dit niet verwacht.
  Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 10:04:36 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203808669
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan kunnen we gelijk wel inpakken met z'n allen inderdaad.
Ligt er aan hoe groot de collateral is.

En of er een bom op Berlijn, Parijs of Brussel gaat.
pi_203808672
WTF.
Bommen op Kiev. 😲🤤
#superniger2020
pi_203808673
quote:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.

:')
Zeg gewoon dat je uit je nek hebt gezwetst, dat de Amerikanen enorm on point waren met hun intel, en dat Poetin gewoon Oekrane is binnen gevallen zonder daarvoor Zelensky de schuld van te geven.
pi_203808675
quote:

Waar ruzie is, hebben er twee schuld.
Godverdomme hey, quote van de dag :')
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:04:52 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203808676
quote:
Totalen Krieg.
pi_203808677
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef HSG het volgende:

[..]
Uitgedaagd door het westen.
Heb je al een kind in elkaar geslagen, omdat je te bang voor volwassen mannen bent?
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:05:10 #131
38496 Perrin
pi_203808683
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef PluggieOD het volgende:
Wat wel duidelijk is, is dat dit niet alleen om de Donbass gaat inmiddels.

Persoonlijk had ik dit niet verwacht.
Dit gaat om heel Oekraine of misschien de zuidoostelijke helft.
pi_203808684
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je al een kind in elkaar geslagen, omdat je te bang voor volwassen mannen bent?
Nee want dan lijk ik wel op een kaaskop.
pi_203808685
Ik krijg bij die Zelensky ook elke keer het idee dat er een Russische soldaat naast hem staat die hem onder schot houdt. Wat een ongekend slappe teksten voor een land wat in zijn bestaan wordt bedreigd.
  Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 10:05:25 #134
pi_203808686
Zeggen jullie levief of levof?
pi_203808690
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lemberg!
pi_203808692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
Dit gaat niet te ver. Het is uiteindelijk Oekrane maar. Als jij wel daarvoor wilt sterven hebben ze in Oekrane een vreemdelingenlegioen
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:06:09 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808695
quote:
Lefjof
pi_203808700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als dat het geval zou zijn zou er niet eens een burgeroorlog geweest zijn, dus nee.
Burgeroorlog zou niet heftig genoeg zijn...nu vallen ze je hele land aan. Situatie is net ff anders.
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt. :(
[..]

Ik had er een paar verstopt als garantie. Vertrouwen is goed, controleren is beter.

Mag hopen van niet, maar we gaan het merken
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:06:31 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203808703
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:06:32 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808704
De EU heeft onderschat wat de Russische reactie zou zijn wanneer wij onze invloedssfeer zouden uitbreiden naar de Oekrane.
Waarom dat zo nodig moest gebeuren snap ik ook niet. De bevolking van Nederland was daar in ieder geval geen voorstander van, zie het referendum
The End Times are wild
pi_203808705
quote:
De tijden zijn in zoverre interessant dat ze kakofonisch zijn' je moet bijwijlen je oren dichtstoppen tegen het tenhemelschreiende geblabla van de muezzins van de eeuwige vergelding in het ene oor en dat van de filistijnen van het geperoxideerde ressentiment in het andere.

Gepgradede Hoekse en Kabeljauwse twisten: de shoarmabakkers versus de aardappeleters, allen met vuvuzela's bewapend' hun zuurstofarme hersentjes verkleinen je wereld en brengen haar binnen de afrastering van hun woestijngod of hun karikaturale weergave van joods-christelijke axioma's en verlichtingsidealen.

Die boeroepers nemen het licht juist weg met hun stijlmiddelen van de provocatie en de daarbij behorende inflatoire hyperbolen, terwijl de man in het midden, de verdediger van de orde, mijmert over een vreedzame stadssamenleving zoals bijvoorbeeld het Oost-Galicische Lemberg eens was.

Lemberg, dat multinationale en multilingustische Habsburgse babylon, die co-existentie van Asjkenazim, Roethenen, Polen, Duitsers, Armenirs - door en door tolerant uit noodzaak en goede wil, laisser faire opgetuigd met een civilisatorische missie en een architectonisch mozaek van gotiek, neoclassicisme en art deco.

Nochtans werden de tijden ook toentertijd interessant en viel de stad achtereenvolgens toe aan het gerestaureerde Polen, nazi-Duitsland en de Sovjet-Unie - haar namen waren Lemberg, Lww en Lviv, de Polen en Armenirs waren verdreven en de Joden uitgeroeid.

Hun huizen werden nu bewoond door Oekraners' enigszins beduusd namen zij die verrukkelijke, lege stad in. Lemberg werd het failliet van de vroegtwintigste-eeuwse multiculturaliteit, alleen zijn begraafplaatsen spreken nog in vele talen.

Wie zullen straks de halflege flatwijken van Amsterdam, Culemborg dan wel Gouda innemen als hun bewoners zijn verjaagd door de dompteurs van de thymotische woede, wier dromen de nachtmerries van de eerste-, tweede- en derdegeneratieallochtonen zijn?

Opzichtig negeren zij die wet van conscintieus bestuur die door het taosme wordt gepostuleerd: regeer de staat zoals je een klein visje bakt (behoedzaam).
pi_203808706
quote:

[..]
Jaja, natuurlijk.
pi_203808707
quote:
8s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
[..]

Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203808709
Javelin's aan het werk?

twitter
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:07:12 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808711
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.
The End Times are wild
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:07:14 #146
38496 Perrin
pi_203808712
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebt
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:07:49 #147
38496 Perrin
pi_203808718
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef polderturk het volgende:
Javelin's aan het werk?

[ twitter ]
Die is kapot.
pi_203808720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg bij die Zelensky ook elke keer het idee dat er een Russische soldaat naast hem staat die hem onder schot houdt. Wat een ongekend slappe teksten voor een land wat in zijn bestaan wordt bedreigd.
Klopt, met zijn slappe woke-taal.

Oekraine had het civiele gezag moeten overdragen aan de militaire autoriteiten. In oorlogstijd moet het burgerlijk gezag zijn plek kennen. Kennelijk houdt de staat van beleg niet in de instelling van het militaire gezag daar. Raar verhaal.
pi_203808722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.
pi_203808727
Vanmiddag extra voorraad toiletpapier en voedsel inslaan.
#superniger2020
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:08:33 #151
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203808729
Zelfs Putin acht ik niet zo gek om nucleair te gaan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203808730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Confetti het volgende:

[..]

Oekraine had het civiele gezag moeten overdragen aan de militaire autoriteiten. In oorlogstijd moet het burgerlijk gezag zijn plek kennen. Kennelijk houdt de staat van beleg niet in de instelling van het militaire gezag daar. Raar verhaal.
Bel ze op en vertel ze wat nodig is in deze tijden van crisis!
pi_203808731
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat geldt net zo goed voor de VS of China natuurlijk. Uiteindelijk kiest iedereen voor het eigen belang
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:08:38 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203808732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.
Welk FFP-masker moet ik dan opzetten?
pi_203808733
quote:

Hoezo zou dat een game changer? :') Net of ze dan even met nukes gaan gooien op rusland _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203808734
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef ondeugend het volgende:
In Rossiya is het dan ook middag
Maar ook weer avond
lol
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:08:52 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203808737
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.
Ja dat is wel eerlijk dat je dat zegt. Het escaleert nogal.
Maar goed, eerst alle sancties er maar eens doorheen schieten, en hopen dat Oekraiene zelf de Russen kunnen stuiten.

Kan me niet voorstellen dat er straks Duitsen en Franse soldaten naar het Oosten afreizen. Bovendien is het ook veel te kostbaar allemaal.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203808738
Net als deze!

twitter
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:08:56 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808739
quote:

[..]
We hebben Hiroshima en Nagasaki ook weten te overleven als aardkloot
pi_203808740
quote:

[..]
Das precies de reden waarom je er 1 zou moeten hebben. Hele reden dat Noord Korea nog bestaat in de huidige vorm
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:09:06 #161
38496 Perrin
pi_203808743
quote:

[..]
Er zijn verdedigingssystemen. En verder maar hopen dat niemand ze gebruikt idd.
pi_203808744
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Welk FFP-masker moet ik dan opzetten?
Wellicht heeft Sywert al wat ingekocht?
pi_203808746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik dacht tot gisteren / eergisteren (?) ook dat het niet zo'n vaart zou lopen. Het leek me totaal niet rationeel vanuit Russisch perspectief. Maar Poetin is nu eenmaal een onberekenbare gek, dus ik sluit niks meer uit momenteel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_203808752
quote:
Leopolis
pi_203808756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook niets van. Zou hij stiekem contacten hebben met Poetin ofzo?
pi_203808759
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Zeg gewoon dat je uit je nek hebt gezwetst, dat de Amerikanen enorm on point waren met hun intel, en dat Poetin gewoon Oekrane is binnen gevallen zonder daarvoor Zelensky de schuld van te geven.
Nee, dat zeg ik niet.

Ik heb veel geschreven, en ik weet heel zeker dat jij niet alles hebt gelezen want tl;dr.

Dus leg me geen woorden in de mond.
pi_203808762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Ylaesias het volgende:
Net als deze!

[ twitter ]
Verspreid niet van dat nepnieuws.
pi_203808763
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Haha, dat waren beginners bommetjes.......
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:10:17 #169
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203808764
Het resultaat van jarenlang Rusland kankeren, overeenkomsten zoals het niet innemen van omringende landen door het Westen volledig aan de laars lappen. Putin is keihard door agressor EU in deze positie gedwongen en slaat nu terecht met de vuist op tafel.
Mai pben rai~!
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:10:24 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Eens
pi_203808767
quote:
Net als deze!

[ twitter ]
Heel mooi dit
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:10:25 #172
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808768
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef superniger het volgende:
Vanmiddag extra voorraad toiletpapier en voedsel inslaan.
@Boswachter @Starhopper zijn u al voor gegaan! :P
pi_203808772
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef LXIV het volgende:
De EU heeft onderschat wat de Russische reactie zou zijn wanneer wij onze invloedssfeer zouden uitbreiden naar de Oekrane.
Waarom dat zo nodig moest gebeuren snap ik ook niet. De bevolking van Nederland was daar in ieder geval geen voorstander van, zie het referendum
Als Rusland zijn invloedssfeer had willen behouden hadden ze misschien eens wat meer werk in hun eigen ontwikkeling en in wat ze anderen te bieden hebben moeten stoppen. Je kunt niet zo'n ontzettend droevig en stagnerend kutland zijn en dan verwachten dat anderen niet hun heil elders gaan zoeken.
pi_203808774
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat dit nepnieuws is?
pi_203808778
quote:

[..]
Dat vergelijken met de situatie van nu :') Dan ben je of niet zo slim. Of heb je 0 kennis van geschiedenis. Of beide.
pi_203808780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef KNAK het volgende:
Het resultaat van jarenlang Rusland kankeren, overeenkomsten zoals het niet innemen van omringende landen door het Westen volledig aan de laars lappen. Putin is keihard door agressor EU in deze positie gedwongen en slaat nu terecht met de vuist op tafel.
Welk land is precies ingenomen dan?
pi_203808783
quote:
Net als deze!

[ twitter ]
Denk dat er heel veel desinformatie en gerecyclede oude filmpjes gaan opduiken op Twitter vandaag.

Geen idee of dat bij deze ook zo is, maar ik neem het allemaal met een flinke korrel zout.
pi_203808784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik dacht tot gisteren / eergisteren (?) ook dat het niet zo'n vaart zou lopen. Het leek me totaal niet rationeel vanuit Russisch perspectief. Maar Poetin is nu eenmaal een onberekenbare gek, dus ik sluit niks meer uit momenteel.
Dit is juist de rationele keuze voor hem. Een militair conflict houdt hem in het zadel
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203808785
quote:

[..]
Dat waren kleine bommetjes vergeleken met de bommen die nu beschikbaar zijn.
En er zijn er tienduizenden.
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:11:10 #180
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203808787
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Ylaesias het volgende:

[..]
ZIjn berichten van 2015. iig die tankfoto van eerder

https://censor.net/ru/pho(...)72_fotoreportajvideo
pi_203808788
quote:

[..]
Is een crash bij een luchtshow, niet lang geleden.

Probeer ook eens in te schatten hoe groot de kans is dat er iemand op de grond toevallig net een scherpe foto weet te maken met z'n telelens terwijl de pleuris daar aan het uitbreken is.

Twitter is een bron van desinformatie, zoek eerst uit waar een foto vandaan komt voordat je hem plaatst.
pi_203808793
quote:
Russische spion of gewoon mentaal niet lekker?

Nato/eu zijn geen aggressive organisaties. Elk land is vrij om eigen keuzes te maken en als het aan de meeste Europeanen ligt werken we gewoon vriendschappelijk met Rusland samen.
pi_203808794
quote:

[..]
Toen bestond de MAD doctrine nog niet. Nu betekent de inzet van een kernwapen dat het land dat het inzet weggevaagd wordt. Kernmachten hebben onderzeer met nukes klaar liggen om dit te bewerkstelligen.
pi_203808795
quote:

[..]
twitter

Daarom.

pi_203808802
Wopke Hoekstra. :')
#superniger2020
pi_203808806
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Beter loopt er een broer van Von Stauffenberg rond in het Kremlin
Kleinzoon. Die het wel lukt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:12:39 #187
38496 Perrin
pi_203808808
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als Rusland zijn invloedssfeer had willen behouden hadden ze misschien eens wat meer werk in hun eigen ontwikkeling en in wat ze anderen te bieden hebben moeten stoppen. Je kunt niet zo'n ontzettend droevig en stagnerend kutland zijn en dan verwachten dat anderen niet hun heil elders gaan zoeken.
Precies. Poetin had ook wat van zijn land kunnen maken, in plaats van opperaap op een zinkend schip te willen spelen.
pi_203808811
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit is juist de rationele keuze voor hem. Een militair conflict houdt hem in het zadel
Maar op de langere termijn sloopt hij heel de Russische economie, zo ver die berhaupt bestaat.

Dat kn hem potentieel verzwakken, al heeft hij de staat en orde handhaving stevig in z'n greep momenteel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:12:46 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808813
pi_203808815
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]
Dit is gewoon showen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203808816
quote:
Net als deze!

[ twitter ]
Foto uit 2019. :')

Je word nu constant met fake news om de oren geslagen, geheel in Pallywood style.
pi_203808819
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Gunner het volgende:
Hij komt anders behoorlijk labiel over en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het is te hopen dat iemand in zijn innercircle wel verstandig genoeg is om in te grijpen mocht het zo ver dreigen te komen.
pi_203808825
quote:
Misschien de foto, kan ik niet verifiren. Maar de generale staf van de Oekraense strijdkrachten heeft het ook bevestigd.
pi_203808826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hij komt anders behoorlijk labiel over en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het is te hopen dat iemand in zijn innercircle wel verstandig genoeg is om in te grijpen mocht het zo ver dreigen te komen.
Putin gaat eerder met Nukes aan de slag dan dat hij zijn nederlaag toegeeft.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:13:45 #195
498282 Scrummie
pi_203808828
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Gunner het volgende:
Dat zie ik ook niet gebeuren. Dat is echt alleen een optie wanneer al het andere verloren is.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:13:53 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808830
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit gaat niet te ver. Het is uiteindelijk Oekrane maar. Als jij wel daarvoor wilt sterven hebben ze in Oekrane een vreemdelingenlegioen
Ik wil daar absoluut niet voor sterven. Het gaat ook niet zozeer om Oekraine maar wel om geloofwaardig blijven als het Westen. Als we hier niet resoluut op reageren dan is het einde zoek.
The End Times are wild
pi_203808831
quote:

[..]

Je zit net in het verkeerde algortime op Facebook en youtube maat
pi_203808832
quote:

[..]
Vergt veel lef en al die mensen zijn al geneutraliseerd. De beste kans is nog een beveiliger ofzo die hem executeert. Een echte staatsgreep is onwaarschijnlijk.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:14:21 #199
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808837
Putin gaat hier gewoon mee wegkomen als het westen nu nix doet en alleen maar blijft praten!

We moeten zorgen dat in Rusland het licht uit gaat op alle fronten! :Y
pi_203808838
quote:
Wanneer hebben de EU en de NAVO dan Rusland aangevallen?

Of bedoel je met 'kankeren' dat bepaalde oostbloklanden in de armen van het westen zijn gelopen na vele decennia van terreur, moord, verkrachting, dwangarbeid en verplichte volksverhuizingen vanuit Moskou?
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:14:53 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Bocaj het volgende:
Putin gaat hier gewoon mee wegkomen als het westen nu nix doet en alleen maar blijft praten!

Als het westen niets doet, dan spreken we hier straks Russisch
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:15:01 #202
38496 Perrin
pi_203808846
quote:

[..]
Ja alle signalen duiden op grote interne problemen.
pi_203808848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 06:36 schreef raptorix het volgende:

Al geweest :)
Tot je hoeveelste kun je opgeroepen worden, en doet mijn Telex het nog @:achja ?
45 Jaar in buitengewone omstandigheden.

En de telex... Die heb ik al heel lang niet meer gezien... :D
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:15:31 #204
498282 Scrummie
pi_203808856
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee, ook dat niet.
  Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 10:15:38 #205
pi_203808858
quote:

En dan?
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:15:38 #206
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203808859
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Tenzij uit de financile markten wordt gehouden. Dat houdt Rusland 4 tot 5 maanden vol en dan zijn de reserves op waardoor zijn volk het zal gaan voelen. Dus: Putin heeft alleen baat bij een korte oorlog waar hij snel resultaten boekt.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203808860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Of bedoel je met 'kankeren' dat bepaalde oostbloklanden in de armen van het westen zijn gelopen na vele decennia van terreur, moord, verkrachting, dwangarbeid en verplichte volksverhuizingen vanuit Moskou?
Laten we nou niet doen alsof wij het allemaal zo goed weten. Ik bedoel, Putin is een mafklepper, waar als wij als westen ervoor gezorgd zouden hebben dat ook Rusland kon profiteren van de toenemende welvaart dan was dit nooit gebeurd.
  Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 10:16:05 #208
pi_203808862
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Laten we nou niet doen alsof wij het allemaal zo goed weten. Ik bedoel, Putin is een mafklepper, waar als wij als westen ervoor gezorgd zouden hebben dat ook Rusland kon profiteren van de toenemende welvaart dan was dit nooit gebeurd.
Wat een kolder
pi_203808863
quote:

Ik vrees het ook, en de kans bestaat dan dat Poetin steeds verder zijn grenzen gaat opzoeken (bijvoorbeeld het proberen annexeren van EU landen en/of n van de Baltische staten).
pi_203808864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Ylaesias het volgende:

[..]
Misschien de foto, kan ik niet verifiren. Maar de generale staf van de Oekraense strijdkrachten heeft het ook bevestigd.
Het is oorlog daar. Verwacht je nu echt dat die nu de waarheid gaan zitten verspreiden?
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:16:37 #211
38496 Perrin
pi_203808867
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik vrees het ook, en de kans bestaat dan dat Poetin steeds verder zijn grenzen gaat opzoeken (bijvoorbeeld het proberen annexeren van EU landen en/of n van de Baltische staten).
Ja dat denk ik ook. Zeker als wij verdeeld blijven en slap reageren.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:16:40 #212
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808868
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Привет, Стархоппер, хорошего дня!
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:16:42 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203808869
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En dan?
Dan gaan we naar Brabant, want daar brandt nog licht.
pi_203808870
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Confetti het volgende:

[..]
Vergt veel lef en al die mensen zijn al geneutraliseerd. De beste kans is nog een beveiliger ofzo die hem executeert. Een echte staatsgreep is onwaarschijnlijk.
Zijn maar weinig mensen gek genoeg om te sterven voor hun grote leider. Vele zijn alleen loyaal zolang het hen goed uitkomt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:17:15 #215
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808876
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En dan?
Dan is het donker daar! :')
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:17:22 #216
38496 Perrin
pi_203808878
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Ylaesias het volgende:

[..]
Lekker naief.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:17:36 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808881
Waar blijft Steve. Is er eindelijk een invasie en dan is hij niet live :')
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:17:37 #218
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203808882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?

Blindelings die idioten wat wij EU-leiders noemen geloven is het slechtste wat je kan doen. Laat Rusland maar die buffer creren zoals overeengekomen is
Mai pben rai~!
pi_203808888
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Je zit net in het verkeerde algortime op Facebook en youtube maat
De fabeltjesfuik gecreeerd door de techreuzen om geld binnen te harken is hardnekkig
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203808890
twitter

Algemene mobilisatie lijkt te zijn begonnen. Eindelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 februari 2022 @ 10:17:59 #221
284411 crew  heywoodu
pi_203808891
Op naar Slowakije.

twitter
  Redactie Sport donderdag 24 februari 2022 @ 10:18:06 #222
pi_203808894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dan gaan we naar Brabant, want daar brandt nog licht.
Like gegeven.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:18:10 #223
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203808896
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Starhopper het volgende:
Waar blijft Steve. Is er eindelijk een invasie en dan is hij niet live :')
Je bent wel een beetje een vreemde sensatiezoekende ramptoerist of niet?
pi_203808901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Uhm, 30 jaar geleden hadden we op TV de actie 'Help de Russen de winter door' en nu kopen we voor vele miljarden aan gas waardoor Rusland gewoon een rijk land is geworden. Dat Poetin een corrupte dictator is die enkel zichzelf en z'n vrienden verrijkt is niet onze schuld.
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:18:52 #225
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203808909
UEFA schrapt finale in St. Petersburg. Dat was wel te verwachten.
Ben benieuwd hoe snel bijvoorbeeld F1 laat zien ook over enige moraliteit te beschikken.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203808910
Graag ook extra sancties tegen Belarus.
#superniger2020
pi_203808912
quote:
85s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Gunner het volgende:

[..]
Gek, dat is ze/hij normaal gesproken anders nooit. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203808914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Op naar Slowakije.

[ twitter ]
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.
pi_203808917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ken jij tenminste 1 persoon die slachtoffer is van bovenstaande? Of copy/paste je het standaard EU - riedeltje zoals zo vaak gebeurt door mensen die propaganda aannemen en verorberen als roze koek?

Blindelings die idioten wat wij EU-leiders noemen geloven is het slechtste wat je kan doen. Laat Rusland maar die buffer creren zoals overeengekomen is
Ja ik. Ik ken iemand uit oost duitsland wiens broer dit is overkomen
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203808920
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Op naar Slowakije.

[ twitter ]
Nu is het wachten op die Oost-Europese landen die om 'solidariteit' gaan vragen van West-Europa bij de opvang..
pi_203808921
Polen naar hoogste legerparaatheid
Polen heeft de hoogste staat van paraatheid van het leger afgekondigd, melden Poolse media. Alle militairen moeten zich op legerkazerne melden. Ook zijn alle verloven en vakanties ingetrokken.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:19:43 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808927
quote:
85s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Gunner het volgende:

[..]
Nou, hij was de afgelopen week belachelijk veel uren live met zijn breaking news en sensatie. Dus ik vind het nogal opvallend dat nu het zover is hij er niet is.
pi_203808928
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Uhm, 30 jaar geleden hadden we op TV de actie 'Help de Russen de winter door' en nu kopen we voor vele miljarden aan gas waardoor Rusland gewoon een rijk land is geworden. Dat Poetin een corrupte dictator is die enkel zichzelf en z'n vrienden verrijkt is niet onze schuld.
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:20:06 #234
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203808931
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Ik voel weer een eindeloze discussie komen over hoeveel vluchtelingen wij per EU land moeten opnemen.
Een verdeelsleutel klinkt wel leuk

pi_203808932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
Ben benieuwd hoe snel bijvoorbeeld F1 laat zien ook over enige moraliteit te beschikken.
Sport staat toch boven politiek of geldt dit alleen in china?
pi_203808934
Rutte zei over Poetin: 'De man is natuurlijk totaal paranoia.'
Wat wil dat zeggen? Dat er wel gevaarlijke elementen in Oekraine zitten maar dat het niet zo is dat we dat niet kunnen behappen.
Ik denk dat Poetin zich al sinds 2014 doodergert aan Oekraine en als je zo'n machtig leger hebt, is de verleiding groot om in te grijpen. Hij is iemand die met trots terugdenkt aan hoe WO II mede door Rusland is beindigd, ziet nu weer dezelfde elementen in Oekraine en vindt het nodig om nu in te grijpen. Oorlog is bloederig maar vanachter zijn bureau heeft hij daar geen last van.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:20:18 #237
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203808935
quote:
Waar lees je dat?
pi_203808936
Zal Putin zich realiseren dat dit jarenlang bomaanslagen e.d. gaat opleveren voor Moskou?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203808937
Als Poetin heel Oekrane pakt dan is de kans denk ik ook behoorlijk groot dat hij Transnistri erbij pakt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:20:27 #240
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808940
Het beste lijkt mij dat alle mensen voorlopig gewoon thuis blijven... Zal hij woonhuizen gaan bombarderen?
pi_203808943
quote:

[..]
Liever deze mensen uit Oekraiene dan al die veilige landers die er nu zitten
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_203808944
quote:

[..]
Het altijd achterlijke 'De ReGiO'-argument kan wel weer van stal worden gehaald.
pi_203808945
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef Automatisch het volgende:
Polen naar hoogste legerparaatheid
Polen heeft de hoogste staat van paraatheid van het leger afgekondigd, melden Poolse media. Alle militairen moeten zich op legerkazerne melden. Ook zijn alle verloven en vakanties ingetrokken.
Wow best heftig, maar zal wellicht ook kunnen zijn dat ze ingezet worden om vluchtelingen op te vangen.
pi_203808946
quote:

[..]

Niet persoonlijk, maar ik ken ook persoonlijk geen Holocaustslachtoffer. Wil je nu beweren dat dat ook niet is gebeurd?
pi_203808950
quote:
Volgens mij was gisteren de Russische GP al niet meer zichtbaar op de site, en was de Turkse GP toegevoegd.
pi_203808951
1939 september Polen
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:21:12 #247
38496 Perrin
pi_203808952
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Zal Putin zich realiseren dat dit jarenlang bomaanslagen e.d. gaat opleveren voor Moskou?
Ik denk dat Poetin vooral aan zijn eigen kortetermijnbelang als machthebber denkt.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:21:13 #248
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203808953
quote:

[..]

Ja, ik ken wat Litouwers die dat kunnen bevestigen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203808954
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wel geinig als je 'ns in R'dam bent.

https://www.rotterdamsradiomuseum.nl/
pi_203808955
quote:

[..]
Tuurlijk dat klopt ook. Maar zijn onvrede moet toch ergens vandaan komen.
Hij is een eikel. Daar komt zijn onvrede vandaan.
pi_203808956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef Bocaj het volgende:
Het beste lijkt mij dat alle mensen voorlopig gewoon thuis blijven... Zal hij woonhuizen gaan bombarderen?
Er gaan wel eens dingen mis
pi_203808957
quote:
Mazepin out!
pi_203808959
quote:
Max Verstappen wil vast voor een paar roebels wel naar Rusland.
pi_203808960
quote:
Je moet de Russen nu alles afpakken, als er nog clubs actief zijn in Europa, uitsluiten. Heeft Rusland zich geplaatst voor het wk in Qatar? Uitsluiten. Helemaal isoleren die hap.
pi_203808962
quote:

[..]

Dan blijft mij dat bespaard. Maar een Leopard 2 verbeterde versie daar weet ik na 38 jaar nog raad mee.
pi_203808968
Ik veroordeel deze aanval in de allerscherpste bewoordingen.
pi_203808970
quote:
De Russische bombardementen in Syri waren in ieder geval nietsontziend. Ook ziekenhuizen en dergelijke...
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:22:42 #258
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203808972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:21 schreef Bluesdude het volgende:
1939 september Polen
Welnee. Duitsland was oppermachtig, dat is Rusland niet. Die hebben nog een hele kluif aan Oekraine.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203808974
UEFA heeft ook gereageerd.

twitter
pi_203808975
quote:
Gezien het verkeer kiezen velen ervoor niet onder het Putin dictatorschap te leven. Verwacht maar dat er heel veel vluchtelingen opgevangen moeten worden komende tijd.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:22:58 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808976
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]

Tja. Maar dit soort Volkssturm-bataljons haalt maar weinig uit tegen Russische legereenheden. Dat zag je in de vorige wereldoorlog ook.
The End Times are wild
pi_203808979
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mazepin out!
Kans op zwaar gewonden sterk verminderd dan.
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:23:08 #263
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203808980
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
Twitter, maar dat is wellicht een slechte raadgever.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203808981
Zijn alle Russische ambassadeurs er al uitgetrapt?
pi_203808983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je moet de Russen nu alles afpakken, als er nog clubs actief zijn in Europa, uitsluiten. Heeft Rusland zich geplaatst voor het wk in Qatar? Uitsluiten. Helemaal isoleren die hap.
Met de moraal die wij hanteren en die Putin hanteert zijn we volkomen kansloos. Putin wil ten koste van alles winnen. Die wil hebben wij niet. Ik zie het op dit moment somber in.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:23:35 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dan blijft mij dat bespaard. Maar een Leopard 2 verbeterde versie daar weet ik na 38 jaar nog raad mee.
Helaas hebben we die verkocht.
The End Times are wild
pi_203808988
quote:

[..]

Nee, ogv artikel 37 van de oorlogswet is er geen bovengrens qua leeftijd. Iedereen kan opgeroepen worden.
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:23:53 #268
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203808992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Max Verstappen wil vast voor een paar roebels wel naar Rusland.
Denk dat Sochi Max gestolen kan worden. RBR rijdt daar geen deuk in een pakje boter.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203808996
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef Confetti het volgende:
[ twitter ]

Beetje laat, maar goed..
Zonder wrijving geen glans
pi_203809005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef Mondkapje het volgende:
Rutte zei over Poetin: 'De man is natuurlijk totaal paranoia.'
Wat wil dat zeggen? Dat er wel gevaarlijke elementen in Oekraine zitten maar dat het niet zo is dat we dat niet kunnen behappen.
Ik denk dat Poetin zich al sinds 2014 doodergert aan Oekraine en als je zo'n machtig leger hebt, is de verleiding groot om in te grijpen. Hij is iemand die met trots terugdenkt aan hoe WO II mede door Rusland is beindigd, ziet nu weer dezelfde elementen in Oekraine en vindt het nodig om nu in te grijpen. Oorlog is bloederig maar vanachter zijn bureau heeft hij daar geen last van.
De democratisch gekozen president van Oekrane is Joods. Dus het valt wel mee met 'die elementen'. Het is nu Poetin die zich als een klein Hitler gedraagt.
pi_203809011
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Welnee. Duitsland was oppermachtig, dat is Rusland niet. Die hebben nog een hele kluif aan Oekraine.
Ik heb niet het idee dat Oekrane nu heel adequaat aan het optreden is.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:25:09 #272
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203809016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vent doe normaal.
Klappen van de idioot die jij aanbidt. Dat moet je er dan even bij vertellen.
pi_203809018
Als Oekraine volledig geannexeerd wordt door Rusland, dan grenst Rusland ineens wel aan een NAVO land.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_203809022
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:19 schreef Confetti het volgende:

[..]
Nu is het wachten op die Oost-Europese landen die om 'solidariteit' gaan vragen van West-Europa bij de opvang..
Dat is geen 'solidariteit' maar solidariteit. Nederland zou wel echt door heel veel ondergrenzen zakken als ze niet solidair zouden zijn in de aanstaande humanitaire crisis.
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:25:53 #275
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203809024
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Inmiddels hebben 'we' met Duitsland een gemengd bataljon waar Nederlandse strijdkrachten met Duitse tanks mogen gassen en schieten.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203809026
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat Oekrane nu heel adequaat aan het optreden is.
Nee, die zijn natuurlijk kansloos.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:26:29 #277
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203809028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef Bensel het volgende:
Als Oekraine volledig geannexeerd wordt door Rusland, dan grenst Rusland ineens wel aan een NAVO land.
Heb het idee dat Rusland Oekraine volledig wil overnemen, immers zegt Poeetin dat het land gedemilitariseerd moet worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203809029
quote:
pi_203809030
Kom Finland. Join nato even
pi_203809031
quote:
Dat doet het al een tijdje:

“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:26:51 #281
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203809033
Wie waren er hier allemaal tegen de 2% norm voor defensie?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:26:54 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203809034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat is geen 'solidariteit' maar solidariteit. Nederland zou wel echt door heel veel ondergrenzen zakken als ze niet solidair zouden zijn in de aanstaande humanitaire crisis.
Als je kijkt hoe Nederland de afgelopen jaren met vluchtelingen is omgegaan, dan verwacht ik er niet veel van.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:26:59 #283
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203809036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Inmiddels hebben 'we' met Duitsland een gemengd bataljon waar Nederlandse strijdkrachten met Duitse tanks mogen gassen en schieten.
Klopt, maar dat zijn echt maar een paar tanks.
The End Times are wild
pi_203809039
quote:
Dat deed het al. Het hele 'NAVO komt te dichtbij'-argument heeft vanaf minuut 1 nergens op geslagen, want Estland ligt zowat in St. Petersburg en is gewoon NAVO. Alleen domme Russische goedpraters gebruiken dit flauwekul smoesje.
pi_203809040
quote:
Straks er nog een bij want op deze manier drijven ze Finland ook richting de NAVO.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:27:46 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203809051
quote:
Als je raketten op steden schiet, dan is de kans groot dat ze huizen raken. En dat hebben ze dan ook al gedaan
pi_203809052
quote:
Deden ze al he. Estland, Letland.
pi_203809053
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:28:07 #289
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203809057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:26 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat doet het al een tijdje:

[ afbeelding ]
Leuk verhaal, maar Rusland (en eerder de USSR) heeft door haar nietsontziende terreur en volksverhuizingen nagenoeg alle voormalige Oostbloklanden in de handen van de EU/NAVO gedreven. Dat heeft ze dus aan zichzelf te danken, daar heeft de EU/NAVO zelf geen energie in hoeven te steken.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203809058
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wie waren er hier allemaal tegen de 2% norm voor defensie?
Ik, en nog steeds.
Oorlog is walgelijk.
pi_203809063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk. Geweldige tank. Totaal geen claustrofobie zoveel ruimte had je als bestuurder. 1500pk en zo rond de 70 ton daar trok je het wegdek in de zomer helemaal mee aan gort. Ondanks dat ik niet graag mijn dienstplicht vervulde is het achteraf gezien een geweldige tijd geweest in de jaren 80.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:28:55 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203809068
quote:
Maar dat is de schuld van de NAVO, hadden ze daar maar niet moeten zitten. Die agressie van de NAVO aan de Russische grens :N

pi_203809069
Volkskrant pakt digitaal uit. Grote nare coverfoto's
pi_203809072
Over een paar jaar is Finland de volgende trouwens.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:29:13 #295
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203809073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik, en nog steeds.
Oorlog is walgelijk.
dat is het grappige. juist wanneer je geen oorlog wil is geld uitgeven aan defensie uitermate handig
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:29:17 #296
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_203809074
Waarom zijn Zweden en Finland geen lid van NATO? :@
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:29:21 #297
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203809076
Die onzin plaatjes bij zogenaamd neergeschoten Russen berichten zijn uit 1993:

https://www.wiltsglosstan(...)-fairford-riat-1993/

Mooi man.
  Redactie Frontpage donderdag 24 februari 2022 @ 10:29:22 #298
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203809077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik, en nog steeds.
Oorlog is walgelijk.
Moet je dan alleen lijden tijdens een oorlog, of mag je jezelf ook verdedigen? Want ook daar is die 2% norm voor, niet alleen voor agressief beleid.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203809081
Ik klaag Putin aan voor Grensoverschrijdend gedrag. Ik wil nu de vertrouwenspersoon in het Kremlin spreken.
pi_203809084
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar dat is de schuld van de NAVO, hadden ze daar maar niet moeten zitten. Die agressie van de NAVO aan de Russische grens :N

Er is geen agressie van de NAVO.....
Lid worden van een pact is geen agressie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')