Laat hem nog een keer de Russische ambassadeur stevig toesprekenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.
Even een nuke op het kremlin gooien, dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?
Dat zou een beste game changer zijn.
hahahaha. We hebben al verloren voordat het uberhaupt begonnen is. Man man man, ik kan wel janken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh wat een kneuzen zijn het toch. Luister naar die moeder.
Het schijnt, maar misschien heb je het gemist, dat we net zo lekker bezig waren met een energiewende, dus op de lange termijn is de afhankelijkheid van gas nog een stuk lager dan nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op de lange termijn is dit wel een probleem. Sowieso, als je even kijkt naar landen met de meest gasvoorraden: Rusland, Iran, Saudi Arabië, Qatar, de VS en Venezuela. Niet de meest gezellige plekken op de VS en Qatar na.
Ja!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Wat heb ik allemaal gemist?
Als dat het geval zou zijn zou er niet eens een burgeroorlog geweest zijn, dus nee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?
WWIIIquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me te snel. Kan me niet voorstellen dat wij een directe oorlog starten tegen Rusland zolang zij zich beperken tot Oekraiene.
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Huh, dit zouden de Russen nooit doen toch @:RetepV? De Amerikaanse intel waren leugens en propaganda.
alles, ongeveerquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
quote:Na de onafhankelijkheid was Oekraïne een grote kernmacht en beschikte over een arsenaal van kernwapens. Begin 1994 werd de internationale afspraak gemaakt dat Oekraïne binnen drie jaar 1800 raketten voor vernietiging aan Rusland afdraagt.[5] Het verrijkte uranium uit de kernkoppen wordt vervolgens met Amerikaanse financiële steun omgezet in brandstof voor kerncentrales. In het Boedapestmemorandum van 1994 werd vastgelegd dat het land in ruil voor de kernwapens een soevereiniteitsgarantie kreeg van de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Rusland.[6] Oekraïne ondertekende ook het non-proliferatieverdrag van kernwapens.
Zijn allemaal herhalingen. Heb het weer afgezet. Hopelijk komt Steve straks weer.quote:
Italië krijgt een steunpakket van 200 miljard euro van de EU. Die moeten gewoon hun bek houden en tekenen bij het kruisjequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.
Dan kunnen we gelijk wel inpakken met z'n allen inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Even een nuke op het kremlin gooien, dat zou wat zijn.
Je bent niet goed. Er is maar 1 land schuldig hier en dat is Rusland mafkees.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.
Maar ik had wel gedacht dat Oekraïne op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.
Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.
De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.
Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
Kijk naar het horloge, dit is later opgenomen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef ondeugend het volgende:
Simone begint met; Goedemiddag.....
Joh!quote:
Uitgedaagd door het westen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent niet goed. Er is maar 1 land schuldig hier en dat is Rusland mafkees.
nou..... Rusland is zeker de grootste schuldige, maar "wij" zijn ook niet roomser dan de paus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot de collateral is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kunnen we gelijk wel inpakken met z'n allen inderdaad.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.
Maar ik had wel gedacht dat Oekraïne op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.
Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.
De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.
Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
Godverdomme hey, quote van de dagquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:
Waar ruzie is, hebben er twee schuld.
Totalen Krieg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Dit gaat om heel Oekraine of misschien de zuidoostelijke helft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef PluggieOD het volgende:
Wat wel duidelijk is, is dat dit niet alleen om de Donbass gaat inmiddels.
Persoonlijk had ik dit niet verwacht.
Nee want dan lijk ik wel op een kaaskop.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je al een kind in elkaar geslagen, omdat je te bang voor volwassen mannen bent?
Lemberg!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie levief of levof?
Dit gaat niet te ver. Het is uiteindelijk Oekraïne maar. Als jij wel daarvoor wilt sterven hebben ze in Oekraïne een vreemdelingenlegioenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
Lefjofquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Burgeroorlog zou niet heftig genoeg zijn...nu vallen ze je hele land aan. Situatie is net ff anders.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn zou er niet eens een burgeroorlog geweest zijn, dus nee.
Ik had er een paar verstopt als garantie. Vertrouwen is goed, controleren is beter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt.
[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
De tijden zijn in zoverre interessant dat ze kakofonisch zijn' je moet bijwijlen je oren dichtstoppen tegen het tenhemelschreiende geblabla van de muezzins van de eeuwige vergelding in het ene oor en dat van de filistijnen van het geperoxideerde ressentiment in het andere.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaja, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebtquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt.
[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebt
Die is kapot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef polderturk het volgende:
Javelin's aan het werk?
[ twitter ]
Klopt, met zijn slappe woke-taal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg bij die Zelensky ook elke keer het idee dat er een Russische soldaat naast hem staat die hem onder schot houdt. Wat een ongekend slappe teksten voor een land wat in zijn bestaan wordt bedreigd.
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.
Bel ze op en vertel ze wat nodig is in deze tijden van crisis!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt, met zijn slappe woke-taal.
Oekraine had het civiele gezag moeten overdragen aan de militaire autoriteiten. In oorlogstijd moet het burgerlijk gezag zijn plek kennen. Kennelijk houdt de staat van beleg niet in de instelling van het militaire gezag daar. Raar verhaal.
Dat geldt net zo goed voor de VS of China natuurlijk. Uiteindelijk kiest iedereen voor het eigen belangquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.
Welk FFP-masker moet ik dan opzetten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.
Hoezo zou dat een game changer?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
In Rossiya is het dan ook middagquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef ondeugend het volgende:
Simone begint met; Goedemiddag.....
Ja dat is wel eerlijk dat je dat zegt. Het escaleert nogal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.
We hebben Hiroshima en Nagasaki ook weten te overleven als aardklootquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.
Das precies de reden waarom je er 1 zou moeten hebben. Hele reden dat Noord Korea nog bestaat in de huidige vormquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Er zijn verdedigingssystemen. En verder maar hopen dat niemand ze gebruikt idd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wellicht heeft Sywert al wat ingekocht?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welk FFP-masker moet ik dan opzetten?
Ik dacht tot gisteren / eergisteren (?) ook dat het niet zo'n vaart zou lopen. Het leek me totaal niet rationeel vanuit Russisch perspectief. Maar Poetin is nu eenmaal een onberekenbare gek, dus ik sluit niks meer uit momenteel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.
Leopolisquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begrijp er ook niets van. Zou hij stiekem contacten hebben met Poetin ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt, met zijn slappe woke-taal.
Oekraine had het civiele gezag moeten overdragen aan de militaire autoriteiten. In oorlogstijd moet het burgerlijk gezag zijn plek kennen. Kennelijk houdt de staat van beleg niet in de instelling van het militaire gezag daar. Raar verhaal.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]![]()
Zeg gewoon dat je uit je nek hebt gezwetst, dat de Amerikanen enorm on point waren met hun intel, en dat Poetin gewoon Oekraïne is binnen gevallen zonder daarvoor Zelensky de schuld van te geven.
Haha, dat waren beginners bommetjes.......quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We hebben Hiroshima en Nagasaki ook weten te overleven als aardkloot
Eensquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verspreid niet van dat nepnieuws.
@Boswachter @Starhopper zijn u al voor gegaan!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef superniger het volgende:
Vanmiddag extra voorraad toiletpapier en voedsel inslaan.
Als Rusland zijn invloedssfeer had willen behouden hadden ze misschien eens wat meer werk in hun eigen ontwikkeling en in wat ze anderen te bieden hebben moeten stoppen. Je kunt niet zo'n ontzettend droevig en stagnerend kutland zijn en dan verwachten dat anderen niet hun heil elders gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef LXIV het volgende:
De EU heeft onderschat wat de Russische reactie zou zijn wanneer wij onze invloedssfeer zouden uitbreiden naar de Oekraïne.
Waarom dat zo nodig moest gebeuren snap ik ook niet. De bevolking van Nederland was daar in ieder geval geen voorstander van, zie het referendum
Hoe kom je erbij dat dit nepnieuws is?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verspreid niet van dat nepnieuws.
Dat vergelijken met de situatie van nuquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Welk land is precies ingenomen dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef KNAK het volgende:
Het resultaat van jarenlang Rusland kankeren, overeenkomsten zoals het niet innemen van omringende landen door het Westen volledig aan de laars lappen. Putin is keihard door agressor EU in deze positie gedwongen en slaat nu terecht met de vuist op tafel.
Denk dat er heel veel desinformatie en gerecyclede oude filmpjes gaan opduiken op Twitter vandaag.quote:
Dit is juist de rationele keuze voor hem. Een militair conflict houdt hem in het zadelquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht tot gisteren / eergisteren (?) ook dat het niet zo'n vaart zou lopen. Het leek me totaal niet rationeel vanuit Russisch perspectief. Maar Poetin is nu eenmaal een onberekenbare gek, dus ik sluit niks meer uit momenteel.
Dat waren kleine bommetjes vergeleken met de bommen die nu beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ZIjn berichten van 2015. iig die tankfoto van eerderquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit nepnieuws is?
Is een crash bij een luchtshow, niet lang geleden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Russische spion of gewoon mentaal niet lekker?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef KNAK het volgende:
Het resultaat van jarenlang Rusland kankeren, overeenkomsten zoals het niet innemen van omringende landen door het Westen volledig aan de laars lappen. Putin is keihard door agressor EU in deze positie gedwongen en slaat nu terecht met de vuist op tafel.
Toen bestond de MAD doctrine nog niet. Nu betekent de inzet van een kernwapen dat het land dat het inzet weggevaagd wordt. Kernmachten hebben onderzeeër met nukes klaar liggen om dit te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Kleinzoon. Die het wel lukt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter loopt er een broer van Von Stauffenberg rond in het Kremlin
Precies. Poetin had ook wat van zijn land kunnen maken, in plaats van opperaap op een zinkend schip te willen spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als Rusland zijn invloedssfeer had willen behouden hadden ze misschien eens wat meer werk in hun eigen ontwikkeling en in wat ze anderen te bieden hebben moeten stoppen. Je kunt niet zo'n ontzettend droevig en stagnerend kutland zijn en dan verwachten dat anderen niet hun heil elders gaan zoeken.
Maar op de langere termijn sloopt hij heel de Russische economie, zo ver die überhaupt bestaat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is juist de rationele keuze voor hem. Een militair conflict houdt hem in het zadel
Dit is gewoon showen.quote:
Foto uit 2019.quote:
Hij komt anders behoorlijk labiel over en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het is te hopen dat iemand in zijn innercircle wel verstandig genoeg is om in te grijpen mocht het zo ver dreigen te komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Gunner het volgende:
Zelfs Putin acht ik niet zo gek om nucleair te gaan.
Misschien de foto, kan ik niet verifiëren. Maar de generale staf van de Oekraïense strijdkrachten heeft het ook bevestigd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
ZIjn berichten van 2015.
https://censor.net/ru/pho(...)72_fotoreportajvideo
Putin gaat eerder met Nukes aan de slag dan dat hij zijn nederlaag toegeeft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij komt anders behoorlijk labiel over en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het is te hopen dat iemand in zijn innercircle wel verstandig genoeg is om in te grijpen mocht het zo ver dreigen te komen.
Dat zie ik ook niet gebeuren. Dat is echt alleen een optie wanneer al het andere verloren is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef Gunner het volgende:
Zelfs Putin acht ik niet zo gek om nucleair te gaan.
Ik wil daar absoluut niet voor sterven. Het gaat ook niet zozeer om Oekraine maar wel om geloofwaardig blijven als het Westen. Als we hier niet resoluut op reageren dan is het einde zoek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit gaat niet te ver. Het is uiteindelijk Oekraïne maar. Als jij wel daarvoor wilt sterven hebben ze in Oekraïne een vreemdelingenlegioen
Je zit net in het verkeerde algortime op Facebook en youtube maatquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.
Vergt veel lef en al die mensen zijn al geneutraliseerd. De beste kans is nog een beveiliger ofzo die hem executeert. Een echte staatsgreep is onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij komt anders behoorlijk labiel over en een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het is te hopen dat iemand in zijn innercircle wel verstandig genoeg is om in te grijpen mocht het zo ver dreigen te komen.
Wanneer hebben de EU en de NAVO dan Rusland aangevallen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:10 schreef KNAK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |