Ben jij niet die user die maandenlang Poetin liep te verdedigen en bij hoog en laag beweerde dat het nooit tot een invasie zou komen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Vent doe normaal.
Al 7 jaar is er een burgeroorlog aan de hand en niemand interesseerde het een reet.
15.000 mensen al omgekomen en nog vondt niemand het nodig om te praten met elkaar.
Wat wij het belangrijkste vinden, en nog steeds, is dat we ons gas krijgen op tijd.
Het is gewoon te laat en de gewone burgers krijgen weer eens de klappen.
Boh, de jaren 80/90. Alles wat er toen gaande was. Net tijdens mijn opgroeiperiode.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:50 schreef aartstyle het volgende:
Gelukkig kunnen we het wel hebben over echt belangrijke zaken de laatste 2 jaar. Na corona dreigde het vooral om dickpics te gaan. Maar Putin heeft ervoor gezorgd dat we weer terug gaan naar waar we ons in de jaren 70/80/90 druk over maakten. De mensen jonger dan 30 weten niet wat ze meemaken.
Welke afspraken doel jij op?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee dit is handig gespeeld zullen we zeggen![]()
Kijk Koos, als jij in het gewone leven je afspraken niet nakomt kan je er misschien heel lang mee wegkomen maar je moet niet raar kijken als je dan uiteindelijk een klap voor je kop krijgt.
Dat zal nog wel meevallen, maar defensie schroeft haar gereedheid i.i.g. wel op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef StephanL het volgende:
Beter krijgt iedereen een wapen en munitie van defensie
Als je constant alleen maar F* you roept naar een groot militair land dan krijg je vandaag of morgen een klap.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat gaat de NAVO sowieso niet doen maar ik snap hem wel.
NO, Michael nooooo!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik schiet nooit meer met een AK-47
Beter gaat er nu als de sodemieter met Rusland gesproken worden over een bufferzone. Dan kan Oekraine gered worden en komen we als EU nog goed weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef StephanL het volgende:
Beter krijgt iedereen een wapen en munitie van defensie
Tieten op het strand kijken!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh, de jaren 80/90. Alles wat er toen gaande was. Net tijdens mijn opgroeiperiode.
Als dat allemaal nu gaande was, zouden Twitter en andere sociale media gans ontploffen. De Muur, Roemenië/Ceaucescu, Balkan-oorlog, Irak...
Die Poolse mama die snapt het wél.quote:
Mooi is dat idd, typisch EU. Zogenaamd verenigd, maar als het even tegenzit omen alle individuele belangen bovendrijvenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Volgens alle OSINT retweeters/berichtgevers op Twitter wel ja.
Douchen kost nauwelijks gas, koken ook niet. 90 procent van gasverbruik is verwarming.quote:
Op de lange termijn is dit wel een probleem. Sowieso, als je even kijkt naar landen met de meest gasvoorraden: Rusland, Iran, Saudi Arabië, Qatar, de VS en Venezuela. Niet de meest gezellige plekken op de VS en Qatar na.quote:
Totale invasie had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben jij niet die user die maandenlang Poetin liep te verdedigen en bij hoog en laag beweerde dat het nooit tot een invasie zou komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |