abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203808609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.
Laat hem nog een keer de Russische ambassadeur stevig toespreken :')
pi_203808614
Ongelooflijke rooie hoerenzoon is het toch ook :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:01:55 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?

Dat zou een beste game changer zijn. :o
Even een nuke op het kremlin gooien, dat zou wat zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203808620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh wat een kneuzen zijn het toch. Luister naar die moeder.
hahahaha. We hebben al verloren voordat het uberhaupt begonnen is. Man man man, ik kan wel janken.

Ik zeg putin. Kom maar met die bom. Dit Europa heeft geen enkel bestaansrecht.
pi_203808621
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op de lange termijn is dit wel een probleem. Sowieso, als je even kijkt naar landen met de meest gasvoorraden: Rusland, Iran, Saudi Arabië, Qatar, de VS en Venezuela. Niet de meest gezellige plekken op de VS en Qatar na.
Het schijnt, maar misschien heb je het gemist, dat we net zo lekker bezig waren met een energiewende, dus op de lange termijn is de afhankelijkheid van gas nog een stuk lager dan nu.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:01:59 #106
65846 Bocaj
47th President.
pi_203808622
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Wat heb ik allemaal gemist?
Ja!
pi_203808629
quote:
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?

Als dat het geval zou zijn zou er niet eens een burgeroorlog geweest zijn, dus nee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:02:30 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808631
quote:
WWIII :T
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:02:31 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203808632
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lijkt me te snel. Kan me niet voorstellen dat wij een directe oorlog starten tegen Rusland zolang zij zich beperken tot Oekraiene.
We hebben Afghanistan ook al verloren. Als we dit over onze kant laten gaan zijn valt China over 2 maanden Taiwan binnen en zo voort. We moeten wel ergens een duidelijke grens trekken. Dit gaat echt te ver. Dit is wat anders dan 2 van die mini-landjes die toch al half Russisch waren de facto.
The End Times are wild
pi_203808633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 07:17 schreef Nielsch het volgende:
Huh, dit zouden de Russen nooit doen toch @:RetepV? De Amerikaanse intel waren leugens en propaganda.
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Ik heb zelfs gezegd dat Rusland nooit bluft en serieus genomen moet worden. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.

Maar ik had wel gedacht dat Oekraïne op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.

Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.

De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.

Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
pi_203808635
quote:
alles, ongeveer
pi_203808637
Extra NOS journaal op NPO1.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:09 #113
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203808643
quote:

Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt. :(

quote:
Na de onafhankelijkheid was Oekraïne een grote kernmacht en beschikte over een arsenaal van kernwapens. Begin 1994 werd de internationale afspraak gemaakt dat Oekraïne binnen drie jaar 1800 raketten voor vernietiging aan Rusland afdraagt.[5] Het verrijkte uranium uit de kernkoppen wordt vervolgens met Amerikaanse financiële steun omgezet in brandstof voor kerncentrales. In het Boedapestmemorandum van 1994 werd vastgelegd dat het land in ruil voor de kernwapens een soevereiniteitsgarantie kreeg van de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Rusland.[6] Oekraïne ondertekende ook het non-proliferatieverdrag van kernwapens.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203808644
Simone begint met; Goedemiddag.....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_203808645
Wat een teringzooi :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:24 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203808648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef superniger het volgende:
Extra NOS journaal op NPO1.
Zijn allemaal herhalingen. Heb het weer afgezet. Hopelijk komt Steve straks weer.
pi_203808653
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.
Italië krijgt een steunpakket van 200 miljard euro van de EU. Die moeten gewoon hun bek houden en tekenen bij het kruisje
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 februari 2022 @ 10:03:38 #118
284411 crew  heywoodu
pi_203808654
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Even een nuke op het kremlin gooien, dat zou wat zijn.
Dan kunnen we gelijk wel inpakken met z'n allen inderdaad.
pi_203808659
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat de Amerikaanse intel leugens waren. Dat het propaganda was, dat wel. Propaganda om voor de Amerikaanse regering bevestiging te krijgen dat ze het juiste deden.

Maar ik had wel gedacht dat Oekraïne op enig moment nog in serieus gesprek met Rusland zou gaan. Want Rusland was er duidelijk in dat het op deze manier niet verder kon gaan. Ik heb ook gezegd dat de Russische dreiging serieus genomen moest worden en dat er diplomatie nodig was in plaats van politiek.

Maar dat is allemaal niet gebeurd. Zelenskiy heeft tot, wat hij dacht, het laatste moment gewacht. Maar toen hij belde werd er niet meer opgenomen. Dus heeft hij zijn hand overspeeld, en nu zit iedereen met de brokken.

De diplomatie heeft gefaald, terwijl ik dacht dat het dit keer wel zou lukken. Dat er dan oorlog komt, is een gegeven.

Waar ruzie is, hebben er twee schuld. Ik geloofde echt dat de diplomaten dat zouden inzien en de ruzie zouden bijleggen. Niet dus, ik had te veel vertrouwen in de diplomaten.
Je bent niet goed. Er is maar 1 land schuldig hier en dat is Rusland mafkees.
pi_203808660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef ondeugend het volgende:
Simone begint met; Goedemiddag.....
Kijk naar het horloge, dit is later opgenomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')