De EU is toch een lachwekkend zooitjequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die EU vormt wel een lekker steady blok.Wat een bullshit toch allemaal.
Zelfde gezeik uit Europese hoek, die zullen het nooit, maar dan ook nooit met elkaar eens kunnen worden.quote:
En niet van tevoren al duidelijk afgestemd hoe er gereageerd gaat wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mooi is dat idd, typisch EU. Zogenaamd verenigd, maar als het even tegenzit omen alle individuele belangen bovendrijven
Dat kost echt geen donder, daarvoor mag de gasprijs nog 4x verdubbelen en dan douche je nog steeds voor een schijntje. Het bedrag dat je maandelijks kwijt bent aan gaskosten bestaat voor 95% uit het verwarmen van je huis.quote:
Teringquote:
Poetin is een schurk. Zelfs jij moet dat inzien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Totale invasie had ik niet verwacht.
Ja die Putin toch, verrast hij me toch weer.
En Rutte zal wel als braafste jongetje van de klas als enige sancties opleggen. Italie zal wel op hoge poten compensatie steun eisen en krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef descon het volgende:
[..]
Das precies waarom Putin zich de ballen uit de broek lacht
Vandaar ook dat de Woke generatie vooral jonger is dan 30. Die maken zich druk om dingen waarvan de ouderen denken, tjaaa, het is maar waar je druk over maakt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh, de jaren 80/90. Alles wat er toen gaande was. Net tijdens mijn opgroeiperiode.
Als dat allemaal nu gaande was, zouden Twitter en andere sociale media gans ontploffen. De Muur, Roemenië/Ceaucescu, Balkan-oorlog, Irak...
inclusief binnenwaartse erectiequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Een echte bikkel doucht koud.
Ohh spannend!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, maar defensie schroeft haar gereedheid i.i.g. wel op.
[ twitter ]
Moet je eens afwachten hoeveel schrijnende verhalen er komende tijd op twitter gepusht gaan worden met mensen die hun gasrekening niet meer kunnen betalen, icm de eis dat de overheid daar iets aan doet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gaat met name om industrie, producten worden duurder.
Dat is dus de vraag. Gaat hij stukken van Kazachstan annexeren? Wil hij ook Finland hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hij gaat door totdat heel de oude Sovjet-Unie weer in stand is...
Wel blij dat íemand me niet teleur stelt.quote:
Nou, zit er echt op te wachten dat m'n pa net een jaartje voor zijn pensioen nog even naar Oekraïne moet.quote:
Ajax heeft niet kunnen winnen in Lissabon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Wat heb ik allemaal gemist?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:57 schreef Ylaesias het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, maar defensie schroeft haar gereedheid i.i.g. wel op.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |