De tijden zijn in zoverre interessant dat ze kakofonisch zijn' je moet bijwijlen je oren dichtstoppen tegen het tenhemelschreiende geblabla van de muezzins van de eeuwige vergelding in het ene oor en dat van de filistijnen van het geperoxideerde ressentiment in het andere.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie levief of levof?
Jaja, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent niet goed. Er is maar 1 land schuldig hier en dat is Rusland mafkees.
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebtquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die moesten ze in 1994 inleveren. Met als belofte dat niet zou gebeuren wat vandaag gebeurt.
[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus jij denkt toch aan een een-op-een gevecht met de Russen?
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat wel zien dat je als staat gewoon kernwapens nodig hebt
Die is kapot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef polderturk het volgende:
Javelin's aan het werk?
[ twitter ]
Klopt, met zijn slappe woke-taal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik krijg bij die Zelensky ook elke keer het idee dat er een Russische soldaat naast hem staat die hem onder schot houdt. Wat een ongekend slappe teksten voor een land wat in zijn bestaan wordt bedreigd.
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.
Bel ze op en vertel ze wat nodig is in deze tijden van crisis!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Klopt, met zijn slappe woke-taal.
Oekraine had het civiele gezag moeten overdragen aan de militaire autoriteiten. In oorlogstijd moet het burgerlijk gezag zijn plek kennen. Kennelijk houdt de staat van beleg niet in de instelling van het militaire gezag daar. Raar verhaal.
Dat geldt net zo goed voor de VS of China natuurlijk. Uiteindelijk kiest iedereen voor het eigen belangquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
En nooit Rusland moet vertrouwen om zich aan verdragen te houden.
Welk FFP-masker moet ik dan opzetten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.
Hoezo zou dat een game changer?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef descon het volgende:
Officieel heeft Oekraine geen nucleaire raketten...maar hebben ze niet toevallig wat ergens verstopt ?
Dat zou een beste game changer zijn.
In Rossiya is het dan ook middagquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef ondeugend het volgende:
Simone begint met; Goedemiddag.....
Ja dat is wel eerlijk dat je dat zegt. Het escaleert nogal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht tot gisteren dat dit niet zou gebeuren, maar nu sluit ik het zeker niet meer uit.
We hebben Hiroshima en Nagasaki ook weten te overleven als aardklootquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zodra er kernwapens gebruikt gaan worden is de hele aardbol weg. Dat gaat niemand op deze aardkloot overleven.
Das precies de reden waarom je er 1 zou moeten hebben. Hele reden dat Noord Korea nog bestaat in de huidige vormquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:08 schreef aartstyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |